افزایش فروش در اینستاگرام با 8 ترفند جدید در سال 2022

1

اگر در اینستاگرام تجارت دارید ، قطعاً در ارائه خدمات یا فروش محصولات در این شبکه اجتماعی محبوب مشارکت دارید. به همین دلیل شما باید راه های افزایش فروش در اینستاگرام را بیاموزید. مگر اینکه بتوانید محصولات خود را در اینستاگرام بفروشید ، نمی توانید در تعداد زیادی موفق شوید.

شاید در حال حاضر این سوال برای شما پیش آمده باشد که از چه راهکارهایی می توان فروش اینستاگرام را افزایش داد؟ آیا بین راه های افزایش فالوور و افزایش فروش در اینستاگرام تفاوتی وجود دارد؟ چگونه در اینستاگرام فروش بیشتری داشته باشیم؟ چگونه می توانید فروش اینستاگرام را افزایش دهید؟

هدف من از نوشتن این مقاله پاسخ به همه این سوالات است و سعی می کنم ترفندها و راه حل هایی را برای افزایش فروش در اینستاگرام در اختیار شما قرار دهم. بنابراین من می خواهم که شما تا پایان این مقاله با من باشید.

 

چگونه می توان به فروش بالایی در اینستاگرام دست یافت؟

ترفندها و تکنیک های زیادی برای فروش آنلاین وجود دارد که قبلاً در مقاله “30 راه برای افزایش فروش آنلاین که فروش شما را تغییر می دهد” توضیح داده شده است. گفت. اما در اینستاگرام ، اصول و قوانین اولین فروش متفاوت است. به همین دلیل ، در ادامه این مقاله می خواهم شما را با صفر تا صد فروش در اینستاگرام آشنا کنم. قول می دهم ، اگر این موارد را دنبال کنید ، فروش بالایی در اینستاگرام تجربه خواهید کرد. پس با من بمان

 

به گونه ای عمل کنید که نشان دهد شما شایسته هستید

برای افزایش فروش در اینستاگرام ، شایستگی را می توان نوعی سلاح مخفی دانست. فرض کنید دو فروشگاه لوازم ورزشی محصولات یکسانی دارند. یکی از این فروشگاه ها توسط یک فرد معمولی اداره می شود و پیشکسوت ورزش فروشگاه دیگر را اداره می کند. از کدام فروشگاه خرید می کنید؟ درست است که هر دو محصول مشابهی دارند ، اما پاسخ شما قطعاً فروشگاهی است که توسط یک متخصص ورزشی اداره می شود ، زیرا می توانید با احساس رضایت و اطمینان بیشتر خرید را تجربه کنید.

بنابراین ، سعی کنید شایستگی خود را در هر زمینه ای که خدمات ارائه می دهید و محصولات می فروشید نشان دهید و خود را از سایر رقبا متمایز کنید.

به عنوان مثال ، اگر در زمینه فروش گل و گلدان فعالیت می کنید ، طوری رفتار کنید که گویی سال ها در این زمینه کار کرده اید ، ترفندها و آموزش هایی را به کاربران خود ارائه دهید تا تجربه خود را در این زمینه نشان دهید. یا اگر در یک رویداد تخصصی در زمینه گل و گیاه شرکت می کنید ، فیلم و عکس های کاربران خود را نشان می دهید ، می توانید حضور خود را به عنوان یک متخصص در این رویداد نشان دهید.

همه اینها می تواند به تدریج به کاربران شما نشان دهد که به نوعی در این زمینه تخصص دارید و از شایستگی کافی برخوردار هستید. این کار باعث می شود که آنها راحت تر بتوانند به شما اعتماد کنند و کسب درآمد از اینستاگرام را برای شما آسان تر می کند.

 

اعتماد به نفس خود را نشان دهید

آیا از شخصی که نمی شناسید یا از شخصی که به او اعتماد دارید خرید می کنید؟ قطعاً پاسخ شما آخرین است. بنابراین ، برای افزایش فروش در اینستاگرام ، می توانید موضوع اعتماد را به عنوان گزینه دوم در نظر بگیرید.

حال ، اعتماد به چه معناست؟ و چه تفاوتی با شایستگی می تواند وجود داشته باشد؟ در واقع ، شما می توانید شایستگی و تجربه خود را در زمینه خود ثابت کنید. آیا مشتریان شما اولویت شما هستند یا سود شما؟ این مسئله اعتماد است.

کاربران باید به شما اعتماد کنند و مطمئن شوند که اولویت شما سودآوری از کار شما نیست! اگر بازپرداخت را تضمین می کنید ، حتما به قول خود عمل کنید. سعی کنید با مشتریان خود صادق باشید و سعی کنید کسب و کار خود را در پشت صحنه به آنها نشان دهید. اگر مشتریان راضی دارید ، بهتر است این موضوع را با پیروان خود در میان بگذارید. بهتر است هر از گاهی فیلم ها و عکس های مشتریان راضی خود را به اشتراک بگذارید.

 

به کاربران به خوبی و با حوصله پاسخ دهید

آیا تا به حال از طریق کامنت در صفحه ای س andالی پرسیده اید و پس از مدت کوتاهی به آن پاسخ داده شده است؟ بنابراین احساس خوبی در مورد این صفحه خواهید داشت.

همچنین به این نتیجه رسیده اید که این صفحه به موقع پاسخ می دهد و فعال است و هر زمان که بخواهید می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید.

با یک پاسخ سریع و درست می توانید چنین احساسی را در مخاطب ایجاد کنید و در نتیجه بسیار ارزشمند است. بنابراین ، یکی از مهمترین موارد در این زمینه پاسخ به موقع است ، زیرا باعث ایجاد اعتماد و اعتماد مشتریان و افزایش فروش در اینستاگرام می شود.

 

خرید مشتریان از اینستاگرام را برای مشتریان آسان تر کنید

هرچه خرید از اینستاگرام آسان تر باشد ، احتمال نهایی شدن آن بیشتر است و این می تواند منجر به بهبود فروش در اینستاگرام شود. اگر فرایند خرید نامشخص و دشواری دارید ، به راحتی برخی از خریدها را از دست خواهید داد. تعیین قیمت محصول و توضیحات آن بسیار مهم است. به این ترتیب ، مصرف کنندگان مجبور نیستند کامنت بگذارند و قیمت آنها را بخواهند و سریع خرید خود را انجام می دهند.

یا توضیح روشنی در مورد نحوه سفارش محصول و روند خرید برای تشویق مصرف کنندگان به بازدید از دایرکت ارائه دهید. به عنوان مثال ، با اعلام کد محصول ، به آنها بگویید که می توانند برای خرید محصول با شماره زیر تماس بگیرند.

بنابراین ، ابتدا فرایند خرید را به طور کامل شرح دهید و محصول و قیمت آن را به وضوح توضیح دهید. سپس روش های مختلفی را برای خرید تعیین کنید تا کاربران روش های متفاوتی برای خرید داشته باشند.

 

عکسهای باکیفیت محصولات خود را ارسال کنید

ویترین محصولات شما در فروشگاه اینستاگرام شما نمایش داده می شود. در حقیقت ، اینها عکس هایی هستند که محصولات شما را در پست های اینستاگرام توصیف می کنند. بنابراین سعی کنید عکس های با کیفیت مربوط به کپشن را ارائه دهید. از محصولات خود از زوایای مختلف عکس بگیرید و از چیدمان صحیح در این زمینه استفاده کنید.

 

سعی کنید هزینه حمل و نقل را منطقی نگه دارید

طبق مطالعات انجام شده ، دلیل نهایی نشدن تعدادی از سفارشات فقط هزینه بالای تحویل است. به عبارت دیگر ، اگرچه مشتری قصد خرید دارد ، اما پس از مشاهده هزینه های بالای ارسال ، از خرید پشیمان می شود. به عنوان مثال ، وقتی مشتری می بیند جورابی به قیمت 30 هزار تن در اینستاگرام به فروش می رسد ، اما قیمت تحویل آن 12 هزار تن است ، احتمالاً آن را نمی خرد.

بنابراین ، اگر محصولات شما خیلی گران نیستند ، بهتر است هزینه حمل و نقل را کاهش دهید. یا ارسال رایگان. این امر فروش محصولات شما را حداقل 30 درصد افزایش می دهد.

 

همیشه در اینستاگرام باشید

نظر شما در مورد فروشگاهی که چند روز باز است و چند روز تعطیل است چیست؟ برای مثال ، مغازه ای که چند روز تعطیل است و دو روز از صبح تا شب باز است چطور؟ شاید اعتماد به چنین فروشگاه هایی برای شما کمی سخت باشد و تصور کنید که روزی آنها ممکن است کار خود را به طور کامل رها کنند.

برای حضور در اینستاگرام باید برنامه ریزی درستی داشته باشید. اگر مطالب خود را هر روز به اشتراک می گذارید ، بهتر است همان روال را ادامه دهید ، یا اگر چندین پست در هفته ارسال می کنید ، سعی کنید برنامه هفتگی را به همان شیوه در نظر بگیرید.

به خاطر داشته باشید که به دلیل عدم فعالیت ، فالوئرهای شما کاهش می یابد و افزایش مجدد فالوورها مدتی طول می کشد.

 

یک برنامه منظم برای ایجاد محتوای اینستاگرام داشته باشید

شما باید برنامه ای برای محتوایی که در ابتدای هر ماه ارسال می کنید داشته باشید. چه محتوایی باید ارسال کنید و چرا؟ همچنین ، هدف از به اشتراک گذاری آن چیست؟ بنابراین با توجه به استراتژی و برنامه ریزی شما ، باید دقیقاً مشخص کنید که چه نشریاتی را با چه اهدافی منتشر خواهید کرد.

به عنوان مثال ، یک پست آموزشی ، یک پست تجاری و سابقه مسابقه را ظرف یک هفته ارسال کنید. به طور کلی ، محتوای اینستاگرام باید با کیفیت و هدف بالا منتشر شود.

 

شما تبلیغات را هدف قرار داده اید

باید بگویم که اگر محتوای شما بسیار با کیفیت و عالی باشد ، با افزایش بازدیدها مثر خواهد بود. بنابراین سعی کنید علاوه بر ایجاد محتوای عالی ، فالوورهای هدفمند را نیز جذب کنید. از آنجا که تبلیغات راهی برای افزایش فالوورها و افزایش فروش در اینستاگرام است ، بنابراین باید صفحه ، پست ها و مطالب خود را در سایر رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید.

در همین حال ، انتخاب فضای تبلیغاتی نیز بسیار مهم است. آیا صفحه یا محل تبلیغات در رسانه های دیگر برای تجارت شما مخاطب مفیدی است که در آینده خریدار خواهد بود یا خیر؟ برای این کار باید به هدفمند بودن آنها در تبلیغات خود توجه کنید تا هزینه های خود را از دست ندهید! پیشنهاد می کنم قبل از تبلیغات گسترده از آزمون A / B استفاده کنید.

 

از مشتریان راضی برای افزایش اعتبار خود استفاده کنید

دسترسی به مخاطب راضی همیشه دشوار است. با توجه به اینکه رضایت مشتری برای توسعه تجارت شما بسیار مثر است ، بنابراین نباید آنها را از دست بدهید. با این حال ، این کار سختی است.

نکته مهم این است که مشتریان راضی هم می توانند کسب و کار شما را تبلیغ کنند و هم می توانید به راحتی با آنها صحبت کنید ، نظر آنها را جلب کرده و رضایت خود را در این زمینه به سایر کاربران نشان دهید. به این ترتیب ، پیروان شما در واقع خواهند فهمید که مورد تأیید دیگران هستید ، که به آن اثبات اجتماعی یا تأیید اجتماعی نیز گفته می شود.

 

اطلاعات لازم را از تماشاگران پنهان نکنید!

هرگز سعی نکنید اطلاعات مربوطه را از مخاطبان خود پنهان کرده و آنها را مجبور به اظهار نظر کنید. بر این اساس ، هرچه شفاف تر با مشتری رفتار کنید ، احساس بهتری نسبت به شما و تجارت شما دارد ، که بسیار مثر است. به عنوان مثال ، به آنها بگویید کدام صفحه برای آنها راحت تر است. صفحه ای که قیمت محصولات و توضیحات کلی را ارائه می دهد ، یا صفحه ای که قیمت ها را درج نمی کند؟

 

مخاطبان و دنبال کنندگان خود را به آهن ربا تبدیل کنید

یکی از راه های اصلی افزایش فروش اینستاگرام این است که دنبال کنندگان فعال شما مخاطب جدیدی را برای شما به ارمغان بیاورند. از این نظر ، این یک تکنیک مسابقه ای عالی است. در این مسابقه ، مخاطبان باید صفحه شما را به دوستان و آشنایان خود ارائه دهند و باید به گونه ای باشد که تماشاگران تمایل بیشتری به علامت گذاری به دوستان خود داشته باشند و دوستان از آن لذت ببرند.

ناگفته نماند که داشتن یک سناریوی جذاب مسابقه تأثیر زیادی دارد. اما اگر یک متن بسیار ساده و بی روح در مورد مسابقه قرار دهید ، که شور و اشتیاق ایجاد نمی کند ، بی فایده است.

 

کسب و کار خود را در پشت صحنه نشان دهید

همانطور که قبلاً گفتم ، اعتماد عامل بسیار مهمی در فروش است. هرچه مخاطبان شما بیشتر مورد اعتماد باشند ، خرید آنها از شما آسان تر است ، که منجر به افزایش فروش در اینستاگرام می شود. یکی از راه های افزایش اعتماد ، انتشار در پشت صحنه کسب و کار شما است.

وقتی پیروان این را ببینند ، متوجه خواهند شد که شما چیزی برای پنهان کردن از آنها ندارید و با مخاطبان خود کاملاً روشن هستید.

 

با پیروان خود مانند یک انسان رفتار کنید

همچنین ممکن است صفحات اینستاگرام را مشاهده کرده باشید که مجموعه ای از پست های خشک و بی روح را با زیرنویس های تکراری به اشتراک می گذارند. به عنوان مثال ، وقتی به چند پست آخر صفحه آنها نگاه می کنید ، تصاویری از محصولات را با زیرنویس ثابت مشاهده می کنید.

در واقع انتشار به این شکل یک رفتار رباتیک است. یعنی با دیدن این پست ها ، مخاطب فکر می کند ربات این کارها را انجام می دهد. در عین حال ، صفحاتی وجود دارد که در مورد محصول شما با مخاطبان گفتگوی جذابی دارند. احساس می کنید یک انسان با شما صحبت می کند. بنابراین با توجه به این موارد ، از هر نوع رفتار شبیه به ربات که باعث ایجاد احساس بد در مخاطب می شود ، خودداری کنید.

 

از بازاریابی تأثیرگذار استفاده کنید

یکی از تکنیک های اصلی برای افزایش فروش اینستاگرام استفاده از بازاریابی تأثیرگذار است. به این ترتیب ، فردی که بدنبال آن هستید پیروان زیادی دارد و مطمئناً تأثیر زیادی بر آنها دارد و زمینه کاری او نیز به کسب و کار شما مربوط می شود.

شما با این شخص مشهور می شوید. به عنوان مثال ، اگر کسب و کار شما محصولات ورزشی می فروشد ، باید از یک اینفلوئنسر ورزشی استفاده کنید تا شما را به دنبال کنندگان خود معرفی کند.

 

جمع بندی و پایان

به طور کلی ، راه های زیادی برای افزایش فروش در اینستاگرام وجود دارد و من در این مقاله به چند مورد از آنها اشاره کردم. با استفاده از نظرات و نظرات مخاطبان ، می توان این عناصر را افزایش داد و راه های جدیدی به آن افزود.

هر چه تعداد این روش ها بیشتر باشد و از آنها بهتر استفاده کنید ، افزایش فروش اینستاگرام را بهتر احساس خواهید کرد. این تکنیک ها هیچ هزینه ای ندارند ، فقط باید مدتی را صرف استفاده از آنها کنید. امیدوارم از این مقاله به اندازه کافی استفاده کرده باشید.

Rate this post
1 نظر
  1. فتوبهمن می گوید

    ماهم با افزایش فالوور هامون و مدامومت در پست و استوری های جذاب تونستیم تو حوزه خودمون (دستگاه چاپ شال و روسری )به فروش بیشتری دست پیدا کنیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.