روتختی تخت ساده و شیک | قیمت ، جدیدترین مدل ها

0

هنگامی که صحبت از ملزومات تخت می شود، یک روتختی ساده  می تواند ظاهر و احساس اتاق خواب شما را تغییر دهد و در عین حال کلی اتاق خواب دونفره یا یکنفره شما را شیک کند. قیمت روتختی های ساده برای اتاق های شیک اصولا ارزان و مدل های آنها متنوع است.

این گزارش به معرفی دنیای روتختی ساده از فروشگاه سپارشی می‌پردازد، مدل‌های مختلف، قیمت‌ها و عواملی را که باید برای داشتن یک تخت شیک و ایده آل در نظر بگیرید. از درک هدف لحاف تخت تا مقایسه قیمت ها و جدیدترین مدل ها تا نکات نگهداری، این راهنمای جامع به شما کمک می کند هنگام انتخاب یک روتختی ساده و شیک برای اتاق خواب خود تصمیمی آگاهانه بگیرید.

۱٫روتختی ساده – مقدمه:

روتختی ساده یک نوع روتختی است که به سبک مینیمال طراحی شده و از پارچه های ساده با رنگهای سفید یا رنگهای ملایم دوخته شده است. این نوع روتختی برای اتاق خواب به سبک مینیمال پسند است و از فیبر طبیعی گیاه کتان تهیه می شود. روتختی های کتان برای آب و هوای گرم بسیار مناسب هستند و علاوه بر خنکی دارای دوام، کیفیت، نرمی و لطافت زیاد است و  در انواع مختلفی وجود دارد.

–    انواع روتختی ساده:

قیمت روتختی ساده و شیک در کنار ظاهر ایده آل و چشم نواز در سال های اخیر مورد توجه مشتریان بوده است. از مدل های روتختی ساده تک رنگ ، تا روتختی ساده سفارشی و روتختی ساده دورنگ از ست لحاف ساده دوخت شده تا  سرویس کاور لحاف ساده با ظاهر چین دار، دکمه دار یا بند دار و با جنس های متفاوت مانند براش، میکرو، پلی کتان، فلامنت، لینن و کتان همه محصولات مورد توجه اسن سالها بوده است.

–   چرا روتختی ساده انتخاب کنیم؟

روتختی ساده مزیت های زیادی دارد، روتختی هایی شیک و مینیمال تطبیق پذیری و سادگی را ارائه می دهند. آنها به راحتی می توانند سبک های مختلف داخلی و طرح های رنگی را تکمیل کنند و آنها را به انتخابی بی انتها تبدیل کنند. علاوه بر این، با خرید روتختی کاوری ساده تمیز کردن و تعویض روتختی شما را آسان می کنند، زیرا می توانید به راحتی پوشش را جدا کرده و بدون نیاز به شستن کل روکش آن بشویید.

۲٫روتختی ساده – قیمت و کیفیت:

قیمت روتختی شیک دونفره بر اساس دو عامل مهم تعیین می شود. مورد اول جنس پارچه روتختی است که تاثیر زیادی در ارزان یا با کیفیت بودن آن دارد. و مورد دوم سایز روتختی ساده است که بر قیمت آن موثر است.

–   جنس روتختی ساده:

انتخاب جنس پارچه برای روتختی شیک و ساده بسیار مهم است. با این حال، برای انتخاب پارچه مناسب برای روتختی به توجه به فصل و نوع خواب شما باید دقت کرد. پارچه های مختلف مزایا و معایب ویژه ای دارند که لازم است در مورد آنها بدانید:

روتختی ساده ابریشمی: این پارچه به شکل لوکس و گرانقیمتی است. این پارچه بسیار نرم و ارزان قیمت است.
روتختی ساده کتان: این پارچه بسیار نرم بادوام و با کیفیت و ارزان قیمت است. این پارچه برای افرادی که حساسیت های پوستی دارند یا نیاز به روتختی ضد حساسیت دارند مناسب است.

 

روتختی ساده هتلی: این نوع روتختی ساده نیز در سالهای اخیر طرفداران زیادی داشته و در انواع و باکیفیت ها و قیمت های مختلف در بازار موجود است، انواع پنیه ای از بقیه مدل ها گران تر است.

 

روتختی ساده میکروفایبر: این پارچه بسیار نرم و با بافت ریز است. اگر به گرما حساس هستید این نوع روتختی یا پارچه براش برای شما توصیه نمی شود چون تنفس پایینی دارد.

 

روتختی ساده تنسل: این پارچه به درخشندگی بالا و سطحی صاف و نرم برخوردار است. این پارچه قادر است رطوبت زیادی جذب کرد.

 

روتختی ساده پلی استر: این پارچه ارزان قیمت است و برای افرادی که میخواهند با بودجه کم خرید کنند گزینه خوبی است.

 

به لحاظ قیمت روتختی های ساده به ترتیب بالا دسته بندی می شوند به این ترتیب که گرانترین نوع روتختی ساده ابریشمی است و قیمت ارزان روتختی ساده پلی استر یا تترون است.

–    سایز روتختی ساده:

انتخاب سایز مناسب روتختی برای تخت خواب بسیار حیاتی است تا از پوشش کامل تخت و تشک اطمینان حاصل شود و کاملا مناسب با تشک روی آن پوشش داده شود. بدیهی است از نظر قیمت روتختی های دونفره سایز بزرگ (سوپر کینگ) بیشترین قیمت و روتختی های نوجوان کمترین قیمت را دارند.

روتختی ساده دونفره سوپر کینگ: ۲۰۰*۲۰۰ سایز تشک و ۲۴۰*۲۴۰ سایز لحاف آنهاست.

 

روتختی ساده دونفره کینگ سایز: ۱۸۰* ۲۰۰ سایز تشک و ۲۲۰*۲۴۰ ساسیز لحاف است.

 

روتختی ساده دونفره کویین سایز: ۱۶۰*۲۰۰ سایز تشک و ۲۰۰ *۲۲۰ سایز لحاف این نوع روتختی است.

 

روتختی ساده یک و نیم نفره: سایز ۱۴۰*۲۰۰ یا ۱۲۰*۲۰۰ تشک و ۱۸۰*۲۲۰ لحاف این نوع روتختی است.

 

روتختی ساده تکنفره و نوجوان: سایز ۹۰ * ۲۰۰ یکنفره و ۸۰*۱۸۰ تشک و لحاف ۱۶۰*۲۲۰ لحاف آنست.

 

۳٫روتختی ساده – جدیدترین مدل ها:

–     روتختی ساده طوسی:

روتختی طوسی ساده یکی از رنگ های خنثی و پرطرفدار است. این رنگ به دلیل خنثی بودنش به شکل ساده و روشن در اتاق های بزرگ قابل استفاده میباشد. روتختی طوسی به همراه لحاف لایت (سرویس کاور لحاف) یا بصورت سرویس لحاف قابل فروش است. روتختی ساده طوسی از آلبوم محصولات تمام کتان در فروشگاه تخصصی کالای خواب سپارشی با سه سال ضمانت محصول از قیمت ۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان (اردیبهشت ۱۴۰۳) با ارسال رایگان در اختیار خریداران قرار میگیرد.

–     روتختی ساده سفید:

خرید روتختی ضد حساسیت سفید نخی از آلبوم تمام کتان  بهترین گزینه برای افراد مبتلا به حساسیت های پوستی و تنفسی است؛

رنگ سفید کتان به علت ارگانیک (طبیعی) بودن به هیچ عنوان حساسیت زا نیست. به علت قابلیت شستشو پذیری بالا و نشان دادن آلودگی ها همیشه می توان از تمیز بودن آن مطمئن شد.

همانطور که خرید تشک و بالش ضد حساسیت اهمیت بالایی در حفظ سلامت فرد مبتلا به آلرژی نظیر آسم دارد؛ لحاف مناسب و مطمئن نیز اینطور است و در مورد آن باید دقت بالایی کرد. دقت کنید انتخاب سرویس کاور لحاف به علت سهولت شستشو و تعویض ملحفه ها بهترین انتخاب است.

–    روتختی ساده کاوری خردلی:

خرید روتختی ارگانیک کاوری بند دار خردلی از آلبوم ساده تمام کتان بهترین گزینه برای افراد مبتلا به حساسیت های پوستی و تنفسی است؛ رنگ خردلی در دکوراسیون داخلی یک رنگ خاص و متفاوت است. خردلی بعنوان یکی از سایه های رنگ زرد پر کاربرد برای روتختی دونفره، پسرانه و گاها دخترانه است.

پارچه تمام کتان خردلی (کتان در زبان انگلیسی=پنبه) برای ملحفه گزینه بسیار با کیفیت و بادوامی است، تنفس خوبی دارد و به هیچ عنوان گرمای نامطلوب پارچه های نامرغوب پلی استر را برای شما ایجاد نمی کند. رنگ آن ثابت است و به هیچ عنوان پرز نمی دهد.

–    روتختی کاوری ساده طوسی:

خرید روتختی ارگانیک کتان نوک مدادی از آلبوم تمام کتان  بهترین گزینه برای افراد مبتلا به حساسیت های پوستی و تنفسی است؛رنگ طوسی در دکوراسیون داخلی یکی از پرکاربردترین رنگ هاست. نوک مدادی بعنوان یکی از تیره ترین کالیته های طوسی رنگی خاص و پر کاربرد برای روتختی دونفره، پسرانه و گاها دخترانه است. پارچه تمام کتان نوک مدادی (کتان در زبان انگلیسی=پنبه) برای ملحفه گزینه بسیار با کیفیت و بادوامی است، تنفس خوبی دارد و به هیچ عنوان گرمای نامطلوب پارچه های نامرغوب پلی استر را برای شما ایجاد نمی کند.

کلام پایانی:

با پیروی از این نکات ساده، در زمان خرید روتختی ساده سپارشی می توانید محصول درست و مطابق با سلیقه خود را انتخاب و طول عمر روتختی ساده خود را افزایش دهید و تا سال ها از ظرافت و راحتی آن لذت ببرید.

روتختی ساده نه تنها یک افزودنی شیک به مجموعه روتختی شما است، بلکه راحتی و سلامت را نیز ارائه می دهد و به راحتی با مجموعه اتاق خواب شیک شما ست می شود. خرید روتختی ساده یک راه عالی و در عین حال تاثیرگذار برای افزایش راحتی و جذابیت زیبایی اتاق خواب شما است و آن را به مجموعه ای ارزشمند برای دکوراسیون منزل شما تبدیل می کند.

 

گزارش از: separeshi.com

 

4.6/5 - (11 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.