چگونه در سرچ اینستاگرام رتبه یک باشیم؟

0

امروزه با رشد تجارت در فضای مجازی و محبوبیت فروشگاه های آنلاین و فروشگاه های آنلاین ، نحوه کار و درآمدزایی شما تغییر کرده است. یکی از پرکاربردترین شبکه های مجازی در تجارت ، اینستاگرام است. مهمترین چیزی که امروز برای پیشرفت در این شبکه اجتماعی باید بیاموزیم نحوه انجام اولین جستجو در اینستاگرام است.

اگر ما اینستاگرام را برای توسعه کسب و کار خود یا راه اندازی یک کسب و کار جدید انتخاب کرده ایم و می خواهیم میلیون ها نفر در صفحه اینستاگرام خود کسب کنیم ، فقط اجرای یک صفحه برای ارائه محصول یا خدمات ارائه شده کافی نیست. دانستن نحوه جستجو در اینستاگرام می تواند ما را به هدف نهایی کسب درآمد در اینستاگرام نزدیک کند.

همه ما می دانیم که چگونه در Google و SEO در اینترنت جستجو کنیم و تقریباً می دانیم که Google بر چه اساسی جستجوها را انجام می دهد و برای رسیدن به صفحه اول Google چه کار می توانیم انجام دهیم. اما نحوه انجام اولین جستجو در اینستاگرام یک موضوع نسبتاً جدید است و این مهمترین سوال برای کاربران این شبکه اجتماعی است. شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام از الگوریتم های مختلف جستجو استفاده می کنند و قوانین SEO خود را دارند.

در نوامبر 2020 ، اینستاگرام یک ویژگی جالب به به روز رسانی جستجو اضافه کرد. پس از افزودن این ویژگی به جای نتایج جستجو فقط بر اساس هشتگ ها ، مکان ها و نمایه ها ، جستجوهای کلمات کلیدی کلی نیز انجام شد. به عنوان مثال ، اگر زیرنویس پست ما حاوی یک کلمه کلیدی باشد و مخاطب آن کلمه را جستجو کند ، پیام ما در نتایج جستجو به گیرنده گزارش می شود ، در حالی که قبل از آن تاریخ ، عنوان در لیست جستجوی اینستاگرام نبود. برای ما دو معنی دارد ، اول اینکه الگوریتم اینستاگرام تغییر کرده است و دوم اینکه SEO SEO باید بخشی از استراتژی بازاریابی ما باشد.

دانستن اینکه SEO SEO چیست و چگونه کار می کند به ما کمک می کند تا بفهمیم چگونه ابتدا در اینستاگرام جستجو کنیم و در این شبکه اجتماعی بیشتر ببینیم.

اول از همه ، باید بدانیم سئو اینستاگرام چیست؟ سئوی اینستاگرام در واقع فرآیندی است که به بهینه سازی محتوای شما در نتایج جستجوی اینستاگرام و ارتقای نمای جستجوی شما کمک می کند. بهینه سازی محتوا ممکن است به اندازه تبلیغات جذاب نباشد ، اما اگر یاد بگیریم که چگونه ابتدا در اینستاگرام با استفاده از SEO جستجو کنیم ، می توانیم در هزینه های تبلیغات صرفه جویی کنیم.

 

چرا سئو اینستاگرام مهم است؟

سئو اینستاگرام برای تجارت آنلاین بسیار مهم است. زیرا به ما کمک می کند تا با افرادی که به دنبال کسب و کار ما هستند ارتباط برقرار کنیم و در نهایت آنها را به صفحه خود هدایت کنیم. با استفاده از محتوای خود ، این فرصت را به دست می آوریم که هر بار که یک کاربر کلمه کلیدی مورد نظر را وارد می کند ، صفحه ما در لیست جستجو قرار می گیرد و مشتری احتمالی به مشتری واقعی تبدیل می شود.

اکنون که اهمیت سئوی اینستاگرام را درک کرده ایم و نحوه افزایش رتبه صفحات ما در جستجوها و جذب مخاطبان بیشتر ، ما با رعایت 5 نکته طلایی به بحث در مورد چگونگی اولین شدن در جستجوی اینستاگرام ادامه می دهیم.

 

نکات طلایی در سئو اینستاگرام

کلمات کلیدی را شناسایی و اولویت بندی کنید.

کدام کلمه کلیدی برای ما مهمتر است و ما می خواهیم مخاطبان بدانند بسیار مهم است. بنابراین ، اولین قدم شناسایی کلمات کلیدی مرتبط و مرتبط برای کاربرگ ما است.

برای یافتن بهترین کلمات کلیدی مناسب کسب و کار خود ، کافی است از نوار جستجوی اینستاگرام استفاده کنید. این بخش با جستجوی نام شرکت ما لیستی از مهمترین و پرکاربردترین کلمات کلیدی را نشان می دهد ، که ما را به نحوه تبدیل شدن به اولین نفر در جستجوی اینستاگرام نزدیک می کند.

برای اندازه گیری صفحه خود ، یک شاخص عملکرد کلیدی KPI تنظیم کنید.
KPI در واقع شاخص صفحه SEO و پست های اینستاگرام ما است. ما از Instagram Insights برای مشاهده پست های خود استفاده می کنیم تا ببینیم کدام یک از تکنیک های SEO مورد استفاده باعث می شود پست های ما بهتر و نمایان تر شوند و بر این اساس آنها را بهینه می کنیم. Insights Review هر پست اطلاعات جامعی در مورد نحوه جستجوی اولیه در اینستاگرام ارائه می دهد.

 

پروفایل خود را بهینه کنید.

اکنون که کلمات کلیدی را می شناسیم و کلمات کلیدی متناسب با محتوای صفحه خود را برجسته می کنیم ، زمان آن رسیده است که اطلاعات نمایه (بیو) را بر اساس کلمات کلیدی بهینه سازی کنیم. برای این کار باید مهمترین کلمه کلیدی و هدف صفحه خود را بیابیم و از آنها در نام کاربری و بیوگرافی صفحه استفاده کنیم.

 

بهینه سازی پیام ها

بهینه سازی پیام ها به اندازه بهینه سازی نمایه شما اهمیت دارد. استفاده از کلمات کلیدی و هشتگ های مرتبط و پرکاربرد می تواند به ما در افزایش رتبه پیام ها و نمایان شدن آنها کمک کند. در عنوان نوشته های ما باید سعی کنیم مخاطب را به هدف نهایی خود هدایت کنیم. این هدف می تواند هدایت فرد به صفحه یا سایت ما باشد یا حتی او را تشویق به کسب اطلاعات بیشتر و در نهایت خرید کند.

 

متن خارجی را به تصویر پیام خود اضافه کنید.

بخش مهم دیگری که باید در پست های SEO خود رعایت کنیم ، افزودن متن جایگزین به تصاویر پست های اینستاگرام است. متن جایگزین ، متن کوتاهی است که با لمس تصویر پیام ما نمایش داده می شود و دسترسی آن را بیشتر می کند و می تواند تأثیر زیادی بر پیام SEO داشته باشد. اگر مشکلی در بارگیری تصویر وجود داشته باشد ، متن جایگزین می تواند شرح مختصری از تصویر ما را به بیننده ارائه دهد.

اگر می خواهیم موقعیت خوبی در رتبه بندی اینستاگرام داشته باشیم و بیشتر خود را ببینیم ، نباید از سئو غافل شویم. موضوع سئو به اندازه بهینه سازی و تبلیغ سایت ما در گوگل اهمیت دارد ، می تواند به دیده شدن بیشتر صفحه ما کمک کند. SEO ممکن است به اندازه تبلیغات مثر نباشد ، اما به خاطر داشته باشید که اگر SEO مناسبی برای صفحه خود نداشته باشیم ، تبلیغات به همان اندازه موثر نخواهد بود. بنابراین چه بهتر که از این ویژگی های کاملاً رایگان اینستاگرام برای افزایش رتبه صفحات خود استفاده کنید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.