استوری چی بزاریم؟ ایده های جالب برای استوری اینستاگرام

0

استوری چی بزارم؟ استوری چی بزاریم؟ در این مقاله، ما ایده استوری اینستاگرام و سوالات دیگری را که در زمینه فعالیت بیشتر و تأثیر بهتر بر مخاطبان شما در شما ایجاد می شود ، به شما خواهیم گفت.

این که آیا شما صاحب یک کسب و کار هستید که محصولات شما را می فروشد یا یک صفحه شخصی برای دوستان و آشنایان خود دارید ، این مقاله به شما در پاسخ به این سوال که چه استوری بزاریم کمک زیادی می کند.

این روزها شبکه های اجتماعی بیشترین اطلاعات و خاطرات را در بین مردم جهان دارند که به دلیل محدودیت ها و فیلترینگ در کشور ما، شبکه اجتماعی اینستاگرام از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر رسانه ها برخوردار است. بنابراین اگر در این شبکه اجتماعی برای دوستان یا مشتریان خود فعالیت دارید، باید از همه فرصت های این شبکه اجتماعی استفاده کنید.

جایی که می روید ، آنچه می خورید و می نوشید، چه کسانی را می بینید و بیشتر به یاد ماندنی است، موضوعات متداول استوری در اینستاگرام است. اما این خاطرات تجلی ثانویه ای از زندگی افراد است که تنها در 24 ساعت در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شود.

اما آیا این اطلاعات مربوط به مشتریان صفحات تجاری است؟

اکنون ببینید: چگونه از استوری های اینستاگرام برای افزایش مشترکین و کسب درآمد استفاده کنیم!
در زیر ما راهنمای “چه داستانی برای گفتن؟” ما برای شما نوشتیم تا یاد بگیرید که چگونه ایده داستان در اینستاگرام باعث افزایش مشترکین شما می شود و چگونه مطمئن شوید که آن داستانها دقیقاً همان چیزی هستند که بینندگان شما می خواهند ببینند.

 

استوری چی بزاریم؟

ایده های جالب برای تاریخچه اینستاگرام به دو قسمت تقسیم می شود

ایده های جالب برای صفحات شخصی

ایده های جالب برای صفحات تاریخ تجارت

ابتدا ایده یک داستان جالب برای مردم را به شما می گوییم و در پایان مقاله به صفحات کاری می پردازیم.

بنابراین شاید همه شما می دانید چه چیزی باید بگویید؟ و ایده هایی از تاریخ خلاق وجود دارد. اما در اینجا چند داستان وجود دارد که ممکن است آنها را به اشتراک نگذاشته باشید:

 

ایده هایی برای استوری تولد

اگر ایده داستان تولد خودتان یا تولد یک دوست است ، بهتر است از ارسال عکس های خود دست بردارید و به سراغ ایده های جدید بروید. به جای عکسهای تکراری یا عکسهای فرزندان خود ، بهتر است از ویدیوهای ویرایش شده ای که خودتان می سازید یا داستانهای فعلی استفاده کنید. چه می توانیم بگوییم؟

ایده برای تولد یک دوست: بهتر است عکس های فرزندان دوست خود را در اولین داستان قرار دهید و از دیگران بپرسید او کیست؟ در داستان بعدی ، تصویری از یک دوست نوجوان ارسال کنید و بپرسید که آیا هنوز او را نمی شناسید؟ سرانجام ، پس از چند داستان ، عکس جدیدی از دوست خود ارسال کنید و به او بگویید که آن روز به دنیا آمده است.
از این ایده برای داستان تولد خودمان استفاده کنیم.

ایده تولد برای دوستان: می توانید آهنگ مورد علاقه یکی از دوستان مورد علاقه خود را در داستان قرار دهید و از دنبال کنندگان خود بپرسید آیا می دانند چه کسی به آن آهنگ علاقه دارد؟ در داستان زیر بگویید که این شخص متولد شده است.
ایده داستان تولد: بهتر است برای روز تولد ، ویژگی های اخلاقی خود را بشناسید و تولد همه را به آنها تبریک بگویید.

 

ایده هایی برای استوری دخترانه

چه داستانی باید بگوییم؟ برای روز دختر نیز می توانید از داستانهای ذکر شده در بخش بالا استفاده کنید. از عکس های خلاقانه استفاده کنید و از ترفندهای خاصی برای زیباتر شدن این داستان استفاده کنید. اگر نمی دانید چه کار کنید ، مقاله اسرار Instagram Stories را بخوانید. با تاریخ چه کنیم؟

 

ایده ای برای استوری سالگرد یا ایده ای برای استوری عاشقانه

این سالگرد ازدواج ما یا سالگرد دوستی ما است و ما نمی دانیم چه داستانی را باید بیان کنیم

برای این مدل داستانها بهتر است تصاویر خاصی تهیه کنید. سفارشی کردن عکس های قبل از عروسی یا دوستانه با جلوه های ویژه. این ایده داستانی جالب است. در اولین داستان عکس های غمگین یا بی حس را در صورت خود قرار دهید ، و سپس در مرحله بعد ، عکس های شادی از خود بگذارید تا پس از رسیدن به یکدیگر شاد و خوشحال باشید.

ایده یک داستان عاشقانه ممکن است این باشد که اگر قرار است در پایان روز برای این رویداد مهمانی داشته باشید ، هدیه خود را به عنوان داستان به شوهر یا دوست خود نشان دهید و در کمال تعجب بگویید که هدیه متعلق به یک شخص خاص از تماشاگران بخواهید حدس بزنند که برای چه کسی است.

 

استوری اینستاگرام را برای صفحه شخصی خود پیشنهاد دهید

اگر روزهای خاصی را از دست دهیم ، این سال پیش می آید که برای یک صفحه داستان شخصی چه کنیم؟ اگر یک وبلاگ نویس یا وبلاگ نویس هستید ، می توانید از این ایده های داستان اینستاگرام استفاده کنید.

 

پیامی در مورد روزهای خاص

از این داستان ها در مواقعی استفاده کنید که روز خاصی در پیش است و مخاطبان شما به بروزرسانی های خاص علاقه مند هستند. به عنوان مثال ، اگر اکثر دوستان شما پزشک هستند ، می توانید روز پزشک را به آنها تبریک بگویید.

 

ایده این است که مکانهای خاصی را بگویید

این یک جمله خاص از تاریخ است. فرض کنید شما مدتی است دوستان خود را ندیده اید و می خواهید آنها را به جلسه دعوت کنید. یک مکان خاص را در نظر بگیرید و عکسی از آن مکان را به داستان خود اضافه کنید و در صورت آماده بودن برای رفتن به آن مکان در یک روز ، از دوستان خود س questionsالات خود را از این قسمت بپرسید.

 

ایده ایجاد یک استوری پیمایشی است

هرگونه جزئیات را از دوستان خود بخواهید. این باعث ایجاد حس نزدیکی بین شما و کاربران شما می شود. چه داستانی را برای ما تعریف کنیم؟

ایده های جذاب برای استفاده از داستان ها برای توسعه تجارت
برای داستانهای تجاری مختلف چه باید کرد؟ نحوه ارسال داستان یک چیز است و دانستن اینکه چه چیزی باید بگوید یک چیز دیگر است. مهم این است که بدانید دنبال کنندگان شما به دنبال چه چیزی هستند و دنبال کنندگان خود را از دست ندهید. در این بخش ، ایده ارسال استوری برای صفحات تجاری در اینستاگرام را بیان می کنیم.

ارسال فیلم از رویداد دفتر
اخبار مربوط به صنعت شما
محصولات جدید
نمایش رویدادهای خاص
به یکی از محتوای کمپین نگاهی بیندازید
استفاده از شرکت های شریک و رقیب
ایده های جالب برای تاریخچه اینستاگرام
چالشی برای Insta Story ارائه دهید
سوال پیشنهادی برای تاریخچه اینستاگرام
اما قبل از اینکه به سراغ ایده های خوب داستان برویم ، باید چند نکته را به شما بگوییم. مهمترین نکته برای شما قبل از اینکه درباره همه مسائل و ویژگی های موجود در این برنامه فکر کنید این است که باید بدانید استراتژی اینستاگرام چیست و چرا باید برنامه ریزی کنیم؟
نکته بعدی که باید بدانید و از آن استفاده کنید ایجاد حساب کاربری اینستاگرام است. این ویژگی هنگام تجزیه و تحلیل صفحات بسیار به صفحات کاری کمک می کند.
پیشنهاد برای داستان: یک فیلم از رویداد دفتر ارسال کنید
اما منظور از رویداد اداری و داستان چیست؟ بهترین کاری که بی می تواند انجام دهد

 

استوری چی بزارم کراشم ریپلای کنه

استفاده از لوکیشن یا موقعیت در استوری اینستاگرام

اینکه ایده افزودن موقعیت یا location به اینستاگرام اضافه شد بی شک تصادفی و صرفا تزئینی نبوده است!
استفاده از ویژگی لوکیشن در استوری های شما تاثیر بسیار زیادی در جذب مخاطب دارد. اکانت هایی که از این ویژگی استفاده می کنند حدود ۵۰ درصد بیشتر بازدید می گیرند. ترکیب کردن این ویژگی با چند هشتگ مرتبط باعث می شود که بازدید استوری های شما تا دو برابر بیشتر شود.
بازدید بیشتر = فالوور بیشتر.
به همین سادگی می توانید یک ایده خوب برای استوری اینستاگرام داشته باشید!

استفاده از ویژگی نظرسنجی یا Poll اینستاگرام

هر چند وقت یک بار اینستاگرام ویژگی های جدیدی را ارائه می کند. چند وقت پیش، قابلیت انجام نظرسنجی یا Poll به اینستاگرام اضافه شد.
چیزی که واضح است این است که اینستاگرام می خواهد ویژگی های جدیدش را ارائه داده، به اکانت هایی که بازدید بیشتری دارند پاداش دهد و از این طریق به خودش کمک کند تا ویژگی جدید توسط کاربران سریع تر پذیرفته شود.
ویژگی نظر سنجی ممکن است آن قدر ها هم جدید نباشد، ولی هنوز هم یک ایده برای استوری به حساب می آید زیرا از مخاطبین خود می خواهید که با استوری با شما تعامل داشته باشند. افزایش تعامل کاربر با استوری های شما یکی از کلیدهای موفقیت در اینستاگرام است!
اینکه از کسی بخواهید برای شما کاری انجام دهد باعث می شود از شما خوشش بیاید و این کمک می کند که در آینده شانس اینکه بیشتر به شما کمک کنند بالا می رود. (#روانشناسی)
کلید اصلی برای پرسیدن سوال در استوری اینستاگرام این است که سوال های ساده با جواب های آسان بپرسید. مثلا اگر در زمینه مد فعالیت دارید، می توانید از فالوور های خود بپرسید: امروز دوست دارید تی شرت چه رنگی بپوشید؟ آبی یا قرمز.

کاربران را تشویق کنید که به شما پیام بدهند

بعد از اینکه در سال ۲۰۱۷ اینستاگرام تغییرات بسیار زیادی را در الگوریتم هایش اعمال کرد، افراد بیشتری در مورد کاهش بازدید ها و تعاملات پست هایشان شکایت می کنند.
در حال حاضر، تلاش اینستاگرام این است که محتوایی را به شما نشان دهد که دوست دارید ببینید و به آن علاقه مند هستید.
اگر اینستاگرام خود را باز کنید، مطالب اکانت هایی را می بینید که برای شما کاملا شناخته شده هستند و شما با آن ها تعاملات زیادی دارید.
اینکه شما با اکانتی از طریق دایرکت اینستاگرام ارتباط برقرار کنید، سیگنالی بسیار قوی به اینستاگرام می فرستد. این سیگنال به اینستاگرام می گوید که صاحب آن اکانت دوست شما است و صرفا یک اکانت رندوم که شما چند سال پیش تصادفی فالو کرده اید نیست! در نتیجه، از افراد بخواهید که به دایرکت شما پیام ارسال کنند.
ایجاد رابطه با کاربران و بالا بردن نرخ تعاملات یک بخش داستان است. بخش دیگر این است که شما باید رابطه ای کاملا خوب و مثبت با فالوور های خود بر قرار کنید! این دقیقا چیزی است که شبکه های اجتماعی می خواهند. روابط واقعی! این خود یک ایده برای استوری ریپلای خور است.

افراد را تشویق کنید که Post Notification را برای شما روشن کنند

یکی از بهترین راه ها برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام و پست های شما این است که فالوور های خود را مجاب کنید تا قابلیت Post Notification را برای شما فعال کنند.
این قابلیت به شما اجازه می دهد که هر زمان پست جدیدی را منتشر می کنند، روی دستگاه های فالوورهای شما یک نوتیفیکیشن یا اعلان ارسال شود.
این کار بی شک می تواند به افزایش لایک و کامنت های پست های شما کمک بسیار زیادی کند. علاوه بر این، احتمال اینکه فالوور ها به استوری شما نیز سری بزنند بالا می رود.

حس واقعی خود را نشان دهید

قرار نیست که تمام روز های زندگی شما یکسان باشد.
استوری های شما باید کاملا طبیعی باشند. سعی نکنید که همیشه عالی و بی نقص باشید.
وقتی که عجله دارید، می توانید خیلی راحت به مخاطبین خود بگویید که داستان چیست و به آن ها بگویید که چرا در حال به اشتراک گذاری پست هایتان نیستید.
اگر واقعا حوصله ندارید که یک استوری اینستاگرام خیلی عالی و جذاب تولید کنید، می توانید این مسئله را خیلی راحت به فالوور های خود بگویید.
از طرفی دیگر، این مساله به حوزه کاری شما بستگی دارد. به عنوان مثال اگر شما مربی ورزش هستید، بهتر است کاری نکنید که تنبل و بی حوصله به نظر برسید! به عنوان یک مربی تناسب اندام بهتر است بیشتر وقت ها پر انرژی و پر انگیزه باشید.

در مورد مسائل گوناگون نظر بدهید و صحبت کنید

اگر موضوع یا چیز خاصی وجود دارد که شما به آن عشق می ورزید، بی شک می تواند محتوای بسیار مناسبی برای استوری اینستاگرام و پست های شما باشد.
برای اینکه نظر شما در مورد موضوع خاصی برای دیگران مهم شود، ابتدا باید در مورد چیزهای مختلف نظر دهید. اگر همیشه در مورد همه چیز نظر میانه داشته باشید و سعی کنید نظری دهید که با اکثریت موافق باشد، ممکن است به مرور زمان خسته کننده شوید.
نظر داشته باشید و از اینکه آن را با صدای بلند اعلام کنید ترس نداشته باشید.
هرکاری که انجام دهید همیشه افرادی خواهند بود نظر شما را دوست نداشته باشند. کسانی که با شما موافق باشند وقتی نظرات شما را ببینند بیشتر از قبل به شما احترام خواهند گذاشت.

استفاده از تیزر ها در اینستاگرام

آیا تصمیم دارید که از محصول جدید خود رو نمایی کنید؟
خیلی عالی است! می توانید از یک تیزر جذاب برای آماده کردن مخاطبین خود کمک کنید. می توانید هم از تصویر و هم از ویدیو استفاده کنید.
برای دیدن نمونه های موفق تیزر می توانید در اینستاگرام هشتگ محصول جدید (newproduct#) را جستجوی کنید تا نمونه های موفقط تیزرها را ببینید و ایده بگیرید.

استیکر در استوری اینستاگرام را فراموش نکنید

یکی روش ساده و ایده برای استوری اینستا این است که از استیکر استفاده کنید زیرا هیج شکی وجود ندارد که استیکرها استوری شما را بسیار جذاب تر می کنند.
با استفاده از استیکرهای اینستاگرام می توانید کارهای بسیار جالبی انجام دهید و توجه فالوورهایتان را به خود جلب کنید. برای این کار از جدید ترین استیکر ها و استیکر های مناسبتی استفاده کنید.

محصول خود را در استوری اینستاگرام معرفی کنید

ممکن است ایده معرفی محصول در اینستاگرام برای شما کاملا واضح باشد، اما اگر یک محصول یا سرویس جدید دارید فراموش نکنید که آن را در بخش استوری حسابتان نیز معرفی کنید.
محصول خود را از زوایای مختلف به نمایش بگذارید و از نحوه کار با آن ویدیو بگیرید.
اگر سرویسی را ارائه می دهید حتما ویدئو های کوتاه تهیه کنید که در آن ها از اهمیت آن برای مشتری های خود توضیح می دهید. در مورد مزایا و قیمت آن سرویس کاملا دقیق و واضح صحبت کنید.
فقط بر روی ویژگی های محصول خود تمرکز نکنید!

منشن کردن دیگران در استوری اینستاگرام

بله، منشن کردن در اینستاگرام هنوز هم روش بسیار خوبی است!
در واقع، استفاده کردن از منشن ها راه بسیار خوبی برای ایجاد رابطه معنادار با افرادی که دوست دارید و محتوایی مشابه محتوای شما دارند است.
علاوه بر این، ممکن است شما زمان زیادی را برای ساختن پیج اینستاگرام خود صرف کرده باشید و به همین دلیل دوست ندارید اسکرین شاتی از پست های دیگران بگذارید. نکته مثبت در مورد استوری اینستاگرام این است که نیاز نیست حتما مرتب و زیبا به نظر برسند و شما می توانید هر چیزی را در آن جا به اشتراک بگذارید. فقط لازم است که پیام را منتقل کنند و یک call to action قوی داشته باشند.
پس اگر دوست ندارید ترتیب عکس های پیج اینستاگرام خود را به هم بزنید، می توانید خیلی راحت یک استوری بسازید و فرد مورد نظر را منشن یا معرفی کنید.

استفاده از پست های Swipe Up یا “به بالا بکشید” در استوری اینستاگرام

قبل از اینکه راجع به این ویژگی برای شما توضیح بدهیم باید این واقعیت تلخ را بگوییم که قابلیت Swipe Up یا به بالا کشیدن صفحه فقط برای اکانت های بالای ۱۰ هزار فالوور وجود دارد!
اگر شما یک بلاگر هستید، استفاده از قابلیت Swipe Up گزینه بسیار مناسبی برای معرفی آخرین و جدید ترین پست های شما است. و بی شک می توانید از این ویژگی برای ترافیک آوردن به سمت صفحه محصولات خود استفاده کنید. با استفاده از طراحی و انیمیشن های جذاب نیز می توانید کاربران را به بالا کشیدن صفحه تشویق کنید.

پست های جدید خود را در استوری معرفی کنید

گاهی داشتن یک ایده برای اینستاگرام که جدید هم باشد بسیار سخت می شود. اگر کمتر پست می گذارید، می توانید از استوری ها استفاده کرده تا پست جدید خود را معرفی کرده و از مخاطبین خود بخواهید که به آن سر بزنند. لزوما نیاز نیست که از اینستاگرام خود برای ایجاد لینک های خارجی استفاده کنید.
از پیج اینستاگرام خود اسکرین شات بگیرید، پست جدید را تار کنید، عکس را در بخش استوری ها به اشتراک بگذارید و با یک call to action مناسب از کاربران بخواهید که پست جدید شما را ببینند. حتی می توانید خودتان را در پست تگ کنید تا به راحتی به پیج شما دسترسی پیدا کنند.

ویدئو های کوتاه و جذاب بسازید

ساخت ویدئو یکی از موثرترین ایده ها برای افزایش تعامل و کلیک خوردن استوری است. اگر واقعا قصد دارید که دیده شوید و بالا تر از بقیه قرار بگیرید، باید سطح ادیت کردن پست های خود را خیلی بالا ببرید!
این روزها تقریبا همه یک سری ویدیو کوتاه در بخش استوری خود پست می کنند. در این ویدیو ها معمولا هیچ یا در حد بسیار کم ادیت وجود دارد.
اگر می خواهید افراد جذب استوری های شما شوند باید پست های جذاب بگذارید!
بی شک ادیت کردن ویدیو ها آسان نخواهد بود و نیازمند این است که شما وقت زیادی بگذارید یا هزینه کنید. می توان کار ادیت ویدیو های خود را به یک فرد حرفه ای بسپارید.

به ویدئو های خود موزیک اضافه کنید

اگر نمی خواهید وقت و هزینه زیادی صرف ساختن ویدئو های خود کنید، می توانید خیلی ساده به آن ها موزیک اضافه کنید تا بعد جدید و جذابی به ویدئو های شما افزوده شود. برای ادیت کردن ویدئو و اضافه کردن موزیک روی آن اپلیکیشن های بسیار زیادی وجود دارند که با یک جستجوی ساده می توانید آن ها را پیدا کنید.
توجه داشته باشید که خود اینستاگرام قابلیت اضافه کردن موزیک به پست را دارد ولی کاربران شما در ایران هنگام مشاهده آن ممکن است با ارور “Instagram music is not available in your region” رو به رو شوند. این ارور با استفاده از یک ابزار تغییر دهنده ی آی پی برطرف می شود ولی توجه به آن برای شما اهمیت دارد، زیرا ممکن است همه فالوور های شما ابزار تغییر آی پی نداشته باشند!

از نقل قول ها و جملات انگیزشی در استوری خود استفاده کنید

هیچ چیز بهتر از این نیست که یک جمله انگیزشی سرشار از انرژی مثبت در استوری اینستاگرام ببینید.
اگر موضوع پیج شما انگیزشی نیست می توانید چنین جملاتی را در استوری های خود پست کنید تا ترتیب و حوزه موضوعی پیج اینستاگرام شما به هم نخورد.
ابزارهای گرافیکی بسیار زیادی وجود دارند که به شما اجازه می دهند تصویری زیبا را با یک جمله انگیزشی ترکیب کنید و گرافیکی بسیار زیبا و جذاب تولید کنید.

از جلوه های گرافیکی زیبا برای استوری اینستاگرام خود استفاده کنید

این نکته در ادامه نکته قبلی می آید.
هر زمان که می خواهید چیزی را به مخاطبین خود بگویید، نیاز نیست که حتما در قالب ویدئو باشد. یک عکس جذاب با متن روی آن می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.
علاوه بر این، اصلا نیازی نیست که خود را خیلی درگیر ادیت عکس و نوشته کنید. اینستاگرام پس زمینه هایی را برای نوشته ها به شما پیشنهاد می دهد که کار نوشتن متن را بسیار جذاب تر می کند. می توانید خیلی ساده شروع به نوشتن کنید و یک جمله ساده مانند “صبح بخیر” را به شیوه ای جذاب بنویسید.

نشان دادن موفقیت کار در استوری

اگر خدمات یا محصول خاصی را به مشتریان ارائه می دهید یا به افراد کمک می کنید که مشکل خاصی را برطرف کنند، چند نمونه از این موارد در به عنوان مدرک در استوری خود به اشتراک بگذارید.
یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که از بازخورد مشتریان خود اسکرین شات بگیرید و در استوری اینستاگرام خود قرار دهید. این کار باعث می شود که اعتبار شما بالا رود.
حتی می توانید از مشتری های خود بخواهید که ویدئویی تهیه کنند و در آن در مورد تجربه کار با محصول یا خدمات شما صحبت کنند. اما اگر وقت ندارید، پست کردن اسکرین شات ها بهترین گزینه خواهد بود.

موفقیت خود را به رخ بکشید

هیچ کس از به رخ کشیدن خوشش نمی آید. اما می تواند در حد بسیار کم از آن استفاده کرد؟ البته!
اینستاگرام تا حد بسیار زیادی در مورد نشان دادن سبک زندگی است. پس اگر در کار و یا زندگی خود موفق هستید، می توانید آن را در اینستاگرام نشان دهید و به مخاطبین خود بگویید به چه چیزهایی دست یافته اید.
بسته به حوزه فعالیت خود، باید توازنی بین خود نمایی و متواضع بودن برقرار کنید.

نمونه کار خود را در استوری اینستاگرام به نمایش بگذارید

آیا یک طراح، عکاس، برنامه نویس یا صرفا شخصی هستید که محصولی را تولید می کنید؟
خیلی خوب است.
اینستاگرام می تواند محیط بسیار مناسبی برای نمایش دادن نمونه کار های شما باشد. از استوری اینستاگرام برای نمایش دادن کارهای خود استفاده کنید و خوشبختانه، بیشتر از یک راه برای انجام این کار وجود دارد.
برای شروع می توانید در یک ویدیو در مورد کارتان صحبت کنید و یا می توانید عکسی از کار خود را پست کنید.

حین کار ویدئو بگیرید و آن را در استوری به اشتراک بگذارید

خوب! امروز باید فالوور های خود را به سر کارتان ببرید!
اگر افراد به خاطر کاری که انجام می دهید شما را فالو می کنند، شاید ایده بدی نباشد که ویدئویی از حین کار کردن خود به اشتراک بگذارید.
ممکن است عکس یا ویدئو گرفتن حین کار تمرکز شما را به هم بزند، امّا به مرور زمان می توانید با این مشکل کنار بیایید.
یک پیشنهاد جذاب: اگر در یک اداره کار می کنید و تمام روز را پشت میز هستید و حس می کنید چیز جذابی وجود ندارد، می توانید موبایل خود را روی یک سه پایه سوار کرده و از روز کاری خود یک تایم لپس بگیرید. فراموش نکنید که قبل از آپلود کردن ویدیو به آن موزیک هم اضافه کنید!

عکس پس زمینه بسازید

زمانی که یاد بگیرید چگونه با ابزارهای گرافیکی کار کنید، می توانید عکس های پس زمینه موبایل بسازید که افراد بتوانند دانلود کنند.
اگر توانایی تولید ندارید، می توانید خیلی ساده از یک فریلنسر بخواهید که در زمینه کاری شما wallpaper یا تصویر پس زمینه بسازد.
مردم عاشق عکس پس زمینه هستند!
ساختن عکس پس زمینه می تواند راه بسیار خوبی برای برندینگ شما باشد. از این طریق، هر باری که افراد تلفن همراه خود را نگاه می کنند، برند شما جلوی چشمشان خواهد بود.
هر زمان که یک عکس پس زمینه پست می کنید، یادتان باشد که افراد از آن اسکرین شات می گیرند، پس هیچ چیز اضافه ای رو آن ننویسید. علاوه بر این، مقداری فضای خالی در بالا و اطراف آن در نظر بگیرید تا افراد حین کراپ کردن راحت تر باشند.
می توانید در استوری اول به فالوور ها بگویید که قرار است عکس پس زمینه به اشتراک بگذارید و در استوری های بعدی عکس ها را پست کنید.
همچنین می توانید از Swipe Up استفاده کرده و تصاویر را در dropbox آپلود کنید.

استوری بررسی محصولات و نظر در مورد آن ها بگذارید

فرقی نمی کند که اکانت شما شخصی است یا متعلق به یک کسب وکار. استوری بررسی محصولات دیگران ایده بسیار خوبی برای استوری اینستاگرام است.
از آنجایی که این استوری می توانند برای یک مدت زمان چند روزه بازدید داشته باشد، پیشنهاد می شود که آن را به بخش هایلایت های خود اضافه کنید.
نظر صادقانه خود را در مورد محصول مد نظر در قالب یک ویدئو یا عکس نوشته تهیه کنید و در مورد ویژگی های ان محصول صحبت کنید.
حتما از هشتگ مرتبط استفاده کرده و محصول مد نظر را تگ کنید. شانس این وجود دارد که نقد شما توسط تولید کنندگان ان محصول دیده شود و آن ها پست شما را به اشتراک بگذارند. مطمئن شوید که نقد شما جذاب، با کیفیت و صادقانه است.

هشتگ های خودتان را توسعه دهید

هر برندی باید هشتگ های خود را داشته باشد. این هشتگ ها می توانند نام محصول یا نام برند شما باشند یا هر چیزی که نشانگر برند شما باشد.
استفاده از هشتگ ها بی شک می تواند تا حد زیادی توجه کاربران را به سمت پیج شما جلب کند.
هشتگ ها معمولا در کپشن پست ها استفاده می شوند، اما به کار بردن آن ها در استوری اینستاگرام نیز راه بسیار خوبی است.

محل کار خود را نشان دهید

نشان دادن نمونه کار و نشان دادن خودتان هنگام کار ممکن است کافی نباشد. می توانید محل کارتان را نیز نشان دهید!
ممکن است فالوور های شما دوست داشته باشند ببینند که آیا میز کار شما مرتب است یا بهم ریخته. میز کار شما چیزهای زیادی را در مورد شخصیت شما نشان می دهد. اگر شما آدم خلاقی هستید، به نمایش گذاشتن میز شلوغ و بهم ریخته شما می تواند ایده خوبی باشد!
ولی این نکته را در نظر بگیرید که نیاز نیست سعی کنید کس دیگری باشید.

در سایر شبکه ها نیز فعالیت داشته باشید

این یک حقیقت است که اینستاگرام تنها شبکه ی اجتماعی که افراد استفاده می کنند نیست.
اگر شما هنوز فعالیت در سایر شبکه ها را شروع نکرده اید، قطعا از قافله عقب مانده اید! ممکن است اینستاگرام بهترین ابزار برای تعاملات با کاربران باشد امّا به شدت توصیه می شود که به سایر پلتفرم ها و شبکات اجتماعی هم بپیوندید.
به عنوان مثال، می توانید فعالیت در یوتیوب را شروع کرده و لینک اکانت خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

به فالوورهای خود هدیه یا آفر بدهید

اگر می خواهید رشد خود در اینستاگرام را بالا ببرید. یکی از بهترین استراتژی ها دادن هدایا است.
می توانید این کار را یا به تنهایی یا با همکاری یک اکانت دیگر انجام دهید که در این صورت میزان دیده شدن آفر شما بیشتر هم خواهد شد.
برای معرفی کردن آفر خود می توانید از قابلیت Swipe Up استفاده کرده و یا استوری را در هایلایت های خود قرار دهید.

استوری در مورد “بهترین ها” و “ترند ها”

اگر شما در یوتیوب فعالیت دارید، حتما اینفلوئنسرهایی را دیده اید که ویدیو هایی در مورد “علاقه مندی ها” به اشتراک می گذارند.
به طور خلاصه، نقد کوتاهی از یک کتاب، محصول، خدمات یا هر چیز دیگری که دوست دارید تهیه می کنید و هر ماه همین کار را انجام می دهید.
اگر برای استوری انستاگرام ایده ندارید، می توانید یک کلیپ کوتاه تهیه کنید و در مورد بهترین های ماه جاری صحبت کنید.
پیشنهاد می شود که یادداشتی در طول ماه تهیه کرده و تمام موارد جالبی که می بینید را بنویسید تا آخر ماه راحت تر جمع بندی کنید.

استوری آن باکسینگ

اینکه یک بسته جدید به دست شما برسد بسیار هیجان انگیز است. پس چرا این هیجان را با فالوورهای خود به اشتراک نگذاریم؟
اگر شما از باز کردن بسته هیجان زده هستید، پس فالوورهای شما نیز هیجان زده خواهند بود. پس یک استوری از آن باکسینگ بسته ای که به دست شما رسیده است بگذارید.
شاید چیزی که خریده اید مربوط به کار شما بشود. خوب چه بهتر! می توانید در ویدئو توضیح دهید که قرار است چگونه با آن کار کنید.
وقتی که صدها هزار فالوور داشته باشید، برند های مختلف برای شما محصولاتشان را به صورت رایگان ارسال می کنند و شما همیشه یه بسته جدید برای آن باکسینگ و تهیه استوری اینستاگرام خواهید داشت.

استوری های “قبل” و “بعد”

آیا کسب و کار شما به نحوی شامل ایجاد یک نوع تغییر می شود؟
مربیان زیبایی اندام، طراحان، آرایشگر ها و هر کس دیگری که می تواند کارش را به صورت Before & After نمایش دهد می تواند استوری های بسیار پر مخاطبی را تولید کند. قبلا در مورد نشان دادن نمونه کار صحبت کردیم. استفاده از روش قبل و بعد می تواند روش بسیار خوبی برای به نمایش گذاشتن نمونه کار باشد.

استوری های آموزشی و روش استفاده

یاد دادن مطالب جدید به فالوور ها میزان تعاملات کاربران با شما را بالا می برد و در این شکی نیست. علاوه بر این، این کار باعث می شود که شما به عنوان متخصص در آن زمینه خاص شناسایی شوید.
در نتیجه، سعی کنید در زمینه فعالیت خود ویدیو ها و تصاویر آموزشی تهیه کنید. به عنوان مثال، اگر شما مربی بدنسازی هستید می توانید رژیم های تغذیه ای و برنامه های ورزشی را با فالوور های خود به اشتراک بگذارید. اگر یک طراح یا عکاس هستید، می توانید آموزش فتوشاپ یا لایت روم تهیه کنید.
اگر در زمینه کاری شما هیچ چیز جالبی برای آموزش دادن وجود ندارد، می توانید خیلی ساده با فالوورهای خود صحبت کنید و از آن ها بخواهید هر سوال یا مشکلی که دارند را با شما در میان بگذارند. پس اگر به هر طریقی می توانید به فالوور های خود کمک کنید، از آن یک استوری اینستاگرام جذاب بسازید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.