خرید پیج اینستاگرام فالوور واقعی و ارزان (100% تضمینی)

0

 

اینستاگرام یکی از قوی ترین و بهترین منابع برای تبلیغات، جذب مشتری و فروش محصولات و خدمات به تعداد بالاست. حال اگر قصد دارید فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کنید نیاز به پیجی با تعداد فالوور بالا دارید. در شروع کار هم نمی توانید فالوورهای بالایی جذب کنید. به همین دلیل باید یک پیج اینستاگرام با تعداد فالوور بالا و واقعی خریداری کنید.

در این مقاله قصد داریم در مورد خرید پیج اینستاگرام و بایدها و نبایدهای آن قبل از خرید صحبت کنم. اگر قصد خرید یک پیج اینستاگرام آماده را دارید پیشنهاد می کنم حتما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

چرا باید پیج اینستاگرام بخریم؟

اگر گذر کوتاهی در اینستاگرام داشته باشید خواهید فهمید که داشتن مزایا و معایب خرید پیج اینستاگرام با تعداد فالوور زیاد یکی از چالش های بزرگ است که برخی کاربران برای شرکت در آن به هر کاری دست می رنند. با وجود اینکه شبکه های مجازی مخصوصا اینستاگرام در ابتدا با هدف فان و سرگرم کننده بودن پا به دنیای مجازی گذاشتند، اما امروزه به محلی برای معرفی تجارت و کسب و کار تبدیل شده اند. اگر به قسمت اکسپلور اینستا سر بزنید از هر 10 پیج، 6 پیج آن درحال معرفی بیزینس خود به روش های متفاوت هستند.

یکی از مهم ترین نکات برای موفقیت در کسب و کار، داشتن فالوور زیاد است که برای جذب آن ها روش های زیادی وجود دارد؛ برخی کلیپ های فان تولید می کنند و برخی دیگر در جهت تعامل و تبادل اقدام می نمایند. در این میان خرید فالوور و پیج اینستاگرام نیز روش ساده ای است که راه صد ساله را یک شبه طی می کند. در واقع خرید پیج یک راه افزایش فالوور اینستاگرام به حساب می آید که با بهره مندی از آن می توانید کسب و کار خود را به افراد زیادی معرفی نمایید.

 

خریدن پیج اینستاگرام آماده چه مزیتی دارد؟

اینستاگرام به عنوان یک بستر آنلاین پرمخاطب حدود 50 میلیون کاربر فعال ایرانی دارد که برخی از آنها حداقل 10 ساعت از وقت روزانه خود را در این شبکه قدرتمند می گذرانند. افراد در اینستاگرام کاربران محتوا هستند و افراد دیگر تولید کننده محتوا!

از این رو اینستاگرام فضای بسیار خوبی برای رشد کسب و کارها ایجاد کرده و توانسته است فالوورهای واقعی زیادی را به صفحات مختلف جذب کند و این فرصت را برای رشد کسب و کار ایجاد کند. به همین دلیل خرید اکانت اینستاگرام معتبر با فالوورهای واقعی به شما کمک می کند تا خیلی سریع تر از چیزی که فکرش را می کنید معروف و پولدار شوید.

 

صرفه جویی در وقت و هزینه

بدون شک ورود به پروسه جذب فالوور ارگانیک به هیچ عنوان به صرفه نیست و زمان زیادی را از شما می گیرد که در مقابل با خرید پیج اینستاگرام می توانید وقت اضافه خود را صرف انجام فعالیت های مثبت تری کنید. علاوه بر وقت و زمان، جذب فالوور ارگانیک نیاز به تبادل و تبلیغات دارد که به نوبه خود هزینه های زیادی را در پی خواهند داشت و در نهایت نیز ممکن است پس از ماه های طولانی به نتیجه دلخواه نرسید.

 

افزایش فالوور هدفمند

بر اساس الگوریتم های اینستاگرام، صفحه سرچ همگام با کلمات سرچ شده شما و فالوورهایتان آپدیت می شود و اگر پیجی که خریداری کرده اید فالوورهای واقعی داشته باشد، از طریق لایک و کامنت فالوورها، پیج شما به کاربران دیگر نیز معرفی می شود و در صورت تمایل و حضور در صفحه آن را فالوو می کنند. این پروسه به صورت زنجیر وار ادامه پیدا خواهد کرد و پس از مدت کوتاهی شاهد افزایش تعداد فالوورهای سایت خواهید شد.

 

تبدیل به برند شدن

بدون شک با بررسی مزایا و معایب خرید پیچ اینستاگرام به این نتیجه خواهید رسید که در صورت واقعی بودن فالوورها، مزایا بیشتری به شما تعلق می گیرد. تعداد فالوور زیاد اعتماد کاربران را جلب و سبب خرید خواهد شد. بدون شک اگر از آن ها بپرسید محصول مورد نظر را از کجا خریده اند نام فروشگاه آنلاین خود را خواهید شنید که در مدت زمان کوتاه با فروش محصولات بیشتر، آنلاین شاپ شما به یک برند معروف تبدیل می شود.

 

شروع قدرتمند و حرفه ای

تصور کنید که یک حراجی با تعداد 10 شرکت کننده کار خود را آغاز می نماید، فروشنده چند پیشنهاد خرید دریافت می کند؟ نرخ فروش محصول چند بار تغییر خواهد کرد؟ مدت زمان ماندگاری افراد در حراجی چقدر طول می کشد؟ حال تصور کنید تعداد افراد حاضر در حراجی به 1000 نفر افزایش پیدا کند، بدون شک تمامی گزینه های عنوان شده صد برابر خواهند شد. خرید پیج اینستاگرام چنین سرنوشتی را برای آنلاین شاپ شما رقم می زند. به علاوه افراد جدیدی که به صفحه شما وارد می شوند، با مشاهده تعداد فالوور، حس اعتماد و اطمینان بیشتری خواهند داشت که این حس به شما انگیزه رقابت و رسیدن به موفقیت را خواهد داد.

 

مزیت خرید پیج اینستاگرام

 

خرید پیج اینستاگرام چه معایبی دارد؟

یک سوال بسیار مهم: آیا خرید یک صفحه اینستاگرام به نفع همه شرکت ها است؟ آیا واقعاً می تواند به رشد همه مشاغل کمک کند؟
اگر بخواهم با شما صادق باشم، باید بگویم نه!

خرید صفحه اینستاگرام برای افراد و کسب و کارها در صورتی می تواند مفید و موثر باشد که صحت فالوورها، محتوا و میزان تعامل این صفحات را تایید کرده باشید.

فرض کنید مجموعه ای از شماره تلفن های شهر را از یک مکان دریافت کرده اید و شروع به ارسال پیامک های گروهی می کنید. بعد از ارسال، اگر دیدید خبری از خرید نیست، انتظار دارید با سیل خرید مواجه شوید!!!

تنها یک دلیل وجود دارد، زیرا مخاطبانی که انتخاب کردید مخاطب مناسبی نبودند و می توان گفت که این افراد نیاز چندانی به خدمات یا محصولات شما نداشتند، بنابراین فقط از پیام تبلیغاتی و سرمایه شما عبور کردند.

پس یکی از بزرگترین معایب خرید پیج در اینستاگرام این است که اگر با نوع فالوورها و نوع فعالیت در این صفحه آشنا نباشید، قطعا این خرید برای شما هزینه ای بیهوده خواهد شد.

 

آیا خرید صفحه اینستاگرام می تواند به رشد و پیشرفت یک تجارت کمک کند؟

قبل از پاسخ به این سوال کافی است به اطراف نگاه کنید. قطع قطعاً برای افرادی که دیگر از این شبکه اجتماعی استفاده نمی کنند ، نادر است. استفاده و استفاده گسترده مردم از اینستاگرام نشان دهنده محبوبیت بالای این پلتفرم است. از سوی دیگر آمارها نشان می دهد که مردم در حال حاضر استفاده از تلفن همراه را بر سایر وسایل ارتباطی ترجیح می دهند.

بنابراین ، می توان گفت بهترین مکان برای تبلیغ یک تجارت ، استفاده از فضای دیجیتال است. و برای پیروزی در جنگ تبلیغاتی ، باید بیشتر از سایر رقبای خود در دنیای مجازی کار کنید. یکی از مواردی که می توانید در ابتدای فعالیت اینستاگرام خود استفاده کنید ، خرید صفحه اینستاگرام است. با استفاده از این روش می توانید به توسعه و گسترش تجارت خود امیدوار باشید و در جنگ تبلیغاتی موفق تر به نظر برسید.

 

صفحه اینستاگرام مکانی مناسب برای فعالیت های مختلف است

همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم ، افراد زیادی در سراسر جهان در اینستاگرام فعالیت می کنند و این باعث شده صاحبان مشاغل توجه ویژه ای به این بستر داشته باشند. مردم معمولاً به دو دلیل مختلف از اینستاگرام استفاده می کنند ، برخی می خواهند تجارت خود را توسعه دهند و برخی دیگر از آن برای سرگرمی و سرگرمی استفاده می کنند. حال با خرید صفحه اینستاگرام ، کاربرانی که اوقات فراغت خود را برای سرگرمی با اینستاگرام پر می کنند می توانند به مشاغل مختلف معرفی شوند. فعالیت بالای کاربران در این بستر می تواند کاربران را بیشتر با مشاغل و شرکت های مختلف آشنا کند و به همین دلیل است که می گوییم اینستاگرام فضای مناسبی برای رشد و توسعه کسب و کار است.

 

چرا خرید پیج اینستاگرام مهم است؟

امروزه می بینیم که صاحبان صفحات با ترافیک زیاد از صفحات خود درآمد زیادی کسب می کنند و به همین دلیل است که بسیاری از مردم به دنبال خرید عکس در اینستاگرام هستند. هنگامی که فیس بوک در سال 2010 تاسیس شد ، فیس بوک همچنان محبوبیت بیشتری داشت ، اما با محبوب شدن کم کم اینستاگرام ، فیس بوک اینستاگرام را از ترس فراموش شدن خریداری کرد و اکنون می توان فیس بوک را بزرگترین برنده قرن دانست. حال ، اگر کسب و کار خود را در اینستاگرام شروع کرده اید ، می توانید با خرید صفحه اینستاگرام درآمد قابل توجهی کسب کنید. اگر صفحه خریداری شده بازدیدکنندگان زیادی داشته باشد ، به شما این امید را می دهد که در مدت زمان کوتاهی می توانید با افزایش تعداد مشتریان خود به درآمد بالایی دست پیدا کنید.

 

قبل از کار در اینستاگرام به این مسائل توجه کنید

یکی از مهمترین عوامل موثر در موفقیت یک صفحه ، محتوای غنی و مرتبط و قابلیت دیده شدن است. مطمئناً با صفحاتی روبرو شده اید که محتوای فوق العاده ای در صفحه خود ارسال می کنند ، اما تعداد بسیار کمی بازدید می کنند. احتمالاً این افراد کسانی هستند که فکر می کنند خرید صفحه اینستاگرام اشتباه است. و با این تصور غلط ، آنها دلیلی برای ادامه رنج از کمبود بازدیدکنندگان شده اند. اما باید توجه داشت که در صورت خرید یک صفحه معتبر ، از ابتدا ترافیک زیادی خواهید داشت و از آنجا ، اگر بتوانید محتوای پست ها را بهبود بخشید ، می توانید تعداد فالوئرها را روز به روز افزایش دهید.

 

برای کسب درآمد میلیون ها صفحه اینستاگرام بخرید

همه مشاغل در ابتدا با کمبود مشتری مواجه هستند و بزرگترین هدف آنها افزایش تعداد مشتریان و افزایش فروش است. به همین دلیل است که شاهد هزینه های هنگفت این شرکت ها برای تبلیغات هستیم. اما می توان گفت تبلیغات همیشه بسیار خطرناک است و ممکن است با صرف میلیون ها بازخورد مناسب از جامعه هدف دریافت نکنیم. با این اوصاف ، پیشنهاد می کنیم در ابتدای فعالیت هزینه زیادی برای تبلیغات نکنید و به جای آن از خرید صفحه اینستاگرام استفاده کنید. این کار باعث صرفه جویی زیادی در هزینه شما می شود و همچنین می توانید به دلیل تعداد زیاد فالوور مشتریان خود را از طریق صفحه افزایش دهید.

 

هنگام خرید یک صفحه ، درباره دامنه آن تحقیق کنید

اینستاگرام صفحات زیادی با کاربران زیادی دارد ، اما آیا می توان با هر صفحه موفق شد؟ پاسخ این س completelyال کاملاً منفی است. اگر یک کسب و کار در زمینه فعالیت خود با صفحه خریداری شده تفاوت داشته باشد ، شاهد کاهش شدید فالوورها خواهید بود ، زیرا کاربران این صفحه دیگر نیازی به محتوای صفحه ندارند و تسلیم می شوند. برای جلوگیری از از دست دادن دنبال کنندگان ، توصیه می شود از صفحه ای متناسب با کسب و کار خود استفاده کنید.

 

صفحات اینستاگرام را از سایت ها و افراد ناشناس نخرید

همانطور که می دانید ، اینستاگرام یک دنبال کننده جعلی دارد. بسیاری از شرکت ها از فالوورهای جعلی برای افزایش اعتماد به کسب و کار خود و از سوی دیگر برای جلب اعتماد مشتریان واقعی خود استفاده می کنند. اما برخی افراد از فالوورهای جعلی برای فروش صفحات پر بازدید با قیمت بالا به افراد استفاده می کنند. به این ترتیب ، دیگر نخواهید دید که در ابتدای کسب و کار مشتریان زیادی دارید ، زیرا اکثر دنبال کنندگان شما جعلی هستند ، بنابراین برای خرید صفحه در اینستاگرام ، باید به دنبال سایت های معتبر باشید تا در اختیار شما قرار گیرد. صفحه قدرتمند

 

نکات مهمی که قبل از خرید صفحه اینستاگرام باید رعایت کنید!

شاید برای شما این اتفاق پیش آمده باشد که بنا به دلایلی بخواهید یک صفحه اینستاگرام برای خود یا محل کار خود خریداری کنید ، اما هنگام خرید ، سوالاتی وجود دارد که نظر شما را در مورد خرید صفحه تغییر می دهد.

اولین چیزی که قبل از خرید صفحه اینستاگرام باید به آن توجه کنید ، محدوده قیمت صفحات فروش است. امروز برای هر صفحه متوالی باید قیمتی در حدود 25 هزار تن در نظر بگیرید ، به عنوان مثال ، اگر می خواهید یک صفحه 10K بخرید (یعنی صفحه ده هزار نفر) باید قیمتی در حدود 250-300 هزار تن در نظر بگیرید. به (یعنی 10 * 25 000 = 250 000)

دومین نکته ای که باید در نظر داشته باشید کاهش تعداد فالوورهای این صفحه است ، بدین معنا که در صورت خرید 11000 صفحه ، تقریباً 1000 دنبال کننده آن کاهش می یابد که ممکن است به دلیل تغییر موضوع صفحه باشد. معمولاً میزان افت صفحه 10 است.

سومین نکته ای که باید در نظر داشته باشید تعداد دقیق دنبال کنندگان صفحه است که باید در نظر بگیرید ، به عنوان مثال ، اگر می خواهید یک صفحه اینستاگرام 10 هزار صفحه ای خریداری کنید ، به ندرت می توانید یک صفحه دقیق 10 هزار صفحه ای را خریداری کنید و غیره. باید صفحه را رها کنید همچنین ، اگر صفحه ای بیش از 12000 صفحه پیدا کردید ، سریع آن را بخرید تا قبل از شما کسی آن را خریداری نکرده باشد!

اولین و مهمترین نکته ای که همه ما هنگام خرید صفحه اینستاگرام به آن فکر می کنیم ، امنیت پول ما در هنگام خرید است ، یعنی می خواهیم 100٪ مطمئن باشیم که پول ما هدر نمی رود.

پس راه حل چیست؟ برای صرفه جویی در پول چه کنیم؟ هنگام خرید به چه نکاتی توجه کنیم؟

ببینید اگر نمی خواهید پول خود را در اولین قدم از دست بدهید ، باید مطمئن شوید که صفحه یک فرد معمولی است

شما خرید نمی کنید ، منظورم این است که برای اعتماد زیاد باید از یک وب سایت یا صفحه یک شرکت خریداری کنید ، نه از یک نفر! دلیل این چیست؟
خوب ، دلیل این است که یک فرد بسیار بیشتر احتمال دارد به شما خیانت کند تا اینکه شرکت به شما خیانت کند!

نکته دوم در مورد امنیت پول شما این است که باید مطمئن شوید که از وب سایتی در صفحه اینستاگرام خرید می کنید که باید دارای علامت اعتماد الکترونیکی باشد.

 

نماد رسمی اعتماد الکترونیکی

این عکس نمادی از اعتماد الکترونیکی است ، که اگر وب سایتی وجود داشته باشد ، به این معنی است
شرکت enamad به شما اطمینان می دهد که می توانید به راحتی از این وب سایت خرید کنید.

آخرین نکته ای که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید این است که هرگز نباید رسید پرداخت خود (به صورت آنلاین یا آفلاین) را دور بریزید ، بنابراین اگر مشکلی وجود داشت ، می توانید از کد رهگیری برای پیگیری مشکل خود استفاده کنید!

 

نکات مهمی که پس از خرید پیج اینستاگرام باید رعایت شود!

اولین چیزی که بعد از خرید صفحه اینستاگرام باید به آن توجه کنید این است که صفحه Gmail را به Gmail خود تغییر دهید و ایمیل خود را بعداً تأیید کنید که در صورت عدم تأیید ، احتمال هک شدن بسیار زیاد است.

نکته دوم این است که شماره صفحه را به شماره خودتان تغییر دهید و شماره خود را تأیید کنید که این امر امنیت صفحه شما را نیز افزایش می دهد و حتی اگر از من خبر داشته باشید ، من به شما می گویم که بروید و صفحه خود را در دو مرحله تأیید کنید. این امر به طور قابل توجهی امنیت Pageton را افزایش می دهد.

و سومین نکته برای افزایش امنیت صفحه شما این است که صفحه خود را به یک صفحه تجاری تبدیل کرده و صفحه خود را به حساب فیس بوک خود پیوند دهید که این امر امنیت صفحه شما را نیز افزایش می دهد.

 

بعد از خرید پیج اینستاگرام چه کارهایی باید انجام دهیم؟

بعد از خرید پیج اینستاگرام چه کارهایی باید انجام دهیم؟ سوالی که ذهن کاربران را به خود جلب کرده تا بتوانند پس از خرید پیج با داشتن فعالیت های مثبت مدیریت و کنترل مثمرثمر داشته باشند. در واقع خرید پیج اینستاگرام گام اول به حساب می آید و برای طی کردن مسیر موفقیت، می بایست گام های بعدی را با انجام فعالیت های مفید و کارآمد محکم تر برداشت. بدون شک پیج های اینستاگرام با هدف های کاری و تجاری خریداری می شوند و افراد به منظور شناخته شدن بیشتر به دنبال خرید پیج و افزایش فالوور هستند، پس لازم است به بایدها و نبایدهای مربوط به پیج های کاری آگاهی کامل داشته باشند تا بتوانند بهترین نتیجه را از خرید خود بگیرند.

بایدها و نباید های بعد از خرید پیج اینستاگرام

خب پس از آشنا شدن با اهمیت نقش پیج کاری اینستاگرام لازم است در رابطه با هنجارها و ناهنجارهای این مقوله نیز اطلاعاتی داشته باشید تا با اقدام به موقع و عاقلانه بتوان در جهت رشد پیج فعالیت های مثبتی داشت. انجام دادن بایدهای لازم به نحوی سبب افزایش مزایا داشتن پیج و بهره مندی از شبکه های اجتماعی در حوزه کسب و کار می شود، پس با تعدادی از آن ها آشنا شویم:

برنامه ریزی دقیق

مهم ترین نکته در زمان استفاده از شبکه های اجتماعی برای معرفی کسب و کار داشتن انضباط کاری است. به پیج کاری خود به دید محل کار نگاه کنید و این که باید در زمان مناسب در آن جا حاضر باشید. بدون شک شما نمی توانید ساعت 3 شب محصولات خود را در مغازه بچینید و یا حوالی صبح منتظر تماس یا مراجعه مشتریان برای دریافت خدمات باشید، پس انضباط کاری را فراموش نکنید.

خب شما پیج اینستاگرام را خریدید و حالا باید این کودک نوپا را با روش های سالم بزرگ کنید، پس وعده های غذایی اصلی را فراموش نکنید. بدین معنا که در زمان مناسب به آپلود کردن پست و استوری بپردازید. توجه کنید که در طول شبانه روز زمانی را انتخاب کنید که مخاطبین بیشتری در اینستاگرام باشند. این زمان می تواند بین ساعت های 6 تا 8 غروب باشد و  در نهایت علاوه بر برنامه ریزی دقیق، کاربران عادت می کنند که در این ساعات باید منتظر پست جدید شما باشند.

 

استفاده درست از ابزارها بعد از خرید پیج اینستاگرام

پس از خرید پیج لازم است هر چند وقت یک بار فعالیت های مخاطبین و کاربران خود را چک کنید که این امر به واسطه ابزارهای اینستاگرام امکان پذیر است. شما می توانید با بهره مندی از این امکانات تعداد بازدیدها را چک کنید و همچنین میزان ارسال، فوروارد کردن و همچنین ویو پست را نیز بفهمید.

علاوه بر این با استفاده از دیگر ابزارها می توانید بفهمید که چه تعدادی از کاربران خاص از پست های شما دیدن کرده اند و یا بیشترین میزان لایک، کامنت و بازدید استوری مربوط به کدام پست است. از مهم ترین مزایای استفاده از ابزارهای اینستاگرام نمایش ساعت های طلایی در این شبکه اجتماعی است که به شما تایم مناسب برای آپلود پست و استوری را نمایش می دهد و در کنار آن می توانید اطلاعاتی همچون منطقه جغرافیایی؛ رده سنی و همچنین جنسیت فالوورها را نیز کسب نمایید.

گنگ و مبهم نباشید

بعد از خرید پیج اینستاگرام با هدف کسب و کار سعی کنید فعالیت های بدون ابهامی داشته باشید. اسم پروفایل و برند باید یکی باشد و در بیوگرافی پیج نیز باید اطلاعات کاربردی و مفیدی را قرار دهید تا کاربران را گیج نکند. حتما یک شماره تماس و ایمیل را در بیوگرافی اضافه کنید تا امکان دسترسی به شما ساده باشد. تمامی شرایط فروش، نحوه ارسال محصولات و همه بایدها و نبایدهایی که می بایست مشتریان بر اساس آن خرید کنند را در توضیحات هر پست بنویسید.

فالوو کردن پیج های مرتبط

با این اقدام به سادگی می توانید در قسمت سرچ و اکسپلور کاربران و مخاطبین پیج هایی که با شما در یک حوزه کاری فعالیت می کنند، نفوذ کنید. این اقدامات شرایطی را فراهم می کند تا مخاطبین مرتبط بیشتری به پیج اضافه شوند، همچنین در نظر فالوورها یک پیج کاملا تخصصی به نظر می رسید نه یک پیج کاری که با فالوو کردن از تمام قشر به یک صفحه کاملا معمولی تبدیل شده است.

 

کپی نکنید

یونیک بودن محتوا و تصاویر یکی از اقداماتی است که از ریزش فالوورها جلوگیری و سبب افزایش روز افزون آن ها نیز خواهد شد. توجه داشته باشید که الگوریتم های اینستا محتوای کپی را شناسایی و امتیاز و رتبه آن را کاهش می دهد و به این ترتیب قرار گرفتن پیج شما در سرچ کاربران احتمال کمتری دارد. ممکن است برخی به دلیل عدم آگاهی و پیشگیری از کپی بودن محتوا، پست ها را بدون کپشن منتشر کنند که این امر نیز یکی دیگر از اشتباهات بزرگ به حساب می آید. سعی کنید بدون استفاده از کپی کردن و تنها با زبان ساده توضیحات لازم را زیر هر پست درج نمایید.

 

پست رگباری نگذارید

یک اصطلاح اینستاگرام است که به پیج های اسپم شده نسبت داده می شود. داشتن برنامه ریزی دقیق برای پست و استوری سبب می شود که بتوانید بهترین بهره مندی کافی را از پیج داشته باشید. پست گذاشتن در هر لحظه که اراده کنید به هیچ عنوان عمل حرفه ای به نظر نمی رسد. این شرایط مساوی است با رگباری پست گذاشتن. یعنی کاربران هر لحظه که اینستاگرام خود را باز کنند تعدادی پست بی ربط یا تکراری از شما ببینند، بدون شک آن ها را فراری خواهید داد.

 

منبع مطلب : https://hamyareweb.co/buy-instagram-page

 

5/5 - (2 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.