بهترین ارائه دهنده سرور مجازی در ایران

0

بهترین سرور مجازی خارجی ، بهترین سرور مجازی ایرانی و به طور کلی بهترین VPS ارائه شده توسط شرکت های ایرانی – این موضوعی است که ما در این مقاله به آن می پردازیم. سرورهای خصوصی مجازی بر روی سرورها یا رایانه هایی ساخته می شوند که در آنها کاربران می توانند سرور خصوصی را با قیمتی کمتر از میزبانی وب سایت های دیگر خریداری کنند ، اما قطعاً تفاوت هایی بین سرورهای مجازی و هاست وجود دارد. ما در این مقاله با جزئیات بیشتری در این مورد بحث خواهیم کرد. قبلا در مقاله بهترین هاست ایرانی در مورد معرفی بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی صحبت کردیم.

 

سرور مجازی چیست؟

همانطور که گفتیم ، VPS ها سرورهای مجازی ای هستند که توسط ابر رایانه ها مدیریت می شوند و به پارتیشن های کوچکتر تقسیم می شوند تا برای سایر کاربران قابل دسترسی باشد. سرورهای مجازی با نرم افزار ، قدرت و سرعت مخصوص به خود کار می کنند. آنها بسیار بلند هستند.

 

سرورهای مجازی برای چه کسانی مناسب است؟

سرورهای اختصاصی یا مجازی بیشتر مناسب مشاغل بزرگ و پررونق هستند زیرا به ترافیک بیشتری نیاز دارند و میزبان ها و سرورهای معمولی در برابر ترافیک بالا مقاومت نمی کنند و همیشه در دسترس نخواهند بود و باعث نارضایتی کاربران و مشتریان می شوند. این اتفاق می افتد ، ما در زیر با جزئیات بیشتری به این موضوع می پردازیم

 

تفاوت بین میزبان و سرور مجازی چیست؟

امروزه چندین نوع میزبانی وجود دارد که می تواند متناسب با نیازهای شما مورد استفاده قرار گیرد. اساساً اکثر مشاغل کوچک از میزبانی مشترک استفاده می کنند که کاملاً مقرون به صرفه است و می توانند هزینه آن را پرداخت کنند.

میزبانی مشترک در واقع یکی از مقرون به صرفه ترین میزبانی در بین کاربران ایرانی است و در این مورد چندین وب سایت در یک سرور واحد میزبانی می شوند و اکثر وب سایت ها از این روش برای وب سایت خود استفاده می کنند.

سرورهای مجازی یک حالت اختصاصی هستند که فقط توسط یک سرویس گیرنده قابل دسترسی است و اصلاً شبیه میزبانی مشترک نیست ، اما در مقایسه با میزبانی مشترک 100٪ سرورهای مجازی دارای ظرفیت ، امنیت و سرعت بالاتری هستند.

 

معایب و مزایای میزبانی مشترک:

یکی از مشکلات اصلی میزبان های مشترک این است که آنها فقط به سرورها محدود می شوند ، بنابراین اگر سرور سرور با مشکلی روبرو شود ، همه وب سایت هایی که میزبان و سرورها در آن قرار دارند غیرقابل دسترسی می شوند ، گاهی اوقات با افزایش ترافیک که می توانید. از کنترل خارج شده است ، بنابراین باید برای ارائه بهترین سرویس با سرور تماس بگیرید ، اما این ممکن است برای سایتهای کم تردد به هیچ وجه اتفاق نیفتد زیرا آنها ترافیک زیادی ندارند و نگران نباشید.

یکی از مزایای مهم میزبان مشترک قیمت پایین آنها است ، بنابراین فروش این میزبان را در ایران افزایش داده است. شما می توانید یک میزبان معمولی با کمترین قیمت در ماه خریداری کنید ، بنابراین یکی از مهمترین مزایای این نوع میزبان عدم دانش و مهارت هایی است که می توانید با کمترین دانش از اینترنت ، میزبان خود را مدیریت کنید. سرور همه مسائل را حل می کند

برای خرید و اطلاعات بیشتر در مورد میزبانی معمولی می توانید به مقاله ای معروف (مقایسه شرکت های میزبان ایرانی) مراجعه کنید.

 

معایب و مزایای سرورهای مجازی (VPS):

یکی از معایب سرورهای مجازی قیمت بالای آن است که در این شرایط اقتصادی ایران هم قیمت میزبان معمولی و هم سرورهای مجازی افزایش یافته است ، اما یکی از ویژگی های کلیدی سرورهای مجازی منابع سخت افزاری و پهنای باند بیشتر آنها است. ، به خاطر داشته باشید که اگر ترافیک وب سایت شما بیشتر باشد ، نیازی به مهاجرت سرور مجازی ندارید ، اما با میزبانی مشترک ، اگر تعداد آدرس های IP (ترافیک) شما افزایش یابد ، باید میزبانی خود را به صورت یکجا به وب سایت منتقل کنید در صورت لزوم سرور دیگری را تغییر دهید.

 

انواع سرورهای مجازی:

VPS معمولاً بسته به سیستم عامل ، مدل مجازی سازی و فناوری به دسته های مختلفی تقسیم می شود. انواع دسته سرور مجازی:

سرور مجازی لینوکس (با قابلیت نصب سیستم عامل های مختلف توزیع لینوکس)
سرور مجازی ویندوز (با قابلیت نصب اکثر سیستم عامل های سرور ویندوز)
سرور مجازی اختصاصی (با منابع کاملاً اختصاصی مانند CPU ، RAM و …)
سرور مجازی مشترک (با سخت افزار مشترک)
سرور ابری مجازی (با ساختار متفاوت برای افزایش عملکرد ، ثبات ، امنیت و …)
توجه داشته باشید که دسته های دیگری نیز وجود دارد و در این قسمت مهم ترین دسته سرورهای مجازی ذکر شده است.

 

چه زمانی باید از سرورهای مجازی استفاده کنیم؟

شما پول کافی برای خرید سرورهای مجازی دارید
هدف شما این است که وب سایت خود را در چند ماه آینده گسترش دهید
شما یک تجارت متوسط ​​و بزرگ دارید
تجارت شما فوراً در حال رشد است و ترافیک شما به سرعت در حال رشد است.
سرورهای مجازی واقعی چه ویژگی هایی دارند؟
همانطور که می دانید بهترین سرورهای مجازی قدرت و سرعت زیادی دارند ، اما قبل از خرید سرورهای مجازی باید نکات مهم زیر را در نظر بگیرید:

از خدمات KVM یا VMWARE استفاده کنید
قدرت بخشیدن به سرور مجازی
RAM ، CPU و دیسک
نصب مجازی دستگاه های HP ، SuperMicoro ، Dell روی سرورهای سخت افزاری
استفاده از تجهیزات Enterprise Grid
امکان پشتیبان گیری
کنترل پنل سرور مجازی (قابلیت راه اندازی مجدد سرور ، مشاهده استفاده از RAM و CPU ، میزان فضای خالی ، نصب مجدد سیستم عامل + سوار ISO ، تغییر رمز سرور مجازی و غیره)

 

برای خرید بهترین سرور مجازی از کدام سایت نیاز دارید؟

یک سوال مهم که پس از کسب اطلاعات لازم در مورد سرورهای مجازی ایجاد می شود این است که برای خرید سرور مجازی مورد نیاز خود باید یک وب سایت معتبر انتخاب کنیم ، سپس لیستی کامل از چندین وب سایت معتبر ایرانی با مزایا و معایب ارائه می دهیم. بنابراین می توانید به راحتی خرید کنید بهترین سرور مجازی ایران در کوتاه ترین زمان

 

ایران سرور

ایران سرور در سال 2002 فعالیت خود را آغاز کرد و از خدمات با کیفیت پشتیبانی کرد و در مدت زمان کوتاهی به یکی از محبوب ترین گزینه های میزبانی وب در ایران تبدیل شد. تجارت الکترونیکی بیش از 30،000 مشتری ارائه داده است.

مزایا سرور مجازی ایران سرور:

  • امنیت بالا
  • کیفیت مناسب
  • انواع سرور های مجازی در ایران و اروپا
  • پشتیبانی کامل و ۲۴ ساعته
  • بازگشت وجه تا نصف مدت اعتبار

 

برتینا

برتینا به عنوان یک شرکت سهامی عمده در زمینه سیستم ها ، نرم افزار ، سخت افزار و خدمات شبکه و اینترنت در ایران فعالیت می کند. حوزه اصلی فعالیت این شرکت فناوری اطلاعات است و سعی در گسترش دامنه فعالیت ها در این زمینه دارد.

مزایا سرور مجازی برتینا:

  • پنل های اختصاصی
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • کیفیت مناسب

معایب سرور مجازی برتینا:

  • قیمت بالا

 

وب رمز

Web Ramz در سال 2002 برای کار در زمینه فناوری اطلاعات و ارائه خدمات میزبانی وب در سطح جهانی – طراحی وب سایت و SEO ایجاد شد. بیش از ده سال است که ارائه خدمات طراحی وب و سیستم های مدیریت محتوا ، و همچنین پورتال های شرکتی و شرکتی در لیست بهترین شرکت های میزبانی گنجانده شده است.

 

مزایا سرور مجازی وب رمز:

  • انواع سرور های مجازی ایران , آمریکا و آلمان
  • پشتیبانی خوب
  • سرور های اختصاصی

معایب سرور مجازی وب رمز:

  • قیمت بسیار بالا

 

صباهاست

پشتیبانی قلب تپنده یک شرکت هاستینگ و میزبانی وب است. درک صحیح از نیاز کاربران، ارسال پاسخ های مناسب ، احترام به مشتری و سرعت در پاسخدهی از پارامترهای بسیار مهم در پشتیبانی و ارائه خدمات می باشد . کلیه کاربران حقیقی و حقوقی صباهاست می توانند در هر زمان از شبانه روز ، از طریق ارسال تیکت ، تماس تلفنی و چت آنلاین سایت، درخواست ها و سوالات خود را با ما در میان بگذارند.

مزایا سرور مجازی صباهاست:

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • مشاوره رایگان
  • ارائه کنترل پنل های قدرتمند
  • گارانتی بازگشت پول

معایب سرور مجازی صباهاست:

  • فضای هارد تا ۲۰ گیگابایت

 

هاست دی ال

گروه هاست دی‌ال پس از چند سال فعالیت در زمینه میزبانی سایت‌های پربازدید و کسب مهارت و تجربه لازم به طور رسمی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ و با هدف ارتقاء سطح کیفی این قبیل سایت‌ها آغاز کرده و به مرور زمان با تکمیل کادر فنی و جذب نیروی متخصص اقدام به گسترش خدمات خود نمود. از سال ۱۳۹۲ و در همکاری با شرکت انتقال اطلاعات آسیاتک با فراهم شدن زیرساختهای لازم، سرورهای با کیفیت داخلی نیز به مجموعه هاست دی‌ال اضافه گردید.

مزایا سرور مجازی HostDL:

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته واقعی
  • پهنای باند وسیع
  • سرور های اختصاصی

معایب سرور مجازی HostDL:

  • قیمت بالا

 

پارس پک

شرکت پارس پروا سیستم با نام تجاری پارس پک و به شماره ثبت ۳۵۳۰۸۲ شکل گرفت تا پیشگام باشد. پیشگام در ارائه سخت افزار قدرتمند، شبکه مطمئن و فناوری برتر. پیشگام باشد در توجه به مشتری، حساسیت به نیاز آن و اهمیت دادن به خواست او؛ و ما نیاز امروز شما را با تلاش و کوشش بی نظیر همه دست اندرکاران این مجموعه، از پیش به سرانجام رسانیده ایم

مزایا سرور مجازی پارس پک:

  • اولین ارائه دهنده خدمات ابر کامپیوتر
  • پشتیبانی خوب
  • کیفیت بالا

معایب سرور مجازی پارس پک:

  • RAM پایین

 

VPSGol

سرور مجازی ( VPS ) که توسط تیم vpsgol ارائه می شود دارای منابع اختصاصی می باشد که همین امر موجب می شود سرور ها از لحاظ کیفیت در سطح بالایی قرار گیرند , وبسایت vpsgol نیز به صورت اختصاصی بیشتر  سرور‌های مجازی را را به فروش میرساند.

مزایا سرور مجازی VpsGol :

  • پشتیبانی خوب
  • پلن های مختلف
  • پهنای باند نامحدود
  • قیمت های مناسب

معایب سرور مجازی VpsGol:

  • تحویل سرور بعد از چند ساعت

 

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.