نکات مهم سئو در سال 2021 که نباید دست کم بگیرید!

1

آیا گوگل الگوریتم های رتبه بندی خود را در سال 2021 تغییر می دهد؟ در حالی که این تغییرات اجتناب ناپذیر هستند ، می توانید با کمی هوشیاری به روز باشید یا حتی نمره جدیدی کسب کنید. بنابراین ، آشنایی با نکات SEO 2021 می تواند برای شما بسیار مفید و ضروری باشد.

موتورهای جستجو دائماً فناوری خود را به روز می کنند و برای حمایت از نتایج از هوش مصنوعی استفاده می کنند. به عنوان مثال ، BERT Google بر پردازش زبان گفتاری (NLP) برای هدف گیری موتورهای جستجو و زمینه جستجو تمرکز می کند. در ادامه این مقاله ، قصد داریم نکات SEO را در سال 2021 مرور کنیم.

 

Core Web Vital را جدی بگیرید

Core Web Vital یکی از جدیدترین الگوریتم های موثر سال نو است که در نکات SEO 2021 مورد توجه قرار گرفته است. انتظار می رود Core Web Vital با سایر سیگنال های کاربر محور مانند پاسخگویی ، امنیت ، سرعت و امنیت HTTPS ادغام شود.

برای بازاریابان و متخصصان SEO ، این بدان معناست که Google بر تجربه کاربر و رضایت از سایت تمرکز می کند.

می توانید از کنسول جستجوی Google و برنامه های افزودنی مرتبط برای یادگیری نحوه اندازه گیری وب سایت Core Web Vitals استفاده کنید.

 

پاراگراف های کوتاه نیز اهمیت پیدا کرده اند

یکی از جدیدترین نکات SEO که گوگل اکتبر گذشته منتشر کرد ، قابلیت نمایه سازی پاراگراف جدید Google است. در واقع ، گوگل اعلام کرده است که اکنون می تواند نه تنها صفحات ، بلکه مقادیر داخل یک صفحه را نیز لیست کند.

صفحه ای را با 15 پاراگراف تصور کنید. قبل از این تغییر ، بند 14 این متن احتمالاً ارزش چندانی برای گوگل نداشت. این پاراگراف اما یک محتوا کوچک است و به انتهای صفحه نزدیکتر است و حداکثر آن می تواند به شناسایی نقاط مشترک محتوای صفحه کمک کند. با این حال ، این پاراگراف ممکن است پاسخ سوالی باشد که کاربر به دنبال آن است.

این ویژگی به موتورهای جستجو کمک می کند تا بخشهایی از محتوای صفحات وب را پیدا کنند که به سوالات آنها پاسخ دهد ، که در نهایت می تواند بهینه سازی SEO شما کمک کند.

 

به زیر عنوان ها دقت کنید

یکی از بهترین نکات SEO 2121 ، ارتقاء هوش مصنوعی در یافتن کلمات کلیدی در متن است. گوگل همچنان می خواهد در زمینه های مختلف بهترین نتایج را برای جستجوگران خود ارائه دهد.

برای موفقیت در این راه ، سایت شما باید از کلمات کلیدی در محتوا ، سرفصل ها و زیرنویس ها استفاده کند. با توجه به پیشرفت های اخیر در هوش مصنوعی ، نیازی به تکرار عبارات طولانی در محتوا نیست. می توانید آن را در محتوا جاسازی کرده و سپس با عبارات مشابه از آن پشتیبانی کنید.

 

یک محتوای ویژه ارائه کنید

ارائه محتوای متنی برای مخاطب­ها امروزی تکراری است در نتیجه بهتر است محتوا خود را در یک قالب جدید ارائه کنید. در واقع یکی از مهمترین نکات سئو ۲۰۲۱ ارائه محتوای عادی در قالب اینفوگرافی، جدول و ویدیو است. با این کار خواهید دید تا چه میزان مخاطبان شما افزایش پیدا می کنند.

 

از صفحات خوب خود محافظت کنید

از صفحاتی که رتبه بندی خوبی دارند محافظت کنید. عملکرد آنها را تماشا کنید ، اما حریص نباشید و سعی نکنید با دستکاری آنها رتبه بیشتری کسب کنید.

بهترین راه برای محافظت از رتبه بندی صفحات قدیمی چیست؟ در این صفحات چیزی را تغییر ندهید. اگر مجبورید چند کلمه را تغییر دهید یا متن اضافی (برای مقاصدی غیر از SEO) اضافه کنید ، مشکلی نیست ، اما سعی کنید از تغییر عنوان محتوای صفحه خودداری کنید.

 

محتوای جدید متناسب با SEO ایجاد کنید

محتوای جدید ، اعم از یک صفحه یا یک مجموعه موضوعی ، به شما فرصتی جدید می دهد تا همه چیز را اصلاح کنید. این نیز یکی از مهمترین نکات SEO 2021 است. هنگام ایجاد یک صفحه جدید ، به عناوین صفحه ، عناوین محتوای صفحه ، زیرنویس ها ، نام فایل های تصویری و موارد دیگر دقت کنید.

استفاده از کلمات کلیدی طولانی ، که معمولاً سه یا چند کلمه دارند ، به شما این امکان را می دهد تا با یک هدف موتور جستجو ارتباط برقرار کنید. این تکنیک احتمال دستیابی به اهداف محتوای بازاریابی مانند بازدید از سایت ، مارک تجاری ، تبلیغات و فروش را افزایش می دهد.

 

مطالب کوتاه و بلند را با هم ترکیب کنید

نکته مهم دیگر SEO 2021 حفظ اندازه مناسب در تولید محتوا است. اگر می خواهیم واقع بینانه به نظر برسیم ، مهم این است که محتوای شما مختصر ، مفید و م looksثر به نظر برسد. ایجاد محتوای طولانی بدون دلیل و بدون محتوای ارزشمند می تواند بر SEO شما تأثیر منفی بگذارد. این در حالی است که شما می توانید با پرسیدن سوالات و نکات برجسته به طور خلاصه کیفیت مطلوب را در اختیار مخاطبان و موتورهای جستجو قرار دهید.

 

تجزیه و تحلیل سایت

سئو و توسعه دهندگان اغلب با سایت هایی روبرو می شوند که به درستی تنظیم نشده اند. آیا اهداف سایت شما مشخص شده است؟ آیا ترافیک ارگانیک نیاز به افزایش فروش و اعتبار را افزایش می دهد؟ مدیر برچسب Google به شما اطلاع می دهد که چند بار بازدیدهای ارگانیک شما منجر به بارگیری PDF می شود ، یا چند بار بازدیدکنندگان جستجوی ارگانیک شما به سایت شما پیوند می دهند. در واقع ، یکی از نکات SEO 2021 – نظارت بر تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به سایت است.

 

سایت خود را در گوگل ثبت کنید

ایده خوبی است که وقت بگذارید و دریابید که آیا Google صفحات سایت شما را فهرست بندی می کند یا خیر. کنسول جستجوی Google نشان می دهد که آیا Google به صفحه اصلی شما رسیده است یا خیر. اگر Google به صفحات شما دسترسی ندارد ، باید در استراتژی پیوند داخلی خود تجدید نظر کنید. همچنین باید راه هایی برای پیوند دادن به این صفحات یا بخش های باز نشده سایت خود پیدا کنید.

 

تغییر نام صفحات

به عنوان آخرین نکته توصیه SEO 2021 ، می خواهیم به شما بگوییم که بهتر است عناوین را در طول زمان بر اساس داده های رتبه بندی شده ، ارتباط کلمات کلیدی و حجم جستجو تغییر دهید و سپس تغییرات را بررسی کنید.

فقط آزمایشات نشان می دهد که کدام عنوان با محتوای شما بیشتر مطابقت دارد. برخی از بازاریابان محتوا ترجیح می دهند از هر چیزی که می تواند کلمات کلیدی آنها را تغییر دهد اجتناب کنند. برای مثال ، استفاده از حروف اضافه ، نقطه گذاری و خط تیره کلمه کلیدی شما را تغییر می دهد و بهتر است از این تغییرات اجتناب کنید.

Rate this post
1 نظر
  1. سئوکار می گوید

    عالی بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.