بهترین هاست وردپرس در سال 1400 (از دید مشتریان)

0

انتخاب میزبان و دامنه مناسب برای راه اندازی وب سایت بسیار مهم است. بنابراین ، ما می خواهیم شما را با 10 هاست برتر ایران آشنا کنیم و نکاتی را در مورد انتخاب بهترین شرکت میزبانی به شما ارائه دهیم.

اگر می خواهید یک وب سایت یا فروشگاه آنلاین باز کنید ، باید بدانید که انتخاب دامنه و میزبان مناسب حتی مهمتر از شام است! انتخاب دامنه بد ممکن است ضربه مهلکی به تجارت آنلاین شما وارد نکند ، اما به دلایل مختلف اشتباه در انتخاب میزبانی مناسب می تواند زمینه ساز وب سایت و فروشگاه آنلاین شما باشد.

اگر پیش نیازهای انتخاب میزبان و محل مناسب میزبانی را نمی دانید و در انتخاب شرکت میزبانی اشتباه کرده اید ، این خطر وجود دارد که سایت در هر زمان مناسب نباشد ، اطلاعات را حذف کرده و حتی سایت را بسازید برای همیشه در دسترس نیست
از سوی دیگر ، انتخاب یک میزبان خوب نه تنها می تواند یک وب سایت خوب را به سرعت راه اندازی کند ، بلکه شما را از رقبا جلو آورده و به کاربران کمک می کند تا دوباره از سایت شما بازدید کنند.

برای انتخاب میزبان خوب و شرکت میزبانی مناسب ، نکات مهمی را باید در نظر گرفت. فضای میزبانی شما باید از ارائه دهندگان معتبر خریداری شود و کیفیت ، سرعت ، ثبات و امنیت را تضمین کند. بسیاری از کسانی هستند که فقط به دلیل ارزان بودن به میزبان مراجعه کردند ، که نه تنها مشکلات زیادی را برای آنها ایجاد کرد و از پشتیبانی خوبی برخوردار نبود ، بلکه به دلیل عدم اطمینان ارائه دهندگان آنها ، سایت آنها ناگهان در دسترس قرار نگرفت.

میزبانهای ارائه شده به کاربران در مراکز داده و سرورهای ایران و خارج از کشور میزبانی می شوند. میزبانان خارجی معمولاً از آلمان ، فرانسه و کانادا هستند. به خاطر داشته باشید که میزبان های ایرانی نسبت به مدل های خارجی در شرایط مشابه نسبتاً گرانتر هستند.

در این مقاله ویژگی های یک میزبان خوب را بررسی می کنیم و سپس شما را با 10 میزبان برتر و بهترین ارائه دهندگان خدمات در ایران آشنا کرده و نقاط قوت و ضعف آنها را به آنها می گوییم. به یاد داشته باشید که برای انتخاب میزبان خوب ، باید همه موارد را مطابق خواسته ها و نیازهای خود در نظر بگیرید.

بهترین هاست کدام است؟ بهترین هاست برای وردپرس کدام است؟ بهترین سایت خرید دامنه و هاست کدام است؟

اگر شما هم به دنبال راه اندازی سایت هستید و به مرحله خرید هاست رسیده اید اما نمی دانید کدام شرکت هاستینگ بهترین سرویس دهی را دارا هستند جای درستی آمده اید.

چون این مقاله راهنمای جامع خرید بهترین هاست است. و قراره در این مقاله شرکت های هاستینگ را زیر و رو کنیم و مزایا و معایب هر کدام را با هم بررسی کنیم تا بتوانیم با چشم باز بهترین انتخاب را داشته باشیم.
اگر شما هم قصد خرید هاست را دارید این مقاله را از دست ندهید.

 

بهترین سایت خرید دامنه و هاست

یکی از مهمترین دغدغه های هر وبمستر برای راه اندازی یک وب سایت اینترنتی انتخاب هاست است. هاست با کیفیت یکی از موارد ممهم برای راه اندازی یک وب سایت است.

باید حتما هاستی انتخاب شود که مطمئن با کیفیت، سرعت بالا و امنیت و پشتیبانی عالی را ارائه دهد. ما هم دقیقا در این مقاله به دنبال همچنین شرکت هاستینگی در ایران هستیم.

 

امکاناتی که باید یک هاست خوب داشته باشد چیست؟

همانطور که در بالا اشاره کوتاهی کردیم هاست با کیفیت باید دارای سرعت بالا، امنیت بالا و همچنین پشتیبانی بی نظیری باشد.

اما موارد دیگری را نیز باید در نظر بگیرید مانند پهنای باند، فضای میزبانی و همچنین سازگاری که باید همه هاستینگ ها خوب شامل این موارد باشند.

ولی هاستینگ ها در موارد بالا با هم متفاوت هستند و امکاناتی متفاوتی نیز ارائه می دهند ما نیز در ادامه مشخصات و امکاناتی که باید یک هاست کامل داشته باشد را بررسی می کنیم.

 

فضای هاست

فضای هاست یا همان فضای میزبانی مقدار حجمی هست که برای آپلود کردن فایل های خود از آن استفاده می کنید. فضای میزبانی بستگی به نوع سایت و میزان حجم فایل های سایت شما می تواند متغییر باشد.
بعنوان نمونه سایت فروشگاهی مقدار فضایی که دارد با سایت شرکتی متفاوت هست.

 

پهنای باند

به مقدار ترافیک مصرفی وب سایت پهنای باند گفته می شود. بعنوان نمونه تعداد بازدیدی که کاربران از سایت شما می کنند و همچنین دانلودی از سایت شما انجام می شود در پهنای باند مصرفی شما تاثیر گذار است.
پهنای باند سایت به صورت ماهانه روی و براساس گیگابایت روی فضای میزبانی شما ارائه می شود.

 

Addon دامین

به دامنه های اضافی روی یک هاست اد دان دامین گفته می شود.
این به این معنی است که روی یک هاست می توانید دو یا چند سایت مجزا از هم ولی روی یک هاست داشته باشید.

البته این را نیز در نظر داشته باشید که تعداد اد دان دامین بر اساس میزان فضا و شرکتی که هاست را از آن خریداری می کنید متفاوت هست و همچنین شرکت های هاستی که اددان نامحدود ارائه می کنند کیفیت خوبی را دارا نیستند.

 

پارک دامین

به دامین هایی که به یک دامنه وصل هستند پارک دامین گفته می شود.
به عبارتی یکی سایت چندین دامنه دارد ولی همه آنها به یک سایت مشخص اشاره می کنند. این مورد اهمیت چندانی در کیفیت هاست ندارد و همچینن اگر بدرستی استفاده نشود باعث ایجاد مشکل در سئو سایت شما می شود.

 

ساب دامین

ساب دامین یعنی یک زیر دامنه از سایت اصلی. کاربرد ساب دامین بیشتر برای قسمت بندی بخش های مختلف سایت استفاده می شود مثلا وبلاگ و فروشگاه سایت با ساب دامنه می توان از هم جدا کرد و معمولا آدرس ساب دامنه به شکل blog.site.com است.

 

پایگاه داده یا دیتابیس

به محل ذخیره سازی داده ها بانک اطلاعتی یا دیتابیس گفته می شود. برای راه اندازی سایت پویا شما یک محل برای ذخیره سازی اطلاعات دارید که دیتابیس نامیده می شود

و توسط شرکت های هاستینگ و روی فضای میزبانی به شما ارائه می شود و نیاز به کار خاصی نیست.

 

پنل مدیریت هاست

پنل مدیریت هست رابط گرافیکی بین کاربر و هاست است. شما با کمک پنل مدیریت می توانید سایت مورد نظر خود را مدیریت کنید. به عنوان نمونه مدیریت ایمیل ها، ساخت دیتابیس، مدیریت فایل و … همه از بخش پنل مدیریت سایت امکان پذیر است.

 

بکاپ گیری سایت

یکی از ویژگی های مهم هر هاست است که باید دارا باشد و در هنگام ایجاد مشکل روی سایت بتوان با بکاپ سایت دوباره سایت را بدون مشکل و وقفه راه اندازی کرد.

بک آپ گیری یا پشتیبان گیری سایت هم می تواند توسط کاربر انجام شود و همچنین شرکت های هاستینگ موظف هستند که از سایت شما بصورت اتوماتیک و دوره های منظم فول بکاپ تهیه کنند.

 

آپ تایم بودن بالا یا همیشه در دسترس بودن سرور

یکی از مهمترین فاکتور ها برای انتخاب بهترین هاست همین گزینه است که هاستینگ ها نیز روی آن رقابت دارند. که معمولا همه شرکت های هاستینگ ایرانی آپ تایم 99% را تضمین می دهند.

آپ تایم بدین معنی است که در طول یک ماه یک درصد از سرور امکان دارد در دسترس نباشد. این نکته را هم در نظر بگیرید که امکان 100% این موضوع وجود ندارد.

 

ارائه گواهینامه ssl

شما به کمک این پروتکل سایت خود را به اصطلاح به پروتکل امن https مجهز می کنید. به عبارت ساده تر سایت های که کنار نام دامنه آنها یک قفل سبز رنگ کوچک دارند و دامنه با عبارت https شروع می شود دارا این پروتکل هستند.

الان دیگر بیشتر هاستینگ ها پروتکل ssl را رایگان روی هاست های خود ارائه می دهند که با فرستادن یک تیکت به پشتیبانی شرکت هاستینگ برای شما فعال می کنند.

 

کیفیت سخت افزاری هاستینگ ها

اینکه چه نوع سخت افزاری در سرور ها استفاده می شود بسیار حائز اهمیت است. بعنوان نمونه استفاده از هارد های پرسرعت و همچنین تکنولوژی های جدید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
یک هاست خوب باید از سخت افزار ها و تکنولوژی های جدید در پیکربندی سرور های خود استفاده کند.

 

امنیت بالا

یکی دیگر از فاکتور های مهم در انتخاب یک شرکت هاست خوب تامین امنیت سرور ها توسط شرکت هاستینگ است. الان دیگر بیشتر هاستینگ های ایرانی دارای فایروال های سخت افزاری قوی که امنیت سایت ها را در مقابل انواع حملات دیداس تامین می کنند.

در نتیجه استفاده از یک هاستینگی که امنیت سایت شما را تضمین کند بسیار مهم ضروری است.

تمامی مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم در هر یک از شرکت های هاستینگ متفاوت است و بر اساس سیاست های کاری و موارد دیگر پلن هایی را برای ارائه امکانات در اختیار کاربران قرار می دهند.

نکته مهم دیگر اینکه اگر شرکت هاستینگی بیشتر موارد بالا را که به آن اشاره کردیم نامحدود ارائه کند دلیل بر با کیفیت بودن آن هاست نیست.

بیشتر افرادی که قصد خرید هاست با کیفیت را دارند ملاک را بر نامحدود بودن گزینه های بالا می گذارند که ملاک اصولی نیست.
حالا نوبتی هم باشه نوبت معرفی بهترین شرکت های هاستینگ در سال 1400 است که مزایا و معایب هر کدام را باهم بررسی خواهیم کرد.

قبل از اینکه بخواهیم هاستینگ های برتر را معرفی کنیم دانستن چند نکته مهم در خرید بهترین هاست الزامی که در ادامه توضیح می دهیم.

 

نکات مهم هنگام انتخاب بهترین هاست

نوع و امکانات یک هاست را باید با توجه به نیاز های وب سایت خود انتخاب کنید.
بعنوان مثال وقتی شما تصمیم به راه اندازی یک سایت شخصی هستید نیاز به امکانات خاص و همچین فضای هاست زیادی ندارید و به این صورت که با یک هاست با حداقل امکانات می تواندی یک سایت شخصی را راه اندازی کنید.

اما اگر قصد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی را دارید و همچنین مطمئن هستید که سایت شما در ماه های آینده بازدید روزی 2000 به بالا را خواهد داشت.

باید از هاستی با حجم بالا و پهنای باد بالا استفاده کنید. در نتیجه همه چیز برمی گردد به نوع کسب و کار و نیازهای سایت شما.

باید در انتخاب هاست همه موارد را گوشه ذهنه خود داشته باشید و برای آینده را نیز پلن مشخصی در ذهنتان باشد.

اما این موضوع که گفته شد به این معنی نیست که ابتدای کار شما یک هاست با فضای پهنای باند بسیار زیاد تهیه کنید و با خود بگویید که در آینده قراره ترافیک سایت من بالا بره و از الان باید به فکر باشم.

هر وقت نیاز باشد شما با یک تیکت ساده می تواند هاست خود و فضای پهنای باند خود را ارتقا دهید و از این بات هیچ نگرانی وجود ندارد.

نکته مهم بعدی همیشه در دسترس بودن شرکت هاستینگ و پشتیبانی قوی است. پشتیبانی خیلی در انتخاب هاست مهم است و باید شرکت هاستینگی را انتخاب کنید که در کمترین زمان ممکن به سوال ها و مشکلات احتمالی شما پاسخگو باشد.

 

بهترین هاست وردپرس چیست؟ و دلیل استفاده از هاست وردپرس چیست؟

قطعا بهتر از من می دانید که بسیاری از سایت های راه اندازی شده در جهان از سایت ساز وردپرس استفاده می کنند. و سوال اکثر کاربران این است که:

هاست وردپرس چیست؟

و اگر سایت ما با وردپرس راه اندازی شده است حتما باید از هاست وردپرسی استفاده کنیم؟
هاست وردپرس نیز مانند دیگر هاست ها از سیستم عامل لینوکس استفاده می کند و مهمترین تفاوت استفاده از منابع سخت افزاری قوی و حل مشکل محدودیت که در هاست های معمولی وجود دارد ولی در هاست وردپرسی چنین نیست.

هر چند این محدودیت ها چندان حائز اهمیت نیست ولی از بین رفتن آنها به کیفیت هر چه بهتر سایت شما قطعا کمک خواهد کرد.

به عنوان مثال در هاست های وردپرسی خبری از محدودیت های Max_Post_Size و Max_Upload_Size نیست.
بسیاری از وبمسترهایی که از هاست های معمولی استفاده می کنند این محدودیت ها را دارا هستند.

هاستی که مختص وردپرس است نباید در استفاده از منابع سخت افزاری محدودیتی داشته باشد. هاست های وردپرسی چنین محدودیت هایی را دارا نیستند.

همچنین هاست های وردپرسی از توابع بدون محدودیت PHP استفاده می کنند و ورژن پی اچ پی مطالبق آخرین ورژن وردپرس است.

هاست های وردپرسی از خاصیت gzip پشتیبانی می کنند و روی هاست فعال است.

بدلیل اینکه حجم های بالایی از درخواست کاربران را باید در آن واحد بارگزاری کند نیاز به یک فشرده ساز قوی مانند gzip نیازمند است.

با همه این تفاسیر و نکته های که گفته شد و متوجه شدید اگر سایت وردپرسی دارید بهتر است از هاستی که مخصوص وردپرس توسط هاستینگ ها ارائه می شود استفاده کنید.

البته این تفاسیر به این معنی نیست که سایت وردپرسی روی هاست های غیر وردپرسی اجرا نمی شود و یا به مشکل خواهید خورد ولی اگر ترافیک بالایی دارید پیشنهاد ما استفاده از هاست وردپرس است.

برای خرید هاست وردپرس نیز شرکت هایی را معرفی می کنیم

 

محاسبه قیمت هاست بر چه اساسی انجام می شود؟

شاید برای اکثر شما سوال باشد که تعرفه های و هزینه هاست بر چه اساسی تعیین می شود؟ مطمئنن شما هم تعرفه های مختلف انواع شرکت های هاستینگ را مشاهده کرده اید.

اما عامل های تاثیر گذار در قیمت عبارت است از میزان هزینه های تمام شده برای منابع سرور و نرم افزارهای استفاده شده و سیاست های قیمت گذاری شرکت هاستینگ محاسبه می شود.

البته بسته به اینکه از کدام نوع هاست استفاده می کنید نیز قیمت ها متفاوت است. الان اکثر هاستینگ ها از هاست لینوکس که قیمت پایین تری دارند و از منابع اشتراکی استفاده می کنند که معروف یه هاست ها اشتراکی هستند ارائه می کنند.

هاست اشتراکی بدین معناست که چندین سایت از یک منابع سخت افزاری بصورت اشتراکی استفاده می کنند و همین امر باعث می شود که قیمت پایین تری داشته باشند.

از طرفی دیگر هاست های اختصاصی را داریم که بعضی از شرکت ها مانند ایران سرور ارائه می دهند که دارای منابع اختصاصی برای هر مشتری است.

دقیقا عکس هاست اشتراکی است یعنی کل منابع در اختیار فقط یک سایت بصورت اختصاصی است.

در نتجه هر چقدر منابع که استفاده می کنید اختصاصی تر باشد قیمت نیز گران تر خواهد بود و با یک نگاه به پلن های شرکت های هاستینگ می توان به راحتی به این موضوع پی برد.

فاکتور دیگر برای تعیین قیمت هاست خود شرکت هاستینگ است که هر چقدر معروف تر و برند شناخته شده ای داشته باشد تعرفه های آن نیز بالاتر است.

و فاکتور آخر استفاده از هاست خارجی است اگر تصمیم به استفاده از هاست های خارجی را دارید هزینه بیشتری را باید متقبل شوید.

چون با افزایش قیمت دلار و تامین منابع دیتا سنترهای خارجی هزینه های بیشتری را برای شرکت هاس هاستینگ خواهد داشت و به همین دلیل هزینه بیشتری نسبت به هاست ایرانی را دارا هستند.

 

10 تا از بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی در سال 1400

بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی

و اما سخت ترین راه در راه اندازی وب سایت انتخاب بهترین شرکت هاستینگ از بین کلی شرکت که هر کدام نیز امکانات خوبی را برای مشتریان خود در نظر گرفته اند.

اما قصد داریم 10 مورد از بهترین ها را بررسی کنیم و شما نیز با توجه به مزایا و معایب هر یک بهترین گزینه را برای راه اندازی وب سایت خود انتخاب کنید.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که شرکت های هاستینگ ایرانی علاوه بر خدمات هاست، خدماتی دیگری مانند ثبت دامنه، سرور اختصاصی، سرور مجازی، برنامه نویسی و طراحی سایت و فروش لایسنس نرم افزار های تحت وب و … را نیز اراده می دهند.

اما هدف ما از این مقاله فقط بررسی سایت از لحاظ ارائه هاست است تا شما با دیدی باز بتوانید بهترین و با کیفیت ترین هاست را برای سایت خود انتخاب کنید.

شرکت هاستینگ میزبانفا

میزبانفا را می توان یکی از بهترین شرکت های هاستینگ در ایران معرفی کرد. میزبانفا با اینکه خیلی شرکت قدیمی نیست ولی در زمان کوتاه توانسته با ارائه خدمات با کیفیت با رقبای قدیمی و سرسخت خود رقابت کند.

میزبانفا جزء هاستینگ های مطمئن و قابل اعتماد است.

همچنین میزبانفا هاست مخصوص برای وردپرس را با سرعت بالا نیز ارائه می دهد و برای این شرکت فرقی نمی کند وب سایت شما چقدر بازدید داشته باشد میزبانفا برای سایت های پر بازدید نیز سرویس های مخصوصی ارائه می کند.

یک فاکتور مهم از میزبانفا این است که تعداد کمی سایت روی سرور میزبانی می کند و همین امر سبب بالا رفتن سرعت و امنیت می شود.

سرورهای مورد استفاده در میزبانفا بسیار قدرتمند هستند و نوعی سرور ابری هستند! زیرا دارای بالاترین پیکربندی سخت افزاری بوده و از جدیدترین فناوری های سخت افزاری و نرم افزاری استفاده می کنند.

این بدان معناست که سرورهای میزبانفا برای سخت ترین فرایندها بدون از دست دادن ثبات طراحی شده اند.

میزبانی ووکامرس یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط میزبان فا است .این نوع میزبانی برای سایتهایی است که از سیستم ووکامرس در فروشگاه آنلاین خود استفاده می کنند و این نوع میزبانی برای سایتهای فروشگاه ووکامرس پیکربندی شده است.

اما مهمترین نکته هنگام انتخاب میزبانفا برای میزبانی سایت شما این است که به دلیل نرخ بالای دلار ، قیمت میزبانفا برای امسال بسته شده است و هیچ تغییری در قیمت ها مشاهده نخواهید کرد.

همچنین ، به دلیل افزایش چشمگیر تعداد مشتریان این شرکت ، سرویس میزبانی جدید میزبانفا ، با نام میزبانی ابری (اولین شبکه ابر واقعی در ایران) به زودی معرفی می شود و هم اکنون می توانید این سرویس را با قیمت پایین تر پیش خرید کنید قیمت نسبت به قیمت اصلی..

از ویژگی های سرویس های میزبانی ابری که توسط میزبانفا میزبانی می شود ، استفاده از هارد دیسک های مدرن و پرسرعت با سرعت خواندن و نوشتن 6000 مگابیت بر ثانیه برای افزایش چشمگیر سرعت خدمات ، زیرساخت های مجهز به کابل های شبکه نوری پرسرعت با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه است.

استفاده از سرورهای مدرن و حرفه ای از مارک HP نسل 9 ، استفاده از سرورهای سخت افزاری جدید برای پروژه میزبانی ابری جدید که توسط میزبانفا میزبانی می شود.

نکته مهم استفاده از سرورهای فوق قدرتمند که تحت مالکیت کامل خود شرکت میزبان فا در بزرگ ‌ترین و امن ‌ترین دیتاسنتر ایران است اشاره کرد.

برخلاف دیگر شرکت های میزبانی که منابع خود را از شرکت های دیگر تهیه می کنند ، میزبانفا تنها شرکت میزبانی است که میزبانی ابری واقعی را در ایران با زیرساخت سخت افزاری قدرتمند با مالکیت 100٪ ارائه می دهد.

 

مزایای میزبان فا :

  1. ارائه هاست مخصوص وردپرس
  2. ارائه هاست مخصوص ووکامرس
  3. ارائه هاست پرسرعت از دیتاسنتر ایرانی
  4. ارائه هاست ابری واقعی (اشتراکی، وردپرس و ووکامرس)
  5. ارائه هاست های حجیم
  6. عودت وجه تا 7 روز
  7. تنوع سرویس های ارائه شده
  8. قیمت مناسب سرویس ها
  9. استفاده از سرورهای سخت افزاری قدرتمند
  10. بکاپ گیری هفتگی بر روی ۳ لایه هارد مجزا
  11. زیرساخت سخت افزاری با مالکیت 100 درصدی
  12. پشتیبانی عالی

 

معایب میزبان فا :

  • عدم ارائه هاست خارج

 

میزبان فا برای سایتهای محبوب وردپرس مناسب است. برای کسانی که مایل به خرید میزبانی با کیفیت و قابل اعتماد با قیمت مناسب هستند ، میزبان فا توصیه می شود. پیشنهاد می کنم برای خرید میزبانی ابری وردپرس و میزبانی ووکامرس ، هاست میزبانفا را انتخاب کنید.

 

 

شرکت هاستینگ میهن وب هاست

شرکت میهن وب هاست یکی از بهترین شرکت ها در زمینه ارائه هاست ، دامنه و سرور مجازی است. شرکت میهن وب هاست نماینده رسمی ریپ در ایران و همچنین کارگزار رسمی ایران نیک است.

یکی از مزایای ویژه میزبانی میهن وب هاست ارائه هاست با کیفیت از ایران و آلمان با قیمت مناسب است. پشتیبانی خوب این شرکت یکی از مزایایی است که آن را به بیشترین مشتری در بین شرکت های عستینگ ایرانی تبدیل می کند.

در حال حاضر میهن وب هاست یکی از بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی با بیش از 90 هزار مشتری است.

یکی از خدمات جدید میهن وب هاست هاست پربازدید را برای سایتهایی که روزانه تعداد زیادی بازدیدکننده دارند ارائه می دهد.

در میهن وب هاست ، یک سرور بسیار قدرتمند بین تعداد کمتر هاست تقسیم می شود و به دلیل کیفیت بالای نرم افزار و سخت افزار سرور ، سرعت سایت ها را افزایش می دهد.

از مزایای این سرویس می توان به پردازنده های بسیار قدرتمند ، منابع بسیار بالا ، ترکیبی از حافظه NVMe و SSD و RAM سرور بسیار بالا اشاره کرد.

یکی دیگر از خدمات قابل توجه این شرکت ارائه خدمات هاست مدیریت شده است. در هاست های مدیریت شده ، کاربر می تواند به راحتی سایت خود را بدون دانش فنی مدیریت کند.

هاست های مدیریت شده دارای یک پنل مخصوص برای مدیریت کامل کاربر بر روی هاست هستند. مشتریانی که از هاست مدیریت شده استفاده می کنند ، از شرکت میهن وب هاست پشتیبانی ویژه ای می گیرند.

 

مزایای میهن وب هاست :

  1. قیمت مناسب پلن های هاست
  2. ارائه هاست سی پنل ایرانی و خارجی
  3. ارائه هاست پربازدید ویژه
  4. ارائه هاست مخصوص لاراول
  5. ارائه هاست دانلود و پشتیبان
  6. ارائه هاست مدیریت شده
  7. استفاده از پردازنده های بسیار قوی
  8. ارائه SSL رایگان روی سرویس های سی پنل
  9. سیستم آنتی تحریم روی هاست های ایرانی
  10. امکان نصب اسکریپت های وارز روی هاست ایران
  11. ارائه هاست نمایندگی سی پنل و ویندوز
  12. پشتیبانی بسیار عالی

 

معایب میهن وب هاست :

  • ارائه فضای میزبانی کم (نهایت 10 گیگ)
  • ارائه پهنای باند محدود

 

تجربه شخصی از میهن وب هاست

همین سایتی که الان مشاهده می کنید از هاست میهن وب هاست استفاده می کند. بسیار پشتیبنی قوی دارند و هر تیکتی را در کمتر از 10 دقیقه پاسخ می دهند. تا حالا تجربه قطعی و یا در دسترس نبودن سایت را با این مجموعه نداشتم.

همچنین اگر بنا به هر دلیلی نیاز به ارتقا سیستم باشد که نیاز با خارج شدن سایت از دسترس برای تایم مشخصی باشد قبل از ارتقا از طریق ایمیل و پیامک اطلاع رسانی می شود.

 

شرکت هاستینگ هاست نگار

هاست نگار یکی از جدیدترین شرکت های میزبانی ایرانی البته در مقایسه با دیگر رقبای خود است که در چند سال گذشته توانسته با ارائه خدمات خوب به مشتریان خود به یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات میزبانی وب تبدیل شود.

هاست نگار از فرانسه ، آلمان ، انگلستان و ایران میزبان وب سایت مشتریان خود است. این شرکت مزایای خوبی نسبت به رقبای خود دارد.

یکی از موارد قابل توجه پشتیبان گیری کامل در هر 12 ساعت است ، که ما به ندرت دیده ایم که شرکت های میزبان چنین مزیتی داشته باشند.

مزیت دیگر Host Negar پهنای باند نامحدودی است که برای همه خدمات میزبانی خود ارائه می دهد. ارائه میزبانی برای سیستم های محبوب سایت ساز نیز یک مزیت مهم است. قدرتمند ضد DDos و 100 ساعت ضمانت بازگشت پول از دیگر ویژگی های خوب این شرکت است.

 

مزایای هاست نگار :

  • ارائه هاست در انواع مختلف (ابری، پرسرعت، مخصوص CMS ها)
  • ارائه هاست ابری ویژه
  • ارائه هاست ویژه وردپرس
  • پهنای باند نامحدود
  • گارانتی بازگشت وجه
  • فعال سازی SSL رایگان
  • ارائه سی پنل در هاست ایران
  • پشتیبانی خوب و به موقع

 

هاست نگار با ارائه سرویس های متنوع و پهنای باند نامحدود، مناسب برای هر کسی است که قصد خرید هاست خارجی و ایرانی با کیفیت و مطمئن را دارد.

 

سون هاست

سون هاست با بیش از 10 سال تجربه در زمینه میزبانی وب ، یکی از بهترین و با کیفیت ترین شرکت های میزبانی ایرانی است.

سون هاست یکی از بهترین شرکت های میزبانی ایرانی است که خدمات حرفه ای هاست لینوکس در ایران و خارج از کشور ، هاست وردپرس ، هاست پر بازدید ، هاست دانلود و نمایندگی هاست ایرانی و خارجی را ارائه می دهد.

سون هاست بسته به خدماتی که ارائه می دهند دارای قیمت مناسب هستند. یکی از مزایای سون هاست قیمت مناسب هاست های لینوکس با کنترل پنل C Panel است که دارای پهنای باند نامحدود ، دامنه رایگان و گواهینامه ssl رایگان است.

یکی دیگر از ویژگی های سون هاست وجود بخشی در انجمن است که به سوالات مشتریان و کاربران سایت پاسخ می دهد. با این حال ، بخش وبلاگ نویسی همیشه فعال است و شامل آموزش های مربوط به میزبان و دامنه آنها و مسائل احتمالی است.

مزایای سون هاست :

  • ارائه هاست وردپرس
  • ارائه هاست ایران و خارج
  • ارائه هاست ویژه دانلود بدون دیتابیس
  • ارائه پهنای باند نامحدود
  • گارانتی بازگشت وجه
  • ارائه دامین رایگان روی سرویس های یک ساله
  • ارائه گواهینامه اس اس ال رایگان
  • پشتیبانی خوب و سریع

سون هاست برای کسانی که به دنبال خرید هاست حرفه ای و با کیفیت هستند و قصد ندارند هزینه زیادی کنند مناسب می باشد. قیمت های سون هاست بسیار مقرون به صرفه می باشد.

 

شرکت هاستینگ ایران سرور

ایران سرور یکی از قدیمی ترین شرکت های ارائه دهنده هاست و سرورهای تخصصی در مشهد با بیش از 18 سال سابقه با بیش از 80 هزار مشتری است.

ایران سرور در حال حاضر با بیش از 50 مرکز داده معتبر در سراسر جهان همکاری می کند. تنوع خدمات ارائه شده از مزایای خوب این شرکت است.

علاوه بر هاست معمولی و اختصاصی ، ایران سرور همچنین هاست اختصاصی را برای برخی از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس ، جوملا و پرستاشاپ ارائه می دهد.

به طور معمول ، هاست هایی که برای سیستم های مدیریت محتوا ارائه شده اند ، برای سازنده سایت مورد نظر بهینه شده اند. به عنوان مثال ، هاست Prestashop دارای پیکربندی خاصی برای پیکربندی فروشگاه آنلاین است.

یکی دیگر از مزایای منحصر به فرد این شرکت ارائه هاست ابری است. با میزبانی ابری می توانید سایتی قدرتمند و همیشه پایدار داشته باشید.

سایت هایی که روی هاست های ابری میزبانی می شوند معمولاً در دسترس نیستند. ایران سرور ترافیک نامحدودی به سرویس های میزبانی ابری خود و همچنین DNS اختصاصی رایگان ارائه می دهد.

یکی از مزایای میزبانی ابری ایران سرور این است که از قدرتمندترین پیکربندی دنیا از جمله هارد دیسک های NVME و پردازنده های بسیار قدرتمند استفاده می کنید که منجر به سرعت استثنایی وب سایت شما می شود.

ایران سرور برای خرید هاست فروشگاه نیز مناسب است. اگر می خواهید برای ایجاد فروشگاه آنلاین هاست بخرید ، ایران سرور خدمات ویژه ای را برای شما ارائه می دهد.

همچنین می توانید از سایت ساز ایران سرور استفاده کنید که فرصت های بسیار خوبی برای ایجاد وب سایت و فروشگاه آنلاین دارد.

 

مزایای ایران سرور :

  1. ارائه هاست ابری – کلود حرفه ای
  2. ارائه هاست مخصوص وردپرس، جوملا و پرستاشاپ
  3. ارائه هاست های سازمانی
  4. ارائه هاست دانلود پر سرعت
  5. ارائه هاست پربازدید
  6. بهره گیری از قوی ترین و به روز ترین تکنولوژی های روز دنیا
  7. ارائه SSL رایگان روی سی پنل
  8. ارائه سرور مجازی و اختصاصی
  9. ارائه هاست ایمیل
  10. بک آپ گیری اتوماتیک روزانه
  11. بهترین نمایندگی هاست
  12. ارائه سایت ساز و فروشگاه ساز حرفه ای
  13. پشتیبانی بسیار خوب

 

معایب ایران سرور :

  • قیمت بالای سرویس ها

 

ایران سرور به دلیل گران قیمت بودن سرویس هایش بیشتر برای میزبانی سایت های پر بازدید پیشنهاد می شود.

 

شرکت هاستینگ ماندگار هاست

ماندگار وب از سال 90 پنل های میزبانی را ارائه می دهد. ماندگار وب متخصص در ارائه سرور و هاست برای وردپرس است و اکثر مردم از ماندگار وب برای خرید میزبانی وردپرس استفاده می کنند.

یکی از مزایای این شرکت میزبانی برتر ایرانی پیکربندی خوب و سازگاری بالای هاست های وردپرس است که با پشتیبانی خوب ، پیشنهادی غیرقابل مقاومت برای دوستانی است که به فکر خرید هاست مورد نیاز برای وردپرس هستند.

ماندگار وب علاوه بر ارائه میزبانی وردپرس ، خدمات دیگری مانند بهینه سازی قالب وردپرس ، طراحی قالب سفارشی ، SEO ، افزایش سرعت سایت و طراحی افزونه وردپرس را نیز ارائه می دهد.

همچنین سرورهای مجازی از ایران و آلمان و ارائه میزبانهای سریع سی پنل ایرانی و خارجی از دیگر خدماتی است که ماندگار وب ارائه می دهد.

 

مزایای ماندگار وب :

  • ارائه هاست مخصوص وردپرس
  • ارائه هاست پرسرعت وردپرس
  • ارائه هاست ایران و خارج سی پنل و دایرکت ادمین
  • گارانتی بازگشت وجه
  • ارائه سرور مجازی از ایران و آلمان
  • ارائه گواهینامه اس اس ال رایگان
  • ارائه خدمات بهینه سازی سرعت سایت
  • خدمات سئو و بهینه سازی سایت
  • پشتیبانی عالی

ماندگار وب با ارائه هاست وردپرس سریع با قیمت بسیار مناسب یکی از بهترین گزینه ها برای خرید هاست مخصوص وردپرس می باشد.

 

وب رمز

وب رمز یکی از بهترین و قدیمی ترین شرکت های میزبانی ایرانی است که از سال 1385 فعالیت می کند. بهترین مزیتی که وب رمز نسبت به دیگر شرکت های میزبانی ایرانی دارد ارائه میزبان از سراسر جهان با راحتی مورد نظر مشتریان است.

با استفاده از این ویژگی ، مشتریان به راحتی می توانند منابع لازم را با توجه به نوع وب سایت سفارش دهند. این بدان معناست که مشتریان دیگر مجبور نیستند هزینه بیشتری برای ویژگی های اضافی خدمات خود بپردازند.

یکی دیگر از مزایای وب رمز پشتیبانی بسیار خوب این شرکت است. حتی در روزهای تعطیل ، پاسخ به خوبی انجام می شود و در کمترین زمانی انتظار می رود.

وب رمز همچنین پیشرو در ارائه سرورهای مجازی و اختصاصی است و در حال حاضر سرورهایی با پیکربندی مورد نظر شما از مراکز داده برجسته جهان در ایالات متحده ، کانادا ، آلمان و فرانسه ارائه می دهد.

یکی دیگر از ویژگی های این وب رمز هاست وردپرس است که نیاز به میزبانی وب وردپرس را برطرف می کند. وب رمز یکی از بهترین گزینه ها برای خرید هاست وردپرس است.

از خدمات ارائه شده توسط وب رمز ، می توانیم هاست لینوکس و میزبانی نامحدود Windows cPanel و Plesk با هارد SSD در ایران و آلمان را ارائه دهیم ، ارائه دهنده میزبانی حرفه ای لینوکس و میزبانی حرفه ای در هارد ویندوز NVMe در ایران ،

ارائه نمایندگی های میزبانی لینوکس با هارد SSD و وب سرور Litespeed در ایران و آلمان ، ارائه هاست دانلود با کنترل پنل cPanel و وب سرور Litespeed در ایران و آلمان و ارائه سرورهای مجازی و اختصاصی در ایران ، فرانسه ، آلمان ، انگلستان و ایالات متحده.

سرویس دیگری که وب رمز به تازگی ارائه کرده است ، خدمات در زمینه بازاریابی دیجیتال و تبلیغات اینترنتی است. وب رمز در حال حاضر خدماتی را در زمینه SEO و تولید محتوا ، تبلیغات در Google Ads و مشاوره برای تبلیغات هوشمند ارائه می دهد.

 

مزایای وب رمز:

  • ارائه هاست حرفه ای ایران و هاست خارج
  • ارائه هاست مخصوص وردپرس
  • ارائه هاست نامحدود ایران و آلمان
  • ارائه هاست مخصوص ایمیل
  • ارائه هاست سازمانی
  • ارائه هاست حرفه ای پایتون
  • بک آپ گیری منظم از سرورها (۲ مرتبه در هفته)
  • استفاده از سرویس JetBackup
  • امکان بازیابی بک آپ توسط کاربر
  • دیتاسنتر قدرتمند پارس آنلاین , آسیاتک تهران
  • آخرین تکنولوژی Cloud Linux (هاست ابری لینوکس)
  • استفاده از سریعترین هارد جهان (SSD Enterprise)
  • ارائه اکانت ایمیل نامحدود در همه پلن ها
  • پشتیبانی از تمامی ورژن های PHP
  • ارائه ترافیک نامحدود برای تمام پلان ها
  • ارائه خدمات تبلیغات گوگل، سئو و تولید محتوا

 

معایب وب رمز:

  • قیمت بالای سرویس ها

 

همانطور که متوجه شدید سرویس های وب رمز با توجه به نیاز هر فردی قابل ارائه است. با توجه به پشتیبانی عالی و خدمات ویژه ای که این شرکت ارائه می دهد می تواند انتخاب خوبی برای خرید هاست شما با توجه به امکانات مورد نیازتان باشد.

البته هزینه بالای سرویس ها با توجه به خدماتی که ارائه می کند کاملا طبیعی است!

 

هاستینگ نت افراز

نت افراز یکی از قدیمی ترین شرکت های هاستینگ ایرانی است. نت افراز با توجه به تنوع خدمات ارائه شده برای هر کسی که از نظر مالی توانمند است مناسب است. این شرکت از فرانسه و ایران میزبان وب سایت شما است.

یکی از بهترین مزیت های نت افزار ، ارائه هاست حجیم با قیمت های بسیار مناسب است. بسیاری از افرادی که نیاز به میزبانی با حجم بالا دارند دیگر به سراغ هاست دانلود نمی روند و از خدمات نت افزار با حجم بالا استفاده می کنند.

 

مزایای نت افراز :

  • ارائه سرویس های حجیم
  • قیمت مناسب سرویس ها
  • ارائه پهنای باند بالا
  • دامین رایگان IR

 

معایب نت افراز :

  • عدم ارائه کنترل پنل سی پنل

استفاده از هاست های نت افراز با توجه به پهنای باند بالا و فضای بالای سرویس ها برای افرادی که فایل های زیادی برای دانلود دارند پیشنهاد می شود. با هاست های نت افراز دیگر نیاز به تهیه هاست دانلود جداگانه ندارید.

 

شرکت هاستینگ دهاستینگ

دهاستینگ یکی از جدیدترین سایت های میزبانی وب در ایران است که یکی از زیر مجموعه های ددیزاینر است که تقریباً یک دهه است در زمینه خدمات وب فعالیت می کند.

این مجموعه که یک هلدینگ بزرگ است ، خدمات زیادی در زمینه میزبانی وب ارائه می دهد ، دارای زیرمجموعه ای به نام دهاستینگ است که در زمینه هاستینگ وب فعالیت می کند.

این میزبانی با سرورها و کدهای خصوصی متعدد با تخفیف های بسیار بالا توانسته توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

یکی از ویژگیهای مثبت دهاستینگ این است که برخلاف اکثر شرکتهای میزبان ، هر سرور تعداد محدودی حساب کاربری میزبانی می کند و زمان پاسخگویی بسیار خوبی دارد. این مورد باعث شد این میزبانی مشتریان بسیار راضی داشته باشد.

 

مزایای دهاستینگ:

  • ارائه هاست اروپا
  • ارائه پهنای باند نامحدود
  • ثبت دامنه با تعرفه پایین
  • ارائه SSL رایگان بدون محدودیت
  • هاست مخصوص وردپرس
  • هاست مخصوص دانلود
  • هاست سی پنل
  • هاردهای پرسرعت NVME
  • سرور های بسیار خلوت
  • آپ تایم عالی
  • امکانات نامحدود سی پنل
  • ارائه کد تخفیف 50 درصدی
  • پشتیبانی عالی
  • عودت وجه بی قید و شرط

 

معایب دهاستینگ:

  • عدم ارائه ادان دامین

 

هاست دی ال

هاست دی ال یکی از قوی ترین شرکت های میزبانی در ایران و خارج از کشور است. هاست دی ال از سال 87 در زمینه ارائه خدمات هستینگ وب فعالیت می کند و قادر به میزبانی سایت های بزرگ در ایران است.

از جمله سایت هایی که روی سرور های هاست دی ال میزبانی می شوند می توان به سایت های نمناک، سافت98، پاتوق یو، سرزمین دانلود و بسیاری از سایت های پربازدید تفریحی اشاره کرد.

هاست دی ال خدمات با پهنای باند نامحدود و کیفیت بالا ارائه می دهد که برای افزایش سرعت دانلود سایت بسیار موثر است. اکثر سایتهایی که توسط هاست دی ال میزبانی می شوند سایتهای بسیار سریع هستند.

یکی دیگر از مزایای هاست دی ال ، ارائه منابع کاملاً اختصاصی است. می توان گفت که منابع ارائه شده توسط  هاست دی ال بیشتر از سایر شرکت ها است.

به همین دلیل ، سایت های میزبانی شده در هاست دی ال از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

تنها عیب هاست دی ال هزینه بالای خدمات آن است که فقط به صورت ماهانه محاسبه می شود. به همین دلیل است که همه نمی توانند از عهده خدمات این شرکت برآیند. استفاده از خدمات هاستینگ هاست دی ال معمولاً برای سایتهای پر بازدید توصیه می شود.

مزایای هاست دی ال:

  • ارائه هاست با منابع اختصاصی
  • ارائه هاست با پهنای باند نامحدود
  • ارائه هاست اداخل ایران و خارج
  • مناسب برای سایت های وردپرسی
  • Backup گیری مرتب هفتگی
  • pingtime بسیار مناسب داخل کشور
  • پشتیبانی بسیار حرفه ای

معایب هاست دی ال:

  • قیمت بسیار بالا به صورت ماهیانه

اگر قصد خرید هاست خارجی و ایرانی با کیفیت بالا را دارید و ترافیک سایت تان بالا است و بودجه کافی دارید پیشنهاد می کنیم از سرویس های هاست دی ال استفاده کنید.

 

شرکت هاستینگ سرور پارس

سرور پارس یکی دیگر از شرکت های میزبانی حرفه ای در ایران است که طی چند سال گذشته توانسته با خدمات خوبی که ارائه می دهد مشتریان زیادی را راضی نگه دارد.

پارس سرور با ارائه هاست لینوکس نامحدود توانسته است افراد زیادی را متقاعد به استفاده از خدمات آن کند.

فراهم آوردن فضا با تمام امکانات نامحدود می تواند ریسک بالایی داشته باشد و هر شرکتی چنین ریسکی را انجام نمی دهد. اما سرور پارس با این مزیت رقابتی موفق به جذب مشتریان زیادی شد.

یکی دیگر از ویژگی های سرور پارس ارائه طرح های میزبانی وب در انواع مختلف با توجه به نیازهای هر فرد است. سرور پارس خدمات میزبانی خود را از انگلستان و ایران ارائه می دهد.

 

مزایای سرور پارس :

  • ارائه هاست با امکانات نامحدود
  • ارائه هاست خارجی از دیتاسنترهای اروپا
  • ارائه هاست ویژه وردپرس
  • قیمت مناسب سرویس ها
  • ارائه SSL رایگان
  • پشتیبانی خوب

 

معایب سرور پارس:

  • عدم پشتیبانی از حملات دیداس

سرور پارس یکی از بهترین گزینه ها برای هر فردی با هر میزان توان مالی است. چه سایت پرترافیک داشته باشید چه سایتی با حجم بالا هاست های سرور پارس گزینه خوبی می تواند باشد.

 

شرکت هاستینگ برتینا

شرکت برتینا یکی از قدیمی ترین شرکت های میزبانی ایران است که خدمات زیادی را با کیفیت مطلوب به مشتریان خود ارائه می دهد. برتینا به دلیل قدمت و ارائه خدمات با کیفیت و متنوع مشتریان زیادی دارد.

یکی از مزایای بزرگ Bertina این است که پهنای باند نامحدود ارائه می دهد.

برتینا می تواند انتخاب خوبی برای افرادی باشد که به دنبال پهنای باند نامحدود هستند. لازم به ذکر است که میزبان های Bertina Linux برای وردپرس و جوملا بهینه شده اند.

یکی دیگر از جدیدترین و بهترین مزیت های برتینا فراهم آوردن سیستم پیشرفته DDOS Protection برای وب سایت هایی است که مورد حمله شدید قرار می گیرند.

 

مزایای برتینا :

  • ارائه هاست با پهنای باند نامحدود
  • ارائه هاست بهینه شده برای وردپرس و جوملا
  • ارائه هاست با منابع اختصاصی
  • پشتیبانی خوب و به موقع

 

معایب برتینا :

  • قیمت بالای سرویس ها

هاست های برتینا مناسب برای کسانی است که می خواهند وب سایت خود را حرفه ای مدیریت کنند. همچنین برتینا می تواند گزینه خوبی برای سایت های پربازدید باشد.

با توجه به قیمت بالای سرویس های برتینا ممکن است هر کسی برای شروع از آن استفاده نکند!

 

میزبان وردپرس

سایت دیگری که میزبانی با کیفیت و قوی ارائه می دهد ، میزبان وردپرس است که بیش از 5 سال خدمات میزبانی وب را در ایران ارائه می دهد.

همانطور که از نام این سایت پیداست ، ارائه دهنده تخصصی هاست وردپرس است. در واقع میزبان وردپرس یکی از بهترین گزینه ها برای خرید هاست ویژه وردپرس است ، زیرا خدمات ارائه شده توسط میزبان وردپرس برای وردپرس است.

در حال حاضر میزبان وردپرس، انواع خدمات میزبانی وب از جمله میزبانی اشتراکی وب با پنل های دایرکت‌ ادمین و سی‌ پنل، سرورهای مجازی و اختصاصی با انواع سیستم‌ عامل ها از جمله لینوکس، ویندوز و میکروتیک و ثبت دامنه‌ های ملی و بین‌ المللی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا به کاربران خود ارائه می‌دهد.

یکی از مهمترین مزیت های این شرکت ارائه سرویس هاست اختصاصی با منابع کاملا اختصاصی از دیتاسنتر ایران است.

 

مزایای ایران میزبان وردپرس:

  • ارائه هاست لینوکس پر سرعت
  • ارائه هاست مخصوص وردپرس
  • ارائه هاست با منابع کاملا اختصاصی
  • ارائه هاست برای سایت های پر ترافیک
  • ارائه هاست های حجیم دانلودی
  • دارا بودن سخت افزارهای قدرتمند برای مقابله با حملات DDOS
  • بک آپ گیری هفتگی به صورت اتوماتیک
  • ارائه سرویس های نمایندگی هاست
  • ثبت دامنه های ملی و بین المللی
  • پشتیبانی حرفه ای و ویژه
  • قیمت بسیار مناسب

 

معایب میزبان وردپرس:

  • ارائه پهنای باند پایین

 

میزبان وردپرس شرکتی با امکانات و خدمات بسیار حرفه ای و تخصصی است. به همین خاطر قیمت سرویس هایی که ارائه می کند بسیار مناسب است.

اگر به دنبال هاست وردپرس با کیفیت و با پشتیبانی خوب هستید و همینطور قیمت سرویس تان خیلی برای شما مهم است حتما از میزبان وردپرس استفاده کنید.

 

شرکت هاستینگ گنجه هاست

گنجه هاست یکی دیگر از شرکت های هاستینگ در ایران است که شاید برای بسیاری اصلاً شناخته نشده باشد. اما باید بدانید که گنجه هاست یکی در زمینه خدمات میزبانی و دامنه ، سرورهای مجازی و اختصاصی فعالیت می کند

و مدت هاست انواع مختلف گواهینامه SSL را ارائه می دهد. گنجه هاست یکی تقریباً 7 سال است که در این زمینه فعالیت می کند و سعی می کند با استفاده از جدیدترین فناوری های روز دنیا ، بهترین خدمات میزبانی وب را به مشتریان خود ارائه دهد.

در حال حاضر گنجه هاست خدماتی مانند هاست لینوکس ، هاست وردپرس ، هاست ووکامرس و هاست اختصاصی لینوکس را ارائه می دهد.

به گفته گنجه هاست ، خدمات هاست لینوکس به ویژه برای افرادی مفید است که سایت آنها ترافیک زیادی دارد و به منابع بیشتری نیاز دارد.

در میزبانی لینوکس ، می توانید از آخرین فناوری های سخت افزاری و نرم افزاری مانند آخرین نسخه وب سرور LightSpeed ​​، هارد دیسک حرفه ای NVMe ، سیستم عامل Cloudlinux و از همه مهمتر پیکربندی های ویژه گنجه هاست استفاده کنید.

یکی از بهترین مزایای گنجه هاست ، ضمانت برگشت یک هفته ای پول در صورت نارضایتی است. شما می توانید با خیال راحت خدمات هاستینگ گنجه هاست را تا یک هفته آزمایش کنید

و اگر فکر می کنید خوب است ، پلن های سالانه آن را خریداری کنید.

شاید فکر کنید چون گنجه هاست مشتریان خیلی کمتری نسبت به هاستینگ های دیگر دارد چندان قابل اعتماد نباشد. در صورتی که اصلا اینطور نیست!

همیشه تعداد مشتریان یک هاستینگ ملاک بر خوب بودن آن نیست. به نظرم چون مشتریان کمتری دارد این یک امتیاز مثبت برای مشتریان جدید است.

تجربه ثابت کرده هرچقدر مشتریان یک شرکت هاستینگ ایرانی کمتر باشند کیفیت سرویس ها و پشتیبانی خیلی بهتر خواهد بود.

 

مزایای گنجه هاست:

  • ارائه هاست لینوکس فوق حرفه ای
  • ارائه هاست مخصوص وردپرس
  • ارائه هاست ووکامرس
  • ارائه هاست دانلود ویژه
  • ارائه منابع مستقل و اختصاصی
  • استفاده از هاردهای NVMe
  • استفاده از تکنولوژی Raid در جهت افزایش امنیت
  • یک هفته گارانتی بازگشت وجه بدون هیچ قید و شرط
  • بک آپ گیری منظم و همزمان روزانه، هفتگی و ماهانه
  • پشتیبانی عالی در 7 روز هفته
  • مناسب برای هر کسی با هر بودجه ای

 

معایب گنجه هاست:

  • قیمت بالای هاست لینوکس ویژه
  • عدم ارائه هاست ماهانه

 

گنجه هاست برای میزبانی سایت های کم بازدید و همینطور پربازدید بسیار مناسب است. اگر قصد خرید هاست وردپرس با کیفیت بالا را دارید گنجه هاست به شما پیشنهاد می شود.

 

شرکت هاستینگ آذرآنلاین

به نظر من ، آذرآنلاین یکی از قدیمی ترین و بهترین شرکت های میزبانی ایرانی است. من شخصاً چند سال پیش از آذر آنلاین برای هاست یکی از سایت هایم استفاده کردم از آن راضی بودم.

با توجه به تعداد سایت های میزبانی شده در آذر آنلاین و رتبه الکسا ، مشخص است که مشتریان دائمی زیادی دارد.

آذر آنلاین دو سرویس ارائه می دهد: هاست لینوکس اشتراکی و هاست حرفه ای لینوکس ، که هم برای سایتهای کم بازدید و هم برای بازدیدکنندگان زیاد مناسب است.

البته علاوه بر ارائه هاست لینوکس ، هاست ویندوز ، سرور مجازی و سرور اختصاصی را نیز ارائه می دهد.

یکی از ویژگی های بارز خدمات میزبانی آذرآنلاین این است که از قوی ترین سرورهای جهان در مراکز داده معتبر با سیستم عامل Cloud Linux به همراه جدیدترین فناوری سخت افزاری جهان استفاده کرده است.

میزبانی حرفه ای لینوکس آذر آنلاین همچنین دارای منابع مستقل و اختصاصی برای همه میزبانان محبوب با استفاده از سیستم عامل قدرتمند لینوکس است.

یکی از مزایای آذرآنلاین پشتیبانی قوی و به موقع آنهاست.

من با یک سری از مشتریان آذرآنلاین که صحبت می کردم واقعا از پشتیبانی این شرکت رضایت کامل داشتند. حتی در شرایطی که شما نتوانید از پس مشکل برآیید خودشان وارد عمل می شوند.

 

مزایای آذرآنلاین:

  • ارائه هاست لینوکس اشتراکی و حرفه ای
  • ارائه منابع مستقل و اختصاصی
  • دارای سیستم بک آپ گیری خودکار روزانه
  • ارائه ترافیک نامحدود ماهانه
  • ارائه سرور مجازی و اختصاصی
  • پشتیبانی ویژه 7 روز هفته

 

معایب آذرآنلاین:

  • عدم تنوع در ارائه سرویس ها
  • قیمت بالای هاست حرفه ای

 

هاست ایرانی بخریم یا هاست خارجی؟

یکی از متداول ترین پرسش ها هر فرد قبل از خرید هاست همین سوال است.

چندان تفاوتی میان هاست ایرانی و خارجی با توجه به تجربه من وجود ندارد. شاید قبلا هاست های خارجی بهتر از هاست های خارجی بود ولی الان با توجه به گران شدن هاست های خارجی و اقتصادی نبودن برای شرکت های هاستینگ سعی می کرده اند کیفیت و قدرت هاست های ایرانی را افزایش دهند که قیمت پایینی داشته باشد و هم کیفیت بسیار بالا

از نظر سئو که کدام سایت تاثیر مثبتی روی سایت می گذارد هم باید بگوییم فرق چندانی وجود ندارد و تاثیر آنچنانی روی سئو سایت ندارد اما برخی ها معتقد هستن هاست ایرانی تاثیر مثبتی رو سئو دارد و دلیل آن هم سرعت بالا و بهبود سئو محلی است.

در نتیجه هاست ایرانی هم به خوبی پاسخگوست و می توانیم با خیال راحت بدون مشکلی می توانیم از آن استفاده کنیم.

 

چطور هاست بخریم؟

از کجا هاست بخرم؟

در حال حاضر سایت‌های زیادی هستند که سرویس‌های مختلفی را ارائه می‌دهند. اگر می‌خواهید هاست بخرید، فاکتورهایی که گفتیم را مدنظر قرار دهید. علاوه بر تمام موارد گفته شده، سرعت آپ‌تایم بالا و همچنین کیفیت دیتاسنترها تاثیر زیادی روی هر سرویس خواهد داشت.

برای خرید هاست شما باید به سایت یکی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هاستینگ مراجعه کنید.

هاست نگار یکی از شرکت‌های باسابقه در ایران است که انواع هاست، سرور مجازی، سرور اختصاصی، دامنه و … را می‌توانید از آن تهیه کنید. تیم قوی پشتیبانی هاست نگار آماده راهنمایی شماست و هر زمان نیاز به رفع مشکلی بود، می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید.

 

بهترین ارائه دهنده هاست کدام شرکت است؟

همانطور که بالا شرکت های هاستینگ را بررسی کردیم هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارا بوده اند و انتخاب بین آنها می تواند سخت باشد.

ولی اگر بخواهیم تجربه خودمان را با شما با اشتراک بگذاریم برای سایت های کم بازدید میهن وب هاست بسیار عالی است با خدمات بسیار عالی و پشتیبانی خوب همچنین میزبانفا و هاست نگار نیز برای سایت های معمولی بسیار مناسب است.

افرادی که بودچه معمولی را برای خرید هاست کنار گذاشته اند این سه شرکت می تواند بهترین انتخاب باشد.

اما اگر سایت با ترافیک بالا است و بودجه کافی هم برای خرید هاست در نظر دارید ایران سرور گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

زیرا منابعی که در اختیار شما قرار می دهد اختصاصی است و با توجه به کیفیت قیمت معقولی نیز دارد.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.