راهنمای کسب درآمد آنلاین برای وکلا، موسسات حقوقی و کارآموزان حقوق

0

طراحی سایت وکالت تا چند سال پیش تنها برای نمایش اطلاعات وکیل و راه های ارتباط با ایشان انجام میشد و اینستاگرام هم استفاده های تجاری امروز را نداشت، اما امروز راه ها کسب درآمد آنلاین برای وکلا چندین برابر شده و پتانسیل درآمدی آن هم از چند ده میلیون در ماه تا چند صد میلیون میباشد که در این مطلب میخواهیم آنها را در اختیار شما قرار دهیم.

این اطلاعات حاصل تجربه 5 ساله آژانس دیجیتال مارکتینگ روشن در همکاری با بیش از 100 وکیل و موسسه حقوقی است که گرد آوری شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

امروز چندین روش برای کسب درآمد آنلاین برای بازار حقوقی وجود دارد که همه آنها پتانسیل درآمدی چند صد میلیونی را دارا می باشند.

شما فقط باید به توانایی های خود نگاه کنید تا متوجه شوید کدام مورد انتخاب بهتری برای شما است.

روش اول: ارائه مشاوره آنلاین

پتانسیل درآمد مشاوره آنلاین حقوقی از 50 میلیون تومان در ماه شروع شده و تا چند صد میلیون می باشد.

البته برای درآمد چند صد میلیونی باید تیم حقوقی تشکیل دهید که در آن چند کارشناس حقوقی باشند اما به صورت شخصی تا صد میلیون در ماه میتوانید از مشاوره حقوقی آنلاین کسب درآمد داشته باشید.

در ابتدا بگویم شاید دیدن این اعداد برایتان غیر قابل باور باشد بخصوص در بازاری که بعضی از وکلا حتی نمیتوانند مبالغ پرونده های خود را از موکلانشان بگیرند، اما نه تنها این اعداد کاملا واقعی هستند بلکه جزو اعداد بزرگ هم نیستند.

شما اگر هیچ بودجه ای ندارید یا کار آموز هستید در سایت بنیاد وکلا عضو شوید و با داشتن پنل به افرادی که سوالات حقوقی دارند پاسخ دهید و با همین روش ساده درآمد چند ده میلیونی در ماه کسب کنید.

وکلایی در این سایت وجود دارند که از مشاوره هایشان ماهیانه 50 میلیون درآمد دارند اما اگر بودجه برای طراحی سایت دارید حتما برای خودتان سایت داشته باشید چون میتوانید چندین برابر درآمدزایی کنید.

مشاوره آنلاین بیشتر در امور خانواده پولساز است، پس روی مواردی که مبالغ پرونده های آنها بالا است دنبال درآمد مشاوره ای نباشید. بطور مثال امور ملکی برای کسب درآمد آنلاین از مشاوره دادن مناسب نیست.

دو دسته خانواده و کیفری بهترین موارد برای کسب درآمد از ارائه مشاوره هستند.

پس اگر به این دو دسته علاقه مند هستید میتوانید از مشاوره، کسب درآمد کنید.

اگر این مشاوره را در سایت خود انجام دهید پتانسیل آن را دارد که بعدا آن را گسترش دهید و با ایجاد یک تیم از کارشناسان حقوقی درآمدتان از مشاوره را تا یک میلیارد تومان در ماه گسترش دهید.

لطفا فراموش کنید این اعداد چقدر بزرگ هستند، اگر برای شما غیر قابل باور است لطفا با آژانس دیجیتال مارکتینگ روشن ارتباط بگیرید تا با نمونه های واقعی مشتریانش به شما نشان دهند چطور توانسته اند به این اعداد دست پیدا کنند.

پس اگر نمیخواهید درگیر پرونده های حقوقی شوید، یا کارآموز هستید، یا دوست دارید دور کاری انجام دهید یا به امور خانواده و کیفری علاقه دارید موضوع مشاوره آنلاین برای شما پر درآمد است.

روش دوم: فروش آنلاین

در این روش شما یک فروشگاه آنلاین برای فروش محصولات فیزیکی، دانلودی و دیجیتالی راه اندازی میکنید.

ایده ها به این شکل هستند:

ایده اول: فروش قرارداد و لوایح

به این نوع محصول میگویند محصول دانلودی، یعنی مخاطب پس از پرداخت هزینه میتواند همانجا فایلهای مربوطه را دانلود و استفاده کند.

قراردادها بزرگ را در این دسته بندی نفروشید چون کسی خریدار آنها نیست، قراردادهای ساده و کاربردی را در لیست فروشتان قرار دهید.

مثلا قرارداد کارفرما و نیروی کار، قرارداد کاشی کار و سازنده ساختمان، قرارداد طراحی سایت.

چون قراردادهای برای ارقام بالا و موارد خاص را مردم ترجیح میدهند در حضور وکیل یا دفتر اسناد رسمی انجام دهند تا مال و داراییشان از بین نرود؛ آنها را آنلاین خریداری نمیکنند.

کتاب را هم اگر به صورت نسخه PDF است به این دسته محصولات اضافه کنید. مثلا میتوانید کتابهای حقوقی که قانون کپی رایت ندارند را اسکن کرده، به صورت PDF در آورید و در سایتتان آنها را به فروش برسانید.

ایده دوم: فروش دوره آموزشی

این تیپ محصول جزو محصولات دیجیتالی قرار میگیرد.

یک ایده ساده برای ساخت دوره یا پکیج آموزشی، یاد دادن قوانین مربوط به خرید ملک به مردم است.

مثلا ویدیویی آموزشی بسازید و در آن توضیح دهید خرید ملک یا خودرو چه قوانین مهمی دارد که باید بدانند تا کلاه سرشان نرود.

میتوانید 3 ساعت آموزش جمع آوری کنید و با مبلغی در حدود 300 الی 490 هزار تومان بفروش برسانید.

ایده سوم: فروش کالای فیزیکی

محصولات این دسته کالاهایی هستند که بعد از خرید باید برای مشتری ارسال شود، مثلا نسخه های فیزیکی کتابهای حقوقی یا جزوه های استاید خاص در دانشگاه های مختلف کشور.

باید یاد آور شوم که برای فروش آنلاین شما نیاز دارید تا طراحی سایت فروشگاهی انجام دهید.

این نوع از سایت به نسبت سایتهای دیگر هزینه بالاتری دارد اما در کنار آن درآمد خیلی بیشتری هم دارد.

مثلا یک سایت که قراردادها را به فروش برساند و هیچ محصول دیگری هم نداشته باشد با توجه به تعداد جستجوی عبارات این موضوع در گوگل برای یکماه میتوان پیش بینی کرد به راحتی درآمد خالص بالای 200 میلیون خواهد داشت.

توجه کنید اگر سایت داشته باشید میتوانید هم محصول و قرارداد و لوایح بفروشید و هم مشاوره آنلاین برایتان رزرو کنند. پس تا الان طراحی سایت حقوقی دو قدم از عضویت در بنیاد وکلا جلوتر می باشد.

روش سوم: جذب بالا با کمک گوگل

در این روش شما با تولید محتوای متنی در سایتتان و ایندکس شدن لینکهایتان در گوگل جایگاه میگیرید.

اگر بخواهیم شفافتر بگوییم، ابتدا یک مطلب مثلا در مورد وکیل ملکی مینویسید حدود 1500 کلمه، بعد یک مطلب در مورد خلع ید مینویسید در حدود 1200 کلمه و بعد یک مطلب در مورد وکیل سرقفلی در حدود 1200 کلمه و این دو مطلب را با عبارت وکیل ملکی به مطلب اول که 1500 کلمه بود لینک میکنید.

اینکار را پیوسته انجام میدهید و با این کار هم سایتتان مطلب گذاری شده و هم رتبه شما در عبارت وکیل ملکی رشد میکند.

اگر 3 ماه هر یک روز در میان یک مطلب 1500 کلمه ای در سایتتان قرار دهید، بعد از 3 ماه شما لینک اول وکیل ملکی خواهید بود.

عبارتی که درآمد چند میلیاردی در ماه دارد و موکلینی از آمریکا، کانادا، آلمان و ترکیه نیز دارد.

اینها فقط حرف نیست، تمام موارد اعلام شده قبلا در آژانس دیجیتال مارکتینگ روشن انجام شده و نتایج آن موجود است.

روش چهارم: اینستاگرام

در هفته اول به درآمد برسید.

اگر میتوانید جلو دوربین بیایید و مسائل حقوقی را به زبانی ساده توضیح دهید، میتوانید با کمک اینستاگرام به درآمد بالای 500 میلیون در ماه برسید.

دو راه برای درآمد از اینستاگرام وجود دارد:

 

فروش پکیج های حقوقی و ارائه مشاوره حقوقی

برای فروش پکیج باید موضوعی را که برای عموم مردم مهم می باشد و حاضر هستند برای داشتن آن دانش حقوقی هزینه بپردازند انتخاب کنید. مثلا قوانین خرید ملک، قوانین خرید خودرو، قوانین خرید ملک تجاری، قوانین خرید ملک پیش خرید، قوانین ازدواج، قوانین طلاق.

به دلیل اینکه اینستاگرام توانایی دسته بندی موضوعات را ندارد اگر شما پیجی حقوقی داشته باشید سوالات الکی، نامرتبط و وقت گیر زیادی برای شما دایرکت میشود.

به همین دلیل باید یک طراحی سایت وکلا انجام دهید و پیجتان را به سایت متصل کنید و از فالورهایتان بخواهید برای پرسیدن سوال به لینک سایت مراجعه کنند.

سپس در سایت در صفحه ارائه مشاوره، توضیح دهید که هزینه مشاوره چقدر است و پس از پرداخت هزینه و رزرو مشاوره بتوانند از شما مشاوره دریافت کنند.

اگر این کار را انجام ندهید تمام روز باید جواب سوالات دایرکت را دهید و هیچ درآمدی هم کسب نخواهید کرد.

در این مطلب بهترین روشهای کسب درآمد آنلاین در حوزه حقوقی به شما ارائه شد. روشهایی که هیچ کجای نت فارسی به آن اشاره نشده بود و تنها به دلیل تجربه زیاد آژانس دیجیتال مارکتینگ روشن در فعالیت در بازار حقوقی توانسته به آنها دست پیدا کند و با جمع آوری آنها دستورالعملی فوق العاده برای کسب درآمد آنلاین حقوقی آماده کند.

این مجموعه که با عنوان شماره یک رشد آنلاین وکلا در ایران شناخته میشود در زمینه طراحی سایت وکیل و رشد پیج اینستاگرام وکلا فعالیت دارد که اگر تمایل داشتید میتوانید از خدمات آنها استفاده کنید.

5/5 - (8 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.