دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت جنتل مکس پرو

0

حذف موهای زائد بدن با روش‌های متفاوتی انجام می‌گیرد که یکی از روش‌های نوین آن استفاده از فناوری لیزر است. مو زدایی با روش لیزر امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این روش که تحت اصول پزشکی و بهداشتی تایید شده است، در صورتی که به نحو اصولی و با استفاده از دستگاه‌های استاندارد انجام شود، می‌تواند بازخورد مورد انتظار و مطلوب را ارائه دهد.

تجهیزات و دستگاه‌های مختلفی با فناوری‌های مختص به خود در این زمینه وجود دارند. خرید دستگاه لیزر کندلا جهت مو زدایی یک تصمیم منطقی و ایده آل است که با شاخصه‌ها و قابلیت‌هایی که دارد، اثربخشی و بازدهی بالایی را ارائه خواهد داد. این دستگاه از انتخاب‌های اول کلینیک‌های معتبر به شمار می‌رود.

چرا استفاده از دستگاه لیزر کندلا؟

دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت جنتل مکس پرو از بهترین و معتبرترین دستگاه‌های لیزر و مو زدایی به شمار می‌رود. این دستگاه که تحت شاخص‌های استاندارد طلایی FDA آمریکا قرار دارد، از فناوری نوین و مشخصه‌های فنی معتبر بهره می‌گیرد. در واقع قابلیت‌های فوق‌العاده این دستگاه آن را به یکی از بهترین تجهیزات تخصصی ارائه شده در این زمینه تبدیل کرده است.

لیزر کندلا برای اولین بار از دو نوع لیزر در قابلیت‌های خود رونمایی کرد تا محدودیت‌های موجود در سری دستگاه‌های ارائه شده پیش از خود را در حذف موهای زائد بر طرف کند. لیزر الکس کندلا هم‌زمان از لیزر الکساندریت و همچنین نوع Nd: YAG برخوردار است و با ترکیب قابلیت‌های تخصصی این دو نوع، تاثیرگذاری مورد انتظار را برای همه افراد دارای نوع پوست متفاوت امکان‌پذیر کرده است.

 

مشخصه‌های فنی الکساندرایت جنتل مکس پرو

دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت جنتل مکس پرو (Gentle LASE) یا همان لیزر کندلا از دو نوع لیزر به منظور سوزاندن ریشه موهای زائد استفاده می‌کند. این دستگاه از لیزر الکساندریت با طول موج 755 نانومتری که عمدتا برای پوست‌های روشن است و همچنین لیزر نوع Nd: YAG مناسب برای پوست‌های تیره‌تر استفاده می‌کند. به همین دلیل تا حد زیادی و تقریبا روی بیش از 90 درصد تنوع ژنتیک پوستی در افراد مختلف نتایج مطلوبی را ارائه خواهد داد؛ به طوری که طبق مقیاس فیتز پاتریک، دامنه تنوع انواع پوست ۱ تا ۶ در محدوده اثربخشی این دستگاه قرار می‌گیرند.

از دیگر شاخصه‌های منحصربه‌فرد لیزر کندلا هندپیس‌های این دستگاه‌هاست. اندازه و مختصاتی که این هندپیس‌ها دارند باعث می‌شود تا یک لیزر کامل در کمتر از 40 دقیقه انجام شود؛ این به این معناست که به طور معمول طی 6 تا 8 جلسه لیزر می‌توان به نتیجه مطلوب دست پیدا کرد. این قابلیت تحت تاثیر پرداختن به تنوع ابعاد هندپیس‌های این دستگاه و بازدهی آن‌ها ایجاد شده است. هندپیس‌های لیزر کندلا در قطرهای 6، 8، 12، 15، 18، 20 و 22 ساخته می‌شوند تا متناسب با ژنتیک پوستی متفاوت در بین آقایان یا بانوان مراجع، سرعت اثربخشی بالایی را در رفع مو ارائه دهد.

استفاده از تکنولوژی مدرن

با انتخاب و خرید دستگاه الکساندرایت جنتل مکس پرو حامین طب برای لیزر موهای زائد بدن می‌توان از مزایای تکنولوژی‌های پیشرفته به کار رفته در ساخت آن استفاده کرد و بدون هیچگونه آسیب و عوارض جانبی مو زدایی را کاملا سالم انجام داد.

لیزر کندلا آپشن خنک‌کنندگی از طریق اسپری برودتی در موضع متمرکز شده لیزر را اعمال می‌کند. با این ویژگی در حین حذف موهای زائد توسط تابش متمرکز انواع لیزر به ریشه موها در زیر پوست، عمل خنک‌کنندگی موضعی صورت می‌گیرد و باعث جلوگیری از سوختگی، کبودی و هرگونه عارضه پوستی خواهد شد.

اثرات بهداشتی و درمانی

از دیگر مزایای برجسته دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا می‌توان به فواید جانبی بهداشتی و ترمیمی آن اشاره کرد. این سری از دستگاه‌ها علاوه بر سوزاندن ریشه موهای زائد و حذف دائمی آن‌ها، فواید و تاثیرات مثبت دیگری را نیز در حفظ سلامت پوست به جای می‌گذارند. در واقع این دستگاه‌ها که نسل جدید لیزرهای مو زدایی به شمار می‌روند، احتمال بروز عوارض جانبی مربوط به رنگ‌دانه‌های پوست را که در نمونه دستگاه‌های قبلی وجود داشت، رفع کرده‌اند. همچنین لیزر الکس کندلا قادر است تا به طور هم‌زمان با تابش لیزر، لکه‌های ناشی از پرتوهای خطرناک خورشید روی پوست را برطرف کند. از دیگر مزایای ترمیمی این دستگاه می‌توان اشاره کرد به:

  • پیشگیری از سفت شدن پوست
  • ترمیم و جوان‌سازی پوست
  • رفع حداکثری ضایعات پوستی
  • از بین بردن چین و چروک
  • رفع کراتوزیس خوش خیم

نحوه کارکرد الکساندرایت جنتل مکس پرو

حذف و از بین بردن دائمی موهای زائد بدن به معنای توقف رشد و رویش آن‌هاست و دستگاه کندلا ارائه شده در حامین طب با تکنولوژی مدرن و نسل جدیدی که دارد، این عمل را با میزان دقت بسیار بالایی و با اثرگذاری بر سه مرحله اساسی آناژن، کاتاژن و تلوژن رویش مو انجام خواهد داد. مرحله آناژن شامل رشد تارمو، کاتاژن متوجه مرحله سست شدن تارمو و تلوژن شامل ریزش تارمو است.

مکانیزم لیزر کندلا به روش غیر تماسی است و از طریق هندپیس‌های آن اشعه‌های لیزر را بر موضع مورد نظر روی پوست متمرکز می‌کند. با تاباندن این پرتوها که طول موج معینی دارند، فولیکول‌های ریشه تارمو در زیر پوست هدف قرار می‌گیرد و ریشه مو سوزانده خواهد شد. این عمل سبب توقف دائمی رشد موهای موضعی خواهد شد.

خرید و تهیه دستگاه لیزر کندلا

لیزر الکس کندلا به عنوان یکی از سه تکنولوژی اصلی به شمار می‌رود که تاکنون در زمینه لیزر موهای زائد ارائه شده‌اند. این دستگاه با ارتقای قابلیت‌های دو تکنولوژی لیزری پیش از خود، یعنی IPL که روش اعمال نور شدید پالسی کار می‌کرد و همچنین دایود که امواج با طول موج حدودا 800 نانومتری ساطح می‌کرد، امروزه یکی از پربازده‌ترین و پرفروش‌ترین دستگاه با این کاربرد به شمار می‌رود.

در واقع این فناوری برای کلینیک‌های مربوطه بهترین گزینه جهت استفاده در ارائه خدمات است. حامین طب عرضه کننده لیزر الکساندرایت کندلا به عنوان یکی از نمونه‌های شاخص دستگاه‌های لیزر مو است که امکان خرید لیزر مو به صورت نقد و اقساط را برای کلینیک‌ها و متخصصین فراهم آورده است. همچنین حامین طب این تجهیزات را با قیمت مناسب و ضمانت کیفیت و کارایی ارائه می‌کند تا در جهت تامین خدمات بهداشتی و سلامت جامعه گامی موثر بردارد.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.