تجهیزات آرایشگاه کرج دکور

0

تجهیزات آرایشگاه کرج دکور تولید کننده لوازم آرایشگاهی در استان البرز است که انواع وسائل آرایشگاهی نظیر مبل و صندلی، میز، سرشور، ترولی و … را ارائه می دهد. این مجموعه دارای نمایشگاه چندهزار متری در استان البرز می باشد که مشتریان می توانند بصورت حضوری از تمام محصولات در آن دیدن کنند. این مجموعه با نام اوپتیموم نیز شناخته می شود.

کرج دکور تمامی تجهیزات آرایشگاهی را خود طراحی کرده و به تولید می رساند و به تمامی شهر های کشور ارسال دارد. تجهیزات آرایشگاه ارائه شده هر یک دارای خصوصیات و ویژگی های منحصربفرد خود هستند و از بهترین متریال ها در ساخت آن ها استفاده می شود. کرج دکور جزء برترین تولیدکنندکان لوازم دکوراسیون داخلی در کشور است.

این مجموعه با هدف تولید بهترین تجهیزات با کیفیت با تمامی آرایشگاه های مطرح کشور همکاری دارد و صد ها نیروی متخصص در آن مشغول به کار اند. کرج دکور در طراحی و تولید این محصولات نهایت دقت را دارد و سعی می کند با تولید تجهیزات داخلی بهترین کیفیت را ارائه دهد. کرج دکور جزء معدود مجموعه هایی است که تمامی محصولات را خود طراحی و به تولید می رساند.

تجهیزات آرایشگاه

تجهیزات آرایشگاه کرج دکور - خرید تجهیزات آرایشگاه

تجهیزات آرایشگاه کرج دکور – خرید تجهیزات آرایشگاه

آرایشگاه ها جزء مجموعه هایی هستند که دکوراسیون داخلی و تجهیزاتی که در آن دارند برایشان بسیار مهم هستند. دکوراسیون داخلی در سالن های آرایشگاهی اهمیت فراوانی دارد و باید با تجهیزات آرایشگاهی آن منطبق و یکنواخت باشد. این مسئله در سالن های آرایشگاه زنانه متفاوت تر است و توجه بسیار بیشتری به آن نسبت به یک سالن آرایشگاهی مردانه می شود.

از این رو با توجه به یکسان بودن این تجهیزات برای سالن های آرایشگاهی با خدمات زیبایی دیگر که در محیط های خصوصی ارائه می شوند پر اهمیت شده است. منظور از محیط های خصوصی مثل محیط های تجاری یا پزشکی است که برخی تجهیزات مثل مبل انتظار در آن ها هم وجود دارد و استفاده می شود.

مجموعه هایی که نیاز به این تجهیزات دکوراسیون داخلی دارند ترجیح می دهند خریدهای خود را از یک تولید کننده مطمئن بصورت یکجا خریداری کنند. این کار باعث می شود در وقت و هزینه ها صرفه جویی شود و خیالشان آسوده باشد که تمامی تجهیزات بدون واسطه و با کیفیت مناسب ارائه می شود. کرج دکور از آن دسته تولید کنندگانی است که مشتریان می توانند روی آن حساب باز کنند.

تجهیزات مناسب سالن آرایشگاه

سالن های آرایشگاهی زنانه بیشترین تجهیزات آرایشگاه را تهیه و استفاده می کنند. این امر باعث شده است تا مجموعه هایی مثل تجهیزات آرایشگاه کرج دکور خدمات ویژه ای از جمله مشاوره دقیق به آن ها ارائه دهد. از جمله خدمات اختصاصی دیگر که به سالن های آرایشی ارائه می شود محصولات سفارشی طبق نظر مشتریان می باشد.

در کرج دکور تقریباً تمامی تجهیزات موردنیاز برای سالن های آرایشی بطور کامل ارائه می شود. این امر باعث می شود تا مشتریان صفر تا صد خرید خود را بتوانند در این مجموعه انجام دهند. تجهیزات زیادی برای سالن های آرایشگاهی وجود دارد که تمام آن ها ضروری نیستند و الزامی برای خریدشان وجود ندارد. برخی از این تجهیزات به شرح زیر هستند.

  • مبل انتظار
  • آینه و کنسول آرایشگاهی
  • صندلی آرایشگاهی
  • تخت آرایشگاهی
  • ترولی آرایشگاهی
  • سرشور آرایشگاهی
  • میز ناخن
  • رگال و کالربار
  • کمد و باکس
  • کانتر منشی
  • رینگ لایت
  • استند سشوار
  • پاف و پارتیشن
  • تجهیزات پدیکور و مانیکور

مهم ترین تجهیزات آرایشگاه

تجهیزات آرایشگاه کرج دکور - خرید تجهیزات آرایشگاه

تجهیزات آرایشگاه کرج دکور – خرید تجهیزات آرایشگاه

همانگونه که در ابتدای توضیحات تجهیزات آرایشگاه کرج دکور هم اشاره کردیم، برخی از این محصولات اهمیت بیشتری دارند و ضروری اند. البته که خرید تجهیزات آرایشگاه کاملاً بستگی به لاین هایی دارد که در آن سالن خدمات ارائه می دهند. اما فارغ از این موضوع می توان محصولات ضروری را لیست کرد و آن ها را حین خرید در اولویت قرار داد.

آینه و کنسول: آینه و کنسول جزء اولین تجهیزاتی است که یک سالن دار یا آرایشگر باید به فکر خرید آن ها باشد. از میان آینه های دیواری، ایستاده و کنسولی باید انتخاب هایی بسته به میزان مساحت سالن انتخاب شود. آینه ها به جهت انعکاس محیط مقابل هرچه بیشتر در کناره ها وجود داشته باشند سالن بهتر و زیبا تری را ایجاد می کنند.

صندلی آرایشگاهی: خرید صندلی آرایشگاهی از دیگر تجهیزات مهم سالن است که حتماً باید آن را در نظر گرفت.تجهیزات صندلی آرایشگاهی انواع مختلفی دارد که باید حین خرید به لاین موردنظر آن دقت داشت. صندلی هایی مثل استادکار، اصلاح، کپ، تابوره و … از انواع آن ها هستند که هر یک کاربرد مختلفی دارند.

ترولی آرایشگاهی: از ترولی ها می توان در هر لاینی استفاده نمود. ترولی ها باکس های متحرکی هستند که دارای کشو، طبق و کمد می باشند. می توان تجهیزات را درون را روی آن ها قرار داد و فضای زیادی نمی گیرند و البته ظاهر جذاب و زیبایی برای دکوراسیون داخلی خواهند داشت.

کانتر منشی: منشی در سالن های زیبایی نقش مهمی دارد و باید محل حضور آن مشخص و در ابتدای ورود مراجعه کنندگان باشد. کانتر منشی از تجهیزات مهمی است که حتماً باید به خرید آن فکر کرد. زیرا علاوه بر زیبایی دکوراسیون داخلی فضای کاری منشی را هم مشخص می کند.

مبل انتظار: حتماً تابحال متوجه شده اید که سالن آرایشگاه نباید فضای خالی یا پِرت داشته باشد زیرا حس خوبی را القا نمی کند. علاوه بر آن مراجعه کنندگان جهت انتظار باید به قسمتی مراجعه کنند که تجیزات مناسب داشته باشد. مبل انتظار از این نوع تجهیزات مهم در سالن می باشد.

ویژگی های لوازم آرایشگاهی

از نوع تجهیزات و تعداد و شکل و شمایل آن ها که بگذریم، ویژگی آن ها هم اهمیت زیادی دارد. منظور از ویژگی کیفیت ساخت و نوع طراحی و امکاناتی است که دارند. صرفاً نباید تنها به فکر خرید این تجهیزات بدون بررسی ویژگی های آن ها باشید. این ویژگی ها زمانی که از تجهیزات استفاده می کنید مثل تخت آرایشگاهی، بیشتر به چشم می آید تا آنکه تنها آن ها را در سالن خود چیده اید.

کرج دکور تمام تلاش خود را می کند تا هم در طراحی و هم در کیفیت ساخت محصولات خود سنگ تمام بگذارد. کاربرد و امکانات هر یک از محصولات بگونه ای در نظر گرفته می شود که بیشترین بهره وری را برای محیط های مختلف داشته باشد. ناگفته نماند که متخصصین این مجموعه همگی تخصص و تجربه در طراحی دکوراسیون داخلی سالن های آرایشی دارند. در ادامه برخی از ویژگی های تجهیزات آرایشگاه کرج دکور را خواهید دید.

  • تجهیزات آرایشگاه کرج دکور - خرید تجهیزات آرایشگاه

    تجهیزات آرایشگاه کرج دکور – خرید تجهیزات آرایشگاه

    متریال پارچه از نوع چرم و مخمل

  • فلز ها بصورت آبکاری با رنگ کوره ای
  • فوم ها از بهترین و مقاوم ترین متریال ها
  • طراحی محصولات همگی اختصاصی و ژورنالی
  • تمامی محصولات امکان سفارشی سازی دارند
  • بی نهایت رنگ بندی در تمامی قسمت های تجهیزات

خرید تجهیزات آرایشگاه از کرج دکور

مجموعه کرج دکور محیط بسیار بزرگی بعنوان نمایشگاه جهت مراجعه مشتریان واقع در استان البرز ایجاد کرده است. مشتریان می توانند بصورت حضوری از تمام تجهیزات دیدن کنند و با مشاوران فروش بصورت رایگان گفتگو کنند. همچنین کادر فنی در نمایشگاه حضور دارد و می توانید از آن ها جهت چیدمان و انتخاب محصولات بصورت حرفه ای کمک بگیرید.

در نهایت پلتفرم های آنلاین همچون شبکه اینستارام، وب سایت فروشگاهی و اپلیکیشن اندروید کرج دکور جهت خرید غیر حضوری قابل استفاده هستند. سفارش خرید تجهیزات آرایشگاه از کرج دکور از تمامی شهر های کشور پذیرفته می شود و ارسال وجود دارد. همچنین می توانید با شماره های مندرج در وب سایت جهت مشاوره رایگان تماس حاصل نمایید.

5/5 - (6 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.