طراحی تحت وب چیست؟

0

طراحی تحت وب یا طراحی امور گرافیکی تحت وب همان طراحی گرافیک هست اما به این صورت که صرفا اموری طراحی می شود که مرتبط با وب سایت ها و شبکه های اجتماعی می باشد. طراحی امور گرافیکی تحت وب زیر شاخه هایی دارد که قصد داریم آن ها را به شما عزیزان معرفی کنیم.

 

بنر گیف ( بنر محترک)

بنر گیف یا بنر متحرک به بنر هایی گفته میشود که در آن ها از انیمیشن ، متن و تصاویر استفاده میشود . این بنر ها جذب مخاطب بسیاری دارند زیرا هرچقدر که زیبا تر و حرفه ای تر باشد میتواند مخاطب بیشتری را جذب کند.طراحی بنر گیف کار دشواری است که نیاز به تخصص و تجربه دارد زیرا هدف شما جذب مشتری و فروش بیشتر می باشد. برای اینکه بتوانید با یک شرکت خوب کار کنید که به صورت حرفه ای این سبک طراحی بنر را انجام دهد . اما در آخر نیاز هست تا با شرکتی کار کنید تا هم هزینه پایینی از شما بگیرند و نیز با بهترین کیفیت این سفارش را به شما تحویل دهند . طراحی بنر را از گرافیک آرا،بنر دیزاین،آی بنر و محتوا نویس سفارش دهید زیرا این وب سایت ها به بهترین شکل و با کم ترین هزینه سفارش شما را انجام میدهند. البته منظور بنده این نیست که وب سایت های دیگر خوب نیستند بلکه این وب سایت هایی که نام بردم صرفا خودم باهاشون کار کردم.

 

رابط کاربری Ui

رابط کاربری به قالب گرافیکی وب سایت میگویند . برای اینکه شما یک وب سایت عالی و کاملا اختصاصی داشته باشید باید یک رابط کاربری اختصاصی هم سفارش دهید . طراحی رابط کاربری یکی از پولساز ترین سبک های طراحی می باشد . برای اینکه بتوانید یک رابط کاربری خوب سفارش دهید باید به نکته های رنگبندی عالی ،طراحی شیک،سبک طراحی بروز و … میتوانید دقت کنید. در کنار حرفه ای بودن نمونه کار و قیمت هم خیلی میتواند تاثیر داشته باشد در انتخاب شما پس با شرکتی کار کنید که یک رابط کاربری عالی و حرفه ای را در کنار کم ترین قیمت برای شما طراحی کند . با سرچ کلمه طراحی رابط کاربری ، وب سایت هایی که این تخصص را دارند برای شما نمایش داده میشوند و پس از ورود به سایت مورد نظرتون میتوانید با مشاهده نمونه کار ها و قیمت سفارشتون را به اون شرکت بسپارید.

 

بنر شبکه های اجتماعی

بنر شبکه های اجتماعی به بنر های ثابتی میگویند که برای تبلیغات یا افزایش فروش در شبکه های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام ، تلگرام ، فیس بوک و … میگذارند می گویند. این سبک طراحی بنر خیلی تخصصی نیست و صرفا اصول خود را دارد که اگر قصد دارید همچین سبک طراحی ای را سفارش دهید در کنار قیمت مناسب و نمونه کار های خوب میتوانید با شرکت مورد نظر کار کنید . پس به سادگی سفارش طراحی بنر شبکه های اجتماعی خود را به وب سایت مورد نظر بسپارید.

سئو وب سایت

سئو وب سایت یک حوزه به شدت جدی و کاملا تخصصی میباشد . به جرعت میتوانم بگویم کسب رتبه با سرچ های قوی در گوگل اصلا کار هر کسی نیست و شخصی که این کار را انجام میدهد کاملا حرفه ای و با الگوریتم های گوگل آشنا میباشد . سبک های سئو مختلفی وجود دارد از جمله : سئو کلا سفید،سئو کلاه خاکستری و سئو کلاه سیاه که هر کدوم به شکل خودش عجیب و سخت میباشد.سئو کلاه سفید یعنی کاملا تابع قوانین گوگل هست و هیچ گونه قانونی را زیر پا نمیگذارد . سئو کلاه خاکستری تابع قوانین گوگل میباشد در کنار کمی غیر قانونی بازی .اما سئو کلاه سیاه اصلا قوانین گوگل برایش مهم نیست و صرفا هدفش مهم است و معمولا بعد از مدتی کلا وب سایت از گوگل بلاک میشود. برای اینکه خیالتون راحت باشد از وب سایت که سئو را به آن میسپارید میتوانید از مشتریان اون وب سایت و نظرات دیدن کنید تا با خیال راحت سئو وب سایت خود را به آنان بسپارید.

وب سایت

وب سایت یک محیط آنلاین میباشد که شما میتوانید در آن مطالب خود را به اشتراک بگذارید تا مخاطب ها با سرچ کلمه مورد نظر به آن مطلب دسترسی داشته باشند . البته باید بگویم وب سایت کاربرد های مختلفی دارد از جمله مهم ترین بحث فروش محصولات دیجیتال به صورت آنلاین و فروش محصلات فیزیکی به صورت آنلاین میباشد.برای اینکه یک وب سایت عالی را سفارش بدهید کلمه طراحی وب سایت را در گوگل سرچ کنید تا سایت هایی که این خدمت را انجام میدهند برای شما نمایش داده شود .

 

نتیجه گیری

تمامی خدماتی که در بالا در مورد آن صحبت کردیم را وب سایت ما با عنوان گرافیک آرا پوشش میدهد. تضمین کیفیت و قیمت عالی هدف اصلی ماست در کنار رضایت شما عزیزان برای اینکه بتوانید سفارش خود را به ما بسپارید میتوانید وارد وب سایت ما شوید.

5/5 - (25 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.