خرید گوشی سری S سامسونگ؛ کدام مدل را بخریم؟

0

مهمترین شرط خرید گوشی سامسونگ سری S داشتن بودجه کافی است. اما نباید فراموش کرد که همه چیز به داشتن بودجه خلاصه نمی شود. البته خریداران مدل های سری S سامسونگ از نظر توان اقتصادی و نیاز کاربر یکسان نیستند

خرید گوشی سری S سامسونگ؛ بهترین مدل را کدام است؟

اولین شرط خرید گوشی سامسونگ سری S داشتن بودجه کافی است. اما نباید فراموش کرد که همه چیز به داشتن بودجه خلاصه نمی شود. البته خریداران مدل های سری S سامسونگ از نظر توان اقتصادی و نیاز کاربر یکسان نیستند. این امر سامسونگ را مجاب می کند تا از تنوع مدل ها در عرضه گوشی های سری S غافل نشود. اگر  قصد خرید گوشی سری S را در دارید، در این صورت حتی اگر محدودیت مالی ندارید، باز هم انتخاب مدل مناسب مهم است. پس بهتر است با بهترین مدل های سری S و ویژگی های هر یک از آنها آشنا شوید. این آشنایی به انتخاب مناسب ترین مدل با توجه به نیازها و انتظارات شما کمک می کند. از آنجایی که گوشی های سال 2022 جدیدترین گوشی های سامسونگ هستند، در وهله اول با تمرکز بر روی آنها به این بحث می پردازیم.

بهترین گزینه برای خرید گوشی سامسونگ سری S کدام است؟

سری S یا A یا M; به هر حال مهم نیست! طبق یک قانون ثابت، همیشه باید در هنگام خرید گوشی، نیازها و معیارهای اصلی خود را در نظر بگیرید. به همین دلیل سعی داریم با در نظر گرفتن 4 معیار، مدل های پیشنهادی را بررسی کنیم.

1. Galaxy S22 Ultra؛ بدون رقیب در دوربین و نمایشگر

گلکسی اس 22 اولترا گران ترین گوشی سامسونگ در سری S است. این گوشی با صفحه نمایش 6.8 اینچی بیشترین نمایشگر را در بین گوشی های سامسونگ دارد. ماژول دوربین آن دارای 4 لنز است و از نظر کیفیت عکاسی از همه مدل ها سر و گردن بالاتر است. این گوشی مانند مدل های سری نوت با قلم معروف S Pen عرضه می شود. برخلاف مدل قبلی، گلکسی اس 21 اولترا، برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه بیشتری ندارید. یک مقایسه ساده بلافاصله اندازه صفحه نمایش گلکسی اس 22 اولترا را در مقایسه با سایر مدل های سری اس، گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس نشان می دهد. اما باید اعتراف کرد که دلیل اصلی اکثر خریداران برای انتخاب این مدل اندازه نیست بلکه کیفیت دوربین است. با وجود کیفیت عالی دوربین تمامی گوشی های سری S22، این مدل عملکرد متمایزی در این زمینه دارد. به عنوان مثال یکی از ویژگی های گلکسی اس 22 اولترا داشتن 2 لنز تله فوتو است. در نتیجه اگر به دنبال دوربینی با حداکثر قدرت زوم روی سوژه های عکاسی هستید، در انتخاب این گوشی تردید نکنید. یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض به همراه دو لنز زوم 10 مگاپیکسلی از دوربین 108 مگاپیکسلی Galaxy S22 Ultra پشتیبانی می کند. ترکیبی که خروجی آن در ثبت تصاویر به معنای واقعی کلمه چشم نواز و حیرت انگیز است.

2.Galaxy S21 FE؛ لوکس و اقتصادی!

چیزی که Galaxy S21 FE را به یکی از محبوب‌ترین مدل‌های سری S سامسونگ تبدیل می‌کند، مولفه «تعادل» است. سامسونگ توانسته تعادل معقولی بین قیمت و عملکرد ایجاد کند و یک مدل اقتصادی و در عین حال همه کاره را در بازار عرضه کند. آیا شما از طرفداران عکاسی هستید؟ عملکرد دوربین گلکسی اس 21 FE در ثبت تصاویر عالی و بی عیب است. این دوربین ممکن است از نظر گزینه هایی مانند بهبود عکسبرداری در شب به مدل های سری S22 نرسد. اما هیچ ایرادی را نمی توان به کیفیت و وضوح عالی دوربین آن نسبت داد. از کیفیت دوربین سلفی این گوشی نیز نباید غافل شد که در همان اولین تجربه شما را شگفت زده خواهد کرد. علاوه بر این، این گوشی به همان تراشه استفاده شده در مدل گلکسی اس 21 مجهز شده است. در نتیجه از نظر قدرت پردازشی در اجرای بازی ها و برنامه های سنگین مشکلی ندارد. صفحه نمایش بزرگ یکی دیگر از مزیت های خرید گلکسی اس 21 FE است. از یک طرف، ممکن است اندازه صفحه نمایش مدلی مانند Galaxy S22 را کوچک در نظر بگیرید. و از طرفی امکان خرید مدل های گران تری مثل گلکسی اس 22 اولترا برای شما وجود ندارد. در این صورت نمایشگر 6.5 اینچی گلکسی اس 21 FE می تواند دلیل محکم دیگری برای انتخاب آن باشد. قیمت Galaxy S21 FE همچنان روی کاغذ گران است. اما این گوشی را می توان در مقایسه با بسیاری از پرچمداران یک انتخاب اقتصادی دانست.

Galaxy S22 Plus.3؛ یک مدل همه ‌فن ‌حریف!

اگر سری S را به یک خانواده تشبیه کنیم، گلکسی اس 22 پلاس را فرزند وسط این خانواده می نامند. یک مدل همه کاره با صفحه نمایش بزرگ 6.6 اینچی که از این نظر پس از S22 Ultra در رتبه دوم قرار دارد. ظاهر شیک گوشی به دلیل استفاده از شیشه و آلومینیوم در ساخت آن، در همان لحظه اول حس داشتن یک گوشی گران قیمت را به شما القا می کند. عملکرد دوربین این گوشی نسبت به مدل مشابه قبلی یعنی گلکسی اس 21 پلاس بهبود چشمگیری داشته است. به لطف این دوربین می توانید عکس های بهتر و واضح تری بگیرید. البته عجیب نیست اگر قیمت حدود 1000 دلاری گوشی گلکسی اس 22 پلاس برای درصد زیادی از علاقه مندان به سری پرچمداران سامسونگ زیاد باشد. اما اگر می خواهید گوشی با صفحه نمایش بزرگ (نه غول پیکر) و مجهز به یکی از بهترین دوربین های سری S بخرید، گلکسی اس 22 پلاس قطعا انتخاب خوبی خواهد بود. سورپرایز ویژه سامسونگ در عرضه مدل S22 Plus، بهبود باورنکردنی رزولوشن دوربین اصلی آن است. در حالی که وضوح دوربین گلکسی اس 21 پلاس 12 مگاپیکسل بود، سامسونگ به طور ناگهانی آن را به 50 مگاپیکسل در اس 22 پلاس ارتقا داد. اقدامی که منجر به ثبت بهتر جزئیات عکس و بهبود بافت آن شد. یکی از مزایای ویژه گلکسی اس 22 پلاس باتری آن است. باتری که در مقایسه با سایر مدل های سری S بر اساس آزمایشات بادوام ترین است.

  1. Galaxy S22؛ خوش‌ دست و پرقدرت!

ابعاد بزرگ یکی از انتقاداتی است که به موبایل های اندرویدی وارد می شود. به همین دلیل، خرید گوشی خوب برای برخی از خریداران به یک چالش بزرگ تبدیل شده است. این امر به ویژه در مورد زنانی که استفاده از گوشی های بزرگ برایشان مشکل است صادق است. آیا شما هم به دنبال یک گوشی پرچمدار و در عین حال کاربردی و جمع و جور هستید؟ در این صورت گلکسی اس 22 را انتخاب کنید. اندازه صفحه نمایش این گوشی تنها 6.1 اینچ است که در مقایسه با استاندارد بازار کوچک است. این ویژگی به شما کمک می کند تا گوشی را به راحتی در دست بگیرید و جابه جا کنید. دوربین 50 مگاپیکسلی گلکسی اس 22 تصاویری با کیفیت بالا می گیرد. عملکرد این دوربین در نور کم نسبت به گلکسی S21 به وضوح بهبود یافته است. همچنین این گوشی در مقایسه با S21 طراحی مدرن تری دارد و از نظر پردازشی نیز قدرتمندتر است.

در مجموع باید گفت که گلکسی اس 22 از بسیاری جهات شبیه گلکسی اس 22 پلاس است. مزیت گلکسی اس 22 پلاس نسبت به این گوشی دوام و شارژ سریعتر باتری و پشتیبانی از فناوری UWB است. قیمت حدود 800 دلاری گلکسی اس 22 آن را به گزینه ای مقرون به صرفه در میان مدل های پرچمدار تبدیل کرده است. بنابراین این گوشی علاوه بر گلکسی اس 21 FE، گزینه خوبی برای خرید یک گوشی پرچمدار مقرون به صرفه نیز می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.