درب پشت گوشی موبایل ارزان

0

 گوشی‎های هوشمند امروزه یک عضو جداناپذیر از زندگی ما هستند. عضوی که باید از آن بسیار مراقبت کنیم. قطعا تا به امروز گوشی موبایل شما با ضربه‎های زیادی روبرو شده که این ضربه‎ها میتواند به قسمت‎های مختلف گوشی‎تان آسیب وارد کند. درب پشت گوشی موبایل یکی از قسمت‎هایی است که در معرض آسیب بسیار میباشد.

زمانی که گوشی موبایل‎تان را خریداری میکنید، یک سری لوازم جانبی در کنار آن برای گوشی‎تان خریداری میکنید که یکی از این لوازم کاور گوشی موبایل است.

کاور گوشی موبایل تا حد بسیار زیادی میتواند از آسیب به درب پشتی گوشی شما جلوگیری کند اما نمیتواند به طور کامل این اطمینان را به شما بدهد که درب پشت گوشی‎تان همیشه سالم خواهد ماند!

علاوه بر این بسیاری از کاربران گوشی‎های هوشمند از کاور گوشی موبایل استفاده نمیکنند که به همین دلیل، درب پشت گوشی موبایل آن‎ها به مراتب آسیب پذیرتر است.

خرید درب پشت سامسونگ و درب پشت آیفون و سایر برندها یکی از درخواست‎های این روزهای کاربران گوشی‎های هوشمند است که درب گوشی آن‎ها آسیب دیده است.

زمانی که گوشی شما از دستتان میوفتد چندین فرض برای گوشی شما مطرح میشود که به شما میگویم در هر موقعیت باید چکار کنید.

در فرض اول ممکن است شما از کاور گوشی استفاده کرده باشید و ضربه وارد شده نیز به حدی نباشد که به گوشی شما آسیب وارد شده باشد.

در فرض دوم ممکن است که قاب و شاسی گوشی شما آسیب دیده باشد که باید فورا نسبت به تعویض آن اقدام کنید، زیرا شاسی گوشی موبایل از قطعات گوشی شما مراقبت میکند.

در فرض سوم، ممکن است که ال سی دی گوشی شما آسیب دیده باشد که در این موقعیت هم باید ال سی دی اصل گوشی‎تان را از فروشگاه فونی شاپ تهیه کنید.

و در فرض آخر ممکن است درب پشتی گوشی موبایل شما شکسته باشد که باید درب پشت هواوی یا درب پشت شیائومی و یا هر برند دیگری را برای گوشی خود تهیه کنید.

درب پشتی هر گوشی موبایل، خاص و ویژه همان مدل گوشی میباشد، به همین دلیل شما باید زمانی که برای خرید درب پشت گوشی موبایل به فروشگاه فونی شاپ مراجعه میکنید، مدل و برند گوشی‎تان را در کادر جستجو وارد کنید.

در فروشگاه فونی شاپ میتوانید تمامی لوازم جانبی گوشی موبایل از جمله درب پشت گوشی را با مناسب‎ترین قیمت تهیه کنید. تمامی اجناس موجود در فروشگاه فونی شاپ کاملا اصل بوده که با قیمت مناسب در اختیار شما قرار میگیرد.

شکستگی درب پشت گوشی موبایل

علی رغم اینکه گوشی‎های موبایل امروزه توانسته‎اند به یک عضو مهم در زندگی ما تبدیل شوند، اما بازهم بعضی اوقات برای ما بسیار دردسر ساز میشوند.

گوشی‎های موبایل هوشمند به دلیل طراحی خود که هرچند بسیار زیباست، اما بسیار آسیب پذیر هستند، که به همین دلیل کاربران گوشی‎های هوشمند برای گوشی خود کاور خریداری میکنند.

اما کاور گوشی هم نمیتواند تا حد زیادی از گوشی شما مراقبت کند و ممکن است بر اثر ضربه‎ای که به پشت گوشی‎تان وارد میشود، مجبور شوید درب پشت گوشی موبایل‎تان را عوض کنید.

شکستگی و یا ترک درب پشت گوشی، علاوه بر اینکه ظاهر و زیبایی گوشی شما را از بین میبرد، باعث میشود که گوشی شما در اثر ضربات آتی آسیب پذیرتر شود و حتی به قطعات اصلی موبایل هم آسیب برساند.

بعضی از گوشی‎های موبایل امروزی، ضد آب هستند که در صورت شکستگی درب پشتی، دیگر این قابلیت را ندارند و شما باید درب گوشی سامسونگ یا درب پشتی آیفون خود را تعویض کنید.

به علاوه مهم‎ترین وظیفه درب پشت گوشی موبایل، محفظت از باتری و قطعات پشتی موبایل شما است که شکستگی درب گوشی شما میتواند باعث آسیب به باتری و قطعات گوشی‎تان شود.

بنابراین اگر درب پشت هوآوی یا درب پشت شیائومی و یا برند گوشی دیگری که دارید، شکسته است همین حالا وارد فروشگاه فونی شاپ شوید و درب پشت گوشی موبایل خود را با مناسب‎ترین قیمت به صورت اینترنتی خریداری کنید.

خرید درب پشت گوشی هوشمند

در گام اول ما به شما پیشنهاد میکنیم که درصورتی درب پشت گوشی موبایل‎تان حتی اگر دچار ترک خوردگی هم شده است، آن را تعویض کنید.

زیرا ترک خوردگی باعث میشود، گوشی شما بسیار آسیب پذیرتر شود و ممکن در اثر ضربه بعدی و شکستن درب پوشی به صورت کامل، باتری و قطعات موبایل نیز دچار آسیب شوند.

درب پشت گوشی هوشمند، نسبت به سایر لوازم جانبی موبایل قیمت مناسب‎تری دارد که شما میتوانید با یک صرفه هزینه کم، از باتری و قطعات گوشی موبایل خود محافظت کنید.

پس همین حالا نام و برند گوشی موبایل خود را در فروشگاه فونی شاپ جستجو کنید تا درب پشت هوآوی یا درب پشت شیائومی و یا هر مدل و برند گوشی هوشمندی که میخواهید را با مناسب‎ترین قیمت به صورت اینترنتی تهیه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.