چگونه بلیط مشهد شیراز را ارزان بخریم؟

0

در میان شهرهای توریستی ایران، شیراز و مشهد جز مقاصد پرطرفدار محسوب می‌شوند که روزانه مسافران زیادی بین دو شهر جابه جا می‌شوند. پیدا کردن بلیط قیمت مناسب دغدغه بسیاری از مسافران است به همین دلیل، ما تصمیم گرفتیم تا شما را برای پیدا کردن بلیط مشهد شیراز با قیمت مناسب راهنمایی کنیم و راهکارهایی ارائه دهیم تا ارزانترین بلیط هواپیما را به راحتی خریداری کنید. پس همراه ما باشید.

چه روزهایی بلیط هواپیما شیراز ارزانتر است؟

برای خرید بلیط هواپیما، اولین نکته ای که برای مسافران اهمیت دارد، پیدا کردن بلیط در روز و زمان دلخواه است. اگر بازه زمانی خاصی برای سفر مدنظر ندارید، پیشنهاد می کنیم خرید بلیط خود را به روزهای جمعه یا شنبه موکول نکنید، زیرا این روزها همزمان با اول هفته است و متقاضی بیشتری برای خرید دارد و طبیعتا قیمت آن بالاتر می‌رود. پس بهتر است خرید بلیط هواپیما مشهد شیراز خود را به روزهای اواسط هفته موکول کنید.

کدام سایت ها برای خرید بلیط هواپیما معتبر هستند؟

اگر عبارت بلیط هواپیما مشهد شیراز را در اینترنت جست و جو کنید، صدها سایت گردشگری، بلیط هواپیما را با نرخ های متفاوتی به شما پیشنهاد می‌‌دهند. اما اینکه از کجا بخریم و کدام سایت معتبر است، مسئله مهمی به شمار می‌رود، زیرا بارها اتفاق افتاده که مسافرین بلیط خود را با قیمت های بالای خریداری کردند، اما در فرودگاه متوجه شدند که اسم آنها در لیست پرواز نیست. به همین دلیل برای خرید بلیط هواپیما شیراز فلای تودی به عنوان بهترین مرجع محسوب می‌شود. کاربری ساده سایت فلای تودی در کنار ارائه تمام خدمات سفر با بهترین قیمت، سفر را برایتان آسان‌تر و مقرون به صرفه‌تر خواهد کرد. لازم به توضیح است که اگر در پروسه خرید بلیط سوالی داشتید، پشتیبانی فلای تودی آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهد بود.

کدام ایرلاین ها قیمت مناسب تری دارد؟

شرکت های هواپیمایی زیادی، روزانه از مشهد به شیراز پرواز دارند. این ایرلاین های تفاوت های قیمتی چندانی ندارند و تفاوت آنها در تاریخ و ساعت انتخابی خواهد بود. اما در تاریخ مشابه ایرلاین کاسپین و آسمان پایین ترین رنج قیمتی و ماهان و ایران ایرتور کمی گرانتر خواهند بود.

بلیط چارتری، سیستمی یا لحظه آخری؟

برای خرید بلیط هواپیما ، سه نوع بلیط چارتری، لحظه آخری و سیستمی برای خرید خواهید داشت که هرکدام مزایا و معایب خود را دارند. ابتدا با بلیط چارتری شروع می کنیم. این بلیط ها به تعداد زیاد توسط آژانس های گردشگری خریداری می‌شود که به اصطلاح چارتر می‌گویند. این بلیط ها توسط آژانس به مسافران فروخته می‌شوند. هرچه به روز پرواز نزدیکتر شویم و بلیط ها به فروش نرسند، نرخ پروازها کاهش می‌یابد و مسافران می‌توانند این بلیط ها را با نرخ  ارزانتری خریداری کنند که اصطلاحا به آنها بلیط لحظه آخری می‌گویند.

این بلیط ها قابلیت استرداد ندارند و در صورتی که به هر دلیلی نتوانید به سفر بروید یا پرواز از سمت ایرلاین کنسل شود، مبلغی تحت عنوان استرداد به شما بازگشت داده نخواهد شد. اما اگر بلیط چارتری خود را از فلای تودی بخرید، در صورت نیاز به کنسلی می‌توانید با پشتیبانی فلای تودی تماس بگیرید تا در صورت امکان پروازتان را کنسل کنند. به این نکته هم توجه داشته باشید که نرخ این بلیط ها برای کودکان و بزرگسالان یکسان است.

بلیط های سیستمی از دیگر انواع بلیط هستند که توسط شرکت هواپیمایی خریداری فروخته می‌شوند. بلیط سیستمی مشهد شیراز را اگر 2-3 هفته جلوتر خریداری کنید می توانید قیمت مناسب‌تری بابت خرید آن بپردازید. از مزیت های بلیط سیستمی می‌توان به متفاوت بودن نرخ کودکان و بزرگسالان اشاره کرد. در ضمن اگر به هر دلیلی نتوانید به سفر بروید، می‌توانید بلیط خود را پس از پرداخ مبلغ جریمه، استرداد کنید.

تغییرات قیمت بلیط هواپیما شیراز را چطور متوجه شویم؟

برای بررسی روند تغییر قیمت بلیط هواپیما شیراز باید حداقل از 2-3 هفته قبل زمان بگذارید و روزانه نرخ بلیط هواپیما را چک کنید. اما در فلای تودی این امکان برای مسافران وجود دارد تا با ثبت نام در سایت و فعال کردن گزینه اطلاع از آخرین قیمت ها، نوسانات قیمت (ارزانتر یا گران تر شدن آن) را از طریق ایمیل یا تلفن همراه خود دریافت کنید.

راهنمای خرید بلیط ارزان مشهد به شیراز در فلای تودی

ما در این مطلب تلاش کردیم تا راهکارهایی برای خرید ارزان بلیط هواپیما ارائه دهیم. فلای تودی با پوشش تمامی موارد گفته شده، آماده است تا بهترین نرخ بلیط هواپیما شیراز را به شما عرضه کند. برای خرید بلیط ارزان هواپیما مشهد شیراز کافی است وارد سایت فلای تودی شوید، مبدا (مشهد) و مقصد (شیراز) را انتخاب کنید، پس از انتخاب تاریخ، تعداد نفرات و کلاس پروازی، روی گزینه جستجو کلیک کنید تا صفحه پروازها به شما نمایش داده شود. در کادرهای پرواز نمایش داده شده می‌توانید نوع پرواز، اسم ایرلاین، مقدار بار مجاز، ساعت حرکت، قوانین و قیمت را مشاهده و با کلیک روی گزینه خرید، به صفحه درگاه پرداخت هدایت شوید. به این ترتیب با پرداخت هزینه، بلافاصله بلیط برای شما صادر و ارسال خواهد شد.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.