۷ قدم برای شروع خواندن ایلتس!

0

خیلی از افراد خواندن ایلتس را شرو ع نمی کنند چون نمی دانند از کجا شروع کنند. چه منابعی را مطالعه کنند و کلی سوال های دیگر.دوره صفر تا صد آموزش ایلتس خانه ایلتس.

خواندن ایلتس را از کجا شروع کنم؟

چه چیزهایی لازمه شروع درس‌خواندن برای ایلتس است؟

بهترین زمان شروع مطالعه برای ایلتس چه زمانی است؟

افرادی که الان دنبال پاسخ این سوالات هستند احتمالاَ داستان مورچه و گنجشک را شنیده‌اند. مورچه و گنجشک ما در یک مکان نزدیک‌هم زندگی می‌کردند و گنجشک مدام مشغول شیطنت بود. هرروز به مورچه می‌گفت چرا تو هرروز ۱۰-۱۲ ساعت کار می‌کنی یکم تفریح کن و مورچه به او می‌گفت دوست من، من از کار لذت می‌برم و دوماً فردای سخت در راه است و باید آینده‌نگری کنم آذوقه جمع کنم.

ماه ها گذشت تا زمستان سر رسید و گنجشک ما از گرسنگی کم توان و ضعیف شد و به زور خود را به لانه مورچه رساند تا غذایی به او بدهد و مورچه به او گفت دوست من، یادت هست چقدر درباره‌ی آینده‌نگری با تو حرف زدم؟؟

امروز قرار است در این مقاله کامل درمورد این قضیه صحبت کنیم و به شما کمک کنیم به موقع به قطار شروع خواندن ایلتس به پیوندید و عقب نمانید.

۱.هدف خودتان را مشخص کنید.

قبل از آنکه شروع به درس‌خواندن کنید بهتر است هدف خودتان را مشخص کنید تا بتوانید به نسبت هدفتان میزان تلاش خودتان را نیز مشخص کنید.

مثلاً اگر شما به نمره بالای ۷ علاقه دارید و قصد دارید در دانشگاه کانادا تحصیل کنید . زمانی که هدف شما مشخص شود میزان تلاش ما نیز باید به نسبت هدف خودتان باشد.

کسی که قصد دارد در دانشگاه کانادا تحصیل کند به حداقل ۴ ساعت مطالعه در روز نیاز دارد. اگر زبان آموزی با پایه زبان قوی است. کافیست ۶ ماه زمان مناسب روی نقاط ضعف خود تمرکز کرده و توان خود را افزایش دهد.

۲.بهترین منبع ایلتس را تهییه کنید.

رتبه اول منبع آمادگی ایلتس:

دوره جامع خانه ایلتس

شکی نیست که دوره فشرده ۶ ماهه خانه ایلتس، به ساده ترین شکل و با جریانی روان و زیبا، ایلتس را آموزش می دهند.چکیده ی تمام آن چیزی است که یک متقاضی ایلتس احتیاج دارد. این مجموعه می تواند شما را به نمره ۷٫۵ آیلتس برساند.

ویژگی های منصر به فرد:

آموزش ۱۰۰ % تضمینی ایلتس با ضمانت نامه

صفر تا صد نکات ایلتس + ۱۰ مرحله آزمون نکته و تست + درسنامه جامع تا نمره ۷٫۵

عودت کامل وجه در صورت عدم نتیجه. خانه ایلتس تا این مقدار ار کیفیت دوره ایلتس خود مطمئن است.

برای اولین بار در ایران پاسخنامه کاملا تشریحی برای reading های ایلتس

جلسات آنالیز و منتورینگ هفتگی خصوصی speaking + تصحیح writing

خلاصه هر آنچه نیاز دارید را با بیش از ۸ سال سابقه درخشان در ایلتس و با بیش از ۵۰ هزار شرکت کننده برای شما فراهم کردیم

دفترچه منحصر به فرد ۴ یا ۶ ماهه

 

برای یادگیری هرچه بهتر ایلتس و موفقیت ۱۰۰ % در ایلتس وارد لینک شوید

۳.برنامه‌ریزی مطالعاتی مخصوص خود را داشته باشید.

زمان شروع خواندن ایلتس، برنامه‌ریزی مثل یک فانوس در دل تاریکی‌ست؛ باعث روشنایی مسیر و هدفمند کردن تلاش شما می‌شود. خانه ایلتس با ارائه برنامه ۴ و ۶ ماهه شما را در مسیر خواندن ایلتس کمک می کند.

یک برنامه‌درسی خوب باید یک دید بلند مدت به شما بدهد که در ۶ ماه قرار است چه مباحثی را مطالعه کنید. یک دید میان مدت به شما بدهد و برنامه یک الی ۲ هفته شمارا مشخص کند و یک برنامه کوتاه مدت داشته باشد که به نسبت وقت و زمانی که در طول روز دارید آن برنامه را اجرا کنید.

۴.در مهارت هایی که ضعیف هستید درکلاس های کمک آموزشی ثبت نام کنید.

گاهی اوقات زبان آموزان در یک مهارت ضعف دارند، حتی از دوستان خودشان کمک می‌گیرند اما تاثیری ندارد. در این شرایط بهتر است یک مدرس آن مهارت را به آنان آموزش بدهد.

گاهی اوقات زبان آموزان با سبک مطالعه خود خوان نمی تواننند تست های ریدینگ ایلتس را حل کند. در این شرایط نیز بهتر است در کلاس‌های کمک آموزشی قوی خانه ایلتس شرکت کند تا سطح زبانشان قوی شود .

 

۵.آزمون‌ ماک مناسب خود را انتخاب کنید.

اگر دوست دارید از همان ابتدا وارد فضای رقابت ایلتسی شوید و مدام خودتان را محک بزنید و ببینید آیا پیشرفتی در دروس داشته‌اید یا نه، حتماً آزمون‌ ماک ثبت نام کنید.

مزایای شرکت در آزمون‌های ماک:

  • اطلاع از نقاط قوت وضعف
  • یادگیری مدیریت زمان در تست‌زنی
  • کاهش استرس و ترس

شرکت در آزمون‌های ماک همواره پیشنهاد تمام مشاوران بوده است. به شما کمک می‌کند دید متفاوتی از درس‌خواندن خودتان داشته باشید . در قطار رقابت ایلتس باقی بمانید.

 

۶.شیوه صحیح مطالعه دروس و تست زنی را یاد بگیرید.

برای شروع لازم است روش صحیح مطالعه و تست زنی را بدانید تا از همان ابتدا از زمان مطالعه‌تان بهترین بهره را ببرید. لازم است روش مطالعه مخصوص آن را یاد بگیرید تا بتوانید از وقتی که برای درس‌خواندن می‌گذارید بیشترین بهره را ببرید.

سوالات ایلتس بصورت مفهومی طرح می‌شوند. نسبت به سال‌های گذشته سطح سوالات دشوارتر شده است. لذا لازم است روش مطالعه‌ای را در پیش بگیرید که بتوانید در آزمون ایلتس موفق شوید. تمام مباحث روش‌های مختلف متفاوتی دارند که لازم است آن‌ها را یاد بگیرید. تمرین‌شان کنید تا به مرور به این روند مطالعه و درس‌خواندن عادت کنید.

۷.شروع کنید.

حال که تمام موارد لازم برای یک شروع پرقدرت برای خواندن ایلتس را دارید. وقت آن رسیده است که دست‌به کار شوید و درس خواندن را شروع کنید.

اگر عادت به مطالعه نداشتید بهتر است با ساعت مطالعه کم شروع کنید و به مرور ساعت مطالعه‌تان را افزایش دهید.

اگر انگیزه ای برای درس‌خواندن ندارید و تنبلی می‌کنید بهتر است از مباحثی شروع کنید که به آن علاقه دارید.

 

شروع برای ایلتس نیاز به یک سری مسائل اصلی داشت که برای شما توضیح دادیم. برای جمع بندی نهایی مطالب را به‌صورت خلاصه برای شما مرور می‌کنیم:

۱.هدف خودتان را مشخص کنید تا بدانید نیاز است درروز چند ساعت مطالعه کنید.

۲.بهترین منبع ایلتس را تهییه کنید.

۳.یک برنامه درسی اصولی داشته باشید تا از وظایف خود در مورد ایلتس آگاه باشید.

۴.در کلاس مناسب شرکت کنید

۵.آزمون ماک شرکت کنید

۶.شیوه صحیح مطالعه مباحث را یاد بگیرید و از همان ابتدا اصولی پیش بروید.

۷.ایلتسی شدن را آغاز کنید و شروع به درس‌خواندن کنید.

4.4/5 - (8 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.