بهترین و پر درامد‌ترین اپلیکیشن‌ها برای تولید محتوا در اینستاگرام و یوتیوب

0

امروزه توسعه فناوری‌های تلفن همراه باعث شده است که آن‌ها در بسیاری از زمینه‌ها مانند ارتباطات، سرگرمی، کار و تولید محتوا قابل اجرا باشند. تولید محتوا یکی از حرفه‌های مفیدی است که افراد زیادی برای کسب درآمد به سراغ آن می‌روند. دو تا از محبوب‌ترین برنامه‌ها در صنعت تولید محتوا در حال حاضر اینستاگرام و یوتیوب هستند. این دو پلتفرم بیشترین درخواست را برای تولید محتوای عکس و ویدیو دارند. هر برندی از یکی از این دو کانال برای دستیابی به مخاطبان بزرگتر یا شاید هر دو استفاده می‌کند. اولاً، هر برندی برای نشان دادن مجموعه خود به یک لوگو نیاز دارد. هزینه طراحی لوگو سفارشی بالا است، بنابراین وب سایت‌هایی وجود دارند که این لوگو را به صورت رایگان طراحی و ایجاد می‌کنند. در این سایت‌ها می‌توانید اطلاعات اولیه کسب و کار خود را وارد کنید و نمادهای مختلفی برای شما طراحی شده و به صورت دستی در طرح موجود قابل تغییر هستند. اکنون، اگر می‌خواهید درباره برندسازی وب‌سایت بیشتر بدانید، در اینجا در ایدوتک چند وب سایت رایگان برندینگ تولید محتوا وب‌سایت را معرفی کرده‌ایم و فهرستی از بهترین‌ها را در این مقاله برای شما ارائه کرده‌ایم.

iMOVIE (iOS)

iMovie یکی از بهترین برنامه‌های ویرایش ویدیو برای کاربران آیفون است. حتی اگر به این روش عالی شروع کرده باشید. کار با این برنامه بسیار آسان است و دارای امکانات زیادی است که تمامی نیازهای ویرایشی شما را پوشش می‌دهد.

این برنامه همچنین نیازهای همه حرفه‌ای‌ها را پوشش می‌دهد زیرا می‌توانید ویدیوهای ۴k را ویرایش کنید و جلوه‌ها و موسیقی بدون حق چاپ را اضافه کنید.

همچنین می‌توانید از فیلترهای ویدئویی، صفحه سبز، متن روی تصاویر، کپشن و اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی در این برنامه استفاده کنید.

Adobe Premiere Rush (iOS and Android)

اگر با خانواده برنامه‌های Adobe آشنا هستید، احتمالا می‌دانید که این نسخه از برنامه‌های Adobe نیز یکی از بهترین هاست. در این برنامه می‌توانید به صورت خلاقانه ویدیو بسازید. جدا از ویژگی‌های جذابی که به شما امکان می‌دهد رنگ ویدیو را تغییر دهید یا سرعت آن را تنظیم کنید، ویژگی‌های استاندارد ویرایش ویدیو نیز دارد.

نرم‌افزار Adobe Premiere Pro برای ویرایش ویدیو برای یوتیوب

Premiere Pro یکی از محبوب‌ترین برنامه ادیت ویدیو برای یوتیوب YouTube در بازار است. همه از فیلمسازان حرفه‌ای گرفته تا یوتیوبرها از آن استفاده می‌کنند زیرا ویرایش و ایجاد ویدیوها را آسان می‌کند. Premiere توسط Adobe توسعه یافته و در سال ۲۰۰۳ منتشر شد.

ویژگی‌های مثبت

۱٫ یوتیوب یک رابط کاربری عالی و آسان برای پیمایش برای مبتدیان دارد.

۲٫ با تنوع زیاد جلوه‌های ویژه و انیمیشن‌ها می‌توانید به راحتی فیلم‌های حرفه‌ای بسازید.

۳٫ می‌توانید موسیقی بیشتری به ویدیوی خود اضافه کنید. و می‌توانید به هر آهنگ افکت‌های مختلفی اضافه کنید. این به شما کنترل بیشتری بر روی ویدیوی نهایی می‌دهد.

۴٫ می‌توانید آهنگ‌ها را از لیست خود اضافه کنید یا آن‌ها را مستقیماً از برنامه خریداری کنید.

۵٫ این نرم‌افزار با سایر نرم افزارهای Adobe مانند After Effects و Photoshop کار می‌کند. استفاده از برنامه‌ها با هم و سازماندهی آن‌ها در یک مکان را آسان می‌کند.

۶٫ هر روز افراد زیادی در سراسر جهان مدل‌های لایه باز خود را با نام پروژه‌های آماده و افزونه‌های آن‌ها و نام پسوند برنامه و پرستو و غیره ایجاد و منتشر می‌کنند. و این ابزارها شاید. یک انتخاب بسیار خوب.

ربات لوگو ساز رایگان بیزگو

بیزگو یک سازنده لوگو فارسی رایگان است که به شما امکان می‌دهد در کمتر از چند دقیقه یک لوگوی حرفه‌ای برای کسب و کار خود ایجاد کنید. ابتدا از بین صدها نمونه و طرح، یک لوگوی مرتبط با فضای کاری خود انتخاب کنید. سپس لوگوی مورد نظر خود را با عناصر ثانویه مانند رنگ ها، فونت‌ها و موارد دیگر سفارشی کنید.

ربات LogoMaker Nemokama Logo Maker

LogoMakr که به عنوان بهترین ربات طراحی لوگو شناخته می‌شود، یک نرم‌افزار کاربردی و در عین حال ساده با ویژگی‌ها و قالب‌هایی برای ایجاد لوگوی مناسب شما است. این ربات لوگو ساز رایگان آنلاین دارای قالب‌های از پیش ساخته زیادی است که می‌توانید قالب مورد علاقه خود را انتخاب کرده و با تغییر رنگ، اندازه یا اضافه کردن نام تجاری آن را شخصی‌سازی کنید. این ربات همچنین دارای اشکال مختلفی مانند هندسی، انتزاعی، فانتزی و غیره است که می‌توانید با انتخاب و تغییر آن‌ها لوگوی خود را بسازید. می‌توانید لوگوی نهایی را به صورت رایگان دانلود کنید یا برای کیفیت بهتر هزینه پرداخت کنید.

نرم‌افزار Final cut Pro X

Final Cut یک نرم‌افزار ویرایش ویدیو است که توسط حرفه‌ای‌ها و آماتورها استفاده می‌شود. این برنامه توسط اپل در سال ۱۹۹۹ ساخته شده است و می‌تواند بر روی هر سیستم عامل Mac OS X استفاده شود.

شما می‌توانید همه چیز را از ویرایش‌های ساده مانند اضافه کردن متن یا موسیقی تا ویرایش‌های پیشرفته مانند تصحیح رنگ و جلوه‌های انیمیشن انجام دهید. همچنین می‌توانید از جلوه‌هایی مانند انتقال بین کلیپ‌های متحرک زنده و عنوان/متن سه بعدی استفاده کنید.

فاینال کات به شما این امکان را می‌دهد که چندین فایل ویدئویی را به طور همزمان وارد پروژه خود کنید، بنابراین نیازی به وارد کردن هر یک به طور جداگانه ندارید.

همانند نرم‌افزار پریمیر پرو، افزونه‌های فاینال کات و پروژه‌های آماده همیشه توسط کارشناسانی از سراسر جهان ایجاد و منتشر می‌شوند.

با استفاده از این برنامه می‌توانید هر ویدیویی را که می‌خواهید ضبط کرده و در یوتیوب آپلود کنید. استفاده از این برنامه بسیار آسان است. قالب‌های ویدیویی آماده برای استفاده وجود دارد و حتی می‌توانید چندین آهنگ ویدیویی و صوتی را فعال کنید. این برنامه به شما کمک می‌کند تا در کانال یوتیوب خود موفق باشید. یکی از دلایل نارضایتی بسیاری از کاربران از آن این است که فقط کاربران ویندوز می‌توانند از آن استفاده کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.