۷ ایده جذاب برای تولید محتوا در مسافرت

0

۷ ایده جذاب برای تولید محتوا در مسافرت

سفر یکی از جذاب‌ترین موضوعاتی است که در فضای مجازی از آن سخن گفته‌ می‌شود و طرفداران و مخاطبین زیادی دارد. برای اینکه بتوانید محتوای جذابی برای شبکه اجتماعی خود در طول سفر تهیه کنید، تعداد بی‌شماری ایده در حوزه گردشگری وجود دارد که ۷ مورد از محبوب ترین ها را در ادامه به شما معرفی می‌کنیم. فرض کنید به یکی از هتل های استانبول مثل هتل آپارتمان بیزاس استانبول رفته اید، از لحظه ورود به هتل، کیفیت اتاق ها، خدمات و جاذبه های نزدیک به هتل، همه و همه ایده هایی برای تولید محتوا هستند.

۱. معرفی مکان‌های دیدنی، جاذبه های گردشگری و سرگرمی‌ها

به مکان‌های دیدنی و مشهور شهر یا کشوری که به آن سفر می‌کنید، سر بزنید و از آن‌ها عکس و فیلم تهیه کنید. می‌تواند شامل اماکن تاریخی، جاذبه های طبیعی، پارک ها و تفریحات مختلف باشد. اطلاعات جالبی درباره تاریخچه، معماری و کاربرد هر یک از مکان ها و یا هزینه های بازدید جمع آوری و ارائه دهید. نظرات و تجربیات هیجان‌انگیز خودتان را از بازدید آن جاذبه به اشتراک بگذارید.

۲. بررسی رستوران‌ها و غذاهای محلی

هر شهر و کشوری غذای مخصوص به خود را دارد که برای بسیاری از علاقه مندان به طعم های تازه جذاب است. رستوران‌های محلی و غذاهای سنتی آن منطقه را امتحان کنید. سعی کنید از غذاها عکس و فیلم تهیه کنید و طعم و مزه آن‌ها را به طور کامل شرح دهید. نظرات و تجربیات خودتان را از هر رستوران به اشتراک بگذارید.

۳٫ تجربه زندگی و معرفی انواع هتل‌ها

بسته به مقصد سفر شما، می‌توانید محتوا های جالبی در این زمینه تهیه کنید. برای مثال استانبول اقامتگاه های سنتی و زیبایی دارد. همچنین هتل های لوکس و مجلل نیز دارد.

  • یک اقامتگاه جالب را انتخاب کنید، از امکانات و خدمات هتل فیلم تهیه کنید.
  • تجربیاتتان را از اقامت در هتل خود به اشتراک بگذارید.
  • هتل های جذاب و یا اقتصادی آن مقصد، مانند هتل بیزاس استانبول را به مخاطبین خود معرفی کنید.

۴٫ معرفی مراکز خرید و برندهای معروف و یا بازار محلی

اگر مقصدی که از آن بازدید می‌کنید مانند استانبول دارای مراکز خرید و برندهای معروف زیادی باشد، می‌توانید از این مراکز دیدن کنید و از مغازه‌های مختلف فیلم تهیه و بهترین آن‌ها را معرفی کنید.

در شهر های کوچک تر نیز از بازار های محلی دیدن کنید و اطلاعاتی را در رابطه با صنایع دستی و سوغاتی معروف آن منطقه، همراه با تصاویر زیبا، به مخاطبین خود ارائه دهید. سعی کنید که تجربیات خودتان از خرید را به اشتراک بگذارید.

۵٫ به اشتراک گذاشتن تجربیات فرهنگی

با مردم محلی در بازار، روستاها و فضاهای عمومی معاشرت کنید و با رسم و رسوم آن‌ها آشنا شوید. اگر می‌توانید در جشن‌ها و مراسم محلی شرکت کنید یا از مکان های فرهنگی و اجتماعی آنان دیدن کنید. در رابطه با تجربیات و آموخته‌های خود، از فرهنگ آن منطقه با مخاطبان خود صحبت کنید.

۶. ارائه چالش‌ها و نکات سفر

از چالش‌ها و مشکلاتی که در طول سفر با آن‌ها روبرو می‌شوید، بگویید. نکات و راهکارهای مفید برای سفر های راحت تر و راه حل چالش‌ها را با توجه به مقصدتان ارائه دهید. تجربیات خودتان را از سفر به اشتراک بگذارید به گونه‌ای که دیگران بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

۷. ساخت ولاگ سفر

امروزه ولاگ ها، جزو پر بازدیدترین ویدیوهای فضای مجازی هستند و طرفداران بسیاری دارند. از تمام مراحل سفر خود تا پایان، فیلم‌ های خلاقانه و زیبا تهیه کنید. با استفاده از نرم‌افزارهای تدوین، یک ولاگ جذاب و دیدنی از فیلم های سفر خود تهیه کنید و خاطرات خودتان را با مخاطبان به اشتراک بگذارید. نکاتی برای تولید محتوای جذاب:

  • از تصاویر و ویدیوهای باکیفیت استفاده کنید.
  • محتوای خود را به شیوه ای جدید،خلاقانه و سرگرم‌کننده ارائه دهید.
  • با مخاطبان خود تعامل داشته باشید و به نظرات و سوالات آن‌ها پاسخ دهید.
  • از هشتگ‌های مرتبط استفاده کنید تا محتوای شما توسط افراد بیشتری دیده شود.

با اندکی خلاقیت و رفتن به شهر‌های جذاب می‌توانید محتوای جذاب و مفیدی برای مخاطبان خود تولید کنید و سفر خود را به یادماندنی‌تر کنید. استانبول یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری به خصوص در میان ایرانیان است که برای تولید محتوا جذابیت های فراوانی دارد. اگر قصد سفر به این شهر پرجنب‌وجوش را دارید، نکته اصلی برای آرامش‌خاطر شما در طول سفر انتخاب یک اقامتگاه مناسب است پس با ادامه این مطلب همراه باشید.

هتل آپارتمان بیزاس استانبول

هتل بیزاس استانبول یک هتل آپارتمان ۳ ستاره است که در منطقه شیشلی، نزدیک میدان تقسیم و خیابان استقلال واقع شده است. هتل آپارتمان بیزاس دارای اتاق و سوییت با ظرفیت های متغیر و دکوراسیونی مدرن هستند که مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، مبلمان، حمام با لوازم بهداشتی رایگان و… هستند. همچنین چای‌ساز و قهوه ساز در اتاق ها موجود است. امکان آشپزی در سوییت ها نیز فراهم است که موجب می‌گردد بتوانید هزینه های سفر را کنترل کنید.

این هتل امکانات دیگری مانند اینترنت رایگان، خشکویی و تبدیل ارز را نیز با کادری مجرب و خوش‌اخلاق برای مهمانان خود فراهم کرده. اگر اهل هیجان و ماجراجویی باشید، می‌توانید از هتل بیزاس استانبول، دوچرخه اجاره کنید تا گشت و گذاری در اطراف هتل داشته ‌باشید.

به طور کلی این هتل، اقامتگاهی راحت و مدرن است که هزینه مناسبی دارد و اقامتی مقرون به‌صرفه و خاطره‌انگیز را برای شما رقم خواهد زد. امکانات مورد نیاز شما در طول سفر را نیز با کیفیتی مطلوب و در فضایی تمیز و مدرن فراهم می‌کند. برای رزرو آنلاین هتل آپارتمان بیزاس استانبول با پایین ترین قیمت می‌توانید از طریق فلای تودی اقدام کنید.

رزرو هتل با بهترین قیمت در سراسر جهان با فلای تودی

فلای تودی، بهترین و سریع ترین راه برای برای رزرو آسان هتل در شهر وان و سراسر جهان است. فلای تودی یکی از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات گردشگری در ایران است که ضمانت پایین ترین قیمت رزرو انواع هتل های خارجی را ارائه می‌دهد تا با آرامش خاطر هتل خود را با مناسب ترین قیمت، رزرو کنید.

با مراجعه به اپلیکیشن و یا وبسایت فلای تودی، به آسانی می‌توانید لیست تمامی هتل های موجود در مقصد مورد نظرتان را با قیمت و جزئیات امکانات مشاهده و انتخاب کنید. پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمام روز های هفته و تنوع خدمات علاوه بر رزرو هتل، مانند رزرو بلیط قطار و هواپیما و دریافت ویزا از دیگر نقاط مثبت فلای تودی هستند.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.