مزایای استفاده از هاست مخصوص وردپرس

0

هاست وردپرس سابین سرور ، یکی از سرویسهای تخصصی میباشد که از سال ۱۳۹۶ توسط سابین سرور در حال ارائه میباشد. هاست وردپرس یک سرویس میزبانی وب اشتراکی به شمار میرود که برای سایتهای وردپرسی و ووکامرسی بیشتر مورد استفاده قرار میگرد که میتواند سرعت سایت های وردپرسی را بیش از حد معمول افزایش دهد.

در هاست وردپرس سابین سرور ، شما میتوانید انواع پلاگین های ساده و حتی پلاگین های سنگین مثل جت پک را بدون فیلتر استفاده نمایید.

همانطور که میدانید سرویس های هاست اشتراکی در ایران اکثرا با مشکل تحریم مواجه میشوند ، اما باتوجه به آنتی تحریم اختصاصی سابین سرور ، حتی در هاست وردپرس ایران نیز مشکلات تحریم و فیلترینگ وجود نخواهد داشت و ما در خصوص این مورد مطمئن هستیم که شما بدون هیچگونه آزار و اذیتی سایت خود را مدیریت خواهید کرد.

هاست وردپرس معمولا در ایران با دو کنترل پنل دایرکت ادمین و سی پنل عرضه میشود که با توجه به معروفیت و محبوبیت سی پنل حتی در ایران ، براحتی شما میتوانید هاست خود را با کنترل پنل گرافیکی تحویل گرفته و کار مدیریت سایت خود را آغاز نمایید.

مزایای هاست مخصوص وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بسیار محبوب است که طرفداران بسیار زیادی دارد و وبسایت های معروفی نیز با این سیستم مدیریت محتوا راه اندازی شده اند. همواره خریداری یک هاست مطمئن و با کیفیت برای مدیران وبسایت های وردپرسی اهمیت فراوانی داشته است. در ادامه مزایای هاست مخصوص وردپرس ارائه شده توسط سابین سرور را قرار داده ایم تا بتوانید با مطالعه این مزایای هاستی مناسب را برای وبسایت وردپرسی خود انتخاب کنید.

۱-کنترل پنل سی پنل :

همانطور که اشاره شد هاست مخصوص وردپرس سابین سرور ، با کنترل پنل سی پنل ارائه میشود که با توجه ب توضیحات ذکر شده در بالا ، متوجه محبوبیت این کنترل پنل در کل دنیا میشوید.

۲- استفاده از سیستم عامل کلاود لینوکس:

در تمام هاست های اشتراکی سابین سرور علی الخصوص در هاست وردپرس از سیستم عامل کلاود لینوکس جهت امنیت بالا و ارائه قابلیت های فوق العاده جالب همانند php select version استفاده میشود که کاربر نهایی بصورت آزادانه امکان انتخاب و نصب کردن اکستنشن های php و … را دارد که خودش قابلیت بسیار جذابی برای شما خواهد بود.

۳- استفاده از وبسرور لایت اسپید :

هاست های وردپرس و بهتر است بگوییم هاست اشتراکی سابین سرور تماما از وبسرور قدرتمند و تجاری لایت اسپید استفاده میکنند که در نوع خود بهترین استفاده را در صنعت میزبانی وب اشتراکی دارد. کانفیگ صحیح لایت اسپید باعث میشود سرعت وبسایت های شما بشدت افزایش یافته و شما حس خوبی را در باز کردن وبسایتهای وردپرسی خواهید داشت. این تجربه بسیار لذت بخش است که سایت را به سابین سرور منتقل کنید و با زدن نام دامنه در مرورگر سایت به سرعت بالا باز شود. این کاربران شما را نیز خوشحال خواهد کرد و باعث جذب مشتری زیادی خواهد شد.

۴ – استفاده از آنتی ویروس قدرتمند :

در تمام هاست اشتراکی سابین سرور علی الخصوص هاست ویژه وردپرس ، از نرم افزار امنیتی imunify360 استفاده میشود. استفاده از این نرم افزار در سرور های اشتراکی باعث افزایش امنیت در مقابل کدها و فایل های مخرب شده و باعث خواهد شد با اسکن روزمره ای که در سابین سرور انجام میشود ، سرور شما هیچ موقع ویروسی نشده و سایت شما هک نشود. هرچند که امنیت با این موارد تمام نمیشود و برای تامین امنیت وردپرس خود بایستی حتما از پسورد بسیار قوی نیز استفاده نموده و برخی مواردپیش پا افتاده را نیز بررسی و در صورت وجود مشکل رفع نمایید.

اما با اینحال ما در سابین سرور بر روی تمام هاست های اشتراکی خود از نرم افزار ایمونیفای استفاده میکنیم تا کاربران ما دچار هک شدن سایت خود از نظر پلاگین ها و قالب های نال شده و کدهای مخرب نشوند. پس خیال شما ازین بابت نیز راحت خواهد بود.

۵- استفاده از فایروال مناسب :

سابین سرور علاوه بر فایروال های نرم افزاری در سمت کنترل پنل و سیستم عامل ، از فایروال های سخت افزاری نیز جهت محافظت در مقابل اتک ها و حملات اینترنتی در پشت صحنه برای شما تدارک میبیند تا شما در مقابل این افراد شرور کمترین آسیب را دیده باشید.

اما باتوجه به پشتیبانی ویژه ای که سابین سرور دارد ، شما میتوانید خیلی راحت در این موارد با پشتیبانی ارتباط گرفته و حتی بصورت تلفنی و انی دسک راهنمایی دریافت نمایید تا موارد امنیتی بیشتری برای سایت شما بصورت اختصاصی ارائه شود. این امکانات از قبیل راه اندازی کلادفلر و … بر روی سایت شما بصورت اصولی و طبق تجربه خواهد بود تا آسیبی بر سئوی سایت شما نیز نرسد.

۶- منابع کاملا اختصاصی برای هر یوزر :

در هاست وردپرس سابین سرور ، منابع برای هر یوزر بصورت اختصاصی ارائه میشود. یعنی سایت شما اگر مصرف بالایی داشته باشد ، هیچ آسیبی به یوزر شخص دیگر نخواهد رسید و این قضیه بالعکس نیز عمل میکند. یعنی اگر سایت مشتری دیگری مصرف بالایی داشته باشد ، هیچ مشکلی از لحاظ کمبود منابع برای یوزر/سایت شما پیش نخواهد آمد.

مقدار منابع برای هر پلن در سابین سرور متغیر است و همسان نیست. یعنی شما با حجم بالا منابع بالایی نیز دریافت میکنید.

۷- ارائه Dns اختصاصی برای یوزر ها :

تمام شرکت ها اقدام به ارائه نیم سرور اختصاصی نمیکنند و این مورد را مشکل امنیتی مینامند که هیچ ارتباطی به امنیت ندارد. نیم سرور اختصاصی برای اکثر افراد وبمستر حرکت خاصی به شمار میرود. بصورت مثال نیم سرور های هاستینگ را استفاده نمیکند و ns1.domain.com و ns2.domain.com قرار داده میشود. در اینصورت شناسایی اینکه سرور شما اشتراکی است یا اختصاصی کمی در حالت عمومی دشوار خواهد بود مگر اینکه از طریق ایپی سرور ، کسی شناسایی کند که غیرقابل پنهان سازی با روش های عادی میباشد.

۸- لوکیشن هاست وردپرس :

هاست وردپرس از دو کشور ایران و آلمان در سابین سرور ارائه میشود و شما بصورت جداگانه میتوانید از ایران یا آلمان به دلخواه خود از هاست وردپرس استفاده کنید. خوبی لوکیشن ایران این است که از سمت ایران کاربران شما با سرعت بالایی با اینترنتهای ایران سایت شما را خواهند دید و آلمان نیز بخاطر استیبلیتی و کیفیت فوق العاده بالایی که دارد قطعی شما به زیر یک هزارم در سال خواهد رسید که توسط سابین سرور این آپتایم سرورهای خارج از ایران تضمین میشود.

۹- ارائه افزونه wp rocket بصورت رایگان :

این افزونه کش که بسیار حرفه ای میباشد بصورت رایگان برای تمام خریداران قابل دانلود در پنل میباشد که بعد از خرید هاست میتوانید به پشتیبانی تیکت ارسال نموده و دسترسی سایت خود را جهت تنظیم این افزونه بصورت حرفه ای بر روی سایت خود ارسال فرمایید. این کار باعث افزایش سرعت سایت شما شده و موتور های جستجویی مثل گوگل نیز که به سرعت سایت حساس هستند ، به شما رتبه های بسیار بالایی را خواهد داد.

۱۰- ارائه ssl رایگان :

گواهینامه ssl رایگان را اکثر شرکت ها ارائه نمیکنند تا هزینه مجزایی را برای یکسال ازمشتری دریافت کنند. اما در سابین سرور این خدمت بصورت رایگان عرضه میشود و از شما در قبال این خدمات هزینه ای دریافت نمیشود.

نتیجه گیری

هاست وردپرس سابین سرور برای تمام وبسایتهای وردپرسی و ووکامرسی بسیار مفید بوده و باتوجه به رایانش ابری که در ارائه خدمات از آن استفاده میکنیم ، سرعت بسیار استثنایی را برای سایت های شما رقم خواهد زد.

همچنین با خرید هاست ویژه وردپرس در سابین سرور ، شما براحتی میتوانید از پشتیبانی ویژه وردپرس سابین سرور نیز استفاده کرده و برخی موارد و مشکلات موجود را در سایت خود با کمک پشتیبانان سابین سرور حل نمایید.

پس بنابراین هاست مخصوص وردپرس بصورت کاملا اختصاصی برای این سیستم مدیریت محتوا بهینه شده و باعث افزایش عملکرد سایت وردپرسی شما خواهد شد.

5/5 - (6 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.