۵ ایونت جذاب فری فایر همراه گوست گیم

0

بازی فری فایر یکی از محبوب ترین بازی در سراسر جهان میباشد که هر لحظه با آپدیت جدید و ایونت جدید گیمر های خود را سورپرایز میکند. ایونت های جدید در بخش های مختلفی میباشد که از لباس ، اسلحه ، ماشین و نبرد شروع میشود و تجربه بهتری در بازی به شما میدهد.

با خرید جم فری فایر میتوانید به راحتی و در سریع ترین زمان به ایونت ها دسترسی پیدا کنید. اگر شما هم از آن دسته هستید که بازی free fire را بسیار دوست دارید باید بتوانید تمامی ایونت ها را به نوبت انجام دهید.

ایونت فریفایر چیست ؟؟؟

فری فایر یک بازی آنلاین و از ژانر اکشن و بتل رویال میباشد و توسط شرکت گارنا ساخته شده است. در بازی فری فایر شما به صورت انفرادی و گروهی در جزیره ای میباشید که پر از اسلحه میباشد و باید با دشمنان خود مبارزه کنید و باید زنده بمانید تا پیروز شوید. شما در این بازی باید با استفاده از مپ باید از جنگل ، خانه ، جاده و …. استفاده کنید. شما در یک مکان تصادفی بازی را شروع میکنید تا از اسلحه ها استفاده کنید تا و در ادامه به دیگر بازیکنان بپیوندید تا مبارزه کنید. هدف شما باید این باشد که آخرین بازمانده ما باشید تا بتوانید پیروز بازی شوید.

همچنین در بازی فریفایر موبایل امکانات ویژه مانند ماشین ، موتور و …. میباشد که این امکانات بازی را بسیار جذاب میکند تا تجربه ی خوبی در بازی به دست آورید. از طریق بازی کردن و تجربه به دست آوردن به مرور زمان میتوانید بهترین بازیکن فری فایر شوید. رویداد های فری فایر به این صورت میباشد که شما با برنده شدن در بازی میتوانید جوایز ها را مانند ماشین ، لباس ، شخصیت ، اسلحه و …. دریافت کنید. برای همین موضوع است که بیشتر گیمر ها عاشق بازی کردن و پیدا کردن ایونت جدید هستند. در این مقاله ما سعی داریم ۵ ایونت جذاب فری فایر همراه گوست گیم را به شما معرفی کنیم پس همراه ما باشید.

ایونت های جدید فری فایر

  • Tower Defense 
  • Elite Pass
  • Rampage
  • Daily Task
  • Login Reward

۵ ایونت جذاب فری فایر را نام هارا نام بردیم در ادامه همراه ۵ ایونت جذاب فری فایر همراه گوست گیم باشید.

ایونت Tower Defense فری فایر

رویداد برج فری فایر بسیار خوب میباشد که شما باید با دوستان خود با استفاده از برج ها جلوی دشمننان خود را بگیرید. این رویداد هر چند هفته اضافه میشود و چندین هفته زمان میبرد تا به اتمام برسد. در هر فصل با رویداد های جدید رو به رو خواهید شد ، چالش هایی مانند دشمنان سرسخت تر و یا آپدیت برج های جدید که بتوانید از خود دفاع کنید.

برای این حالت میتوانید از برج های زیادی استفاده کنید و در نقاط حیاطی آن ها را قرار دهید. در این ایونت از تکنیک کمپینگ  استفاده و به راحتی میتوانید پیروز این چالش شوید.

ایونت Elite Pass فری فایر

ایونت Elite Pass فری فایر در بازی free fire به صورت همیشگی در بازی میباشد و با انجام این رویداد ها میتوانید جوایز های ویژه را دریافت کنید.برای شرکت در ایونت elite pass بازیکنان ۶۰۰ جم خریداری کنند تا بتوانند این رویداد را بخرند.

این رویداد دارای ۵۰ بخش مختلف میباشد که جوایز بسیاری مانند لباس ، شخصیت ، اسلحه ، کیف و … قراره گرفته است . گیمر ها میتوانند با بازی کردن امتیاز xp به دست آورند و به سطح بالاتری از بازی بروند. ایونت های روزانه آسان میباشد و به راحتی و با سرعت میتوانید انجام دهید و امتیاز به دست آورید.

بازیکنانی که به سطح ۵۰ برسند میتوانند جوایزه ویژه ای را دریافت کنید و در بازی لذت بسیار ببرید.

ایونت فری فایر Rampage

ایونت فری فایر Rampage بسیار محدود میباشد و شما باید با زامبی ها مبارزه کنید. این رویداد جذاب بیشتر در مناسبت ها در بازی قرار میگیرد و میتوانید بازی کنید. در طول این رویداد باید از اسلحه های خود استفاده کنید و موجودات زامبی را در بازی از بین ببرید. موجودات زامبی به مرور زمان قدرتمند تر میشود و شما باید از استراتژی های جدید برای شکست استفاده کنید. در این رویداد جوایز بسیار مختلفی وجود دارد که میتوانید استفاده کنید.

ایونت Daily Task فری فایر

ایونت Daily Task فری فایر یک ایونت روزانه میباشد که به بازیکنان اجازه میدهد جوایز های را دریافت کنند. شرکت در این ایونت هزینه ی ندارد و با تکمیل وظیفه روزانه خود میتوانید جوایز خود را دریافت کنید. این رویداد رو میتوان ایونت جم رایگان نامید که بسیار پر طرفدار میباشد.

ایونت Login Reward فری فایر

ایونت Login Reward فری فایر بسیار مهم است و به صورت همیشگی برگزار میشود. این رویداد به این صورت میباشد که با ورود هر روز به بازی جوایزی را دریافت میکنید. این جوایز الماس ، لباس ، اسلحه ، شخصیت ، اسکین ماشین و…. میباشد که بعداز ورود به بازی به صورت اتومات ارسال میشود.

خرید جم فری فایر از گوست گیم

برای خرید جم فری فایر میتوانید به سایت گوست گیم مراجعه کنید و سفارشات خود را در کمتر از ۳۰ دقیقه تحویل بگیرید. در فروشگاه گوست گیم محصولاتی مانند خرید سی پی و خرید کوین پی اس موبایل نیز موجود میباشد و تمامی سفارشات به صورت قانونی میباشد.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.