تا حالا با این قیمت به کیش سفر نکردی!

0

سفر به کیش یکی از بهترین پیشنهادهایی است که هر فرد در طول زندگیش می تواند داشته باشد! کیش، جزیره ای زیبا و تماشایی در جنوب ایران است. این سرزمین گرم و افسانه‌ای توسط آب های آرام خلیج فارس احاطه شده است و مناظر توصیف ناپذیری از ساحل غروب و طلوع خورشید ارائه می دهد!

کمتر کسی است که تمایل نداشته باشد به کیش سفر کند. از طرف دیگر تفریحات آبی کیش، جاذبه های گردشگری و مراکز خرید جذاب و پر زرق و برق، دلایل دیگری هستند که خانواده ها را به رزرو تورهای کیش ترغیب می کنند.

اما نکته مهم این است که تور کیش را با چه قیمتی بخرید. آیا تا به حال فکر کرده‌اید که پکیج تور کیش چند روزه برایتان مناسب است؟ یا اینکه کدام یک از هتل های کیش را برای اقامت تان انتخاب کنید؟

اگر فرزند کوچک داشته باشید شاید حساسیت بیشتری در سفر به کیش به خرج بدهید! دلتان می خواهد یک هتل خوب در جزیره کیش رزرو کنید تا خانواده شما در رفاه و آسایش کامل باشند. به این ترتیب حق دارید که یک آژانس گردشگری خوب را برای بهره مندی از تمام خدمات تور هوایی کیش و تور زمینی کیش پیدا کنید.

چنانچه تمام موارد فوق برایتان اهمیت دارد، با ما همراه باشید. ما در آژانس گردشگری تینا سفر با داشتن سال ها تجربه در برگزاری تورهای ایرانگردی افتخار می کنیم که همراه شما عزیزان باشیم. انواع تور کیش را برای اوقات فراغت و تعطیلات شما ارائه می دهیم تا بتوانید لحظات خوب و خاطره انگیزی را در کنار همراهانتان رقم بزنید.

تور کیش ارزان قیمت دیگر یک رویا نیست!

یکی از پر فروش ترین تورهای کیش، تور ارزان قیمت است. اکثر مسافران به دنبال این هستند که بتوانند با قیمت های ارزان تر به این جزیره سفر کنند. تور ارزان کیش هم به صورت هوایی و هم به صورت زمینی برگزار می شود. نگران این نباشید که قیمت بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس گران است یا این که مجبور هستید از طریق دریا سفر کنید! آنچه که اهمیت دارد این است که شما از یک آژانس گردشگری خوب، تور کیش را بخرید و مطمئن باشید که خدمات کاملی به شما ارائه می شود. شاید افزایش قیمت‌ها کمی ذهن شما را درگیر کند، اما به شما اطمینان می دهیم که تور ارزان کیش را در فصل های خلوت سال می توانید به راحتی پیدا کنید.

پیشنهاد می دهیم برای سفر به کیش، پاییز و زمستان را انتخاب کنید؛ چرا که تورهای گردشگری خلوت تر هستند؛ قیمت هتل کیش نسبتاً پایین تر است و اجناس در مراکز خرید، ارزان تر هستند. به طور معمول، تور ارزان کیش در هر چهار فصل سال عمدتاً یافت می‌شود؛ اما ممکن است شرایط رزرو تورها کمی متفاوت باشد.

شما می توانید تورهای کیش را با قیمت‌های خوب، متناسب با بودجه مالی تان رزرو کنید. مثلاً اگر تمایل دارید که سه روز در کیش بمانید، با اقامت در یک هتل سه ستاره در کیش به راحتی می توانید هزینه های سفر را مدیریت کنید.

البته در این میان نمی توانیم از هتل های ۵ ستاره کیش نیز غافل شویم که در تور لوکس کیش یا تورهای نوروزی کیش بسیار پرطرفدار هستند. در قسمت بعدی شما را با چند تا از هتل های خوب کیش آشنا می کنیم.

یک اقامت لذت بخش که خاطره انگیز و به یاد ماندنی است!

واقعیت دارد! وقتی به کیش سفر می کنید، لحظات خاطره انگیزی را برای خود رقم می زنید که همیشه در ذهنتان باقی خواهد ماند! زیبایی جزیره کیش به اندازه‌ای است که شاید قیمت تور کیش، کمتر در نظرتان جلوه کند. برای لذت بردن از مناظر دیدنی، سواحل چشم نواز و مراکز خرید، نیاز دارید که در یک هتل خوب در کیش اقامت داشته باشید. امکانات کاملی برای اقامت تان فراهم می شود، به شرطی که هتل مورد نظرتان را از قبل انتخاب کرده باشید.

ما به عنوان مجموعه ای که تجربه خوبی در برگزاری تورهای کیش دارد، برای تان چند پیشنهاد عالی داریم که می‌توانید از بین آنها، هتل کیش مورد علاقه خودتان را انتخاب نمایید.

بهترین هتل های کیش را به صورت زیر معرفی می کنیم. چنانچه تمایل داشتید در آنجا اقامت داشته باشید کافیست با ما تماس بگیرید. ما از طریق وب سایت تینا سفر به آدرس اینترنتی www.tinasafar.com و شماره تلفن های ۰۲۱۹۱۶۹۰۹۳۵ – ۰۵۱۹۱۶۹۰۹۳۵ – ۰۹۹۰۹۶۷۵۲۱۸ پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

و اما معرفی بهترین هتل های کیش از نظر رتبه هتل که باید آنها را بشناسید:

1- هتل های ۵ ستاره کیش (گران قیمت؛ لوکس؛ برای سفرهای کوتاه مدت یا ماه عسل)

هتل ایران کیش- هتل امیرکبیر کیش- هتل بین المللی کیش- هتل ترنج کیش- هتل آرامیس پلاس کیش-  هتل داریوش کیش- هتل شایگان کیش- هتل شایان کیش- هتل مارینا پارک کیش- هتل میراژ کیش- هتل ویدا کیش- هتل پارمیس کیش- هتل پالاس کیش- هتل پانوراما کیش- هتل کوروش کیش.

2- هتل های ۴ ستاره کیش (قیمت های اقتصادی؛ برای سفرهای چهار روزه و پنج روزه)

هتل ارم کیش- هتل آریان کیش- هتل آرامیس کیش- هتل سورینت مریم کیش- هتل فلامینگو کیش- هتل صدف کیش- هتل لیلیوم کیش.

3- هتل های سه ستاره کیش (ارزان قیمت؛ برای اقامت طولانی)

هتل تعطیلات کیش- هتل آفتاب شرق کیش- هتل آرامش کیش- هتل آبادگران کیش- هتل جام جم کیش-  هتل ریان قائم کیش- هتل سارا کیش- هتل سان رایز کیش- هتل سیمرغ کیش- هتل شایلی کیش- هتل هلیا کیش- هتل پارس نیک کیش- هتل پارسیان کیش- هتل گراند کیش- هتل گامبرون کیش- هتل گلدیس کیش.

خرید تور کیش با یک قیمت قیمت استثنائی!

جزیره کیش به قدری تماشایی و دیدنی است که مطمئن باشید اگر یکبار به آنجا سفر کنید، مجددن تشویق می شوید که تور کیش را برای بارهای بعدی نیز رزرو نمایید! بنابراین شاید در اولین سفر خود به کیش چندان به قیمت‌ها توجهی نکنید؛ اما برای سفرهای بعدی، قیمت تور کیش برای تان بیشتر مهم است.

با این حال ما در آژانس گردشگری تینا سفر (tinasafar.com)، مجری برگزاری تور کیش از شهرهای مختلف، ترتیبی داده ایم تا بتوانید با قیمت های استثنایی به کیش سفر کنید؛ در بهترین هتل ها و اقامت داشته باشید و در جزیره به شما خوش بگذرد.

خدمات تور کیش از شهرهای مختلف از جمله اصفهان، شیراز، بندرعباس، اهواز، تهران، یزد، کرمان، همدان و غیره ارائه می شود. خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما در تور هوایی کیش به همراه ترانسفر فرودگاهی و رزرو هتل خوب نیز برای تان در نظر گرفته شده است. برنامه سفر به کیش را تنظیم کنید و همین حالا با ما تماس بگیرید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.