پیامدهای عمل بینی ارزان

0

زمانیکه یک جراح پلاستیک را انتخاب می کنید گاهی ذهن تان به سمت انتخاب ارزان قیمت ترین گزینه ترغیب می شود. البته انتخاب یک جراح ارزان قیمت می تواند پیامدهای منفی و پنهان خود را در پی داشته باشد. وقتی هزینه جراحی بینی را پرداخت می کنید در واقع تنها هزینه زمانی را که جراح برای عمل کردن بینی شما صرف کرده است پرداخت نمی کنید بلکه فاکتورهای بسیاری وجود دارند که بهای آن را می پردازید و از جمله مهم ترین آنها می توان مهارت و تجربه جراح را مورد اشاره قرار داد. جراحی که صاحب دهه ها تجربه و شهرت فراوان می باشد ، همچون دکتر علی جاودانی ، بدون شک می تواند نتایج بهتری را که به دنبال آن هستید در اختیار شما قرار دهد.

رینوپلاستی یک پروسیجر پیچیده است که به سطح بالایی از دقت و درک کاملی از آناتومی و ویژگی های صورت نیاز دارد. وقتی شما جراحی بینی تان را به دست متخصص پلاستیکی که قیمت ارزانی را پیشنهاد می دهد می سپارید، خود را در معرض ریسک بزرگی قرار می دهید چراکه ممکن است عوارض جانبی خطرناکی به صورت بالقوه در انتظارتان باشد.

به عمل بینی بعنوان یک سرمایه گذاری روی چهره تان نگاه کنید. قرار است برای بقیه عمر با بینی جدیدتان زندگی کنید بنابراین لازم است متخصص را بیابید که به کیفیت کار او اطمینان داشته باشید. سپردن جراحی به دست جراح مشهوری که کار او از همان ابتدا قابل اعتماد باشد، حتی در صورت بالا بودن هزینه، واقعاً ارزشش را دارد.

چگونه در ازای هزینه ای که می پردازیم یک جراح مشهور و قابل اعتماد را بیابیم؟

انتخاب یک جراح بینی در بازار پر رقابت امروز مستلزم به کار گیری شگردهایی است که بتواند فرد را در دستیابی به یک انتخاب موفقیت آمیز کمک کند و شما به عمل ترمیمی بینی نیاز پیدا نکنید. هر چند وقتی به صورت انلاین سرچ می کنیم فهرست طولانی از جراحان این حوزه بر روی صفحه ظاهر می شود ولی انجام یک پروسه تحقیق کامل قبل از انتخاب قطعی بسیار حائز اهمیت است.

  • اولین قدم انتخاب متخصصینی است که از سطح مطلوبی از تجربه و مهارت برای انجام این جراحی بخصوص برخوردارند.
  • در قدم دوم باید تجربیات بیماران قبلی جراح بالقوه مان را ارزیابی کنیم. خواندن ریویوها و مشاهده عکس های قبل و بعد از عمل سایر بیمارانی که به دست جراح بالقوه ما جراحی شده اند می تواند در خصوص مهارت و تجربه جراح، ایده خوبی به ما دهد. با توجه به اینکه هر فرد دارای دیدگاه متفاوتی است خواندن این ریویو ها می تواند یک اجماع نظر کلی را به دست دهد.
  • وقتی گزینه های انتخابی تان محدود تر شد حتماً یک جلسه مشاوره نفر به نفر با پزشک را برنامه ریزی کنید. با توجه به اینکه عمل بینی یک جراحی ماژور است ارتباطی که بین بیمار و پزشک از نظر سطح تعامل و همکاری برقرار می شود بسیار حائز اهمیت است. در طول جلسه مشاوره حتماً سوالات خود را درباره آنچه در طول جراحی و نتیجه آن انتظار دارید با پزشک در میان بگذارید. همچنین درباره دغدغه های مرتبط با جراحی تان با پزشک صحبت کنید و از او بپرسید که قرار است جراحی تحت چه امکاناتی انجام شود و چه هزینه ای را قرار است در قبال این جراحی بپردازید.

آیا عمل بینی جزو عمل های جراحی ارزان تلقی می شود؟

هزینه میانگین پروسیجر عمل بینی ارزان نیست ولی می توان آن را یک قیمت مقرون به صرفه دانست. شما بعنوان یک بیمار، هزینه زمانی که جراح برای عمل بینی شما صرف می کند، هزینه تجربه و مهارت او، هزینه بیهوشی و نیز هزینه معیارهای مهم دیگری را می پردازید که همگی در تضمین دستیابی به یک تجربه خوشایند از این پروسه جراحی، دخیل هستند. همه ما انسان ها زیبایی را دوست داریم و در جاهای مختلف و از طرق متفاوت به دنبال این حس دوست داشتنی هستیم. درک و دیدگاه هر کدام از ما از این مقوله متفاوت است و بسیاری از ما به این درک مهم رسیده ایم که هر چیز با کیفیتی بهای خود را دارد پس اگر به دنبال دستیابی به چیزی ارزشمند هستیم نمی توانیم آن را مفت یا ارزان به دست اوریم. وقتی حس خوب جذابیت را در درون خود احساس می کنیم تفسیر و درک مان از دنیای پیرامون مان معنی تازه ای برایمان پیدا می کند و به خودمان این فرصت را می دهیم که با بهره مند شدن از مانور دستان هنرمند متخصصان پلاستیک با تجربه، زندگی را برای خودمان لذت بخش تر کنیم.

آیا بیمه هزینه های عمل بینی را پوشش می دهد؟

در حالت نرمال هزینه جراحی زیبایی بینی تحت پوشش شرکت های بیمه قرار ندارد. البته در برخی موارد، مشکلاتی که قرار است در طول جراحی درمان شود، به فرایند تنفس فرد مربوط می شود و در مقوله زیبایی نمی گنجد. در این شرایط که درمان آسیب دیدگی های جدی بینی، نقطه مورد تمرکز در جراحی است، این فرایند، درمانی تعریف می شود و در صورت تشخیص کارشناسان بیمه، هزینه های آن توسط شرکت بیمه پوشش داده می شود.

آیا هزینه ای که برای جراحی بینی می پردازیم ارزشش را دارد؟

بدون شک پاسخ هر فرد به این سوال به سطح درک او از اهمیت مهارت جراح، ظرفیت و شهرت او و حتی امکانات موجود در محلی که قرار است عمل در آن انجام شود، وابسته است. باید توجه داشته باشیم که در ارزیابی اهمیت انجام جراحی بینی، نباید فاکتور قیمت را جزو مهم ترین جنبه های تصمیم گیری مان تلقی کنیم چراکه اگر به دنبال یک نتیجه ایده آل باشیم حتماً میدانیم که باید جراحی را به دست متخصص پلاستیکی بسپاریم که قادر است اهداف زیبایی شما را محقق نموده و درمان را در سطح با کیفیت بالا برایتان به مرحله اجرا در آورد.

منبع : دکتر جاودانی

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.