بهترین پمپ پکیج چیست و آن را از کجا تهیه کنیم؟

0

همان گونه که می دانید سیستم های گرمایشی پکیج در دنیای امروز نقش بسیار حیاتی را در زندگی بشر ایفا می نمایند و وجود آن ها در هر مکانی لازم است. آن ها سیستم های حرارتی مرکزی هستند که وظیفه گرم کردن آب مصرفی و آب درون رادیاتور را بر عهده دارند. اکنون سوالی که پیش می آید این است که این آب گرم به چه صورتی در درون لوله های رادیاتور به گردش درمی آید و چه چیزی عامل آن می باشد؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که این عامل پمپ پکیج است. در واقع این بخش از پکیج، بسیار ضروری بوده و بدون وجود آن، سیستم عملا ناکارآمد خواهد بود. در نتیجه یکی از مهم ترین قطعاتی از پکیج که امروزه به طور پیوسته خریداری می شود، پمپ می باشد.
پیش از بررسی مطرح ترین برندهای شناخته شده پمپ لازم است ذکر شود که مجموعه ایران پکیج در زمینه تولید و فروش انواع پمپ های پکیج تجربه ای چند ساله را به خود اختصاص داده و به طور پیوسته پیشرو است؛ در نتیجه به منظور خرید پمپ پکیج پیشنهاد می کنیم تا با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید.

خرید

شرح کلی پمپ پکیج

همان طور که قبل تر نیز ذکر شد سیستم گرمایشی، وظیفه اصلی گرم کردن آب مصرفی منازل و نیز آب موجود در لوله های رادیاتورها (شوفاژ) را بر عهده دارد. در واقع آب سرد درون شوفاژها به وسیله پمپ گرم شده و در سراسر لوله های آن جابجا می شود. لازم به ذکر ست که پمپ ها مسئولیت دیگری را نیز بر عهده دارند که این مسئولیت ها شامل افزایش فشار آب به صورت برابر در درون رادیاتورها می باشد. در نتیجه این بخش یکی از حیاتی ترین قطعات و نیز نایاب ترین آن ها می باشد. در نتیجه قیمت آن ها نیز به مراتب از دیگر تجهیزات پکیج، بالاتر است.

فواید وجود پمپ در سیستم های گرمایشی

همان گونه که پیش تر نیز مطرح شد پمپ پکیج یکی از اصلی ترین قطعات این قبیل سیستم ها بوده و بدون وجود آن ها، پکیج عملا کاربردی نخواهد داشت.
گرما بخشیدن آب مصرفی

از جمله وظایف اصلی پمپ ها همان گونه که قبل تر نیز ذکر شد گرم کردن آب مورد استفاده منازل می باشد. این کارایی در تمام فصول مورد استفاده قرار می گیرد و محدود به زمان خاصی نیست.
تولید گرمای منازل

آب سرد درون لوله های شوفاژ از طریق پمپ، گرم شده و در طول آن ها منتقل می شود.
ایجاد فشار در مدار

از جمله وظیفه دیگری که پمپ پکیج بر عهده دارد ایجاد فشار در مدار سیستم گرمایشی پکیج می باشد.

در نظر داشته باشید که یک پمپ مناسب و مرغوب برای پکیج تمامی موارد فوق را به درستی انجام می دهد. در نتیجه به مرغوبیت محصولی که خریداری می نمائید می بایست توجه نمائید چرا که اگر دارای کیفیت مطلوب نباشد کارایی درست را از خود بروز نخواهد داد. لازم به ذکر است که شرکت ایران پکیج با بهره مندی از مجرب ترین کارشناسان خود به طور پیوسته به دنبال با کیفیت ترین قطعات بوده و در مرغوبیت پمپ پکیج حرف اول را می زند.

پمپ پکیج ویلو

پمپ پکیج از چه قطعاتی تشکیل شده است؟

پمپ سیستم گرمایشی از تجهیزات متنوعی تشکیل شده اند که به عنوان مهم ترین آن ها می توان به یاتاقان، روتور، کیسینگ، استاتور و هوزینگ می توان اشاره نمود. پیش از خرید قطعات پکیج مانند خرید پمپ ویلو و… بهتر است با قطعات اصلی پکیج نیز آشنا شوید تا درک صحیح تری از عملکرد آن ها داشته باشید.
یاتاقان: این قطعه وسیله ای بوده که بین دو قطعه فلزی در پمپ قرار می گیرد و منجر به چرخش ایمپلر می شود.
روتور (rotor): این قسمت توسط میدان مغناطیسی ایجاد شده به وسیله استاتور به گردش در می آید و قطعه بی تحرک و ثابت پمپ پکیج می باشد. به این بخش عنوان شفت نیز اطلاق می گردد. یکی دیگر از کاربردهای این بخش به جریان در آوردن آب در درون پکیج می باشد.
کیسینگ: این بخش بیرونی ترین قسمت پمپ بوده و با نام پوسته پمپ نیز شناخته می شود.
استاتور (stator): لازم به ذکر است که نام دیگر این بخش سیم پیچ می باشد که وظیفه آن ایجاد میدان پر قدرت مغناطیسی است.

هوزینگ (Housing): در نظر داشته باشید که محل قرار گیری این قطعه، بخش ورودی و خروجی پمپ می باشد. این قسمت در اکثر مواقع در بخش پشتی پمپ تعبیه می شود.

به این نکته توجه نمائید که مجموعه ایران پکیج با بهره مندی از مجرب ترین کارشناسان خود به طور پیوسته به دنبال با کیفیت ترین قطعات بوده و در مرغوبیت پمپ پکیج حرف اول را می زند. در نتیجه شما عزیزان می توانید به منظور تهیه هر کدام از قطعاتی که پیش تر شرح داده شدند و نیز استعلام قیمت آن ها، با مشاوران ما ارتباط برقرار نمائید.

علت عمده خراب شدن پمپ پکیج چیست؟

توجه داشته باشید که عوامل گوناگونی وجود دارند که می توانند باعث آسیب پمپ پکیج شوند که در اینجا به نمونه هایی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

کارایی پمپ بدون آب

در نظر داشته باشید یکی از مواردی که پمپ ها به درستی عمل نمی کنند کمبود آب می باشد و در نتیجه باعث آسیب به پمپ خواهد شد و نیاز است تا آن را تعویض نمائید.

وجود جرم در صافی برگشت

لازم به ذکر است که برخی از مجموعه های ارائه دهنده پمپ در ورودی پکیج ها بخشی به نام صافی قرار می دهند که هدف از آن، حفاظت از پمپ و نیز پکیج می باشد. همان گونه که اطلاع دارید این قطعه توری فلزی بوده که مانع از ورود ذرات درشت به دستگاه می شود.

وجود هوا در پمپ

لازم به ذکر است یکی از دلایلی که شما را ناچار به خرید پمپ پکیج مانند خرید پمپ گراندفوس و دیگر انواع آن می نماید، وجود هوا در سیستم گرمایشی می باشد که در نتیجه منجر به عملکرد ضعیف پمپ خواهد شد و به تدریج آن را از کار می اندازد.

گرفتگی مسیر برگشت پمپ

این علت می تواند ناشی از وجود اشکال در مبدل و یا حتی خود پکیج باشد. نتیجه این عیب می تواند باعث افزایش دمای سیستم شده و فشار قابل توجهی را به آن وارد خواهد نمود.

گریپاژ پمپ

این عامل می تواند نتیجه آن باشد که سیستم در درازمدت مورد استفاده قرار نگیرد. به همین دلیل مواد موجود در پمپ می توانند در مدتی که از سیستم استفاده نمی شود در داخل آن رسوب کرده و مسیر گردش آب را سد نمایند که در نتیجه باعث صدمه به پمپ خواهد شد.
لازم به ذکر می باشد که جدا از مواردی که در بالا شرح داده شدند عدم مرغوبیت پمپ نیز به عنوان یکی دیگر از موارد خرابی پمپ مطرح است. در صورتی که محصول خریداری شده با کیفیت نباشد می تواند در مدت زمان کوتاهی باعث آسیب دیدگی کل سیستم شود. در نتیجه هنگام خرید پمپ پکیج به این نکته توجه ویژه نمائید.همان گونه که قبل تر نیز ذکر شد  فروشگاه ایران پکیج در زمینه تولید و فروش انواع قطعات پکیج با کیفیت بالا و ممتاز سابقه ای چند ساله را به خود اختصاص داده و همواره پیشرو است.

خرید پمپ پکیج  گراندفوس

با مطرح ترین برندهای پمپ سیستم گرمایشی آشنا شوید

لازم به ذکر است که که شرکت ایران پکیج در زمینه تولید و فروش انواع پمپ های پکیج تجربه ای چند ساله را به خود اختصاص داده و به طور پیوسته پیشرو است. در اینجای مطالب نمونه هایی از مطرح ترین برندهای پمپ پکیج معرف حضور شما خواهند بود که می توانید با مطالعه مشخصاتشان، بهترین آن ها را برگزینید. به عنوان مطرح ترین مارک ها می توان به گراندفوس (Grundfos) و ویلو (Wilo) اشاره نمود.
گراندفوس (Grundfos): در نظر داشته باشید که این برند در دانمارک ساخته شده است و به عنوان معروف ترین تولیدات شرکت گراندفوس می توان به سیرکولاتور و سانتریفیوژ اشاره کرد. از جمله فوایدی که شما با خرید پمپ گرانفوس از آن ها بهره مند خواهید شد، قدرت بالای آبدهی، طراحی استاندارد و قیمت پائین آن می باشد. شما عزیزان می توانید به منظور خرید پمپ گرانفوس با مشاوران ما در ارتباط باشید.

ویلو (Wilo): این برند اصالتا ساخت کشور آلمان می باشد و یکی از پرطرفدار ترین مارک در کشور ایران است. انواع گوناگونی از این پمپ نیز در بازارها عرضه می شود که می توان به پمپ سیرکولاتور ویلو، طبقاتی، زمینی و خانگی اشاره نمود. به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم به منظور خرید پمپ ویلو با کارشناسان با تجربه ما در ارتباط باشید و از بهترین قیمت ها آگاه شوید.

خرید پمپ پکیج از فروشگاه ایران پکیج

همان گونه که می دانید شرکت ما با بهره مندی از با تجربه ترین مهندسان خود به طور پیوسته، برجسته ترین قطعات پکیج و به ویژه پمپ سیستم های گرمایشی را به شما عزیزان با به صرفه ترین قیمت ها ارائه می دهد. به علاوه تمامی محصولاتی که توسط مشتریان از مجموعه ما خریداری می شوند پیش از ارسال به آن ها توسط مهندسان متبحر ما تحت آزمایش های بسیار زیادی قرار می گیرند تا از صحت عملکرد آن ها اطمینان حاصل شود. در نتیجه به شما عزیزان پیشنهاد می نمائیم که بهترین خرید را از فروشگاه ما تجربه نمائید و به مشتریان ثابت ما تبدیل شوید. در صورت وجود هر گونه ابهام می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

4/5 - (10 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.