دستگاه ماینر انت ماینر Antminer S17e 62Th

0

معرفی دستگاه ماینر انت ماینر Antminer S17e 62Th

شرکت بیت مین انت ماینر Bitmain Antminer در سال 2013 در پکن چین فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت به عنوان اولین شرکت تولید کننده دستگاه های استخراج بیت کوین در جهان شناخته می شود و محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردار هستند. بیت مین انت ماینر سخت افزار استخراج خود را با نام Antminer با نرخ های هش متفاوت ارائه می دهد. سخت افزار استخراج بیت مین دارای قاب آلومینیومی است. همچنین این سخت افزار ماینینگ دارای دو فن خنک کننده است که در عملکرد خنک کننده دستگاه اختلالی ایجاد نمی کند. از بهترین دستگاه های بیت مین می توان به Bitmain Antminer S9، Bitmain Antminer S17، Antminer T19 و Antminer S19 اشاره کرد.

 

مشخصات دستگاه ماینر انت ماینر Antminer S17e 62Th

 

دستگاه ماینر انت ماینر Antminer S17e 62Th

 

دستگاه ماینر S17E 62TH یکی از دستگاه های ماینر تولیدی شرکت انت ماینر Antminer  می باشد که  در سال 2019 عرضه شد و قابلیت استخراج بیت کوین را دارد. حداکثر هشریتی که می توان جهت استخراج از آن بهره بگیریم 62Th می باشد. دستگاه ماینر Antminer S17E 62TH مصرف برق معادل 2880 وات را دارا می باشد و همچنین از طریق رابط Ethernet  به اینترنت جهانی متصل می گردد. از نظر فیزیکی نیز با ابعاد 338*304*175 میلیمتر و وزن 10500 گرم عرضه شده است. برای خنک کاری دستگاه ماینر Antminer S17E 62TH، چهار فن که دوتا در ابتدا و دوتای دیگر در انتها قرار گذاشته شده است. از نظر تولید صدا نیز 80 دسی بل خروجی صدا دارد که در رطوبت 5 الی 95 درصد قابل به کار گیری می باشد.

جهت محاسبه میزان درآمد و میزان مصرف و همچنین قیمت ماینر انت ماینر Antminer S17e 62Th به صفحه ماشین حساب ماینر وبسایت ایران ماین مراجعه فرمایید.

 

ارزهای قابل استخراج دستگاه ماینر انت ماینر Antminer S17e 62Th

با توجه به اینکه دستگاه ماینر Antminer S17E 62TH با الگوریتم SHA-256 جهت استخراج استفاده میکند، ارزهای زیر را جهت استخراج پشتیبانی می نماید.

  • بیت کوین  (BTC) Bitcoin
  • بیت کوین کش (BCH) Bitcoin Cash
  • آکوین  (ACOIN) Acoin
  • پیرکوین  (PPC) PeerCoin
  • ژول کوین  (XJO) Joulecoin
  • کیور کوین (CURE) Curecoin
  • ایمارک  (DEM) eMark
  • آنبریکبل  (UNB) Unbreakable
  • کرون  (CRW) Crown
  • ترا کوین  (TRC) Terracoin

 

اجزای تشکیل دهنده دستگاه ماینر انت ماینر Antminer S17e 62Th

 

اجزای تشکیل دهنده دستگاه ماینر

 

در این قسمت قصد داریم اجزا و قطعات این ماینر را لیست کرده و سپس توضیح مختصری در مورد آن ها ارائه دهیم تا کاربران اطلاعات بیشتری در مورد این ماینر به دست آورند.

در این قسمت به لیست اجزا و قطعات این ماینر می پردازیم و سپس توضیح مختصری در مورد آنها می دهیم تا کاربران اطلاعات بیشتری در مورد این ماینر به دست آورند.

این ماینر شامل اجزای زیر است که در ادامه به اختصار توضیح داده خواهد شد:

  • هش برد ماینر
  • پاور یا منبع تغذیه  ماینر
  • کنترل برد  ماینر
  • فن  ماینر
  • دسته سیم ماینر

 

هش برد ماینر چیست؟

یکی از قطعاتی که ماینرها استفاده می کنند، هش برد است، زیرا هر ماینر دارای چندین هش برد می باشد که وظیفه هش برد پردازش سنگین است و قیمت آن نسبت به بقیه قطعات ماینر گرانتر است و قسمت اصلی که قیمت ماینر را تعیین می کند، هش برد ماینر است. تراشه هایی روی هش برد که ارز دیجیتال را استخراج می کند، نصب شده است. در برخی موارد، تراشه‌های معیوب فرآیند استخراج رمزنگاری را مختل می‌کنند و کارایی ماینر را کاهش می‌دهند، اما شرکت ایران ماین و وب‌سایت آن به ماینرهای رمز ارز کمک کرده‌اند تا هش‌برد جدید از آن خریداری و استفاده نمایند.

 

پاور یا منبع تغذیه ماینر چیست؟

منبع تغذیه یکی از قطعات مورد استفاده در تجهیزات دستگاه ماینر است که برق مورد نیاز سایر قطعات را تامین می کند. اگر پاور ماینر قطع شود، جریان برق به طور کامل قطع می شود و فرآیند استخراج متوقف می شود. در صورت خرابی پاور ماینر می توانید برای خرید به سایت ایران ماین مراجعه کنید.

 

کنترل برد ماینر چیست؟

کنترل برد یکی از اجزای اصلی ماینر است و وظیفه آن برقراری ارتباط بین هش برد و اینترنت می باشد. نوسانات الکتریکی یکی از رایج ترین عواملی است که باعث خرابی کنترل برد ماینر می شود. همچنین می توانید کنترل برد ماینر را از سایت شرکت ایران ماین خریداری کنید.

 

فن ماینر چیست؟

به دلیل پردازش سنگینی که ماینر دائما انجام می دهد، این دستگاه گرمای زیادی تولید می کند و دمای آن باید کاهش یابد. برای خنک سازی از یک یا چند فن قدرتمند استفاده شده است که صدای زیادی ایجاد می کند. این فن ها دارای ولتاژ 12 ولت و جریان مصرفی 7.2 آمپر هستند که با سرعت 6000 دور در دقیقه می چرخند. با توجه به اینکه فن به طور مداوم کار می کند، کارایی آن به تدریج کاهش می یابد و باید تعویض شود. برای تامین فن ماینر از سایت شرکت ایران ماین قابل خرید و تهیه می باشد.

 

دسته سیم ماینر چیست؟

دسته سیم بخشی از ماینر است که پاور، کنترل برد و هش برد  را به هم متصل می کند. یکی از عواملی که منجر به خرابی آن می شود، نوسانات الکتریکی و افزایش دما است که منجر به ذوب شدن سیم می شود و باید تعویض شود. ایران ماین همچنین طیف وسیعی از سیم های ماینینگ را برای سفارش در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

5/5 - (6 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.