راهبند چیست؟ و خرید انواع راهبند

0

راهبند چیست؟

سیستم مدیریت و حفظ ایمنی پارکینگ ها در همه مکان ها بسیار حائز اهمیت می باشد و برای دستیابی به امنیت و مدیریت از سیستم های حفاظتی برای این مکان ها استفاده راهبند ها جز سیستم های امنیتی هستند.

 راهبند ها به عنوان یک وسیله مهم برای ورودی و خروجی پارکینگ ها استفاده می شوند و تردد ها را چک می کنند که این کار باعث محدود شدن تردد می شود.

 هر کسی نمی‌تواند وارد یک سری از پارکینگ ها شود و فقط افراد مجاز می توانند به داخل آن ها وارد شوند. این پوشش برای محوطه های متنوع است از راهبند ها میتوان در اماکن مختلف مثل پارکینگ های عمومی هتل‌ ها پارکینگ اقتصادی اختصاصی فروشگاه ها در بزرگراه ها می توان استفاده کرد و حتی برای مکانیسم پوشیده هم قابل استفاده می باشد.

 استفاده از راهبند های جدید که به صورت اتومات هستند بسیار مقرون به صرفه شده است و در دروازه های سنتی و قدیمی قبلاً دارای راهبند هایی بودند که به واسطه یک فرد کنترل می‌شد ولی این راهبند ها اتومات به‌مراتب جای آن ها را گرفت.

 در درب های معمولی بازو به صورت افقی برای ورود قرار گرفته است و شکل یک محافظ را دارد زمانی که نگهبان تشخیص میدهند شخص اجازه ورود به محوطه را دارد دکمه دستی راهبند را فشار خواهد داد و بازو به صورت عمودی بالا میرود و اتومبیل می تواند وارد آن ممکن شود .

 برخی از راهبند دارای سنسور تشخیص نمی باشند تا در حالی که اتومبیل از زیر بازو عبور نکند پایین نمی آید و یا زمانی اتومبیل و شخص زیر بازو گیر کند به آن آسیبی نمی رساند زمانی که شما از یک راهبند و یا هر سیستم حفاظتی برای مکان های خود استفاده می کنید این تصور را به وجود می‌آورد که به امنیت و آرامش خود اهمیت دهید از هرکسی نمی‌تواند وارد آن حریم شود وجود یک راهبند و یا هرگونه سیستم حفاظتی ارزش ملک محیط را بالا میبرد.

 از دیگر مزایای راهبند علاوه بر این که امنیت را بالا میبرد این است که محیط می تواند کنترل ترافیک از بین برود و ترافیک در آن منطقه و محدود ایجاد نشود. زمانی که اتومبیل قصد حرکت به یک مکان را داشته باشد در درجه اول باید به صورت منظم کنار هم قرار بگیرند که این مهمترین عامل برای کاهش ترافیک می باشد و بعد از آن را هم زمان باز می شود و وقفه برای ورود به وجود نمی آورد امروزه مدارای راهبند به گونه ای هستند که می‌توان آن را به‌عنوان کنترل تردد هوشمند در پارکینگ ها مجهز نمود.

 سیستم های تک خوان پلاک خوان و غیره جزو سیستم های امنیتی هستند که در برخی از موارد بر روی این راهبند ها تعبیه می شوند استفاده از این سیستم در محیط‌ های شلوغ مانند مجتمع در حوزه ایمنی و مدیریت پارکینگ بسیار حائز اهمیت است.

در مواقع لازم می توانید رفت و آمدها را چک نمایید راهبند دارای یک بازوی افقی از جنس آلومینیوم و بسیار محکم است که به عنوان ۱۰۰ یا مانع برای اتومبیل های غیرمجاز عمل می‌کند که این بوم یا بازو یک پایه ثابت دارد که در آن پای موتور اصلی و گیربکس و پیستون های قفل کننده قرار گرفته اند.

 این وسیله ac برای بلند کردن بازو بسیار قدرتمند عمل می‌کند و به راحتی می‌تواند بازو را در جهت عمودی قرار بدهد. گیربکس که در داخل موتور قرار گرفته است در برابر فشار و گرما بسیار مقاوم است و همین منظور می توان از آن در هر منطقه آب و هوایی متفاوت استفاده کرد.

راهبند چیست

انواع مختلف بازو راهبند هستند که شما بر حسب نیاز می‌توان آنها را انتخاب کنید. مانند بازوی تاشو و مستقیم بعد از برندهای راهبندها بر روی بازو یا همان بمب و درج شده است و در پشت و روی بوم با استفاده از نوار های ال ای دی قرار دارند که راهنمای خوبی در شب هم می توانند باشند که این امکان را برای رانندگان فراهم می‌کند که متوجه مانع بست در مقابل خود شود.

 اصلی ترین مزیت های راهبند این است که کاملا قابل اعتماد هستند و می‌توانند با خیال راحت پارکینگ و محل های شلوغ و پر رفت و آمد را مدیریت و کنترل نمود و از هرگونه اتفاق ناگوار مثل تجاوز به حریم شخصی و سرقت جلوگیری کرد.

با استفاده از آن فقط افرادی که مجاز هستند درون محوطه وارد شوند می‌توانند ورود پیدا کنند و امنیت و آرامش در آن فضا مهیا می‌شود.

 راهبند ها بسیار مقاوم و بادوام در برابر ضربه و ساییدگی و فرسایش هستند، همانند قرار گرفتن درب و پنجره برای یک واحد مسکونی و تجاری در توان ساخت استفاده از موانع و امنیت بالایی که از قسمت های اساسی و اصلی یک پروژه به حساب می‌آید.

 تاثیرات مهمی که یک راهبند بر روی آن مکان می گذارد و به عنوان مانع امنیتی در زندگی روزمره افرادی که در آن منطقه رفت و آمد دارند به وجود می آورد این است که عامل اصلی برای انتخاب محصول مناسب با توجه به نیاز شما وجود دارد و در زمان تصمیم گیری می توان بخش و یا تمامی آن را در نظر بگیرید.

طراحی هزینه عملکرد زیبایی شناسی جنس بدن استحکام و امنیت بالاتر راحتی کار افراد ضمانت و گارانتی از جمله عواملی هستند که در زمان خرید راهبند باید حتماً به آنها توجه شود می‌توان به بهترین شکل از ورود به محل مورد نظر حفاظت کرد که بدون مجوز از وارد آن محدوده شود می توانید با انتخاب یک راهبند که طراحی خاصی دارد و به صورت اتومات و اجازه عبور و برخی از اشخاص و ماشین ها را بدهید.

 اکثر افراد به دنبال راهبند هایی هستند که تایمری کار می کند این امر مستلزم انتخابی است که اتوماسیون را ارائه دهد از عواملی که در زمان انتخاب یک راهبند نقش موثری ایفا می‌کند هزینه ی آن است که با توجه به بودجه خود در راهبنده مورد نیاز را انتخاب می‌کنند هر راه بر اساس کارخانه و کشور سازنده و نیاز مصرف کننده دارای عملکرد متفاوتی است.

 معمولاً راهبند هایی که از قیمت بالایی هستن اپشن های  خاصی دارند و بر اساس نوع راهبند آن را انتخاب کنید که عملکرد مفیدی را برای بالا بردن امنیت برای شما به وجود آورد.

یک پیشنهادی که فرافن سامانه آسیا برای شما دویتان دارد این هست که حتما در هنگام خرید اطلاعات کافی در مورد راهنمای خرید راهبند داشته باشید.

منبع این مقاله فرافن سامانه آسیا میباشد.

5/5 - (3 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.