کیف پول لجر، کول ولت و سیف پال چیست؟

0

این روزها بازار ارزهای دیجیتال حسابی داغ است و خیلی از افراد به سمت خرید و فروش ارز و دارایی‌های دیجیتال روی آورده‌اند. اگر شما هم قصد دارید به دنیای پر از هیاهوی ارزهای دیجیتال وارد شوید، باید بدانید که برای نگهداری از این ارزها به یک کیف پول امن و مطمئن نیاز خواهید داشت.

در حال حاضر کیف پول‌های زیادی وجود دارند که هر کدام از ویژگی‌های خاص خود برخوردارند. اما در این مطلب قرار است سه مورد از بهترین و پرطرفدارترین کیف پول‌های ارز دیجیتال، یعنی کیف پول لجر، کول ولت و سیف پال را به شما عزیزان معرفی کنیم تا کاملا آشنایی پیدا کنید. پس همراه ما باشید!

آشنایی با کیف پول لجر

شرکت لجر اولین بار در سال 2014 تصمیم گرفت اولین کیف پول دیجیتالی خود برای بیت کوین را طراحی کند. از آن زمان تاکنون، لجر به عنوان یکی از بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال شناخته می‌شود. کیف پول لجر انواع مختلفی مثل لجر نانو اس، لجر نانو اس پلاس و لجر ایکس برخوردار است. این کیف پول فاقد نرم افزار دستکتاپ است و شما می‌توانید برای کنترل آن از طریق دسکتاپ، از نرم افزار Ledger Live کمک بگیرید.

مزایا:

  • لجر یک کیف پول سخت افزاری بوده و از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.
  • کار کردن با این کیف پول برای کاربران راحت است و حتی مبتدیان هم می‌توانند از آن استفاده کنند.
  • در حال حاضر این کیف پول از ارزهای زیادی پشتیبانی خواهد کرد.

معایب:

  • این کیف پول از قیمت بالایی برخوردار است که البته با توجه به کیفیت و امنیت آن، منطقی به نظر می‌رسد.

آشنایی با کیف پول کول ولت

کول ولت

این کیف پول در سال 2018 توسط شرکت تایونی به نام CoolBitX ساخته شد. این کیف پول از یک طراحی منحصر به فرد برخوردار است و شما می‌توانید از طریق بلوتوث یا نرم افزار اندروید و ios آن را کنترل کنید. در حال حاضر اکثر ارزها و توکن‌های پرطرفدار بازار توسط این کیف پول پشتیبانی می‌شوند. از نظر امنیت هم در سطح خوبی قرار دارد و شما می‌توانید دارایی‌های دیجیتال خود را با خیال راحت در آن نگهداری کنید.

کیف پول کول ولت در دو نوع کول ولت اس و کول ولت پرو طراحی و به بازار عرضه شده است.

مزایا:

  • شما می‌توانید با نصب نرم افزار مخصوص این کیف پول، از طریق تلفن همراهتان آن را کنترل کنید.
  • از ویژگی امن ELA6 برخوردار است.
  • از قابلیت استیکینگ برخوردار است.

معایب:

  • ارزهای پشتیبانی شده در ان از کیف پول قبلی کمتر است.

آشنایی با کیف پول سیف پال

کیف پول سیف پال چیست

اگر طرفدار حوزه ارزهای دیجیتال باشید، به احتمال زیاد تا کنون بارها نام سیف پال را شنیده‌اید. این کیف پول از دو نسخه نرم افزاری و سخت افزاری برخوردار است. کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن معروف سیف پال، به کنترل دارایی‌های دیجیتال خود بپردازند. کیف پول سیف پال امنیت بسیار بالایی دارد و از ارزهای زیادی هم پشتیبانی می‌کند.

مزایا:

  • امنیت بالا
  • کارمزد مناسب
  • دارای استفاده آسان

معایب:

  • جالب است بدانید که این کیف پول تماما مزایا بوده و سخت می‌توان برای آن عیبی پیدا کرد. اما از طرفی هم به گفته برخی از کاربران متاسفانه از تعدادی توکن پرطرفدار پشنیبانی نمی‌کند.

نکات مهم در خرید و انتخاب کیف پول ارز دیجیتال

حال که با برخی از بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال موجود در بازار، یعنی کیف پول لجر، کول ولت و سیف پال آشنا شدید، بد نیست با نکات مهم پیش از انتخاب و خرید کیف پول‌های ارز دیجیتال هم آشنا باشید که در قسمت زیر بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت:

توجه رمزارزهایی که توسط کیف پول پشتیبانی می‌شود:

بدون شک شما در اولین قدم باید ببینید که کیف پول مورد نظر، کدام رمزارزها و دارایی‌های دیجیتال را پشتیبانی می‌کند. حتما مطمئن شوید که کیف پول مورد نظر از رمزارزهایی که نیاز دارید و همچنین رمزارزهای پرطرفدار بازار پشتیبانی کند تا در آینده هم بعد از خرید رمزارزهای دیگر، بتوانید آن‌ها را در همین کیف پول نگه دارید.

توجه به امنیت کیف پول و قابلیت‌های دفاعی آن:

یکی دیگر از مهمترین مواردی که باید در زمان انتخاب کیف پول ارز دیجیتال در نظر بگیرید، مکانیزم‌ها و قابلیت‌های امنیتی آن‌ها است. در صورتی که کیف پول مورد نظر از امنیت کافی برخوردار باشد، شما می‌توانید با خیال راحت تمام دارایی‌های دیجیتال خود را در آن نگهداری کنید و نگرانی از این بابت نداشته باشید.

توجه به فناوری‌های ارتباطی که توسط کیف پول پشتیبانی می‌شود:

این ویژگی برای خرید کیف پول‌های سخت افزاری اهمیت دارد. برای خرید این کیف پول‌ها، شما باید دقت کنید که از چه طریق می‌توانید به کیف پول وصل شده و اموال دیجیتالتان را کنترل کنید. برخی از فناوری‌های ارتباطی مناسب شامل بلوتوث، وای فای، QR Code و… هستند.

توجه به قیمت کیف پول:

موضوع قیمت همواره یکی از مهمترین مواردی است که در خرید کیف پول‌های دیجیتال به آن توجه می‌شود. اما نکته مهمی که در این خصوص وجود دارد این است که شما هرگز نباید کیفیت و امنیت را فدای قیمت کنید. چرا که اگر کیف پول مورد نظر قیمت مناسبی داشته ولی از امنیت کافی برخوردار نباشد، شما کل دارایی‌های دیجیتال خود را از دست خواهید داد!

به شما توصیه می‌کنیم برای خرید انواع کیف پول‌های ارز دیجیتال، به مراکز معتبری بروید که از سابقه و اعتبار آن‌ها اطمینان کافی دارید. به این ترتیب می‌توانید با خیال راحت، بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال مثل کیف پول لجر، کول ولت و سیف پال و… را با مناسب‌ترین قیمت ممکن از آن‌ها خریداری کنید.

برای مثال وب سایت ارزیتال یکی از بهترین مراکزی است که شما می‌توانید برای خرید انواع کیف پول‌های ارز دیجیتال به آن مراجعه نمایید. از طرفی دیگر، در این سایت مطالب آموزشی فراوانی وجود دارد که به افزایش مهارت و دانش شما در حوزه ارز دیجیتال کمک خواهد کرد.

جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم در مورد کیف پول لجر، کول ولت و سیف پال با شما عزیزان به طور کامل صحبت کنیم. همانطور که متوجه شدید، هر سه مورد از بهترین گزینه‌ها برای نگهداری ارزهای دیجیتال شما هستند. همچنین می‌توانید با مراجعه به سایت ارزیتال، اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آورده و برای خرید هر کدام از این کیف پول‌ها اقدام نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.