معرفی انواع تاج گل ترحیم، نمایشگاه و افتتاحیه

0

امروزه اکثر افراد هنگام شرکت در مراسمات مختلف برای ادای احترام تاج گل‌های مخصوص آن مجلس را به میزبان هدیه می‌کنند. تاج گل‌ها انواع گوناگونی دارند که هر کدام برای مراسم خاصی مناسب هستند. برای شرکت در یک مراسم ختم همراه بردن یک تاج گل ترحیم می‌تواند به نوعی نشان دهنده همدردی شما با صاحبان مجلس باشد. یا این که در یک مراسم افتتاحیه تقدیم کردن یک تاج گل زیبا می‌تواند بهترین راه برای تبریک به میزبان مراسم به شمار رود.

به طور کلی سفارش یک تاج گل مناسب برای مجالس مختلف علاوه بر این که حسن نیت شما را نشان می‌دهد، می‌تواند موجب خوشنودی صاحبان مجلس هم شود. در ادامه این مطلب سعی داریم که توضیحاتی درباره انواع تاج گل بیان کنیم و شما را با آن‌ها بیشتر آشنا سازیم. پس با ما همراه باشید.

تاج گل نمایشگاه

شاید شما جزو افرادی باشید که در نمایشگاه‌های زیادی حضور یافته‌اند. در این صورت مطمئناً تا کنون تاج گل‌هایی که برای صاحب نمایشگاه هدیه آورده‌اند، توجه شما را جلب کرده‌اند. هدایای زیادی وجود دارد که می‌توانید به دوستان یا آشنایان خود که در نمایشگاه شرکت می‌کنند، تقدیم کنید. اما تاج گل زیبایی منحصر به فردی دارد که علاوه بر حالت رسمی می‌تواند احترام و ارزشی که شما برای آن شخص قائل بوده‌اید را نشان دهد.

افرادی که هنگام شرکت در نمایشگاه تاج گل دریافت می‌کنند، تحت تأثیر قرار می‌گیرند و انگیزه بیشتری پیدا می‌کنند؛ بنابراین چنین هدیه‌ای می‌تواند بهترین و مناسب‌ترین هدیه در این مواقع باشد. علاوه بر این تاج گل یک جلوه زیبا و جذاب دارد و می‌تواند نظر افراد زیادی را به خود جلب کند؛ به همین خاطر تأثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون نمایشگاه خواهد داشت.

اما تاج گل‌ نمایشگاه هانی گل دارای انواع مختلفی هستند که بر اساس جنس پایه‌ها و اندازه‌ای که دارند، تقسیم‌بندی می‌شوند. پایه‌هایی که در ساخت این تاج گل‌ها به کار می‌رود، از جنس پلاستیک، چوب یا فلز هستند. با توجه به این که شما چه مقدار بودجه برای خرید تاج گل کنار گذاشته‌اید و چقدر آن شخص برای شما مهم است، می‌توانید یک تاج گل زیبا را از میان انواع یک طبقه، دو طبقه و سه طبقه انتخاب کنید.

تاج گل ترحیم مخصوص مراسم

تاج گل ترحیم هانی گل

گاهی پس از شنیدن خبر فوت یکی از دوستان یا آشنایان خود به دنبال راهی برای همدردی با بازماندگان هستید، اما نمی‌دانید که چگونه باید این احساس همدردی خود را به آن‌ها ابراز کنید. تهیه یک تاج گل مناسب برای ترحیم می‌تواند بهترین گزینه برای چنین مواقعی باشد. تاج گل‌های مخصوص مراسمات ترحیم و ختم انواع مختلفی دارند که شما با توجه به شرایط خود و در نظر داشتن میزان بودجه‌ای که دارید می‌توانید یک تاج گل زیبا و با شکوه را سفارش دهید.

تاج گل‌ ترحیم هانی گل یک هدیه کاملاً مناسب محسوب می‌شود که می‌تواند با نشان دادن ابراز همدردی و ناراحتی شما به بازماندگان غم آن‌ها را تسلی دهد. این تاج گل‌ها با گل‌های متنوعی ساخته می‌شوند. گل‌هایی مانند رز، نرگس، زنبق، لیلیوم، گل‌های آستر، گل کالا لیلی و… نمونه‌هایی از گل‌هایی هستند که می‌توانند یک تاج گل ترحیم زیبا را بسازند. این گل‌ها پس از چیدمان در کنارِ هم می‌توانند بدون پایه یا بر روی پایه قرار بگیرند.

  • به طور کلی علاوه‌بر این که در ساخت این تاج گل‌ها، چندین گل متنوع را استفاده می‌کنند، آن‌ها از نظر اندازه هم به چند نوع مختلف تقسیم می‌شوند که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم.
  • گل‌های یک طبقه که معمولاً هزینه کم‌تری دارند و به راحتی می‌توان آن‌ها را جا به جا کرد، معمولاً برای مراسمات آشنایان دور مناسب هستند. لازم نیست که این نوع تاج گل ترحیم را روی پایه قرار دهید.
  • تاج گل‌های دو طبقه اندازه بزرگ‌تری دارند و از دو بخش تشکیل شده‌اند. هزینه این تاج گل نسبت به تاج گل‌های یک طبقه بیشتر است. تاج گل دو طبقه را می‌توانید روی پایه هم قرار دهید.

اما نوعی دیگر از تاج گل‌های ترحیم که معمولاً توسط اقوام نزدیک سفارش داده می‌شوند، سه طبقه هستند. تعداد گل‌هایی که در این نوع تاج گل استفاده می‌شود، بیشتر از دو نوع قبلی است؛ به همین خاطر قیمت بالاتری هم دارد. این نوع تاج گل را روی پایه می‌گذارند.

تاج گل افتتاحیه

هدیه دادن یک تاج گل در مراسماتی مانند افتتاحیه‌ها بهترین راه برای ابراز احساس خرسندی شما از موفقیت یک شخص است. یک تاج گل تبریک علاوه بر افتتاحیه‌ها برای مراسمات دیگری هم که قصد تبریک و ابراز خوشحالی دارید، مناسب است. تاج گل‌ها را می‌توان در دو نوع پایه دار و بدون پایه تهیه کرد. اما دقت کنید که برای مراسم افتتاحیه به طور معمول تاج گل‌هایی که پایه دار هستند را انتخاب می‌کنند. پایه‌های تاج گل افتتاحیه دارای جنس‌های مختلفی هستند.

موردی که باید در انتخاب و خرید یک تاج گل افتتاحیه مد نظر قرار دهید، انتخاب گل‌های با دوام برای آن است؛ زیرا گاهی مراسم افتتاحیه مدت طولانی‌تری ادامه دارد. اگر گل‌هایی که برای ساخت تاج گل استفاده می‌شوند برای همان فصل باشند، دوام بیشتری خواهند داشت. هر کدام از گل‌هایی که در تاج گل تبریک از آن‌ها استفاده می‌کنند، نماد یک پیام هستند و با انتخاب درست می‌توانند حس خوبی را ایجاد کنند.

شما می‌توانید از میان گل‌های مختلف هر کدام را که دوست دارید، انتخاب کنید و تاج گل مورد علاقه خود را سفارش دهید. برخی از گل‌هایی که در این نوع تاج گل به کار می‌برند، شامل گل رز، گل داوودی، گل نرگس، گل زنبوری، گل آماریس، گل آفتابگردان و… هستند. دقت کنید که قیمت این گل­ها بر اساس اندازه، تعداد گل، نوع آن­ها و بسیاری موارد دیگر می­تواند متفاوت باشد.

جمع‌ بندی

همان‌طور که در این مطلب بیان کردیم در مراسم ختم، نمایشگاه، افتتاحیه و بسیاری مراسمات دیگر می‌توان از تاج گل به عنوان یک هدیه مناسب یا ابراز همدردی استفاده کرد. تاج گل‌ها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن‌ها با توجه به چیدمان و نوع گل‌ها برای یک مراسم مناسب هستند. شما می‌توانید برای سفارش تاج گل زیبا و متناسب با نیاز خود به سایت هانی گل مراجعه کنید و انواع تاج گل با قیمت مناسب را در آن‌جا مشاهده نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.