انواع فرمول ها و روش های ترکیب رنگ مو در سال 2023

0

ترند های مو همیشه در حال تغییر هستند و اما اگر می‌ خواهید مانند بقیه ظاهر نشوید، باید بدانید آینده رنگ و مدل مو چه خواهد بود.  ما تمام ترند ها، رنگ ها و مدل های مو را در سال 2023 در دوره رنگ مو پوشش خواهیم داد. چند رنگ موی زمستانی در حال حاضر مورد توجه قرار گرفته ‌اند، اما چندین رنگ نیز وجود دارد که استایلیست ‌های برتر پیش ‌بینی می‌کنند در سال 2023 از همه آنها پیشی خواهند گرفت.

 

ترکیب رنگ موی ارغوانی

به نقل قول از سایت popsugar رنگ ارغوانی از رنگ های مورد علاقه برای ستارگانی مانند هیلی بیبر و افراد مشهور است. موهای ارغوانی یک سایه ملایم بلوند مایل به قهوه ‌ای است که در ته رنگ ‌های گرم و خنثی جذاب است. هیچ چیز مانند ترک سالن با رنگ موی جدید و درخشندگی تازه نیست، اما تصمیم گیری در مورد چه سایه ای کار ساده ای نیست. بهتر است که برای تصمیم گیری و انتخاب ترکیب و تهیه دوره رنگ مو به سایت هستی اکادمی مراجعه کنید.

زمانی که با رنگ مو سر و کار دارید آزمایشی بودن رنگ می تواند آسیب هایی را به همراه داشته باشد. ترند رنگ موی ارغوانی که در حال حاضر شاهد آن هستیم، یک گزینه عالی برای هر کسی است که امسال به دنبال رنگ موی بلوند مایل به قهوه ای تیره است. این رنگ بسیار جذاب است، اما همچنان به اندازه کافی کلاسیک است که در برابر چرخه اجتناب ناپذیر رنگ ها مقاومت کند. شما در دوره رنگ مو با انواع بیشتری از ترکیب ها و فرمول های رنگ مو آشنا خواهید شد.

 

ترکیب رنگ مو طلای زمستانی

به نقل قول از این سایت طلای زمستانی  یک سایه قهوه ای است که دارای تکه های ظریف طلایی در سراسر موهای شما است.  این یک رنگ ملایم است و پاپانیکولاس می‌گوید که هایلایت ‌ها یک رنگ طلایی گرم و خاموش دارند در حالی که در بلوند ها، جلوه طلایی غبار آلود است.

 

قهوه ای طلایی

به نقل قول از سایت blowltd زمان آن فرا رسیده است که با ورود به سال جدید، به این فکر کنیم که در سال 2023 چه ترند ها و رنگ های مو بزرگ خواهند بود. اگر به دنبال الهام گرفتن هستید، رنگ های قهوه ای طلایی نقطه شروع خوبی هستند. در میان بسیاری از عوامل دیگر، قهوه ای طلایی ترند سال آینده خواهد بود. اولا، آنها برای کسانی که می خواهند تغییر ظریفی نسبت به رنگ موهای فعلی خود ایجاد کنند، عالی هستند. قهوه‌ ای طلایی به ظاهر شما گرما و عمق می ‌بخشد بدون اینکه خیلی شدید باشد. شما می توانید با استفاده از دوره رنگ مو اطلاعات کاملی در رابطه با این ترکیب و فرمول بدست آورید.

همچنین، قهوه ‌ای طلایی رنگ ‌های مختلف پوست را صاف می‌کند، چه پوست روشن، زیتونی یا تیره داشته باشید. رنگ قوه ای طلایی به مراقبت کمتری نیاز دارد و این رنگ برای کسانی که وقت کافی برای مراقبت از مو های خود ندارند بسیار مناسب است.  قهوه ای طلایی با کمترین تلاش، ظاهری صیقلی به شما می بخشد. اگر می ‌خواهید قهوه ‌ای طلایی را در سال 2023 امتحان کنید، از قبل یک مشاوره رزرو کنید. آنها می‌توانند به شما کمک کنند تا سایه مناسب برای رنگ پوست و نوع موی خود را پیدا کنید.

 

تکه های پول لکه دار

تکه های پول لکه دار یک ترند جدید مو برای سال 2023 است که سرها را بر می انگیزد. برای رسیدن به این ظاهر، موها را به صورت لکه دار و طبیعی برجسته کنید. آرایشگر شما از تکنیک هایلایت کردن به نام بالیاژ استفاده می کند تا ترند موهای لک دار را پیدا کند و این ترفند در دوره رنگ مو در هستی آکادمی آموزش داده می شود. این ترند شامل رنگ آمیزی هایلایت روی موها می شود تا ظاهری طبیعی و آفتاب زده ایجاد کنید. نتیجه یک موج زیبا و ساحلی است که به نظر می رسد تازه از تعطیلات برگشته اید.

 

هم سایه های قرمز

اگر به دنبال تغییر اساسی در ظاهر خود هستید، این مسیر ممکن است برای شما مناسب باشد! همهسایه‌ های قرمز در سال 2023 ترند خواهند بود. این شامل رنگ ‌های قرمز سنتی، شرابی، قهوه‌ای و مسی است. قرمز یک رنگ همه کاره است اما برای افراد ضعیف مناسب نیست! بورگوندی رنگی عمیق و بنفش مایل به قرمز است. برای افزودن عمق و بعد به موهای شما عالی است. اگر به دنبال یک رنگ موی جدید جسورانه برای سال 2023 هستید، بورگوندی را در نظر بگیرید.

رنگ قهوه ای یک روند اصلی برای سال 2022 بوده است و ما انتظار داریم این روند تا سال 2023 ادامه یابد. این رنگ قهوه ای مایل به قرمز است. اگر به دنبال مدل موهای جدید و شیک برای سال آینده هستید، رنگ قهوه ای را در نظر بگیرید. در دوره رنگ مو فرمول و ترکیبات این رنگ آموزش داده می شود. مس یک رنگ قهوه ای مایل به قرمز با رنگ نارنجی است.

 

بالیاژ قهوه ای توت فرنگی

به نقل قول از این سایت به باحال ترین رنگ برای زینت بخشیدن به ترکیب 2023 سلام کنید. رنگ پایه قهوه‌ای تیره خود را با قرمز توت ‌فرنگی عمیق افزایش دهید تا رنگ قهوه‌ای ساده مانند بازی کودکانه به نظر برسد.

مشکی سرد نرم

رنگ موی مشکی اغلب به اشتباه تصور می شود که خشن است  در حالی که اگر مطمئن شوید که رنگ پوست خود را صاف تر می کنید، می تواند به خیره کننده ترین حالت چشمگیر باشد. این رنگ مشکی ملایم با رنگ سرد واقعا روی پوست های گرم به بهترین شکل ظاهر می شود.

ذوب رنگ موکا

این رنگ یکی از رنگ هایی است که سبب می شود رنگ مو روشن تر به نظر برسد. این امر به گونه ای اتفاق می افتد که عمق و غنای پایه از دست داده نمی شود. برای زیباتر شدن این رنگ فوق العاده شما می توانید از رنگ قهوه ای شکلاتی برای ریشه مو استفاده کنید و آن را با قهوه ای تیره تر مخلوط کنید و از این ترکیب و رنگ زیبا لذت ببرید.

فرمول کرم رنگ مو براق 5.7 قهوه ای شکلاتی

به گفته این سایت پیش ‌بینی می‌شود که رنگ موی Lubrizol Advanced Materials Asia Pacific  Limited به عنوان یک بخش جذاب در مراقبت های شخصی مو باقی بماند. به لطف پلیمر Chromapol™* 5، این کرم رنگ ‌کننده مو عاری از هرگونه امولسیفایر مبتنی بر الکل چرب است که انعطاف ‌پذیری فرمولاسیون و زیبایی محصول را افزایش می‌دهد. پلیمر Chromapol™* 5 امکان ایجاد فرآیند نیمه سرد فرم ‌های منحصر به‌ فرد محصول مانند کرم‌ های براق و بدون چکه را فراهم می‌کند که حسی دلپذیر برای مو ارائه می‌دهد. پلیمر  Chromapol™* 5 این فرمول مبتنی بر (p-Phenylenediamine) را تثبیت می کند. این فرمول یک پایه رنگ عالی برای ترکیب با کرم فعال کننده است.

 

 

رنگ دارچینی تیره

یکی از رنگ های بسیار خیره کننده که در سال ۲۰۲۳ بسیار پرطرفدار خواهد بود رنگ دارچینی تیره است. دلیل محبوبیت این رنگ گرم بودن آن است که وجود سایه های قرمز و قهوه ای در آن به زیبایی آن افزوده است. اگر بخواهیم بگوییم این رنگ برای چه کسانی مناسب است می توان افرادی را گفت که پوست گندمی دارند و موهای آن ها تیره است. البته کسانی که موهای آن ها تنالیته نارنجی و قرمز دارد مناسب است. از این رنگ مو می توانید برای ترکیب با سایر رنگ ها استفاده کنید و رنگ مویی جذاب داشته باشید.

 

 رنگ ماهاگونی

یکی از رنگ هایی که در سال های اخیر در بازه های مختلف ماهاگونی قرار گرفته است این رنگ ها است و در حال حاضر بسیار ترند شده است و از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است. این رنگ به سبب لاکچری بودن بالای خود پر طرفدار هستند و در یک نگاه لوکس بودن را نمایش می دهد. از پر کاربرد ترین استفاده هایی که از این رنگ مو می شود می توان استفاده از آن در ترکیبات بالیاژ و ایجاد سایه در مو را نام برد. این رنگ مو یکی از رنگ مو هایی است که باعث می شود مو های شما زنده و بسیار زیبا و قوی دیده شود. این رنگ یکی از ترند های سال 2023 است و افراد زیادی طرفدار این رنگ هستند و در دوره رنگ مو از این رنگ نام برده شده است. این رنگ در برخی تنالیته ها موجود است که عبارت اند از:

  • ماهاگونی شرابی
  • ماهاگونی عنابی
  • ماهاگونی ارغوانی
  • ماهاگونی فندقی

در آخر میتوان گفت با شرکت در دوره های تخصصی همچون دوره رنگ مو در هستی آکادمی میتوانید انواع فرمول ها و روش های ترکیب رنگ درسال 2023 را بیاموزید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.