عوامل تاثیرگذار بر قیمت هتل های کیش

0

همانطور که می‌دانید کیش یکی از پرطرفدارترین مناطق گردشگری کشور محسوب می‌شود و سالانه افراد زیادی به این جزیره زیبا سفر می‌کنند. این موضوع باعث شده هزینه اقامت در این جزیره مخصوصا در فصل نوروز کمی بالا رود و هزینه رزرو اتاق تحت تاثیر عوامل مختلف قرار گیرد. اما با توجه به این که هتل‌های زیادی در کیش وجود دارد، شما به راحتی می‌توانید هتل‌های مقرون به صرفه‌تری را رزرو کرده و پول خود را صرف گردش در شهر کنید. ولی چه عواملی روی قیمت هتل‌‌ های کیش تاثیر گذار است؟ چگونه می‌توانیم هم هتل های درجه یک را رزرو کرده و هم هزینه کمتری پرداخت کرده و یک سفر عالی تجربه کنیم؟در ادامه به بررسی هر کدام از این عوامل می‌پردازیم.

بهترین زمان سفر به کیش برای رزرو هتل

همانطور که می‌دانید کیش در قسمت‌های جنوبی کشور قرار دارد و از آب و هوای گرم و مرطوبی برخوردار است. به همین دلیل ممکن است این آب و هوا با شرایط مسافران سازگار نبوده و آن‌ها آنچنان که باید و شاید از سفر خود لذت نبرند. به همین دلیل سفر خود را به ماه‌های سرد سال، یعنی دی ماه تا اوایل اردیبهشت موکول می‌کنند. اما با توجه به این که اغلب افراد ماه‌های سرد سال را برای سفر خود ترجیح می‌دهند، هزینه اقامت در کیش کمی بالا رفته و گاهی رزرو اتاق به سختی انجام می‌شود.

اما با توجه به این که در اواسط تیرماه تا شهریور جشنواره‌هایی در این جزیره برگزار می‌شود و افراد زیادی برای شرکت در این جشنواره‌ها به این جزیره سفر می‌کنند، ظرفیت هتل‌ها تقریبا پر شده و پیدا کردن اتاق خالی در هتل‌های شهر به سختی انجام می‌شود یا برای رزرو آن باید هزینه زیادی پرداخت شود.

پس بهترین کار این است که چند روز قبل از تاریخ سفر، هتل خود را رزرو کنید تا با چنین مشکلاتی رو به رو نشوید. همچنین درنظر داشته باشید که اگر بخواهید در بهترین زمان سفر به کیش این جزیره را ببینید، باید اطلاع داشته باشید که قیمت هتل کیش افزایشی است. در عوض می‌توانید در ایام غیر پیک به جزیره سفر کنید تا هزینه هتل های کیش کمتر از سایر مواقع سال باشد. اما عوامل مهم و تاثیرگذار در قیمت هتل های جزیره کیش چیست؟

1-میزان ستاره هتل و امکانات آن

بدون شک می‌دانید که هر چه امکانات هتل‌ها بیشتر باشد، تعداد ستاره هر هتل نیز بیشتر می‌شود و رزرو آن به هزینه بالایی نیاز دارد. پس اگر ترجیح می‌دهید هتل تمام امکانات خدماتی و رفاهی را در اختیار شما قرار دهد، لازم است هزینه زیادی را جهت رزرو آن بپردازید.

2-میزان نزدیکی و دوری به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری

همانطور که می‌دانید هرچه هتل به مرکز شهر و مناطق توریستی آن نزدیک‌تر باشد، هزینه رزرو آن بیشتر خواهد شد. اما اگر به دنبال رزرو هتلی هستید که قیمت مناسبی داشته و به مرکز شهر و ساحل آن نزدیک باشد، باید به اولویت‌های خود توجه کنید و قبل از تصمیم نهایی، حتما به آدرس هتل‌ها توجه کنید؛ زیرا اگر هتل از مناطق گردشگری دور باشد، باید هزینه‌‌های زیادی را صرف کرایه ماشین کنید. پس اگر هتلی با هزینه بیشتر و موقعیت بهتر رزرو کنید برای شما به صرفه‌تر خواهد بود.

3-امکانات و متراژ اتاق ها

علاوه بر موقعیت جغرافیایی هتل، امکانات اتاقی که در هتل رزرو می‌کنید و متراژ آن نیز بر قیمت آن تاثیرگذار است. فرض کنید یک اتاق 40 متری با امکانات کامل و چشم انداز خوب رزرو کرده باشید، در این صورت طبیعتا باید هزینه بیشتری برای رزرو هتل پرداخت کنید. به نسبت وقتی که اتاق رزروی شما، متراژ کمتری داشته باشد.

پس در یک نگاه کلی باید اشاره کنیم که دسترسی آسان هتل به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری، امکانات و متراژ اتاق های هتل و میزان ستاره های آن در قیمت نهایی هتل های کیش تاثیرگذار است. اما همیشه راهکارهایی برای رزرو ارزان هتل های کیش وجود دارد. اگر قصد خرید بلیط کیش را داشته باشید، باید با این نکات آشنایی داشته باشید.

چگونه هتل های کیش را با قیمت مناسب رزرو کنیم؟

قیمت هتل کیش بستگی به انتخاب شما دارد، طبیعتا هتل های 5 ستاره و لوکس قیمت بالاتری به نسبت هتل های با ستاره پایین‌تر دارند. اما با رعایت چند نکته ساده می‌توانید شانس رزرو هتل های 5 ستاره با قیمت مناسب را خواهید داشت.

در ایام غیرپیک سفر کنید

سعی کنید زمانی را برای سفر به کیش انتخاب کنید که مسافران کمتری در جزیره باشند. وسط هفته ها، ایام امتحانات و زمان هایی که تعطیلات رسمی در پیش نیست، زمان بهتری برای رزرو هتل های کیش است.

از یک مرجع قابل اعتماد رزرو کنید

معیار قیمت گذاری هتل ها بر اساس استانداردهای خاصی تعیین می‌شود. اگر مرجع رزرو هتل شما مطمئن نباشد، هزینه های اضافی برای رزرو پرداخت خواهید کرد. در صورتی که وب سایت های معتبر رزرو هتل، قیمت واقعی رزرو را به شما ارائه می‌دهند. برای رزرو هتل های کیش با بهترین قیمت، با ضمانت و دریافت آنی واچر، فلای تودی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

هتل های 4 و 3 ستاره را انتخاب کنید

هتل های 4 ستاره از نظر امکانات، مشابه هتل های 5 ستاره هستند و تفاوت های ناچیزی دارند که حتی قابل تشخیص نیست. پس پیشنهاد می کنیم که حساسیت زیادی برای انتخاب هتل ها به خرج ندهید و به سراغ هتل های 4 و حتی 3 ستاره بروید. به طوری که هم اقامت راحت و خوبی داشته باشید، هم هزینه های مناسبی پرداخت کرده باشید.

سفر به کیش، با بلیط ارزان در فلای تودی

در نظر داشته باشید که بخشی از هزینه های شما برای هر سفری، غیرقابل اجتناب است. برای مثال هزینه های رزرو هتل. اما راه های دیگری وجود دارد که بتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. برای این موضوع، وارد وب سایت فلای تودی و بخش پرواز های داخلی شوید و بلیط کیش به تهران خود را با کمترین قیمت از بهترین ایرلاین ها خریداری کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.