سایت های کاریابی برتر ترکیه

0

ترکیه، کشوری خوش آب و هوا با طبیعتی زیبا است که می‌تواند آرزوی هر شخصی برای زندگی باشد. این کشور زیبای اوراسیایی با داشتن هزاران جاذبه گردشگری، یکی از توریستی‌ترین کشور‌ها به‌حساب می‌آید. بسیاری از افراد تمایل دارند که در میان مردم خونگرم این کشور زندگی کنند. همچنین با نزدیک بودن فرهنگ، زبان و دین اکثریت مردم این کشور، ترکیه می‌تواند بهترین انتخاب برای شخصی باشد که می‌خواهد از آزادی‌های زندگی و کار در یک کشور اروپایی برخوردار شود و در عین حال سختی زیادی را از بابت مهاجرت متحمل نشود. یکی از مطمئن‌ترین راه‌های مهاجرت به ترکیه، مهاجرت از طریق کار است. با پیدا کردن یک کار مناسب در این کشور و اخذ اجازه کار (چالیشما ایزنی) می‌توان اقامت این کشور را کسب کرد.

اینکه بتوانید در یک کشور غریبه کاری مناسب پیدا کنید؛ مسأله‌ای است که شاید در گذشته امری دشوار تلقی می‌شد. اما امروزه با در دسترس بودن ده‌ها سایت کاریابی ترکیه، پیدا کردن کار مناسب بسیار آسان شده است. سایت‌های کار یابی ترکیه، درواقع پلی میان کارجو و کارفرما هستند که آن‌ها را به هم متصل می‌کنند. در این سایت‌ها شما می‌توانید در زمینه‌های شغلی مختلف برای اتباع و دانشجویان خارجی، کار‌های تمام وقت، نیمه‌وقت و یا پاره وقت بیابید. تنها مسأله مهم، پیدا کردن سایت‌هایی معتبر با فضای کاربری ساده است. نیازی نیست در این باره نگران باشید؛ چرا که در ادامه شما را با چند مورد از بهترین سایت‌های کار یابی ترکیه  آشنا خواهیم کرد.

www.kariyer.net

این سایت برای افرادی است که می‌خواهند؛ حرفه‌ای در نظر کارفرمایان جلوه کنند. حرفه‌ای جلوه کردن، مسأله‌ای بسیار مهم است که شانس پیدا کردن کار را بالا می‌برد. این سایت به گونه‌ای طراحی شده است که باعث می‌شود پروفایل و سی وی کارجویان بسیار خوب و قوی طراحی و نوشته شود. در نتیجه کارفرمایان، شما را به‌عنوان یک انسان حرفه‌ای در نظر می‌گیرند. این سایت علاوه بر افراد جویای کار از حقوق کارفرمایان نیز حمایت می‌کند. در واقع حمایت دو طرفه و مساوی از حقوق کارجویان و کارفرمایان باعث می‌شود که هر دوی آن‌ها از آن به‌عنوان یک سایت معتبر و درست یاد کنند و به سمت آن جذب شوند. علاوه بر ارائه خدمات کاریابی در ترکیه، این سایت با افراد معروف و موفق نیز مصاحبه‌هایی انجام داده و منتشر می‌کند که می‌توانند نشان دهنده راه موفقیت باشند و انگیزه بسیاری ایجاد کنند.

Eleman.net

این سایت بیشتر مناسب افرادی است که به دنبال کسب‌وکار‌های کوچک و رو به توسعه هستند. کسب‌وکار‌هایی که شاید ابتدای راه باشند؛ اما شانس موفقیت بالایی دارند. کارفرمایان، بیشتر برای جذب کارمند‌هایی منظم و متخصص به این سایت مراجعه می‌کنند. البته خوب است بدانید که مدیران کارگاه‌ها، اصناف و سایر کسب‌وکار‌های نه چندان بزرگ نیز برای جذب نیروی کار ساده به این سایت مراجعه می‌کنند. این یعنی اگر رزومه چندان سنگینی ندارید؛ می‌توانید بر روی این سایت کار یابی ترکیه جهت یافتن کار‌های ساده که شانس قبولی بیشتری را در آن‌ها دارید، حساب باز کنید.

سایت Karieyerzirvesi.com

این سایت کار یابی ترکیه علاوه بر خدمات فوق‌العاده‌ای که در این زمینه ارائه خدمات کاریابی دارد؛ افراد مختلف را نیز به سمت کسب‌وکار‌هایی که برای آن‌ها مناسب است هدایت می‌کند. علاوه بر این‌ها، شما می‌توانید مقالات خوبی را در این زمینه در سایت Karieyerzirvesi.com بیابید که درواقع راهنما‌های بسیار خوبی به حساب می‌آیند. افراد متخصص در این سایت، نظرات کارشناسانه خود را ارائه می‌دهند که این مسأله برای اتباع خارجی یک مزیت است. چرا که شما به‌عنوان یک فرد ایرانی، هیچ آشنایی‌ای با سیستم کسب‌وکار و یا کار یابی ترکیه ندارید و این نظرات می‌توانند بسیار کمک‌ کننده باشند.

سایت www.iskur.gov.tr

اگر از شهروندان ترکیه بخواهید که چندین سایت کار یابی ترکیه به شما معرفی کنند؛ قطعاً این سایت از اولین‌ها خواهد بود. شهروندان ترکیه که قصد یافتن کاری معتبر و آینده‌دار دارند؛ ابتدا در این سایت ثبت نام می‌کنند. سایت‌ ایش کور، سایتی نیست که بتوانید در آن لیستی کامل و عظیم از فرصت‌های شغلی بیابید؛ چرا که این سایت در واقع، سایتی متعلق به دولت ترکیه است که فرصت‌های شغلی فوق‌العاده و کم نظیری را ارائه می‌دهد که تعداد آن‌ها زیاد نیست. تقریباً هر شهروند ترکیه‌ای جویای کار، دارای عضویت و حساب کاربری در این سایت است.

سایت Linkedin.com/tr

امروزه کم‌تر کسی را می‌توان یافت که این سایت معروف را نشناسد. درواقع لینکداین یکی از قدرتمندترین شبکه‌های گسترده کاریابی در جهان است که در بیش از ۲۰۰ کشور جهان شناخته شده است. طبق آمار سال ۲۰۲۰، بیش از ۵۹۰ میلیون کاربر از سراسر جهان در این سیستم جهانی عضو هستند. امروزه در حالی که از تأسیس این سایت، حدود ۱۸ سال می‌گذرد و اپلیکیشن آن نیز ساخته شده است؛ خدمات این سایت معتبر، به ۲۴ زبان دنیا ارائه می‌شود و مدیران، مهندسان، کارفرمایان، کارجویان و… بسیاری در آن حضور فعال دارند. این یعنی با ساخت یک پروفایل مناسب می‌توانید؛ نظر کارفرمایان ترکیه‌ای موجود در این شبکه اجتماعی مرتبط با کسب‌وکار را جلب کنید. این بستر فوق‌العاده می‌تواند فرصت‌های شغلی بسیاری را به شما معرفی کرده و شما را با کارفرمایان ترکی آشنا نماید و در نتیجه به اقامت ترکیه از این طریق دست یابید.

www.elemanonline.com.tr

از مزیت‌های این سایت کار یابی ترکیه، می‌توان به آگهی‌های متعدد و به روز آن اشاره کرد. به طوری که در هر ساعت از شبانه روز، آگهی‌های تازه و زیادی به آن اضافه می‌شوند و این فرصت‌های شغلی گسترده، زمینه‌ای مناسب برای پیدا کردن کار را فراهم می‌سازد. از دیگر مزیت‌های این سایت می‌توان به این مسأله اشاره کرد که در فیلد‌های مختلف و متعدد کاری می‌توان در آن آگهی کار مرتبط را یافت.

www.secretcv.com

این سایت را می‌توان از قدیمی‌ترین سایت‌های فعال در زمینه کار یابی ترکیه دانست. آگهی کاریابی در ترکیه در سایت‌های مختلفی به اشتراک گذاشته می‌شود. اما هیچ‌وقت نمی‌توان از صحت یک آگهی و موضوعات امنیتی مرتبط با آن مطمئن بود. سایت سکرت سی وی از مطمئن‌ترین سایت‌های کار یابی ترکیه به حساب می‌آید. شما می‌توانید از میزان صحت و امنیت آگهی‌های منتشر شده در این سایت اطمینان خاطر صد در صدی داشته باشید و با خیال راحت، برای آگهی‌های مورد نظر خود اقدام کنید.

www.yenibiris.com

از مزیت‌های این سایت کار یابی ترکیه نسبت به سایرین می‌توان به فیلتر‌های مختلفی اشاره کرد که به هنگام جستجو یرای آگهی کار می‌توان به آن اعمال کرد. فیلتر‌هایی نظیر شهر، رشته تحصیلی، زمینه تخصصی و… از جمله این فیلترهاست. همچنین داشتن موتور جستجوی سریع و هوشمند از دیگر مزایای سایت www.yenibiris.com محسوب می‌شود.

تا این قسمت از مقاله با چند سایت از معروف‌ترین و کاربردی‌ترین سایت‌های کار یابی ترکیه آشنا شدید. سایت‌هایی که می‌توانند در خصوص یافتن بهترین کار با مزایای قابل قبول، شما را یاری نمایند. اما خوب است بدانید که یافتن کار و استخدام در ترکیه بدون مشاوره و بهره‌مندی از راهنمایی‌های تخصصی، چندان کار راحتی نیست و بهتر است که برای این‌کار حتماً از یک مؤسسه معتبر کمک بگیرید.

اخذ اجازه کار ترکیه با اویم استانبول

اویم استانبول یک شرکت معتبر و فوق‌العاده عالی در زمینه مهاجرت به ترکیه است که عمده فعالیت آن اخذ اقامت و شهروندی و پاسپورت ترکیه از طریق خرید خانه در استانبول است. از دیگر خدمات تضمینی اویم استانبول می‌توان به اخذ اجازه کار ترکیه یا چالیشما ایزنی اشاره کرد. چالیشما ایزنی درواقع مجوز کار برای‌ اتباع خارجی است که جهت مهاجرت کاری به ترکیه، قطعاً به آن نیاز پیدا خواهید کرد و اخذ آن چندان راحت نیست. اما اویم استانبول می‌تواند به‌راحتی آن را به برای شما فراهم کند. برای هر خدماتی در خصوص کار، اقامت و زندگی، خرید و فروش ملک، امور تجاری و اداری، اخذ انواع اقامت و کاریابی تضمینی ترکیه، شما می‌توانید به اویم استانبول به نشانی اینترنتی https://evimistanbul.ir/ مراجعه نمایید.

5/5 - (4 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.