کامل ترین مقالات آموزشی اینستاگرام از خرید پیج تا دیلیت اکانت اینستاگرام

0

اگر می‌خواهید کسب و کار جدیدی را شروع کنید و یا به‌دنبال افزایش درآمد در اینستاگرام هستید باید جدیدترین مقالات آموزشی اینستاگرام را مطالعه کنید. امروزه تمامی کسب وکارها، برندها و همچنین افراد معروف در عرصه های مختلف، در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام حضور دارند و اینستاگرام فضایی برای گشت و گذار، جستجوی کاربران و انتخاب محصول و خدمات شده است.

آموزش اینستاگرام

اینستاگرام بعد از فیسبوک، بیشترین کاربر فعال در هر ماه را دارد و بیش از 200 میلیون صفحه‌ی کسب و کار در آن وجود دارد. اینستاگرام بهترین فضا برای دیده شدن و انتخاب شدن است. اینستاگرام یک ابزار قوی برای تبلیغات و بازاریابی مشاغل و برندها است و هر روز کاربران جدیدی به آن افزوده می‌شود.

صفر تا صد ترفندهای اینستاگرام

یادگیری ترفندهای اینستاگرام و قوانین آن برای هر فردی که در دنیای کسب و کار مجازی حضور دارد، لازم و ضروری است. بنابراین آموزش اینستاگرام و دسترسی به جامع‌ترین مقالات آموزشی اینستاگرام از مهمترین اقدامات در زمینه‌ی توسعه کسب و کار است.

 

نمونه ای از عنوان‌های مهم مقالات آموزشی اینستاگرام:

  • آموزش ساخت اکانت اینستاگرام
  • آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام
  • آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام
  • آموزش بیزینسی کردن پیج اینستاگرام
  • ارتقا امنیت حساب کاربری
  • آموزش راه اندازی فروشگاه
  • آموزش صفر تا صد ترفندهای اینستاگرام
  • آموزش کار با ریمایندر اینستاگرام
  • آموزش ساخت لوگو برای پیج اینستاگرام
  • تغییر نام و نام کاربری در اینستاگرام
  • آموزش قدم به قدم تغییر ایمیل و شماره اینستاگرام

در ادامه به دو موضوع مهم می‌پردازیم که همیشه از دغدغه‌های کاربران اینستاگرام و افرادی که میخواهند استارت کسب و کار خود را بزنند، بوده است.

 

آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام

یکی از مهم‌ترین موضوعات آموزشی در اینستاگرام چگونگی حذف اکانت در اینستاگرام است که شاید در ظاهر ساده باشد ولی نیاز به آموزش و دقت کافی دارد. گاهی اوقات کاربران مجبور می‌شوند اکانت اینستاگرام خود را حذف کنند.

لازم است بدانید حذف یا دیلیت اکانت اینستاگرام هم به‌صورت موقت و هم دائمی قابل انجام است. بنابراین دلیل شما برای دیلیت کردن پیج خیلی مهم است، شاید مشکل شما با حذف موقت حل شود و نیازی به پاک کردن همیشگی نباشد.

برخی از این دلایل عبارتند از:

  • نقض قوانین اینستاگرام، به‌عنوان نمونه ارسال محتوای غیرقانونی یا نامناسب.
  • درخواست حذف اکانت توسط خود کاربر. در این حالت، اینستاگرام برای جلوگیری از حملات هکری به اکانت، تایید هویت کاربر را درخواست می‌کند و پس از تایید، اکانت کاربر حذف خواهد شد.
  • تخلف از قوانین حریم خصوصی اینستاگرام، مثلاً انتشار عکس یا فیلم دیگران بدون اجازه و موافقت آن‌ها.
  • عدم دسترسی به اکانت، به‌عنوان مثال وقتی‌که رمز عبور فراموش شود و دسترسی به آدرس ایمیل یا شماره تلفن موبایل مرتبط با اکانت اینستاگرام نیز مقدور نباشد.

به‌هر حال قبل از حذف اکانت از اینستاگرام، می‌بایست تمامی اطلاعات مورد نیاز و مهم از جمله عکس‌ها و ویدیوهای مورد علاقه، پیام‌ها و فالوورها را به طور کامل پشتیبان‌گیری کنید.

نکات مهم قبل از دیلیت اکانت اینستاگرام

در حالی که حذف اکانت اینستاگرام در نهایت می‌تواند به‌عنوان یک گزینه‌ی قابل قبول و موثر در برخی موارد پیشنهاد شود، اما قبل از اقدام به حذف اکانت، باید به چند نکته زیر توجه کرد:

  • پیش از حذف اکانت، اطمینان حاصل کنید که تمامی اطلاعات مهم شما مثل عکس‌ها، ویدئوها و مخاطبین شما بک‌آپ گرفته شده است.
  • در نظر داشته باشید که با حذف دائمی اکانت اینستاگرام، آی‌دی پیج شما از بین میرود و دیگر به آن دسترسی ندارید، البته ترفندی برای حفظ آی‌دی وجود دارد.
  • در صورتی‌که برای حل مشکلی در اکانت خود نیاز به راهنمایی دارید، ابتدا سعی کنید به راهنمای خود اینستاگرام مراجعه کنید یا با مطالعه مقالات آموزشی اینستاگرام از سایت اینستاگیت، راه حل مشکل خود را پیدا کنید.
  • هنگامی که تصمیم به حذف اکانت اینستاگرام گرفته‌اید، در شبکه‌های اجتماعی دیگر، نام کاربری یا اطلاعات تماس خود را با دنبال کننده‌های خود به اشتراک بگذارید تا بتوانند شما را پیدا کنند.

بعد از دیلیت اکانت برای آی‌دی پیج چه اتفاقی می‌افتد

بعد از حذف اکانت اینستاگرام بصورت دائمی، آی‌دی آن پیج دیگر در دسترس نخواهد بود و با استفاده از آن نمی‌توان پیج جدیدی ایجاد کنید. همچنین تمامی محتویات، فالوورها و دنبال کنندگان پیج حذف خواهند شد. در نتیجه قبل از حذف اکانت، بهتراست دقیقاً مطمئن شوید که می‌خواهید پیج خود را پاک کنید.

اما ترفندهایی وجود دارد تا شما بتوانید حتی در حالت حذف دائمی پیج خود، آی‌دی مورد نظر را حفظ کنید و حتی بتوانید پیج حذف شده را بازیابی کنید.

میتوانید مراحل گام به گام آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام و ترفندهای آن‌را در سایت https://instagit.ir مطالعه کنید.

 

خرید پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام به‌معنای خرید یک صفحه آماده است که قبلا توسط کاربر دیگری ایجاد شده است وبه‌علت داشتن فالوور بالا در اینستاگرام یک گزینه خوب برای شروع کسب و کار است. باید به این نکته توجه داشت، خرید پیج آماده اینستاگرام فقط در برخی موارد و با دقت و حساسیت باید انجام شود.

البته خرید پیج اینستاگرام مزایا و معایب خود را دارد که در ادامه به آنها اشاره میکنیم:

مزایای خرید پیج اینستاگرام:

  1. صرفه جویی در زمان: خرید پیج فعال می‌تواند به شما کمک کند تا زمان و نیروی زیادی را صرف ساختن پیج و جذب فالوور و لایک‌ نکنید.
  2. شروع سریع: با خرید پیج آماده در اینستاگرام، شما می‌توانید به‌سرعت با نمایش پروفایل خود در شبکه‌های اجتماعی دیگر کار خود را آغاز کنید و به جذب فالوورهای جدید و افزایش تعامل در صفحه‌ی اینستاگرام بپردازید.
  3. افزایش اعتبار: پیج‌هایی که تعداد فالوور بالا دارند، به‌عنوان یک پیج معتبر دیده می‌شوند و می‌توانند به افزایش اعتبار شما در میان کاربران اینستاگرام کمک شایانی کنند.

معایب خرید پیج آماده:

  1. احتمال کلاهبرداری: نکته مهم در خرید پیج اینستاگرام، دسترسی به ایمیلی است که پیج با آن ساخته شده است. اگر ایمیل اصلی از فروشنده گرفته نشود، میتواند پس از فروش پیج، رمز آن‌را توسط ایمیل اصلی تغییر دهد و آن‌را از دسترس شما خارج کند.
  2. فالوورهای فیک و غیرفعال: گاهی اوقات سایت های نامعتبر اقدام به فروش پیج‌هایی با فالوور فیک میکنند. این فالوورهای غیر واقعی نه تنها کمکی به جذب مخاطب و بالا بردن تعامل پیج نمی‌کنند بلکه باعث ریزش و افت کسب و کار شما میشوند.
  3. عدم تطابق با محتوای پیج: در برخی موارد، پیج‌های خریداری شده ممکن است با محتوا و نیازهای کسب و کار شما و یا موضوع پیج شما همخوانی نداشته باشند، که این نکته مهم، باعث کاهش اثربخشی استفاده از پیج خریداری شده می‌شود.

با در نظر گرفتن موارد بالا به این نتیجه می‌رسیم از هر منبعی نباید اقدام به خرید پیج اینستاگرام کرد. اعتبار و دانش تخصصی سایت فروشنده، در انتخاب بهترین پیج آماده، مناسب کسب و کار و برند شما، موثر است. میتوانید برای خرید پیج آماده اینستاگرام از سایت اینستاگیت https://instagit.ir مشاوره و اقدام نمایید.

4.2/5 - (5 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.