تلویزیون سامسونگ Q70B کیولدی اقتصادی برای گیمرها!

0

تجربه داشتن نمایشگر کیولد قطعاً می‌تواند شما را دلخوش به مشاهده تصاویری با رنگ و لعاب بی نظیر نماید که حجم 100% از رنگ را به کار می‌گیرد. تلویزیون سامسونگ Q70B یکی از نمایشگرهای حرفه‌ای قیمت مناسب سال 2022 مختص این برند کره‌ای است که می‌تواند با وضوح تصویر فورکی 8 میلیون پیکسلی در کنار فناوری کوانتوم دات، محشر به پا کند و شما را غرق در رنگ و جزئیات نماید. رفرش ریت 120 هرتز و سازگاری عالی با کنسول های نسل نهم از ویژگی جذاب دیگر این نمایشگر است که عملکرد گیمینگ فوق‌العاده را ارائه می‌دهد.

زبان طراحی تلویزیون سامسونگ Q70B شبیه اصالت خانوادگی اش است، در کنار این چند ریزه کاری در ظاهر باعث تمایز و حفظ وقار این کیولد حرفه ای شده است. کیولد سامسونگ Q70B همان روح پرمدعای سامسونگ را در خود دارد و انتظار می رود در میدان رقابت ها گرد و خاک زیادی به پا کند.

تلویزیون سامسونگ را به مدل‌های کریستالی بیشتر می‌شناسیم که البته چند سالی است از QLEDهایش نیز رونمایی کرده است، تا مجموعه خود را کامل‌تر نماید و به این صورت تکنولوژی صفحه، نور و رنگ را ارتقاء داده است. بین این‌ها سه مدل کیولد داریم که تلویزیون Q70B حد واسط آن‌هاست و باید گفت ارزانترین کیولد گیمینگ سامسونگ به شمار می‌رود، زیرا پایین‌تر از آن Q60B را داریم که فاقد قابلیت مخصوص بازی است و رفرش ریت 60 هرتز دارد.

تلویزیون QLED سامسونگ Q70B پارسال «2021» با نام Q70A وارد بازار شد که در سال جدید با سیستم عامل Tizen نسخه جدید 6.5 بازتولید شد تا ورژن نوینی از امکانات و قابلیت‌ها را در دسترس طرفدارانش قرار دهد، در واقع این مدل از پرفروش‌های برند سامسونگ در سال قبل بوده است که توانسته در بین طرفدارانش جا خوش کند. شما می‌توانید برای خرید تلویزیون Q70B به وبسایت دهکده مراجعه کنید و این محصول را با دیگر مدل‌های موجود مقایسه کنید یا از راهنمایی کارشناسان فروش آن برای انتخاب بهترین تلویزیون متناسب با بودجه‌تان کمک بگیرید.

ظاهر ستودنی از نوع AirSlim

راستش را بخواهید سامسونگ روی ظاهر نمایشگرهایش انگار که وسواس خاصی دارد و برایش مهم نیست بالارده باشد یا پایین‌رده، در هر صورت طراحی را در حد اعلاء انجام می‌دهد تا کاربرانش دغدغه چهره زیبای تلویزیون را نداشته باشند و زمان خرید به چیزهای دیگری فکر کنند. سایزبندی تلویزیون کیو 70 بی به صورت؛ 55, 65, 75, 85 اینچ می‌باشد و بین آن‌ها سایزهای خوش فروش و به قولی پرفروش هم دیده می‌شود.

کیفیت تصویر تلویزیو نQ70B

بدنه کاملاً محکم و ضخامتی بسیار کم دارد، فریم دور نمایشگر مشکی رنگ طراحی شده است و کنارش یک حاشیه باریک دور تا دور صفحه را احاطه کرده است که باریکی‌اش باعث شده تا زاویه دید بازتری در اختیار مخاطب قرار گیرد و تمرکز فقط روی محتوا باشد. پایه مشکی رنگ و به صورت مستطیل وسط بوده که به راحتی تمام سایزها را روی خود نگه می‌دارد و معمولاً برای آن‌ها نیازی به خرید میز بزرگ ندارید.

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ Q70B

فناوری Quantum Dot در این تلویزیون LED جایگزین خیلی از تکنولوژی‌های غیر قابل قبول شده و شبیه به یک فیلتر عمل می‌کند تا تصویر را قبل از اجرا از آن رد کند و رنگ و لعاب خاصی به آن‌ها بدهد و در کنار کیفیت تصویر4k کاری کند چیزی که مشاهده می‌کنید بسیار نزدیک به واقعیت باشد. پنل VA از مشخصه‌های این کیولد سامسونگ است و کنتراست خوبی را به همراه دارد و در کنارش جولان دادن HDR10+, HLG این کنتراست را بالاتر می‌برند تا جزئیات در نقاط تیره و روشن واضح‌تر نمایان شوند و برای این کار از Contrast Enhancer استفاده می‌کند.

تلویزیون گیمینگ سامسونگ Q70B

پردازنده Quantum Processor 4K قدرت ارتقاء خوبی برای تصاویر بی کیفیت دارد و به کمک قابلیت AI Upscale آن‌ها را تا حد فورکی بالا می‌برد، همچنین با فناوری حرکتی Motion Xcelerator Turbo+ کاری می‌کند تا تصاویر به صورت روان و یکنواخت و بدون بریدگی به جریان در آیند. بلک لایت Edge LED در نوع خود کم نظیر است و وجود فناوری DUAL LED با نوردهی دقیق و تنظیم تُن رنگ‌ها کاری می‌کند در هر شرایط تصویر به صورت بهینه به نمایش در آید.

گیم پلی روان و سریع

تلویزیون گیمینگ سامسونگ Q70B با رفرش ریت 120 هرتزی که دارد، یک بازی سریع را ارائه می‌دهد که وجود VRR در این بین کاری می‌کند هر صحنه را از 60 تا 120 هرتز با شرایط درست خودش مشاهده نمایید. همچنین وجود پورت HDMI 2.1 خبر خوبی برای گیمرهای حرفه‌ای است که کنسول‌های نسل نهم، همچون PS5 را بتوانند به آن‌ وصل کنند. قابلیت ALLM نیز این وسط فاصله بین حرکت کنسول را تا اجرا روی صفحه نمایش به حداقل می‌رساند. زمان پاسخ‌گویی 4.5 میلی برثانیه و تأخیر ورودی 5.6 میلی برثانیه کاملاً بر این امر صحه خواهند گذاشت که مناسب برای بازی می‌باشد.

صدایی در خور یک میان رده

کیفیت صدا یک میان رده معمولاً 20 وات است که تلویزیون Q70B سامسونگ هم از این قاعده مستثنی نیست و برای حالت عادی و نمایش خانگی بسیار هم مناسب می‌باشد، اما در صورتی که در فضای خیلی بزرگی به کار گرفته شوند نیاز دارید تا به یک ساندبار از طریق Bluetooth متصل شوید. البته Q-Symphony نیز اینجاست تا هماهنگی لازم بین صداهای تلویزیون را با این سیستم صوتی اضافی برقرار کند و وجود Dolby Digital Plus و همراهانش در بهبود کیفیت صدا در هر شرایطی بی تأثیر نیستند.

راه‌گشای هدف‌های شما

هوشمند بودن از جذابیت‌های تلویزیون سری 7 سامسونگ Q70B است و با سیستم عامل Tizen نسخه 6.5 که دارد می‌تواند بعد از اتصال به WiFi دسترسی به دستیارهای صوتی را فراهم کند. همچنین وجود فناوری Multi Veiw با تقسیم صفحه و اتصال راحت به گوشی با Tap view و Mirroring از دیگر خدمات این بخش به شمار می‌روند.

حرف آخر

خرید تلویزیون سامسونگ Q70B راست کار افرادی است که از تکنولوژی‌های جدید استقبال می‌کند و مدلی برای نمایش خانگی و استفاده روزمره می‌خواهند تا در صورت لزوم بتوانند با آن بازی حرفه‌ای هم انجام دهد و مجبور به پرداخت هزینه خیلی زیادی نشوند. زیرا قیمت تلویزیون سامسونگ Q70B به نسبت فناوری‌های جذابی کیولد و امکاناتش به شدت به صرفه و مناسب تلقی می‌شود.

برای مشاهده قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ Q70B به فروشگاه دهکده سر بزنید!

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.