ساده و سریع‌ ترین راه دریافت ویزای چین و دبی

0

دبی و چین از مقاصد محبوب گردشگری هستند که به دلیل جاذبه‌های فراوان، توریست‌ها را از سراسر جهان به سمت خود می‌کشانند و در رده‌ توریست‌پذیرترین مناطق گردشگری و تجاری قرار گرفته‌اند.

با توجه به جذابیت این مناطق برای گردشگران و تجار، آژانس‌های مسافرتی پکیج‌های متنوعی برای سفر به این مناطق طراحی و مراکز معتبر دریافت ویزا، شرایط دریافت ویزای چین و دبی را برای مسافران هموار کرده‌اند. اگر شما هم قصد دریافت ویزای دبی یا چین و سفر به این مناطق را دارید، با ما همراه باشید تا درمورد شرایط و راه و رسم دریافت سریع، ساده و بی دردسر ویزا برای این مناطق آگاه شوید.

دریافت فوری ویزای چین

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، طی چند سال اخیر چین در رده برترین کشورهای توریست‌پذیر دنیا قرار گرفته ‌است که اجازه ورود گردشگران و مسافران با مقاصد مختلف تحصیلی، کاری، تفریحی و… را در مدتی معین صادر می‌کند. به این ترتیب مسافران به این کشور با هر هدفی، اعم از مهاجرت، تجارت، تحصیل، تفریح و … ابتدا باید مجوز ورود یا ویزای چین را دریافت کنند که تجربه ثابت کرده است گاه پروسه دریافت ویزای این کشور، بسته به اینکه چه نوع ویزا و با چه هدفی دریافت می‌شود، زمان‌بر و سخت است. اما راهکارهایی وجود دارد که روند انجام این کار را سریع و ساده می‌کند. این راهکار، سپردن پروسه به آژانس‌های معتبر و مراکز دریافت ویزای مطرح است. در ادامه در این باره بیشتر می‌خوانید:

انواع ویزای چین

به صورت کلی کشور چین دارای ویزاهای متنوعی مانند ویزای خدمه، اقامت دائم، بازدیدکننده، ترانزیت، توریستی، روزنامه‌نگاری، تجاری، پیوست خانواده، استعدادهای حرفه‌ای، تحصیلی و کاری است که دریافت هر یک از آن‌ها شرایط و ضوابط خاص خود را دارد. به عنوان مثال برای دریافت ویزای توریستی چین، نیازی به گرفتن وقت سفارت نیست و این ویزا در نوع عادی برای مدت ۳ ماه برای متقاضیان ارائه می شود. البته این ویزا به شرطی به سهولت به متقاضیان ارائه می‌شود که درخواست دریافت ویزا از سمت شخص حقیقی یا نماینده وی به سفارت ارائه شود؛ ضمن اینکه تمکن مالی (برای هر شخص ۸ هزار دلار) از واجبات دریافت ویزای چین است.

این درحالیست که دریافت ویزای کاری برای ورود به چین، کار چندانی ساده‌ای نیست و متقاضیان دریافت این ویزا، نیازمند دریافت دعوت نامه تجاری از یک شرکت معتبر چینی هستند که قابل استعلام باشد. به صورت کلی دریافت ویزای کاری برای ورود به کشور چین پروسه‌ای پیچیده‌تر از ویزای تفریحی دارد و بهتر است برای دریافت این ویزا از نظر و مشورت کارشناسان خبره در این زمینه استفاده کنید. اینکار نه تنها شما را از سردرگمی نجات می‌دهد، بلکه در کاهش هزینه‌هایتان نیز بسیار مؤثر است. با توجه به این موضوع، برخی از آژانس‌های مسافرتی و مراکز دریافت ویزا، با ارائه خدماتی ویژه، انجام این امر مهم را برای مسافران چین آسان کرده اند.

دریافت ویزای دبی در سریع‌ترین زمان

می‌توان گفت که دبی یکی از پررونق‌ترین مناطق خاورمیانه در تجارت و صنعت توریسم است که با پیشرفت‌های روزافزون خود طی دو دهه اخیر، به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری و تجاری جهان تبدیل شده‌است. به همین دلیل در چهار فصل سال، دبی میزبان گردشگران بسیاری از اقصی نقاط جهان است.

مانند بیشتر مناطق گردشگری که در مرزبندی کشورهای مختلف قرار دارد، توریست‌های خارجی باید برای ورود به دبی نیز مجوز یا ویزا کسب کنند. به بیان ساده‌تر، هموطنان ایرانی که قصد سفر به دبی را دارند، باید از میان ویزاهای تفریحی، کاری، تحصیلی، تجاری، ترانزیت و… ویزای مناسب را دریافت و پس از آن برای خرید بلیط سفر اقدام کنند. به این ترتیب اگر قصد تحصیل، کار و تجارت یا سرمایه‌گذاری در این منطقه مدرن را دارید، بهتر است بابت دریافت مناسب‌ترین نوع ویزا با کارشناس یا مشاوران آگاه و مطلع در این زمینه مشورت کنید تا مناسب‌ترین ویزا را دریافت و عازم دبی شوید.

انواع ویزای دبی

ویزاهای دبی به چند دسته، ترانزیت که ۴۸ ساعته و ۹۶ ساعته هستند، کوتاه مدت ۱۰ روزه، ویزای مولتی ۳۰ روزه، ۶۰ روزه و ۶۰ روزه مولتی (چند بار ورود) تقسیم می‌شوند که در این بین ویزای توریستی ۱۰ روزه و یکماهه توریستی، از پرتقاضاترین انواع ویزای دبی به شمار می‌آیند. پروسه دریافت این ویزا را نیز می‌توان به نمایندگانی از مراکز معتبر دریافت ویزا سپرد تا در اسرع وقت مجوز ورود به دبی برایتان صادر شود. همچنین می‌توانید به صورت آنلاین برای دریافت ویزای این منطقه اقدام کنید. البته باید این موضوع را در نظر داشته باشید که برای رزرو ویزا باید پاسپورت شما ۶ ماه اعتبار داشته باشد.

دریافت سریع، ساده و بی دردسر ویزا

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، بهتر است دریافت انواع ویزای تفریحی، تجاری و سرمایه‌گذاری و… را با مشورت و راهنمایی متخصصان و کارشناسان این حوزه انجام دهید. حتی می‌توانید کل پروسه ارائه درخواست و دریافت ویزا را به مراکز معتبر دریافت ویزا مانند ویزافوری واگذار کنید و با خیال راحت ویزای خود را نه تنها برای چین و دبی، بلکه برای کشورهای دیگر دریافت کنید. با مراجعه به سایت https://visafori.com می‌توانید از خدمات اخذ ویزا بهره‌مند شوید.

این مجموعه با اتکا به تخصص کارشناسان خود و بر پایه ویژگی‌هایی چون دریافت سریع ویزای دبی و چین، کاهش خطر ریجکت (رد) شدن و… از لحظه ثبت درخواست ویزا تا زمان دریافت آن به طور تخصصی و حرفه‌ای مسافران را حمایت خواهد کرد.

این مؤسسه گردشگری به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های فعال در این حوزه، در راستای تحقق شعار خود مبنی بر تسهیل دریافت ویزا برای عموم هموطنان، خدمات پکیج ویزای دبی و ویزای چین را با شرایطی ویژه و آسان ارائه کرده است و شما می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.