بهترین اسباب بازی دخترانه برای هدیه عید

0

هر بار این اتفاق می‎افتد، چه در عید یا جشن دیگری، والدین سردرگم می‌شوند که چه هدایایی به فرزندان خود بدهند که بیشتر از یک اسباب بازی معمولی باشد و به عنوان بهترین اسباب بازی دخترانه برای هدیه عید در نظر گرفته شود. چیزی که در عرض چند روز نمی‌شکند، تازگی آن خیلی زود از بین نمی‌رود و پلاستیک ارزان قیمت و معمولی ندارد.

امروزه یافتن هدایای مفید برای بچه‌ها سخت است. چیزی که بعد از این همه سال کار با کودکان یاد گرفته‌ام، این است که بچه‌ها ساده‌تر از آن چیزی هستند که والدینشان فکر می‌کنند. گاهی اوقات والدین چیزهایی را می‌خرند که ما فکر می‌کنیم بچه‌ها به آن علاقه مند هستند، در حالی که بچه‌های ما چیزی بسیار کم هزینه می‌خواهند. با توجه به این توضیحات به نظر شما بهترین اسباب بازی دخترانه برای هدیه عید چیست؟

معرفی بهترین اسباب بازی دخترانه برای هدیه عید

تنوع بسیار زیادی برای هدیه دادن به دختران وجود دارد. با این حال اکثر والدین به دنبال بهترین اسباب بازی دخترانه برای هدیه عید هستند. به خصوص الان که عید نوروز نزدیک است. برای راحتی شما چندین ایده مختلف را معرفی می‌کنیم تا شما از میان آن‌ها، یکی را انتخاب کنید.

عروسک های دست ساز

آیا می‌توانید لذت دخترانتان را تصور کنید، وقتی همنام خود را در قالب یک عروسک دستی کشف می‌کنند؟ این اسباب بازی مخملی که توانایی خوانندگی، سخن گفتن و … را دارد، هدیه‌ای عالی برای یک یک دختر است. این عروسک‌ها در سایزها، اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف برای دختران شما عرضه شده‌اند و همه سلایق را تحت پوشش قرار می‌دهند.

منبع آموزشی؛ حیوانات مزرعه

این حیوانات مزرعه بزرگ هدیه ای عالی برای دختران کوچولو و کنجکاو شما هستند. این حیوانات با جزئیات به نظر واقعی و مواد بادوام نرم، برای بازی و یادگیری تخیلی طراحی شده‌اند.

حیوانات مزرعه، اگرچه برای کودکان ۱۸ ماهه هدف قرار می‌گیرند، اما به نظر می‌رسد که از گروه‌های سنی پیشی می‎گیرند؛ زیرا برخی از دختران سه ساله به همان اندازه شیفته حیوانات می‌شوند.

ست کادویی فنجان و کاسه

ست کادوی فنجان و کاسه، گاهی برای از شیر گرفتن نوزاد استفاده می‎شود و کاربردی‎ترین هدیه عید برای کودکان نوپا است. بسیار خوب، درست حدس زدید این بیشتر برای مادران است؛ زیرا باعث صرفه جویی زیادی در آشفتگی می‌شود، اما از آنجایی که استقلال را از سنین پایین تشویق می‌کند، دختران شما نیز آن را دوست دارند. برخی از دختران هنوز با نوشیدن صحیح یک فنجان آب یا چایی دست و پنجه نرم می‌کند و بیشتر محتویات به جای اینکه در دهانشان باشد، روی لباس آن‌ها می‎ریزد. پس این گزینه را می‌توان، به عنوان بهترین اسباب بازی دخترانه برای هدیه عید در نظر گرفت.

یک منبع آموزشی؛ دوربین حیات وحش

دوربین سافاری یک منبع یادگیری و یک هدیه بسیار عالی برای دختر پیش دبستانی شما است. دارای سه پایه، دوچشمی و حاوی ۱۳۰ تصویر داخلی است که سافاری را به اتاق نشیمن شما می‌آورد. دختران شما از دوربین سافاری خود خوشحال هستند و دائماً حقایق جدیدی را برای شما بازگو می‌کنند.

عروسک باربی

یکی از بهترین اسباب بازی دخترانه برای هدیه عید، عروسک باربی است. بعد از این که فیلم باربی منتشر شد، فروش این عروسک چندین برابر شد و علاقه دختران به این فیلم و عروسک افزایش یافت. عروسک باربی در اندازه‌ها، رنگ‌ها و سایزهای مختلفی عرضه می‌شود و به شما امکان خرید متنوع و نامحدود را می‌دهد.

خرس ها مخملی

فرقی ندارد برای عید یا ولنتاین، دختران در هر سنی که باشند عاشق خرس‎های مخملی هستند. این خرس‌های با چهره‎های زیبا و معصومانه‌ای که دارند دل هر دختر بچه‌ای را می‌برند. دختران شما چه برای بازی، چه برای خواب و چه برای تزئین اتاقشان می‌توانند از آن استفاده کنند.

ست پخت و پز یا آشپزخانه

یک ست پخت و پز برای بچه‌های بزرگ‌تر با پیش بند، کاسه مخلوط کن، جعبه‌های کیک با پیمانه‌های اندازه گیری همیشه محبوب است! برای بچه‌های کوچک، مجموعه‌ای از قابلمه‌ها و ماهیتابه‌ها برای بازی یک هدیه عالی است و نیازی به خرید نسخه اسباب بازی آن ندارید. در عوض، آن‌ها را واقعی و کوچک‌تر بخرید که عمر طولانی‌تری دارند.

عروسک های آنا و دلسا

عروسک آنا و دلسا

قطعا شما هم انیمیشن زیبای آنا و دلسا را دیده‌اید. چنان هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند که دختران شما حق دارند به چنین شخصیت‌هایی علاقه مند شوند. با خرید عروسک‌های آنا و دلسا به آن‌ها کمک می‌کنید تا تخیل قوی‌تری داشته باشند و به شخصیت پردازی بیشتری بپردازند.

عروسک دختر کفشدوزکی (LadyBug)

دختر کفشدوزکی به عنوان بهترین اسباب بازی دخترانه برای هدیه عید نیز در نظر گرفته می‌شود. شما می‌توانید در کنار خرید این عروسک یک ست کامل لوازم التحریر دختر کفشدوزکی نیز خریداری کنید تا شوق و خوشحالی دختران شما بیشتر شود.

عروسک دختر توت فرنگی

دختر توت فرنگی یکی از شخصیت‌های بسیار جذابی است که برای کودکان ۵ تا ۶ سال بسیار گزینه ایده‎آلی است. دختران با تماشای کارتون‌ها و انیمیشن‌هایی همچون دختر توت فرنگی شاید هزاران بار خودشان را به جای آن شخصیت تصور کنند. با خرید این عروسک به تخیل و رویاپردازی دخترانتان کمک بیشتری خواهید کرد.

عروسک های پرنسس و باربی

سیندرلا، راپونزل، آناستازیا، سفید برفی، دیو و دلبر و … از جمله شخصیت‌های هستند که حتی در بزرگسالی نیز برای ما محبوب و دوست داشتنی هستند. زمانی که برای خرید عروسک سیندرلا یا دیگر پرنسس‌ها اقدام می‌کنید می‌توانید قلعه، لباس و دیگر تجهیزات موجود را برای دخترانتان خریداری کنید تا به رویا پردازی آن‌ها عمق بیشتری ببخشید. خریداری همه این اسباب بازی‌ها زمانی که در یک فروشگاه و وب سایت معتبر انجام شود، خیال خودتان و اطرافیان را از بابت کیفیت راحت می‌کند.

سخن نهایی

امیدوارم لیست بهترین اسباب بازی دخترانه برای هدیه عید، به شما در رفع استرس خرید عید امسال کمک کرده باشد. گزینه‌های بسیار زیادی برای دختران شما وجود دارد که شما با دست باز می‌توانید برای خرید اقدام کنید.  به خصوص اگر به فروشگاه و وب سایتی مراجعه کنید که از تنوع بسیار زیادی برخوردار باشد. فراموش نکنید که هدیه دادن به دختران در روز عید آن‌ها را بسیار خوشحال و خرسند می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر درباره ایده‌های هدیه عید برای کودکان، لطفا به فروشگاه و وب سایت کی کی تویز نیز سری بزنید. عید شما عزیزان پیشاپیش مبارک!

 

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.