انتخاب هدایای تبلیغاتی تاثیرگذار

0

هدایای تبلیغاتی

اولین اقدام برای دستیابی به تبلیغات موثر شناسایی نیازها و سلیقه جامعه‌ی هدف است. قدم دوم شناخت راه‌های موثر برای برقراری ارتباط با مشتریان. و قدم سوم اطلاع از شیوه‌های نوین تبلیغات، بازاریابی و فروش محصولات. همانطور که می‌دانید راه‌های مختلفی برای تبلغیات وجود دارد. مثلا حضور در نمایشگاه‌ها و سمینارها، تبلیغات محیطی مثل چاپ بنر و تراکت، چاپ تبلیغات روی هدایای تبلیغاتی و … . هدایای تبلیغاتی از موثرترین اقدامات در راستای بازاریابی و فروش است.

هدایای تبلیغاتی از نظر مادی و معنوی تاثیرگذارند. زیرا هم کاربردی هستند و هم سبب شکل‌گیری ارتباط بیشتر و بهتر بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان می‌شوند. هدایای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که با توجه به نوع کسب وکار شما، سلیقه‌ی مشتریان و نیازمندی‌های آنها دسته‌بندی شده و در اختیار صاحبان شرکت‌ها قرار می‌گیرند تا دلایل و مناسبت‌های مختلف تقدیم کارمندان، مشتریان و مخاطبان ‌شوند.

همانطور که می‌دانید هدایای تبلغیاتی بسیار گسترده هستند و تعداد اقلامی که در زیرمجموعه این هدایا قرار دارند، بسیار زیاد است. انتخاب هدایای تبلیغاتی به عواملی مانند نوع کالا و خدمات، جایگاه مخاطبان، مناسبت‌های ملی و مذهبی، بودجه شرکت و سازمان، کاربرد هدایا برای صاحبان کسب‌وکار و مشتریان آنها و … وابسته است. بنابراین برای اینکه نتیجه مطلوبی از ارائه هدایا به مخاطبان به دست آورید باید چند نکته را در نظر بگیرید.

اول اینکه مخاطبان خود را بشناسید و بدانید با چه قشری و با چه صنفی سر وکار دارید تا بتوانید هدایای مناسب و کاربردی برای آنها در نظر بگیرید. زیرا هدیه‌ای که برای مخاطب کاربرد نداشته باشد، به زودی کنار گذاشته می‌شود و هزینه‌ای که برای تبلیغات انجام داده‌اید، بی‌ثمر خواهد شد.

دوم: مناسبت‌ها و رویدادها را در نظر بگیرید. در طول سال مناسبت‌ها ملی و مذهبی بسیاری وجود دارد که می‌توانید به تناسب شغل و کسب وکارتان از میان آنها انتخاب کرده و هدایایی را برای کارمندان، مشتریان و همکاران خود در نظر بگیرید. مثلا به مناسب روز مرد یا روز زن هدایای مناسب این ایام تهیه کنید و تقدیم مخاطبان کنید. این اقدام بر تاثیر هدایای تبلیغاتی شما می‌افزاید. رویدادهایی مانند نمایشگاه‌ها نیز فرصت خوبی برای تبلیغات تخصصی در حوزه کسب و کار شماست که می‌توانید از هدایایی تحت عنوان هدایای نمایشگاهی بهره‌مند شوید.

سومین نکته تخصیص درست بودجه برای خرید هدایا است. این نکته از اهمیت خاصی برخوردار است؛ زیرا در مواقعی لازم است از هدایای تبلیغاتی لوکس و لاکچری برای برخی از مخاطبان خود استفاده کنید تا در بازاریابی و فروش موفق باشید. در چنین مواقعی، استفاده از هدایای تبلیغاتی ارزان و یا استفاده از هدایای تبلیغاتی بی‌کیفیت معامله را به ضرر شما به پایان خواهد برد. لازم به ذکر است، گاهی لازم است تبلیغات خود را در سطح گسترده انجام دهید، بنابراین می‎توانید از هدایای تبلیغاتی ارزان استفاده کنید. بنابراین مدیریت و اختصاص بودجه مناسب برای خرید هر یک از این هدایا و بالابردن کیفیت خرید، موجب بازگشت سرمایه برای کسب و کار شما خواهد شد.

هدایای نوروزی

همزمان با پایان سال و فرار رسیدن سال نو، بسیاری از صاحبان کسب‌وکارها تلاش می‌کنند تا فرصت را غنیمت شمرده و تبلیغاتی موثر انجام دهند. دریافت هدیه نوروزی یا عیدی همیشه مطلوب همگان بوده است و همین نکته بهانه خوبی برای ارائه هدایای تبلیغاتی است. زیرا علاوه بر ایجاد حس خوب سال نو، هدیه شما را جذاب و دوست داشتنی جلوه می‌دهد. هدایای مختلفی را می‌توان در آغاز سال جدید به مشتریان هدیه کرد. بسیاری از شرکت ها و موسسات برخی هدایای رایج سال نو را برای تبلغیات خود در نظر می‌گیرند. مهمترین هدایای تبلیغاتی نوروزی انواع سررسید و سالنامه تبلیغاتی، تقویوم رومیزی، ست مدیریتی، خودکار تبلیغاتی و… هستند که در ادامه بعضی از آنها را معرفی می‌کنیم.

سررسید و سالنامه تبلیغاتی

یکی از هدایای بسیار جذاب و زیبا که می‌توانید به عنوان هدیه نوروزی انتخاب کنید. سررسید و سالنامه تبلیغاتی است. سررسید جنبه تبلیغاتی بالایی دارد و بسیاری از کسب وکارها از ‌آن به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده می‌کنند، چاپ سررسید و سالنامه تبلیغاتی، به دو صورت عمومی و اختصاصی انجام می‌شود. سررسید عمومی، سررسید آماده‌ای است که شما فقط می‌توانید روی جلد آن تبلیغات مورد نظر خود را چاپ کنید.

سررسید اختصاصی امکانات بسیار زیادی برای تبلیغات در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید علاوه بر جلد، در تمام صفحات آن اطلاعات خود را چاپ کنید، همچنین نوع جلد، اندازه‌ی قطع، جنس و رنگ کاغذ و نوع صحافی آن را خودتان انتخاب کنید.

نوع دیگری از سررسید تحت عنوان سررسید نیمه اختصاصی در کانون تبلیغاتی صبح آگهی وجود دارد که چاپ تبلیغات روی جلد انجام می‌شود و داخل آن لت تبلیغاتی قرار می‌گیرد. این لت حاوی اطلاعاتی از شما، محصولات و خدمات شماست. این نوع سررسید مقرون به صرفه است و زودتر از سررسید اختصاصی آماده می‌شود.

سررسید و سالنامه از نظر قطع و اندازه انواع مختلفی دارد. مهمترین قطع‌های سررسید قطع وزیری، قطع رقعی، پالتویی، جیبی هستند. علاوه بر این نوع جلدی هم که برای تهیه و چاپ سررسید تبلیغاتی در نظر گرفته می‌شود، متنوع و گوناگون است. پرطرفدارترین جلدهای سررسید، جلد چرم، چرم مصنوعی، ترمو، جیر و گالینگور هستند. بنابراین شما می‌توانید اندازه و جلد مورد نظر خود را در خرید سررسید در نظر گرفته و تبلیغات خود را روی آن انجام دهید.

تقویم رومیزی تبلیغاتی

از انواع دیگر هدایای تبلیغاتی پرکاربرد که در روزهای پایانی سال توجهات بسیاری را به خود جلب می‌کند تقویم رومیزی تبلیغاتی است. تقویم رومیزی تبلیغاتی، بر خلاف آنکه بسیار ساده به نظر می‌رسد در زمینه‌ی تبلیغات بسیار موثر است. اگر شما یک تقویم تبلیغاتی رومیزی، روی میز خود داشته باشد، هر زمان که بخواهید برنامه‌ریزی کنید و یا قراری بگذارید، حتما به آن نگاه کرده و به طور ناخودآگاه به دیدن آن عادت خواهید کرد. برای تبلیغات بیشتر علاوه بر استفاده از قالب عمومی تقویم رومیزی می‌توانید از تقویم رومیزی اختصاصی استفاده کنید.

تقویم رومیزی تبلیغاتی اختصاصی

در چاپ تقویم رومیزی اختصاصی، می‌توانید تمام اجزای آن مانند جنس و تعداد کاغذ، نوع صحافی، تصاویر، طراحی صفحات و تبلیغات و … را خودتان انتخاب کنید. مثلا برای زیباتر شدن تقویم می‌توانید از ابزاری مانند پایه چوبی همراه با برگه یادداشت، روکش طلاکوب و نقره کوب و روکش یووی و … استفاده کنید.

علاوه بر این می‌توانید از انواع مختلف تقویم‌های یادداشت‌دار، تقویم رومیزی فانتزی و جعبه ذخیره‌سازی، کاغذ یادداشت اضافه و … بهره‌مند شوید. در نتیجه تقویم رومیزی تبلیغاتی چاپ شده، نقشی از سلیقه و برند شما خواهد بود.

تقویم عمومی یک تقویم از پیش آماده است که شما می‌توانید فقط روی پایه‌ی آن تبلیغات و برند شرکت خود را چاپ کنید. تقویم رومیزی اختصاصی تفاوت زیادی با تقویم رومیزی عمومی دارد. تقویم رومیزی عمومی از نظر قیمت مقرون به صرفه است.

تقویم رومیزی بر اساس جنس پایه در انواع مختلف تقویم رومیزی چوبی، تقویم رومیزی پلکسی(پلاستیک فشرده شفاف) و تقویم رومیزی پایه مقوایی یا گالینگور تهیه و چاپ می‌شود. جنس پایه بر قیمت تقویم رومیزی موثر است. شما می‌توانید بر اساس بودجه و نوع کسب و کار خود مناسب‌ترین نوع آن را خریداری کنید. تقویم گالینگور به دلیل قیمت کمتری که دارد برای چاپ تقویم رومیزی در تیراژ بالا گزینه‌ی مناسبی است.

تقویم رومیزی از نظر ظاهر به سه دسته‌ی تقویم رومیزی اداری، تقویم رومیزی زیردستی و تقویم رومیزی یادداشت‌دار تقسیم می‌شود. تقویم رومیزی اداری بیشتر در ادارات مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از مهمترین انواع تقویم‌های رومیزی اداری، تقویم رومیزی کلاسوری است که به صورت روزشمار تهیه و چاپ می‌شود.

تقویم رومیزی زیردستی، تقویمی است که به حالت خوابیده، روی میز و زیر دست کاربران قرار می‌گیرد. این تقویم غالبا اندازه بزرگتری دارد و از ۵۲ برگه به تعداد هفته‌های سال تشکیل شده است. تقویم رومیزی یادداشت‌دار تقویم رومیزی است که با پایه چوبی، پلکسی و مقوایی تهیه می‌شود. اما بر روی آن اختصاصا برگه‌های یادداشت قرار داده می‌شود این برگه‌ها می‌توانند حاوی تبلیغات شرکت شما باشند.

ست خودکار و سررسید

ست خودکار و سررسید از بهترین نمونه‌های هدیای تبلیغاتی نوروزی است. زیرا در دو نوع ارزان و لاکچری ارائه می‌شود و شما می‌توانید برای مشتریان خود هر یک از این انواع را تهیه کنید. از طرفی چون هدیه‌ای تحت عنوان ست، به مخاطبان خود هدیه داده‌اید آنها را بیشتر به خود جذب کرده و تحت تاثیر قرار خواهید داد. این ست‌ها مقرون به صرفه و در عین حال با کیفیت هستید و شما می‌توانید حتی به مدیران و کارمندان شرکت یا سازمانتان و یا مشتریان خود هدیه کنید.

مدل‌های مختلف ست هدیه مدیریتی تبلیغاتی را در سایت صبح آگهی ببینید و با انواع زیبای سررسیدها و خودکارهایی که وجود دارند، یک ست زیبا برای سال نو تهیه کنید. اگر از خودکار تبلیغاتی ارزان و سررسید تبلیغاتی ارزان برای ست خود استفاده کنید یک هدیه‌ ارزان ولی با کیفیت تهی کرده‌اید. همچنین می‌توانید از سررسیدهای لوکس و لاکچری و خودکار نفیس در این ست استفاده کرده و یک ست لاکچری به جامعه هدف خود اهدا کنید.

ست سررسید و خودکار تبلیغاتی طبق سلیقه و بودجه شما تهیه و تولید می‌شود. در این ست از انواع سررسیدهای اروپایی، رقعی، وزیری با صحافی‌های مختلف دوخت و چسب و فنری و همچنین از انواع خودکار‌های لوکس و یا ارزان استفاده می‌شود. این هدیه مقرون به صرفه مناسب تمامی کسب‌وکارها به ویژه مشاغلی که تازه شروع به کار کرده‌اند، می‌باشد. با چاپ اطلاعات تبلیغاتی روی این محصول برند خود را ارتقا دهید.

هدایای نمایشگاهی

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی از راه‌های انتخاب مفید و سودمند در بازاریابی و تبلیغات به شمار می‌روند. با گسترش نمایشگاه‌های و تعداد روزافزون دوره‌های نمایشگاه‌ها، استفاده از روش‌های مختلف تبلیغات بخصوص تبلغیات به وسیله هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی محبوبیت چشمگیری یافته است. برای حضور پرقدرت در نمایشگاه استفاده از هدایای تبلغیاتی امری لازم و ضروروی است و بسیار موورد استقبال شرکت‌ها قرار گرفته است. بنابراین برای حضور در نمایشگاه لازم است رایجترین هدایای نمایشگاهی را بشناسید.

در نمایشگاه‌ها هدایای بسیار متنوعی از جمله انواع سررسید و تقویم تبلیغاتی، هدایای الکترونیکی، هدایای چرم، هدیای ارزان و هدایا فوری و… همه و همه امکان استفاده دارند. اما چون در قسمت‌های مختلف این مقاله درباره انواع هدایا صحبت می شود در این قسمت به آن نوع از هدایا اشاره می‌کنیم که در تمام نمایشگاه‌ها اهدا می‌شوند و تقریبا توسط تمام افراد حاضر در نمایشگا مورد استقبال قرار می‌گیرند.

ساک دستی تبلیغاتی

تقریبا در تمام نمایشگاه‌ها ابزاری برای فروش وجود دارد یا تولیدکنندگان محصولات و هدایای را برای ارائه در نظر دارند. در این ارائه‌ی یک ساک دستی تبلیغاتی، علاوه براین یک هدیه محسوب می‌شود برای بازدیدکنندگان بسیار کاربردی خواهد. حال تصور کنید که روی ساک دستی تبلیغات شما چاپ شده است بنابراین یک بیلبورد سیار از تبلغات خود به نمایش گذاشته‌اید.

ساک دستی تبلیغاتی در سه نوع اصلی پلاستیک، پارچه‌ای و کاغذی تولید می‌شوند. هر یک از این انواع نیز خود انواع مختلفی دارند. مهمترین نوع ساک دستی پارچه‌ای ساک دستی تبلیغاتی متقال و سوزنی هستند. مهمترین انواع ساک دستی کاغذی ساک دستی مقوایی و کرافت هستند.

روی تمام ساک دستی‌ها از هر جنسی، می‌توانید به روش‌های مختلف تبلیغات و لوگوی شرکت و خدمات خود را چاپ کرده و به بازدیدکنندگان هدیه کنید. علاوه بر این می‌توانید دیگر هدایای را که برای حضور در نمایشگاه در نظر گرفته‌اید در این بسته‌بندی‌های شکیل و زیبا قرار داده و به مشتریان خود هدیه کنید.

یادداشت تبلیغاتی

داشتن یک دفترچه یادداشت در رویدادی مانند نمایشگاه می‌تواند بسیار کاربردی باشد. از طرف دیگر بر بازاریابی و برندینگ شما موثر باشد. بیشتر برگه یادداشت تبلیغاتی به صورت فنری سرچسب‌دار و روکش‌دار و … موجود هستند. شما می‌توانید هر یک از این مدل‌های برگه یادداشت را در نمایشگاه عرضه کنید و به عنوان هدیه در کنار دیگر هدایا مثل خودکار به مشتریان و بازدیدکنندگان ارائه دهید.

در برگه یادداشت تبلیغاتی می‌توانید اطلاعاتی مانند لوگو‌، آدرس و شماره تلفن شرکت و سازمان خود را چاپ کند. نکته مهم درباره برگ یاداشت این است این هدیه مفید جزء هدایای ارزان محسوب می‌شود. بنابراین حتما هدیه‌ای مقرون به صرفه در نمایشگاه خواهد بود.

ساعت تبلیغاتی

ساعت تبلیغاتی از هدایای پرطرفدار در نمایشگاه محسوب می‌شود، زیرا با چاپ لوگو روی صفحه آن می‌توان تبلیغات خود را سال‌های سال در معرض دید افراد مختلف قرار داد. ساعت تبلیغاتی انواع مختلف ساعت دیواری، ساعت رومیزی و ساعت مچی موجود است. از طرفی انواع ساعت دیواری به دلیل این که در مکان‌های مختلف قرار می‌گیرند، بنابراین علاوه بر مشتریان و جامعه هدف شما دیگر افراد نیز با برند شما آشنا خواهند شد. بنابراین مشاهده و خرید انواع ساعت دیواری تبلیغاتی را در سایت صبح آگهی به شما پیشنهاد می‌کنیم.

هدایای تبلیغاتی ارزان

هدایای تبلیغاتی ارزان

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد هدایا به انواع مختلف هدایای لاکچری و هدایای ارزان تقسیم می‌شوند. هدایای تبلیغاتی ارزان در راستای برنامه‌های بازاریابی یک شرکت و سازمان نقس حیاتی دارند. زیرا بودجه‌ی کمی را به خود اختصاص می‌دهند و امکان خرید بالایی ایجاد می‌کنند. همچنین به تعداد افراد بسیار زیادی می‌توان یکی از انواع هدایای تبلیغاتی ارزان هدیه کرد. لازم به ذکر است هدایای ارزان به معنی اجناس بی‌کیفیت نیست، بلکه هدایایی هستند که به دلیل نوع کاربردشان و تنوع زیادی که دارند و دلایل دیگر، گران نیستند.

از مزایای هدایای تبلیغاتی ارزان می‌توان به این نکات اشاره کرد: ابزاری موثر بر بازاریابی و جذب مشتریان جدید هستند. این هدایا علاوه بر قیمت مناسب، باکیفیت و کاربردی هستند. ارائه‌ی هدایای تبلیغاتی ارزان موجب تقویت روابط با مشتریان می‌شود و امکان بازگشت سرمایه را بالا می‌برد. چاپ روی هدایای تبلیغاتی باید با کیفیت بالا انجام شود. شما می‌توانید هدایای تبلیغاتی ارزان اما منحصر به فردی را با قیمت مقرون به صرفه خریداری کنید. در ادامه برخی از این هدایای ارزان قیمت را معرفی می‌کنیم.

خودکار تبلیغاتی ارزان

خودکار تبلیغاتی انواع مختلفی دارد که یکی از انواع آن خودکار تبلیغاتی ارزان است. این کالای تبلیغاتی بسیار مقرون به صرفه است و بازگشت سرمایه را تضمن می‌کند. به دلیل ارزان بودن می‌توانید در تعداد زیاد از آن سفارش داده و تبلیغات خود را روی آن چاپ و به تعدا زیادی از افراد هدیه کرده در نتیجه افراد بسیار بیشتری را با برند خود آشنا کنید. همچنین چون خودکار توسط افراد بسیاری در مکان‌ها مختلف استفاده می‌شود امکان مشاهده توسط تعداد بیشتری از افراد دارد، بنابراین بازگشت سرمایه را در پی خواهد داشت. چاپ تبلیغات روی خودکار توسط شرکت‌های تبلیغاتی انجام می‌شود. با مراجعه به سایت کانون تبلیغاتی صبح آگهی می‌توانید انواع خودکار تبلیغاتی پلاستیکی و خودکار تبلیغاتی فلزی را مشاهده کرده و برای تبلیغات خود انتخاب کنید.

سررسید تبلیغاتی ارزان

برخی از انواع سررسید تبلیغاتی طوری انتخاب طراحی و چاپ می‌شوند که قیمت تمام شده آن هم برای شرکت‌های تبلیغاتی هم برای مصرف‌کنند مقرون به صرفه است. مثلا اگر یک سررسید را با گرماژ پایین‌تر کاغذ یا در اندازه‌های کوچکتر یا با تغییر در تنوع رنگی چاپ کنید، می‌توانید در عین ارائه یک هدیه تبلیغاتی کاربردی و مقرون به صرفه، از کیفیت آن نیز آسوده باشید. اگر در فکر خرید یک هدیه تبلیغاتی ارزان هستید، سررسید تبلیغاتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

تقویم دیواری تبلیغاتی ارزان

تقویم دیواری ابزاری برای مدیریت زمان و تنظیم برنامه روزانه است که مانند یک پوستر عمل می‌کند و یکی از گزینه‌های مناسب در بین هدایای تبلیغاتی ارزان برای برندها محسوب می‌شود. این تقویم انواع تک برگ ، چهار برگ و دوازده برگ تهیه و چاپ می‌شود. شرکت‌ها و موسسات با توجه به سلیقه و بودجه‌ی تبلیغاتی خود یکی از این انواع را انتخاب می‌کنند.

تقویم دیواری تک برگ یکی از انواع پر استفاده تقویم است که گاهی برای هر فصل یا هر ماه برگی جداگانه در نظر گرفته می‌شود. در تقویم ۴ بررگ برای هر فصل یک برگه اختصاص می‌یابد. تقویم دوازده برگ برای هر ماه یک برگه تعلق می‌گیرد.

طراحی تقویم دیواری تبلیغاتی باید با دقت زیاد انجام شود زیرا وقتی روی دیوار نصب می‌شود نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب می‌کند و در واقع تبلیغات محیطی را به خوبی انجام می‌دهد. اگر می‌خواهید با تقویم دیواری تبلیغات خود را انجام دهید می‌توانید از نمونه تقویم دیواری اختصاصی استفاده کنید.

لیوان تبلیغاتی ارزان

تمام افراد در طول روز بارها و بارها از لیوان استفاده می‌کنند. انواع لیوان‌ها تبلیغاتی به شما این فرصت را می‌دهند تا با توجه به بودجه و سلیقه مشتریان خود هدیه مناسب انتخاب کنید. مهمترین انواع لیوان تبلیغاتی ارزان عبارتند از: لیوان سرامیکی، لیوان یخی، لیوان شیشه‌ای، ماگ‌های حرارتی، لیوان دمنوش، لیوان کاغذی تبلیغاتی و… . چاپ تبلیغات روی هر یک از این‌ها روش خاص خود را دارد. در ادامه این هدیه تبلیغاتی ارزان را بررسی می‌کنیم.

لیوان سرامیکی تبلیغاتی

یکی از انواع لیوان‌های تبلیغاتی مناسب برای بازاریابی، لیوان تبلیغاتی سرامیکی است. شما می‌توانید اطلاعات تبلیغاتی خود مانند نام برند، تصاویری از نوع فعالیت، شماره تماس و… را روی این محصول چاپ کنید. لیوان سرامیکی ارزان قیمت انواع مختلفی دارد مانند لیوان سرامیکی سفید، لیوان سرامیکی دسته و داخل رنگی و …

لیوان یخی تبلیغاتی

بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها از لیوان یخی تبلیغاتی برای تبلیغات برند خود استفاده می‌کنند. امکان چاپ اطلاعات برند روی لیوان یخی وجود دارد بنابراین می‌توانید به سلیقه خود از میان مدل‌های گوناگون آن انتخاب کرده و تبلیغات خود را روی آن چاپ کنید.

لیوان کاغذی تبلیغاتی

از شناخته شده‌ترین انواع لیوان‌های تبلیغاتی همین لیوان تبلیغاتی کاغذی است. زیرا علاوه بر جنبه تبلیغاتی بالا بسیار هم پرکاربرد بوده و درهر جایی و به هر مناسبتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این امکان تنوع طراحی و چاپ روی آن‌ها طبق سلیقه مشتری وجود دارد. لیوان تبلیغاتی کاغذی انواع مختلفی دارد که شما می‌توانید طبق سلیقه شخصی و بودجه خود سفارش دهید.

جاکارتی تبلیغاتی

جاکارتی از هدایای تبلیغاتی ارزان و مقرون به صرفه است که می‌توانید به صورت تکی یا با قرار دادن در کنار دیگر هدایا ان را به مشتریان خود هدیه کنید. از این ابزار تبلیغاتی برای نگهداری کارت‌های بانکی کارت ملی و دیگر کارت‌های معتبر استفاده می‌شود. جاکارتی تبلیغاتی هدیه‌ای زیبا و کاربردی است که بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند. شما می‌توانید انواع جاکاراتی را از جنس چرم، ترمو و جیر سفارش داده و تبلیغات خود را روی ان چاپ کنید و به مشتریان خود هدیه کنید.

جاکلیدی تبلیغاتی

بسیاری از هدایا این قابلیت را دارند که هم به صورت تکی و هم با قرار گرفتن در کنار هدایای دیگر هدیه داده شوند. جاکلیدی از این قبیل هدایاست. نکته جالب این است که با توجه به جنسی که جاکلیدی از آن تهیه می‌شود می‌توان ان را در دسته هدایای تبلیغاتی لاکچری و هدایای لاکچری ارزان قرار داد. جاکلیدی تبلیغاتی در جنس‌های مختلف فلزی و پلاستیکی و .. در دسترس است. اگر به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم از جاکلیدی تبلیغاتی استفاده کنید. به این صورت که اطلاعات تبلیغاتی مانند نام برند، لوگو و… را روی آن چاپ کرده و به دست مخاطبین خود بسپارید.

آفتابگیر تبلیغاتی

با وجود کمبود پارکینگ در سطح بسیاری از شهرها، خیلی از افراد مجبور هستند اتومبیل خود را در مکان‌های غیر سرپوشیده پارک کنند. در این مکان‌ها استفاده از یک آفتابگیر می‌تواند از گرم شدن داخل ماشین جلوگیری و مانع از فرسودگی اجزای آن در مقابل نور خورشید شود. آفتابگیر تبلیغاتی هدیه‌ای ارزان و کاربردی است که با چاپ تبلیغات خود روی آن می‌توانید به تعداد زیادی از افراد یک هدیه تبلغیاتی مفید اهدا کنید. به این ترتیب می‌توانید با کمترین زحمت تبلیغ خود را به طور گسترده در سطح شهر به نمایش درآورید.

هدایای تبلیغاتی لاکچری

هدایای تبلیغاتی لاکچری

لازمه تبلیغاتی و بازاریابی موثر توجه به انواع راه‌ها و روش‌های تبلیغاتی است. یکی از روش‌های موثر در تبلیغات استفاده از هدایای تبلیغاتی لوکس و لاکچری است. این نوع از هدایا به تمام افراد و مخاطبان شما تعلق نمی‌گیرد؛ بلکه در شرایط و موقعیت‌های خاص و به برخی مشتریان ویژه اختصاص می‌یابد. بنابراین از جایگاه مهمی برخوردارند و شما به عنوان سفارش دهنده باید در خرید و چاپ تبلیغات روی هدایای لاکچری نهایت دقت و سلیقه را نشان دهید.

هدایای لوکس از طریق ایجاد حس مثبت و تقویت روابط موجب گسترش تعاملات شما با مشتریان می‌شود. هر چند خرید هدایای تبلیغاتی نسبتا هزینه بر است، اما به همان میزان تاثیرگذار و مفید خواهد بود. هدایای لاکچری زیبا، نسبتا گران، کاربردی، باکیفیت و دارای ظاهری شیک هستند. در ادامه برخی از هدایای تبلیغاتی لاکچری صبح آگهی را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید.

ست مدیریتی

ست مدیریتی مجموعه‌ای از هدایای تبلیغاتی است که در کنار هم در یک بسته‌بندی قرار می‌گیرند و اصطلاحا یک ست تشکیل می‌دهند. بنابراین با بسیاری از هدایا می‌توان یک ست هدیه مدیریتی تهیه کرد. اما هنر شما وقتی نمایان می‌شود که بتوانید هدایایی را کنار هم قرار دهید که در کنار هم زیبا، جذاب و تاثیرگذار باشند.

مهمترین ست‌های مدیریتی موجود در صبح آگهی، عبارتند از ست مدیریتی چرم، ست صنایع دستی، ست مدیریتی سررسید و خودکار و … . علاوه بر ست مدیریتی نیم ست‌های مدیریتی هم می‌توانند جزء هدایای تبلیغاتی لاکچری به شمار آیند. تفاوت نیم ست با ست در این است که نیم ست از دو یا سه تکه هدیه تشکیل می شود، در حالی‌که ست مدیریتی از قطعات بیشتری از هدایا تشکیل شده است.

شما می‌توانید در ست مدیریتی خود از هدایای تبلیغاتی چرم، هدایای تبلیغاتی الکترونیکی، خودکار و روان نویس، سررسید و … با کیفیت بالا استفاده کرده و در یک بسته بندی مناسب و شیک قرار دهید. همچنین می‌توانید تبلیغات خود را علاوه بر تک تک هدایا روی بسته بندی آن نیز انجام دهید و یک هدیه ارزشمند و کاربردی به مخاطبان هدف خود هدیه کنید.

ست هدایای چرمی

هدایای تبلیغاتی چرمی از دسته‌ی هدایای تبلیغاتی لاکچری محسوب می‌شوند و مورد پسند و علاقه بسیاری از افراد قرار می‌گیرند. جنس، طراحی خاص، کیفیت و مدل‌های متنوع هدایای تبلیغاتی چرم، این هدایا را پرطرفدار کرده است. ست هدایای تبلیغاتی چرمی می‌تواند هدیه‌ای مناسب برای مخاطبان ویژه‌ی شما باشد. انتخاب هدایای تبلیغاتی چرمی سبب تمایز و خاص شدن برند شما می‌شود.

مهمترین هدایا چریم عبارتند از کیف پول، سررسید جلد چرم، جاکلیدی، جاکارتی و … می‌توانید این هدایا از جنس چرم طبیعی و یا مصنوعی انتخاب کنید. با انتخاب هدایای تبلیغاتی چرمی و چاپ تبلیغات خود روی آن یک هدیه ماندگار و به یادماندنی به مخاطبان خاص خود هدیه کنید.

فلاسک تبلیغاتی لوکس

بسیاری از افراد تمایل دارند در طول روز نوشیدنی های سرد و گرم بنوشند. به خصوص اگر خارج خانه باشند. داشتن یک فلاسک یا ماگ تبلیغاتی این فرصت را برای انها ایجاد می‌کنند تا هر زمان که خواستند استراحت کنند با نوشیدنی خود گلویی تر کنند.

فلاسک یک هدیه تبلیغاتی کاربردی برای افراد محسوب می‌شود با انتخاب یک فلاسک تبلیغاتی ساده یا دماسنج‌دار با ظاهری خاص و شیک می‌توانید یک هدیه تبلیغاتی لاکچری به مشتریان خود هدیه کنید که هر زمان و هرجا در خانه یا محل کار در تفریح و گردش نام و نشان تجاری شما را مشاهده کنند.

هدایای لاکچری الکترونیک

در زندگی امروزه وسایل الکترونیک در اولویت استفاده قرار دارند و تقریبا برای انجام تمام امور روزانه، استفاده از هر یک از انواع وسایل الکترونیکی و دیجیتالی امری اجتناب ناپذیر است. از این رو هدایای تبلیغاتی الکترونیک با تنوع فراوان و کیفیت بالا از بهترین هدایای تبلیغاتی لوکس و لالکچری به شمار می‌ر‌وند که کاربرد و محبوبیت بسیاری دارند.

گفتنی است هرچه کیفیت هدایای دیجیتال بالاتر باشد خاص‌تر و محبوب‌تر خواهند بود. مهمترین و پرطرفدارترین هدایای الکترونیکی لوکس و لاکچری عبارتند از: پاوربانک تبلیغاتی، فلش مموری تبلیغاتی، هدفون، اسپیکر، موس و کیبورد بی‌سیم و …

پاوربانک تبلیغاتی

از آنجا همه ما یک گوشی موبایل، ایرپاد و … همراه خود داریم و بیشتر زمان خود را خارج خانه سپری می‌کنیم حتما در شرایطی قرار می‌گیریم که یکی از این وسایل به دلیل نداشتن شارژ، خاموش شوند و از قضا در جایی هستیم که به پریز برق هم دسترسی نداریم، اگر در این لحظه یک پاوربانک که شارژ کامل هم دارد به همراه خود داشته باشیم، مشکل به سرعت حل می شود و می‌توانیم از ابزار لازم و ضروری خود با خیالی آسوده استفاده کنیم.

قیمت پاوربانک تبلیغاتی یا شارژ همراه با توجه به برند و ظرفیت آن متفاوت است. بنابراین اگر می‌خواهید برای تبلیغات گسترده استفاده کنید، از پاوربانک تبلیغاتی ارزان بهره بگیرید. ظرفیت شارژ پاوربانک معمولا بین ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ میلی آمپر است.

یک پاوربانک خوب پاور بانکی است که نیاز شما را به خوبی برآورده کند، گران نباشد، از مواد باکیفیتی تهیه شده و پورت‌های خروجی مناسبی داشته باشد. پاوربانک یک هدیه‌ی تبلیغاتی خاص، خلاقانه و لاکچری است که می‌توانید با خرید و چاپ اطلاعات و نام تجاری خود روی آن برند خود را در نگاه مشتریان به نمایش بگذارید. چاپ تبلیغات روی بدنه اصلی پاوربانک به صورت حک با لیزر انجام می‌شود و هیچ آسیبی به اجزای داخلی آن نمی‌رساند.

فلش مموری فلش مموری تبلیغاتی

فلش مموری‌‌ کاربرد زیادی در جابجایی و ذخیره‌ی فایل، تصاویر، ویدئو و سایر اطلاعات دارد. بسیار یاز سازمان‌ها و شرکت‌ها برای تبیغات خود از این هدیه تبلیغاتی الکترونیکی و لوکس استفاده می‌کنند. فلش مموری تبلیغاتی قیمت مناسب دارد و این امکان فراهم می‌کند تا به صورت تکی و یا قرار گرفتن در ست هدایا به مخاطبان اهدا کنید. می‌توانید تبلیغات برند خود را روی فلش مموری به صورت طرح، لوگو و یا شعار تبلیغاتی و … چاپ کنید. ظرفیت فلش‌های تبلیغاتی ۸، ۳۲ ،۶۴ گیگابایت است و به سلیقه شما، قابلیت سفارشی سازی دارند.

شرکت صبح آگهی با سابقه‌ی درخشان در زمینه ارائه خدمات و مشاوره در حوزه‌ی چاپ تبلیغات و هدایای تبلیغاتی در کنار شماست. با مشاوران صبح آگهی تماس حاصل فرمایید تا با انتخاب و چاپ بهترین هدایای تبلیغاتی و تقدیم آن به مخاطبان، اقدامی مفید و موثر در راستای پیشبرد برنامه‌های اقتصادی و کسب وکار خود انجام دهید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.