لمس زیبایی چیدمان میز افطاری، با ظروف دست ساز خاص

0

با فرا رسیدن سال ۱۴۰۳ همراه با ماه رمضان، ، فصلی جدیدی از زندگی را برایمان رقم می زند. از طرفی روزهای بهاری، همزمان با ماه رمضان فرا می رسند که نماد عشق و آغازی نو برای ایرانیان است. بنابراین می توانید با دورهمی های خانوادگی، لحظه های پر شور سال جدید را بر سر میز افطاری شیرین تر کنید.

باتوجه به فرا رسیدن سفرهای نوروزی، می توانید از بین شهرهای مختلف، اصفهان را برای مسافرت انتخاب کنید. چون حتی کوچه و خیابان های این شهر، رنگ و بوی دیگری به خود می گیرند. جالب است بدانید که خانم های خوش سلیقه ایرانی در چنین مواقعی، با چیدن یک میز افطاری شکیل، از روزه داران در مهمانی ها پذیرایی می کنند. به خصوص اگر تازه عروسی در این جمع باشد.

شما را به گشت و گذار در میدان نقش جهان اصفهان، با حال و هوای رمضانی دعوت می کنیم، و با سفر به این شهر، یک افطاری ویژه در نصف جهان مهمان ما باشید.

ماه رمضانی با حال و هوای بهاری، در اصفهان چه میگذرد🙂!

ماه رضمان کم کم از راه می رسد اما همزمان با آن، بهار طبیعت را هم احساس می کنید. در واقع تنوع و خاص بودن آداب و رسوم مردم اصفهان، زبانزد همه است.

در گوشه های مختلف این شهر به ویژه نقش جهان، سفره های رنگین افطاری، بانگ اذان سحری، آش فروشی ها و در کنار آن مغازه های هفت سین و لباس فروشی ها را می بینید که با لهجه شیرین اصفهانی، شادی و نشاط سال نو را با فضای معنوی به نمایش گذاشته اند. و همچنین از صنایع دستی اصفهان دیدن کنید. در سفر به اصفهان، حتما حلیم بادمجان آن را با نان سنگک داغ در محوطه میدان نقش جهان امتحان کنید.

میز افطاری ایرانی در لحظه های عیدانه

اغلب مردم به ویژه خانم های خوش ذوق اصفهانی هر سال شب عید، سبزی پلو با ماهی و باقلا می پزند. این غذا، نماد برکت، شادی و تازگی است که شوق رسیدن به نوروز را دو برابر می کند.

از طرفی جمع شدن دور میز افطاری، از لذت بخش ترین مهمانی ها در این ماه است. برای کدبانوهای ایرانی فرقی نمی کند که سفره افطاری مختص میزبانی بوده یا اهل خانه کنار هم هستند.

در هر حال با چیدن غذاها و شیرینی های مختلف در ظروف لوکس و شیک، حال و هوای خاطره انگیز ماه رمضان را زنده می کنند. فراموش نکنید که استفاده از ظروف لاکچری هم در باز کردن اشتهای شما بی تاثیر نیست. سفره های ایرانی هم در چنین ایامی، با وسواس بیشتری تزیین می شوند. حتی اگر این افطاری یک نون و پنیر سبزی ساده باشد!

اگر در تکاپوی خرید ظروف کلاسیک برای تزیین سفره افطاری خود هستید، این کار را به فروشگاه های معتبر صنایع دستی بسپارید.

سفره افطاری مجلسی ویژه رستوران دارها؛ برای روزه داران

رستوران هایی که به دنبال یک شب به یادماندنی برای روزه داران هستند، به نحوه چیدمان هم باید اهمیت بدهند. حتی یک میز ساده هم می تواند با ظروف مخصوص، طعم غذا را تغییر دهد.

در واقع باغ رستوران های درجه یک یا حتی فست فودی ها باید با ایده های چیدمانه خلاقانه، محیطی دلگرم و سنتی از حال و هوای عید نوروز و ماه مبارک رمضان ایجاد کنند.

ظروف آقاجانی

۳ مدل ایده چیدمانه بی نظیر، در ماه رمضان ۱۴۰۳

بعضی از افراد عادت دارند که روزه خود را اول با غذاهای ساده مثل خرما، سبزی، نون و پنیر باز کنند. گاهی هم ممکن است شرکت یا سازمانی، از کارمندان خود برای یک افطاری ویژه، برنامه ریزی کرده باشد. حتی این مهمانی می تواند مختص عروس خانم و خانواده ایشان باشد.

بنابراین شما با کمی خلاقیت و ذوق می توانید با ظروف دکوری کلاسیک و مدرن، پذیرایی خود را خاص تر کنید. مثلا از ظرف های دست ساز طرح دار فیروزه کوبی، گل و مرغ یا خاتم برای سرو غذا یا تزیین میز افطاری ایده بگیرید.

مدل چیدمانه ۱: نوع ظرف خود را مشخص کنید

رنگ و لعاب ظرف های هنری، ایده عالی برای سرو انواع آش، حلیم، برنج، شله زرد، خورشت و غذاهای دیگر است. می توانید پیش از مهمانی، غذاها را در این ظروف، به راحتی دیزاین کنید.

حتی شیرینی های مختص ماه رمضان مثل زولبیا و بامیه را می توانید در شیرینی خوری یا شکلات خوری های طرح فیروزه مس بچینید، چون به راحتی با سفره شما ست می شوند.

استفاده از رنگ های روشن، اشتها آور است. از این ترفند برای استقبال از مشتری ها استفاده کنید.

مدل چیدمانه ۲: از عناصر چیدمانه برای دیزاین میز استفاده کنید

از گل های طبیعی تک رنگ و شمع ها، برای عطرآگین کردن سالن پذیرایی و ایجاد حس معنوی استفاده کنید. برای جذاب تر کردن میز، می توانید گل ها را در گلدان یا سنبلدان گل و مرغ نفیس بگذارید.

دستمال کاغذی، یکی از عناصر جدانشدنی است که در هر سفره ای باید باشد. بنابراین می توانید از جعبه دستمال کاغذی های قلمزنی شده دکوراتیو استفاده کنید.

ثبت لحظه های دلنشین کنار هم بودن را با صنایع دستی آقاجانی رقم بزنید. این کار حسن نیت شما را به مشتری ها نشان می دهد.

مدل چیدمانه ۳: سرو نوشیدنی، سرو دسر، سرو غذا با ظروف آقاجانی

  • ژله های رنگی، دسر و انواع شیرینی را در ظروف کیک خوری فیروزه کوبی بچینید.
  • غذاها با خوردن سبزی دلچسب تر می شوند. بنابراین می توانید آن ها را با نمونه بشقاب های فیروزه کوبی یا سینی چای خوری فیروزه کوب تزیین کنید و در وسط سفره افطاری بگذارید.
  • با استفاده از یک میز کنسول خاتم، سرویس سماور مس و پرداز، سرویس شربت خوری نفیس یا قندان سیبی فیروزه کوبی، می توانید به صورت جداگانه، آبجوش و نبات، چایی و قند از مهمان ها بخواهید که روزه خود را باز کنند.
  • غذا ها را در سینی های مخصوص در سایز های مختلف بچینید تا میز افطاری بیش از حد شلوغ نشود و جلوه بیشتری پیدا کند.

 میز افطاری با صنایع دستی آاقاجانی

چیدن میز افطاری امسال خود را به کارشناسان صنایع دستی آقاجانی بسپارید.👈۰۹۱۲۰۳۶۸۰۰۵

یا با ارسال عکس های مختلف از فضای رستوران خود، از مشاوران ما به صورت آنلاین ایده های چیدمانه جدید بگیرید تا در ایام رمضان، خوش بدرخشید.

رمضان ۱۴۰۳؛ یک میز افطاری شیک با صنایع دستی آقاجانی بچین

هر چیدمانی، اصول پایه ای دارد. در سال جدید، با صنایع دستی آقاجانی، چیدمان میز افطاری خود را خاص تر کنید:

  • محیط هایی مثل رستوران ها، صرفا برای افطاری و غذا خوردن انتخاب نمی شوند. این مجموعه ها در اعیاد مختلف، جنبه سرگرمی و تفریحی دارند. بنابراین با استفاده از رنگ های شاد ظرف های فیروزه کوبی، فضایی دلچسب و صمیمانه ایجاد کنید تا روزه داران دلیلی برای آمدن به آن جا داشته باشند.
  • یونیک بودن دکوراسیون و سادگی میز افطاری، از دیگر مواردی است که باید به آن توجه کنید. با اکسسوری های دکوراتیو و ظروف کلاسیک، هم فضای هنری و مدرن برای خوش گذرانی خلق کرده اید و هم خستگی روزه داران را بر طرف می کنید.

با کارشناسان آقاجانی، می توانید ظروف مناسب چیدمان میز افطاری را خریداری کنید.

  • برخی از مجموعه های غذایی، به صورت سلف سرویس و برخی دیگر با تخت ها، میزهای چوبی، سنگی و گرانیتی، در ماه مهمانی خدا از روزه داران پذیرایی می کنند.

برای ایجاد فضایی با هارمونی خاص، می توانید از انواع شلف دیواری برای هنری کردن دکوراسیون استفاده کنید.

پک های محصولات ۱۴۰۳ آقاجانی به دلیل رنگ و نقشی منحصر به فرد، با عناصر چیدمانه هم خوانی بالایی دارند. حتی قبل از چیدمان سفره افطاری می توانید میزهای ساده را با ترمه ابریشم یا رومیزی های گلدوزی شده، هنری تر کنید.

  • از شلوغ کاری میز، حدالامکان بپرهیزید، چون این کار صرفا چیدمانی نامنظم ایجاد می کند.

با ظروف مسی یا نقره فیروزه آقاجانی، می توانید یک میز افطاری کاملا یک دست بچینید و زاویه دید بهتری ایجاد کنید.

به جای استفاده از بشقاب، پیش دستی یا کاسه، می توانید کاسه بشقاب های فیروزه کوبی بخرید و با چینش آن ها در هم، فضای کمتری اشغال کنید.

از طریق وب سایت رسمی (aghajani.net)، به صورت آنلاین از قیمت کاسه بشقاب های فیروزه کوبی و سایر ظروف باخبر شوید.

سوالات متداول

  • چگونه یک میز افطاری لاکچری بچینیم؟

با استفاده از ظروف طرحدار و مختلف برند آقاجانی، می توانید میز افطاری ایده آلی برای پذیرایی از مهمان ها بچینید. سفره های ایرانی با غذاهای مختلف و ظروف لوکس، رنگین تر و دلچسب تر می شوند.

آجیل خوری، شیرینی خوری، قندان و گلدان نمونه ظروف دکوری فیروزه کوبی آقاجانی هستند که با هر نوع چیدمانی هم خوانی و هارمونی دارند. همچنین هر کدام از این وسایل را می توانید با سایر عناصر چیدمانه ای که در نظر دارید، ست کنید. رنگ و آب صنایع دستی آقاجانی، جلوه ای بی نظیر به میز افطاری شما می دهد.

  • پیشنهاد ویژه برند آقاجانی برای رستوران دارها، در رمضان ۱۴۰۳ چیست؟

بعضی از شرکت ها به مناسبت ایام بهاری، به پرسنل، شرکا یا همکاران خود عیدی می دهند. همچنین سال ۱۴۰۳ در ایام شادباش ماه رمضان، نو می شود و اغلب سازمان ها با یک افطاری مجلل، به استقابل این ماه عزیز می روند.

از این رو پیشنهاد ویژه آقاجانی برای رستوران ها و مجموعه های غذایی این است که با خرید ست ظروف فیروزه و مس، میزبانی گرم و صمیمی از روزه داران داشته باشند.

5/5 - (2 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.