مکسا ارائه دهنده انواع دستگاه های حضور و غیاب ایرانی و خارجی

0

در حال حاضر با استفاده از دستگاه حضور و غیاب، از کاغذ بازی و روش سنتی برای ثبت ورود و خروج کارکنان استفاده نمی‌شود. شرکت مکسا بهترین ارائه دهنده انواع دستگاه های حضور و غیاب ایرانی و خارجی است. دستگاه های کنترل ورود و خروج، از متداول‌ترین دستگاه‌ها برای ثبت ورود و خروج کارمندان در سراسر دنیا است. مدیریت زمان و افزایش نظم و انضباط تنها بخش کوچکی از نتایج استفاده از دستگاه حضور و غیاب است. این دستگاه قابلیت‌های فراوانی در کنترل عبور و مرور پرسنل ادارات و افراد دیگر دارد. در ادامه راجع به مهم‌ترین نکات خرید، انواع دستگاه های حضور و غیاب و مزایای خرید این دستگاه صحبت خواهیم کرد.

دستگاه های حضور و غیاب ایرانی و خارجی چگونه کار می‌کنند؟

شناخته شده ترین استفاده این دستگاه‌ها برای سهولت در امر حضور و غیاب کارکنان مجموعه های مختلف است. ثبت زمان ورود و خروج افراد می‌تواند از مشکلات بسیاری جلوگیری کند و هزینه های شما را کاهش دهد. بدین جهت شما می‌توانید با استفاده از زمان های ثبت شده توسط دستگاه های حضور و غیاب ایرانی و خارجی، ساعات کاری کارمندان را محاسبه کنید. در حال حاضر نرم افزارهای مختلفی وجود دارند که می‌توانند ساعات کاری افراد را برای شما محاسبه کنند. استفاده از این دستگاه می‌تواند به شما کمک کند تا حقوق و دستمزد کارکنان را به راحتی محاسبه کنید. همچنین امکان محاسبه ساعات اضافه کاری و موارد دیگر هم وجود دارد.

معرفی انواع دستگاه های حضور و غیاب ایرانی و خارجی

به واسطه نیاز ادارات و نهادهای مختلف به ساعت حضور و غیاب، شرکت های تولید کننده اقدام به تولید مدل های متنوعی از این محصولات نموده اند. هر کدام از این محصولات برای ادارات، مدارس، بیمارستان‌ها و… کاربرد خاصی دارند. در ادامه به چند مورد از تقسیم بندی‌های مرسوم دستگاه های حضور و غیاب ایرانی و خارجی اشاره خواهیم کرد.

  • تقسیم بندی دستگاه های حضور و غیاب بر اساس تکنولوژی

تکنولوژی به‌کار رفته در ساخت این دستگاه‌ها با یکدیگر متفاوت است. متداول ترین نوع دستگاه حضور و غیاب با شناسایی اثر انگشت افراد کار می‌کند. مدل پیشرفته‌تر این دستگاه‌ها بر پایه شناسایی چهره افراد کار می‌کند. قیمت تولیداتی که بر اساس فناوری تشخیص چهره کار می‌کنند، مقداری بالاتر خواهد بود.

گروه دیگری از دستگاه‌های کارتخوان با استفاده از کارت‌هایی که خاصیت مغناطیسی دارند، شناسایی افراد را انجام می‌دهند. پیشرفته ترین نوع، با تشخیص عنبیه افراد کار می‌کند که برای مراکز امنیتی مهم، آزمایشگاه‌های محرمانه و موارد مشابه استفاده می شود. قیمت این نوع دستگاه‌ها نسبت به انواع دیگر بالاتر است. سنسورهای شناساگر برای عنبیه افراد بسیار حساس هستند و امکان دور زدن است دستگاه‌ها بسیار پایین خواهد بود.

  • دستگاه های حضور و غیاب ایرانی

خوشبختانه شرکت های ایرانی توانایی خوبی در تولید دستگاه های حضور و غیاب دارند. نیاز داخلی کشور و مشکلاتی که به واسطه نبود این دستگاه‌ها ایجاد شده است باعث شد تا روند طراحی و تولید این دستگاه‌ها با سرعت بیشتری پیگیری شود

  • دستگاه های حضور و غیاب خارجی

یکی  از برترین تولید کنندگان دستگاه های حضور و غیاب در کلاس جهانی، برند Suprema کره جنوبی است که تولیدات با کیفیتی را ارائه می‌دهد (دستگاه حضور و غیاب سوپریما). برند ZKTeco هم از دیگر تولید کنندگان آسیایی است. دفتر اصلی این شرکت در کشور چین واقع است. برند Anviz هم دیگر شرکت چینی پیشگام در تولید دستگاه های حضور و غیاب خارجی است. شرکت آمریکایی HID Global، شرکت در فرانسوی Idemia و شرکت آمریکایی RealTime Biometrics هم از دیگر تولید کنندگان بزرگ این دستگاه‌ها دنیا هستند.

مزایای خرید دستگاه های حضور و غیاب ایرانی و خارجی از شرکت مکسا

شرکت مکسا با دو دهه تجربه در ارائه نرم خدمات کنترل امنیت، یکی از پیشگامان این عرصه است. مکسا با شناخت و در نظر گرفتن نیاز شرکت های داخلی، انواع دستگاه های حضور و غیاب ایرانی و خارجی را عرضه نموده است. شما می‌توانید انواع این تولیدات را در سایت شرکت مشاهده کنید.

به علاوه ضمانت خرید و خدمات پس از فروش شرکت، از دیگر مزایای در نظر گرفته شده برای مشتریان است. جهت انتخاب مناسب ترین نوع گیت کنترل تردد برای سازمان مورد نظر و با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید، می‌توانید با قسمت پشتیبانی مکسا صحبت کنید.

جمع بندی

در حال حاضر انواع مختلف دستگاه های حضور و غیاب ایرانی و خارجی وجود دارند. شما می‌توانید با توجه به سطح امنیتی مورد نیازتان و پس از دریافت مشاوره، دستگاه مناسب را انتخاب کنید. با استفاده از این دستگاه‌ها، افزایش امنیت در محیط‌های مختلف، صرفه جویی در زمان و هزینه، افزایش دقت و نظم در عبور و مرور و… حاصل می‌شود. شما می‌توانید با تهیه این قبیل دستگاه‌ها از  شرکت مهندسی مکسا خریدی مطمئن داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وب سایت شرکت مکسا به آدرس www.maxasecurity.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۰۲۱۷۸۷۵۶۰۰۰ تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.