آَشنایی با روش های کاشت ابرو طبیعی ، مزایا، معایب و نتیجه دهی آنها

0

ابروها یکی از مهمترین عناصر زیبایی در چهره به شمار می آیند؛ به همین دلیل داشتن ابروهای قرینه، پرپشت و کشیده یکی از خواسته های هر فرد برای افزایش جذابیت خود می باشد. امروزه روش های متنوعی برای پرپشت کردن و تنظیم حالت ابروها وجود دارد اما کاشت ابرو طبیعی، نتیجه ای دائمی و دلخواه به شما خواهد داد. با ما همراه باشید تا با روش های کاشت ابروی طبیعی، مزایا و معایب آنها به طور کامل آشنا شوید.

کاشت ابرو طبیعی چیست؟

یکی از راه های حجم دهی و زیباسازی طبیعی ابروها، کاشت ابرو می باشد. برای انجام این عمل زیبایی، موهایی شبیه به موی ابرو از قسمت های مختلف بدن مانند پشت سر یا پشت گوش برداشته شده و در بافت ابرو جایگذاری می شوند. پس از این کار، موهای پیوندی مانند موی طبیعی ابرو رشد خواهند کرد؛ زیرا فاکتورهای مورد نیاز برای رشد طبیعی مو به طور کامل منتقل شده اند.

در گذشته بیشتر افراد از روش هایی مانند تاتو و هاشور برای زیبا سازی ابرو استفاده می کردند اما این روش ها نه تنها زیبایی طبیعی ابرو را تامین نمی کردند، بلکه معایبی به همراه داشتند؛ از جمله این معایب می توان به استفاده از مواد شیمیایی، ایجاد ظاهری مصنوعی در ابرو، درد و خطرات جانبی اشاره کرد. با توجه به نتایج و تاثیرات استفاده از این روش ها، امروزه افرادی که به دنبال حفظ ظاهر طبیعی خود هستند، از کاشت ابرو طبیعی استفاده می نمایند. با توجه به اینکه کاشت ابرو نیازمند مهارت، تخصص، تجربه و دقت بالا می باشد، لازم است این عمل زیبایی را در کلینیکی مجهز و معتبر انجام دهید تا نتیجه دلخواه خود را در کمترین زمان دریافت نمایید.

کاشت ابرو طبیعی چیست؟

کاشت ابرو طبیعی با چه روش هایی انجام می شود؟

کاشت ابرو با روش های متعددی قابل انجام است اما در ادامه برخی از رایج ترین روش ها را برای شما بیان خواهیم کرد.

  • روش FIT

برای استفاده از این روش، ابتدا قسمتی از سر (معمولا نواحی بالای گوش) به عنوان بانک مو انتخاب شده و به صورت موضعی بی حس می شود. سپس با کمک یک دستگاه پانچ مخصوص، فولیکول های مو از این قسمت جدا می شوند. در مرحله بعد، برش های نازکی روی ابرو ایجاد شده و فولیکول ها با دقت بالا به قسمت های مشخص شده منتقل می شوند. مزایای استفاده از این روش شامل: کم تهاجمی بودن، رشد طبیعی ابرو، عدم نیاز به بیهوشی، عدم ایجاد زخم و تراکم قابل قبول می باشد. با این حال از معایب روش FIT می توان به طولانی بودن درمان، نیاز به مراجعه در چند جلسه و تراشیدن موی سر اشاره کرد.

  • روش FUT

در این روش یک نوار باریک از پشت سر برش داده شده تا فولیکول های مو از روی آن استخراج شوند. موهای پشت سر مقاومت بالایی در برابر ریزش داشته و پس از کاشت در ابرو نیز دچار ریزش نخواهند شد. از مزایای این روش می توان به: امکان پیوند با تعداد بالا، مقرون به صرفه بودن، نتیجه طبیعی و پهن شدن فرم ابرو اشاره کرد. با این حال کاشت ابرو طبیعی با روش FUT معایبی شامل ایجاد زخم، درد و خونریزی را به همراه خواهد داشت.

  • روش FUE

در روش FUE واحدهای فولیکول مو به صورت جداگانه و انتخابی از پوست سر استخراج می شوند. از این رو، تار موهای نازک برای کاشت مورد استفاده قرار گرفته و جلوه ای طبیعی به ابرو می بخشد. در این روش، کاشت ابرو با کمترین آسیب دیدگی مو انجام خواهد شد. از مزایای روش FUE می توان به موفقیت بالا در درمان، غیر تهاجمی بودن، درمان دائمی و عوارض جانبی کم اشاره کرد. با این حال، دوره نقاهت و درمان طولانی، درد و خونریزی از معایب انکارناپذیر این روش برای کاشت ابرو طبیعی خواهند بود.

  • روش SUT

در این روش از دستگاهی با دقت بالا برای برداشت فولیکول های مو استفاده می کنند تا فرایند کاشت با درد و خونریزی بسیار کمی همراه باشد. از مزایای روش SUT می توان به عدم نیاز به بخیه، نبود جای زخم و جراحت عمیق، ایجاد خط رویش طبیعی، حداکثر بهره برداری از بانک مو و دوره نقاهت کوتاه اشاره کرد. با این حال، سرعت پایین، درد نسبتا زیاد و ایجاد جای زخم کوچک از معایب این روش به شمار می آیند.

کاشت ابرو طبیعی با چه روش هایی انجام می شود؟

کاشت ابرو در درمانگاه تخصصی آی گل

مجموعه آی گل انواع خدمات زیبایی از جمله کاشت ابرو طبیعی ، کاشت مو، بلفاروپلاستی و … را با استفاده از دستگاه های پیشرفته و دقیق انجام می دهد. با توجه به اینکه تمامی خدمات زیبایی در این درمانگاه توسط کادر درمان مجرب و ماهر صورت می پذیرد، نتیجه دهی سریع و مطلوبی ایجاد شده و اعتماد زیباجویان زیادی را جلب کرده است. از این رو، توصیه می کنیم برای اطمینان از روش درمانی ایمن و نتیجه گیری مطلوب، به مرکز کاشت ابرو در تهران یعنی درمانگاه آی گل مراجعه نمایید و شاهد زیباتر شدن ابروهای خود باشید. برای آشنایی با تمامی خدمات این مجموعه، به سایت آی گل مراجعه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.