طرح جدید فروش اقساطی خودرو های صفر کیلومتر با تحویل فوری

0

در روزگاری نه چندان دور بسیاری از دولت‌ها و مسئولان شهری روی استفاده مردم از وسایل نقلیه عمومی تاکید داشتند، اما جهان در دوران کرونا اهمیت حفظ فاصله با دیگران و داشتن یک خودرو شخصی را بیش از پیش حس کرد! کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نبود و بسیاری‌ها تلاش کردند چه از طریق نقدی و چه شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو، صاحب ماشین شخصی شوند. ضمن اینکه تولیدکنندگان خودرو چه داخلی و چه خارجی، تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا ماشین‌هایی را بسازند که کمترین میزان آلودگی را وارد محیط کند و اکثرا دارای استانداردهای آلایندگی هستند. بنابراین امروزه داشتن یک ماشین از نیازهای ضروری هر خانواده محسوب می‌شود. چه این خودرو در محدوده اقتصادی قرار داشته باشد و چه لقب لوکس و مدرن را یدک بکشد، وجود آن دیگر جنبه تجملاتی ندارد.


چرا خرید اقساطی خودرو برای داشتن یک ماشین شخصی مهم است؟

خرید اقساطی خودرو یک راه حل عالی است زمانی که شما موجودی کافی در حسابتان برای خرید نقدی خودرو ندارید، اما برای داشتن یک خودرو شخصی احساس نیاز می‌کنید. ماشین شخصی باعث می‌شود تا اختیار عبور و مرورتان دست خودتان باشد. تصور کنید شما کارمندی هستید که باید ۷ و نیم صبح در محل کار، کارت حضور بکشید و باید خودتان را به قطار شهری ساعت ۶:۴۵دقیقه برسانید. در این صورت باید چند ساعت زودتر از خواب برخیزید تا آماده شوید و به ایستگاه مترو برسید و اگر این قطار را از دست دهید، مجبور هستید بیشتر هزینه کنید و با تاکسی اینترنتی به محل کار بروید یا تاخیر را به جان بخرید!

اما با شرکت در طرح‌های خودرو اقساطی که توسط مراکز معتبر ارائه می‌شود، این فرصت را به خودتان می‌دهید که بیشتر بخوابید، کمتر وقت تلف کنید و به موقع به محل کار برسید.

از طرفی با خرید خودرو اقساطی، می‌توانید یک آخر هفته مفرح برای خودتان و اعضای خانواده بسازید. در دنیای امروز که زوج‌ها روزهای متوالی و ساعات طولانی کار می‌کنند، پنجشنبه و جمعه یک فرصت عالی برای گشت و گذار است. اما مسیر دسترسی به برخی مکان‌های تفریحی دور و نزدیک آسان نیست و گاهی هزینه زیادی در پی دارد. خرید خودرو اقساطی فرصت سفر به مسافت‌های طولانی یا کوتاه را برای شما فراهم خواهد کرد.

شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو برای افراد مسن و بازنشسته که مشکلات بیشتری برای راه رفتن تا رسیدن ایستگاه اتوبوس یا مترو دارند یا دوچرخه سواری برایشان دشوار است.


از طرفی با خرید ماشین اقساطی به طرز قابل توجهی هزینه‌های جانبی یک خانواده کاهش پیدا می‌کند. اگر شما هزینه ایاب و ذهاب آقای خانه را به هزینه سرویس رفت و برگشت بچه‌ها به مدرسه اضافه کنید و در کنار آن هزینه تاکسی‌های اینترنتی و آژانس‌های تلفنی که برای تفریح و موارد خاص در طول ماه صرف می‌شود را هم محاسبه نمایید، خواهید دید که بخش قابل توجهی از مبلغ اقساطِ خرید یک ماشین قسطی تامین می‌شود! بنابراین از هر جهت منطقی است که هر خانواده در دنیای امروز صاحب یک ماشین شخصی باشد.

خرید خودرو اقساطی چه مزایایی دارد؟!

در این باره باید گفت، اگر قسطی ماشین بخرید، فشار مالی را حس نخواهید کرد و این فرصت را دارید که با کمترین سرمایه سطح رفاه و معیشت خود را ارتقا دهید. البته همه این‌ها منوط به این است که بهترین مرکز ارائه دهنده طرح‌های فروش اقساطی خودرو را پیدا کنید. برخی مجموعه‌ها مانند فرنام خودرو به سبب اعتبار و آوازه‌ای که دارند، مزایای بسیار زیادی برای خریدار قائل می‌شوند و به مشتری مداری شهرت دارند. از دیگر مزایای خرید ماشین اقساطی این است که خریدار را به انضباط مالی می‌رساند، به این ترتیب مشتری هزینه‌های اضافه را از چرخه اقتصادی خانوار حذف می‌کند و مخارج خود را هدفمند می‌سازد.

داشتن خودرو شخصی چه مزایایی دارد؟!

شما با شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو، صاحب ماشین شخصی می‌شوید. حمل و نقل اختصاصی مزایایی دارد از جمله اینکه شما به وضوح در ماشین خودتان راحت‌تر هستید تا در اتوبوس، بهره‌وری وسیله حمل و نقل شخصی بیشتر و کارآمدتر است تا مترو یا اتوبوس. حریم خصوصی شما در ماشین شخصی‌تان کاملا برقرار است، فضای کافی برای نشستن دارید و نگران انتقال انواع بیماری‌های ویروسی نیز نخواهید بود. از دیگر مزایای خودروهای شخصی حفظ امنیت بیشتر برای سرنشینان است.

خودرو هایی هم وجود دارند که بیشترین تعداد درخواست را دارند از جمله خرید اقساطی جک s5 بالاترین درخ خرید را در چند سال گذشته دارد.


کلام آخر

داشتن خودرو شخصی در شرایط فعلی جامعه ما که به سبب گرانی مسکن و اجاره مغازه، منازل مسکونی کیلومترها با محل کار و تحصیل فاصله دارند، یک نیاز ضروری است. اما همه اقشار جامعه و دهک‌های اقتصادی این توان را ندارند که به صورت نقدی برای ماشین‌دار شدن اقدام کنند، در نتیجه استفاده از طرح‌های فروش اقساطی خودرو که توسط مراکز خوشنام و معتبر ارائه می‌شود، بهترین فرصت ماشین‌دار شدن است.

5/5 - (4 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.