ساعت‌های مردانه جذاب 2022

0

ساعت مردانه از مهم‌ترین اکسسوری‌ها و حتی می‌شود گفت تنها اکسسوری پرکاربرد و جلوه دهنده به استایل آقایان است. اهمیت ساعت مچی این روزها تنها نمایش زمان و تاریخ نیست. بلکه یک آقای خوش تیپ که به استایلش اهمیت می‌دهد می‌داند انتخاب و خرید ساعت مردانه شیک چقدر میتواند در بهتر دیده شدن استایل او تاثیر گذار باشد. رقابت برندهای ساعت ساز دنیا برای تولید بهترین ساعت‌های مردانه هم به همین منظور است. برترین برندهای صنعت ساعت سازی تلاش می‌کنند تا با تولید جذاب‌ترین ساعت مردانه، سلیقه اکثر آقایان را به سمت خودشان جلب کنند. به همین خاطر امروز میخواهیم نگاهی به جذاب‌ترین ساعت‌های مردانه در سال 2022 بیاندازیم. چقدر احتمال دارد ساعت مچی محبوب شما یا آن ساعتی که به دست دارید در این لیست باشد؟

انتخاب و خرید ساعت مردانه شیک و جدید

یکی از گزینه‌های خرید ساعت مردانه توسط آقایان، میزان پرفروش بودن یا محبوب بودن آن مدل ساعت یا برندش است. اگر شما هم به چنین نکته‌ای در هنگام انتخاب ساعت مچی محبوبتان اهمیت می‌دهید، حتما ادامه این مطلب برای شما لذت بخش است. اما این سوال هم باید پاسخ بدهیم که چه عواملی باعث پرفروش شدن یا محبوبیت در یک مدل خاص از ساعت مچی می‌شود؟ در جواب این سوال باید گفت برندها عوامل مختلفی را برای متمایز کردن محصولشان نسبت به دیگر رقبا در نظر میگیرند. ممکن است یک برند با تولید نمونه‌ای از ساعت مردانه مکانیکی با کمترین ضخامت موتور وارد این رقابت شود. برند دیگری با ایجاد یک طراحی متفاوت و الهام گرفته از یک اسطوره قدیمی. یا حتی ساخت یک ساعت لوکس با کمیاب‌ترین متریال موجود در صنعت ساعت سازی. هر کدام از این موارد برای عده‌ای محبوبیت دارد، بنابراین هر برند شانس را برای جذب مشتریان بیشتر امتحان می‌کند. ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که در این معیار‌ها گران قیمت بودن محصول همیشه راه حل مناسبی برای برندها نیست. بلکه یک برند میتواند با عملکرد هوشمندانه‌ای یک ساعت با کاربری بالا و قیمت معقول ارائه دهد و بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. پس در لیستی که از برترین ساعت‌های مردانه 2022 به شما معرفی می‌کنیم، میتوانید انتظار هر نوع و سبک از ساعت مردانه موجود در بازار را داشته باشید.

معرفی ساعت‌های مردانه 2022

ساعت Swatch X Omega

ساعت moonwatch محصول مشترک همکاری دو کمپانی قدرتمند امگا و سواچ، یکی از پر سر و صدا‌ترین ساعت‌های سال 2022 بود. ساعت منحصر به فردی که برای خرید آن در تمام نمایندگی‌ها سواچ صف‌های طولانی تشکیل شد. البته این ساعت را بهتر است در رده ساعت اسپرت قرار دهیم تا فقط ساعت مردانه! ساعت‌های moonwatch بخاطر طراحی جذاب Speedmaster امگا و ترکیب آن با یک بدنه پلاستیکی و البته الهام از سیارات مورد توجه قرار گرفتند. و نباید منکر قیمت مناسبش شد! به جای پرداخت هزینه برای یک ساعت Speedmaster امگا که از 5710 پوند شروع می‌شود، یک ساعت moonwatch را با قیمت تقریبی 207 پوند می‌توانید خریداری کنید.

ساعت Omega Speedmaster Calibre 321 Canopus Gold

دومین ساعتی که باید در لیست ساعت‌های جذاب انتظارش را داشت، نسخه جدید از Speedmaster امگاست.سه سال پیش، به مناسبت 50‌امین سال از اولین فرود روی ماه، امگا شروع به تولید مجدد کالیبر 321 کرد و آن را در یک ساعت اسپیدمستر 42 میلی متری از جنس پلاتین قرار داد. و حالا به مناسبت 65 امین سالگرد تولید چنین کالیبری، اینبار ظاهر ساعت دچار تغییرات جدیدی هم بوده. صفحه‌ای از جنس عقیق سیاه رنگ، اعداد پر شده با مینای گراند فیو روی قاب 38.6 میلی‌متری. که بند ساعت مچی، قاب و عقربه‌های آن، از طلای سفید مخصوص امگا ساخته شده است. قیمت این ساعت در حال حاضر 69500 می‌باشد.

images_1675162021.jpg

ساعت Rolex Day-Date

اگر نام یا اثری از ساعت رولکس در این لیست نمیدیدم باید تعجب می‌کردیم! تمام ساعت‌های رولکس دارای پرستیژ و سبک لوکس منحصر به فردی بهره مند هستند. در بین آنها مدل Day-Date شاید بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد که رولکس تصمیم گرفته در سال 2022 تغییراتی در این مدل از ساعتش ایجاد کند. ساعت جدید مردانه رولکس، برخلاف مدل‌های قبلی که طلای زرد و سفید ساخته می‌شدند، از ترکیب جنس پلاتینیوم و طلا ساخته شده. به کار بردن جنس پلاتینیوم علاوه بر اینکه هزینه ساخت را بیشتر می‌کند، باعث سنگین‌تر شدن وزن ساعت هم می‌شود. در ساعت جدید Day-Date رولکس برای اولین بار از جنس پلاتینیوم در سایز قاب‌های 36 و 40 میلی متری استفاده شده. رنگ آبی یخی که رولکس در طراحی این ساعت مردانه شیک به کار برده آن را جذاب‌تر کرده.

 

ساعت Maison Frederique Constant

ساعت جدید فردریک کنستانت، یک نماد کامل از ساعت مردانه شیک و سوئیسی است. در طراحی این ساعت قلب باز مکانیکی، در دایره بالای عدد 6 شاهد نمایش رقاصک موتور هستیم. طراحی ظریفانه عقربه‌ها و ایندکس‌های ساعت، نمایی از اصالت همیشگی در طراحی ساعت‌های برند فردریک کنستانت است. دو سری بسیار محدود از این مدل ساعت تولید شده. سری اول یک ساعت 93 تکه‌ای از طلای مسی رنگ 18 عیار با بند تمساح قهوه‌ای است. سری دوم هم نسخه محدود 930 قطعه است و از جنس استیل با بند تمساح مشکی رنگ تشکیل شده است.

خرید ساعت اورجینال از فروشگاه‌های معتبر

همانطور که ساعت مچی در بهتر دیده شدن استایل شما اهمیت زیادی دارد، اصالت ساعت هم مهم است. ساعت‌های غیر اصل و‌های کپی هیچوقت آن میزان کیفیت و ارزشی که یک ساعت اصل دارد را به شما انتقال نمیدهد. ایران تایمر به عنوان اولین سایت تخصصی ساعت مچی و فروش اکسسوری  اورجینال داخل ایران یک مرجع مطمئن برای خرید ساعت برند است. ایران تایمر نمایندگی 15 برند لوکس سوئیسی که رولکس و فردریک کنستانت هم شاملش می‌باشد را در کنار بیش از 190 برند جهانی دیگر دارد. برای خرید ساعت اورجینال متناسب با سبک سلیقه و استایلی که دارید، مشاوران ایران تایمر همراه شما هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.