نابریکا خرید از ترکیه را برای ایرانیان امکان‌پذیر کرد!

0

یکی از بزرگترین و معروف‌ترین کشورهای تولید کننده‌ برترین برندهای پوشاک بچه‌گانه، زنانه و مردانه در منطقه خاورمیانه، کشور ترکیه‌ است. ایرانی‌ها با خرید از ترکیه علاوه بر دسترسی به لباس‌های متنوع با برندهای معروف ترکی، امکان خرید سایر برندهای اروپایی را هم دارند. قبل از گسترش اینترنت و دسترسی مردم به فضای مجازی، افراد مجبور بودند برای خرید حجم‌ های متفاوتی از محصولات معروف‌ ترین برندهای ترکی، از روش‌ های مختلف به کشور ترکیه مسافرت کنند؛ اما امروزه برند های معروف محصولات خود را از طریق فروشگاه‌ های اینترنتی در اختیار مشتریان قرار می‌دهند و افراد بدون مسافرت به ترکیه نیز می‌توانند محصولات مورد نظر خود از سایت‌ های ترکی را به طور مستقیم با کمک فروشگاه‌ های اینترنتی بین‌المللی و معتبری مانند نابریکا خریداری می‌کنند. در این مقاله قصد داریم درباره مزایای خرید از ترکیه و مراحل خرید مستقیم از ترکیه صحبت کنیم.

قیمت تور ترکیه برای نوروز 1401 چقدر است؟ - کاماپرس

خرید از ترکیه چه اهمیتی دارد؟‌

بسیاری از افراد تمایل دارند لباس‌هایی را به تن کنند که توسط بهترین برندهای تولیدکننده پوشاک تولید شده‌باشد. برندهای ترکی در تمام دنیا از جمله ایران از محبوبیت فوق‌العاده زیادی برخوردار هستند و کیفیت پوشاک تولید شده در کشور ترکیه زبانزد خاص و عام است. تولیدکنندگان پوشاک ترکیه با تولید و عرضه باکیفیت‌ترین محصولات به بازار های جهانی روز به روز به شهرت بیشتری دست پیدا می‌کنند و بسیاری از توریست‌ ها از کشور های مختلف در زمان سفر به ترکیه محال است که برای خود پوشاک ترک خریداری نکنند‌. همان‌طور که در مقدمه هم اشاره کردیم، یکی از ویژگی‌ های مهم خرید از ترکیه این است که افراد علاوه بر پوشاک ترک، به برند های بین‌المللی پوشاک هم دسترسی دارند؛ زیرا با توجه به پرفروش بودن بازار پوشاک در ترکیه، برندهای دیگر نیز در این کشور دارای نمایندگی هستند و محصولات باکیفیت و اصل خود را به مشتریان بازار ترکیه عرضه می‌کنند.

هیچ‌یک از لباس‌های زیبا و با کیفیت موجود در ترکیه را نمی‌توان در بازارهای ایران پیدا کرد. این محصولات در مقایسه با برندهای ایرانی، جنس و کیفیت بهتری دارند و تنوع قیمت آن‌ ها باعث شده که همه افراد با هر بودجه‌ ای بتوانند برای خرید اقدام کنند. یکی دیگر از دلایل اهمیت خرید از ترکیه، عرضه پوشاک در سایزهای متنوع برای تمام گروه‌های سنی است. افراد به راحتی به انواع و اقسام لباس‌های زنانه، مردانه، بچه‌گانه در سایزها و طرح‌ های مختلف مطابق با مد روز و با قیمت‌ های ارزان، مناسب و گران دسترسی دارند.images_1666852015.png

آشنایی با معروف‌ترین برندهای پوشاک ترک برای خرید از ترکیه

افراد قبل از هر گونه اقدامی برای خرید از ترکیه، بهتر است با معروف‌ ترین برندهای پوشاک ترک آشنا شوند. برخی از برندهای ترک در ایران نسبت به سایر برند های پوشاک این کشور، طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده‌اند. برند هایی به نام‌ های ال سی وایکیکی و دفاکتور به عنوان دو برند زنجیره‌ای معروف تولیدکننده پوشاک در کشور ترکیه، لباس‌های متنوعی را از طریق نمایندگی‌های فروش در شهرهای ایران، اروپا و خاورمیانه برای همه اقشار با قیمت‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌کنند.

این دو برند تمام سلیقه‌ ها را پوشش می‌دهند و مشتری با هر مقدار بودجه‌ ای که در اختیار دارد، می‌تواند برای خرید اقدام کند. در خرید از ترکیه علاوه بر این دو برند مشهور، امکان خرید از برندهای معتبر دیگری مانند سارار، ماچکا، لیتل بیگ، کوتون، مودو، کولینز، بی من، ماوی، کیغیلی، پنتی، دامات تویین، ای پیکول، آباته، بیسه و دی اس دامات نیز وجود دارد.‌ علاوه بر برندهای ترکی که نام برده شد، برندهای دیگری مانند کلاین، کالوین، رالف لورن، باس، پرادا، آرمانی، شنل‌ واکو، مارک جیکوبنز و غیره نیز محصولات خود را در بازار ترکیه به فروش می‌رسانند.

در زمان خرید از ترکیه به صورت مستقیم و آنلاین به چه نکاتی باید توجه داشت؟

امروزه فروشگاه‌های اینترنتی فراوانی در زمینه فروش آنلاین محصولات ترک مشغول فعالیت هستند و اعتماد به آن‌ها بسیار سخت است. در زمان خرید از ترکیه به صورت آنلاین نکات زیر را در نظر داشته‌باشید:

  • تضمین سالم رسیدن کالا به دست مشتری

یکی از نکاتی که در زمان خرید مستقیم از ترکیه اهمیت زیادی دارد، تضمین سالم رسیدن کالا به دست مشتری است. این نکته هرگز نباید نادیده گرفته‌شود؛ زیرا به سایت‌هایی که دارای گزینه تضمین سالم رسیدن کالا نیستند، نباید اعتماد کرد. با این ویژگی، وجود هر گونه نقص در کالاهای ترک با پرداخت تمام هزینه‌های خرید به مشتری و پس گرفتن کالای معیوب همراه‌ است.

  • کم بودن کارمزد

کم بودن کارمزد خرید از ترکیه، به صورت مستقیم و آنلاین از طریق فروشگاه‌های بین‌المللی معتبر، باعث شده‌ است که مردم خرید آنلاین با حجم سفارش بالا را به خرید حضوری لباس ترجیح دهند. در فروشگاه‌های اینترنتی لباس ترک، اجناس با تخفیف‌های فصلی ارائه می‌شود. در چنین شرایطی خرید حجم زیادی از لباس به صورت آنلاین و کارمزد پایین، تاثیر زیادی در کاهش هزینه‌های جانبی دارد.images_1666852113.png

خرید مستقیم از ترکیه چه مزایایی دارد؟

مزایای خرید مستقیم از ترکیه عبارتند از:

  • بالا بودن سرعت ارسال اجناس و کالاها به ایران
  • پشتیبانی از سمت فروشگاه و ارائه خدمات پس از فروش به مشتری‌ها
  • ارائه پوشاک متنوع با کیفیت‌ها و قیمت‌های مختلف برای همه افراد
  • امکان خرید از معتبرترین و معروف‌ترین شاپ‌های ترکی
  • امکان خرید پوشاک در تخفیف‌های ویژه با قیمت ارزان
  • بازگشت وجه پرداختی به مشتری در صورت وجود عیب یا ایراد در اجناس خریداری شده

خرید از ترکیه از طریق فروشگاه اینترنتی نابریکا

یکی از فروشگا‌ه‌های اینترنتی بین‌المللی که در زمینه خرید و فروش کالاهای وارداتی و صادراتی فعالیت دارد و خرید از سایت‌های خارجی را برای ایرانی‌ها راحت کرده‌است، نابریکا نام دارد. این فروشگاه واسط، بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران مشغول ارائه خدمات به کاربران است و سفارشات مشتریان خود را با کمک دفاتر لجستیک واقع در کشور ترکیه ارسال می‌کند. کسانی که به زبان رسمی ترکیه مسلط نیستند و از شرایط خرید از سایت‌ های ترکیه‌ای اطلاعی ندارند، با ثبت نام در سایت نابریکا مشکلات مختلف خود را حل می‌کنند‌. در این سایت می‌توان نظرات سایر کاربران را هم در مورد محصولات متنوع مطالعه کرد. این فروشگاه علاوه بر ایران در کشورهای آلمان و ترکیه نیز دفتر دارد. این سایت واسط به ایرانی‌ های علاقه‌مند به برند های ترک کمک می‌کند که اجناس و محصولات مورد نظر خود را بدون مسافرت به ترکیه به صورت بی‌دردسر و راحت خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل یا محل کار خود، تحویل بگیرند.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.