بهترین سرور برای کسب و کارتان چیست؟

0

انتخاب سروری که مناسب کسب و کار شما باشد و از امنیت، سرعت و کیفیت خوبی برخوردار باشد چالش بزرگی برای هر کاربری است. قبل از انتخاب سرور، ویژگی‌ها و کاربردهای هر کدام را ارزیابی کنید تا بتوانید در انتخاب سرور مناسب و هزینه‌های پرداختی بهترین تصمیم را بگیرید. در این مطلب سعی کردیم به تفاوت و مزایای انواع سرورهای مجازی، اختصاصی و هاست سی پنل بپردازیم.

مزایای خرید vps ارزان

سرور مجازی یا همان vps همانند یک سرور اختصاصی عمل می‌کند اما با این تفاوت که چند عدد سرور مجازی بر روی یک سرور فیزیکی قرار می‌گیرند. دقت داشته‌ باشید هر سرور مجازی به‌صورت کاملاً مستقل عمل می‌کند. از مهم‌ترین مزایای سرور مجازی در مقایسه با سرویس‌های اشتراکی دیگر، استقلال عملکرد و سطح دسترسی بالاتر آن را می‌توان نام برد؛ همچنین هزینه بسیار پایین آن نسبت به سرویس‌های اختصاصی با توجه به عملکردی که دارند.

نکات خرید vps ارزان

با در اختیار داشتن دسترسی Root یا Administrator در vps به‌راحتی می‌توانید برنامه‌های دلخواهتان را نصب کنید و یا تغییر دهید که این امکان در سرویس اشتراکی مقدور نیست؛ همچنین یکی دیگر از مهم‌ترین نکاتی که کاربران به آن توجه دارند امنیت vps است به این صورت که فایل سیستم شما کاملاً جدا از سایر کاربران بوده و امنیت برای شما تأمین خواهد شد. در این مطلب برخی نکات خریدvps ارزان ذکر شده‌است:

  • میزان منابع واقعی: زمانی که سرویس را تهیه می‌کنید اطمینان پیدا کنید که سرویس‌دهنده منابع را به‌صورت منصفانه به سرور شما اختصاص می‌دهد.
  • استفاده به‌روز از سخت‌افزار: همیشه تلاش کنید سروری را انتخاب کنید که دارای سخت‌افزاری با بازدهی بالاتر و قدرتمند تری باشد مانند هاردSSD و CPU.
  • سرور دارای پنل مدیریتی باشد: یعنی دسترسی‌هایی مانند تعویض سیستم‌عامل، دسترسی و امکان تغییر پسورد و… داشته‌باشد.
  • پشتیبانی: در هنگام استفاده از سرور مجازی شاید مشکل و یا سئوالی پیش آید که سرویس‌دهنده باید به شما در رفع آن کمک کند.

خریدvps ارزان

یکی از دلایلی که کاربران را ترغیب به خرید vps ارزان می‌کند قیمت پایین، امنیت و همچنین سرعت بالایی که دارد است. این vps می‌تواند تمامی عملکردهای یک سرویس اختصاصی را بدون هیچ تفاوتی در نحوه عملکرد و کیفیت داشته‌باشد. با خریدVPS  ارزان از شرکت هاستینگ سرور کلیک می‌توانید از ویژگی‌های متمایزی همچون کیفیت برتر سخت‌افزار و ارائه خدمات مدیریت سرور توسط تیم پشتیبانی بهره‌مند شوید.

هاست سی پنل چیست؟

هاست سی پنل چیست؟

سی پنل، کنترل پنل پرطرفدار سرویس‌های لینوکس است. محبوبیت کنترل Cpanel آن‌قدر زیاد است که بسیاری هاست لینوکس را به‌نام هاست سی پنل می‌شناسند. این کنترل پنل تمام امکاناتی را که برای مدیریت‌هاست لینوکس خود به آن احتیاج دارید را یک‌جا ارائه می‌دهد. در نتیجه هاست سی پنل با مزایایی که دارد یکی از سرویس‌های محبوب و پرطرفدار در بین کاربران و وبمسترها است و قابل‌ارائه توسط شرکت هاستینگ سرور کلیک است.

امکانات مهم هاست سی پنل

هاست سی پنل دارای یک رابط گرافیکی ساده است که کاربران را قادر می‌سازد در یک رابط مبتنی بر وب به آسانی وب‌سایت خود را مدیریت و کنترل کنند. در این قسمت تعدادی از امکانات هاست سی پنل را آورده‌ایم:

  • رابط کاربری ساده
  • امکان مدیریت کامل سرویس
  • امکان مدیریت فایل‌ها
  • مدیریت کامل صندوق‌پستی
  • مدیریت کامل دامنه‌ها و زیر دامنه‌ها
  • مدیریت بانک اطلاعاتی و بک آپ گیری
  • امکان تغییر نسخه php
  • دسترسی به انواع لاگ های وب‌سایت و دریافت گزارش‌های آماری

خرید هاست سی پنل

در صورتی که دارای یک وب‌سایت یا اپلیکیشن مبتنی بر سیستم‌عامل لینوکس هستید و نیاز به یک هاست با قیمت مناسب، سرعت و امنیت بالا و امکانات و دسترسی کامل دارید بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که شرکت هاستینگ سرور کلیک ارائه‌کننده انواع هاست های داخلی و خارجی مناسب شما است.

سرور مجازی ارزان

سرور مجازی ارزان به معنی بی‌کیفیت بودن آن نیست و بیشتر به شرکت‌هایی توصیه می‌شود که وب‌سایت‌هایی با ترافیک متوسط دارند. دلیل پایین‌بودن قیمت سرور مجازی ارزان، استفاده از سخت‌افزارهای نسل قدیمی است که با سایت‌های دیگر مشترک است، اما منابع همچنان به‌صورت اختصاصی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، اما آپتایم بالا و امنیت آن هیچ تفاوتی با سرورمجازی حرفه‌ای ندارد.

شرکت هاستینگ سرور کلیک با ارائه سرور مجازی ارزان به کاربرانی که قصد آزمون و خطا دارند و یا در حال آموزش مباحث جدید برای رشد کسب و کار خود هستند کمک می‌کند تا با کمترین هزینه بتوانند سرور مجازی با کیفیتی را خریداری کنند و از پشتیبانی 24 ساعته این شرکت برخوردار شوند.

سرور مجازی ارزان مناسب چه افرادی است؟

  • کاربرانی که برای تست و یادگیری به آن نیاز دارند.
  • کاربرانی که وب‌سایت‌هایی با ترافیک پایین دارند.
  • کاربرانی که علاقمند هستند سایت آن‌ها روی سرور مجازی شخصی خودشان باشد به‌جای هاست.
  • کاربرانی که دارای محدودیت بودجه هستند.
  • کاربرانی که قصد آشنایی با سیستم‌عامل های مختلف دارند.

سرور اختصاصی ارزان

سرور اختصاصی ارزان

سرور اختصاصی همان Dedicated serverاست. این سرور یک سرویس قدرتمند می باشد که توانایی فعالیت 24 ساعته را دارد مناسب افرادی است که اطلاعات سایتشان برایشان مهم بوده و نمی‌خواهند از سرورهای اشتراکی استفاده ‌کنند. این سرورها عموماً دارای کیفیت ساخت بالایی هستند و نسبت به توان خود انرژی کمتری مصرف می‌کنند. یکی از پرسرعت‌ترین سرورهایی است که می‌توانید به‌صورت ایرانی یا خارجی نامحدود بهترین استفاده را داشته ‌باشید.

سرور اختصاصی، مناسب سایت‌ها و سازمان هایی است که نیاز دارند علاوه بر سرعت، آپتایم، پهنای باند مناسب و دسترسی بالا برای نصب هرگونه نرم‌افزار یا ایجاد تغییرات به امنیت مناسب نیز احتیاج دارند. اگر به‌دنبال بهره‌مندی از مزایای فوق‌العاده سرورهای اختصاصی هستید و امنیت سایت برای شما مهم است شرکت هاستینگ سرور کلیک با ارائه سرور اختصاصی ارزان راهکارهای حرفه‌ای و مطمئنی را به شما پیشنهاد می‌کند.

تفاوت سرور مجازی و سرور اختصاصی

در سرور مجازی منابع به‌صورت مجازی بر روی یک سرور فیزیکی دیگری راه‌اندازی می‌شود، اما این منابع تحت یک سرور کاملاً مستقل در اختیارتان قرار می‌گیرد و همچنین یکی از دلایلی که ما را به خرید سرور اختصاصی تشویق می‌کند امنیت بسیار بالای آن است. در این مطلب تعدادی از تفاوت این دو سرور را آورده‌ایم:

  • سرور مجازی تمامی قابلیت‌های یک سرور اختصاصی را دارد اما با قیمت کمتر
  • سرور اختصاصی دارای منابع بهتری نسبت به سرور مجازی است.
  • سرور مجازی برخلاف سرور اختصاصی در برخی منابع مانند کارت شبکه و یا دیگر ماشین‌ها اشتراک دارد.
  • سرور اختصاصی قدرت سخت‌افزاری بالایی دارد.
  • در صورت وجود مشکل انتقال از سرور مجازی آسان‌تر از اختصاصی است.
  • در سرور اختصاصی امکان نصب تمامی نسخه‌های سیستم‌عامل وجود دارد.
  • در سرور اختصاصی نیاز به فرد متخصص با دانش فنی جهت پشتیبانی و مدیریت سرور است اما در سرور مجازی راحت‌تر است.
  • انعطاف‌پذیری در گسترش منابع در سرور مجازی بیشتر است.

جمع‌بندی

هنگام انتخاب سرور چندین نکته وجود دارد که باید آن‌ها را رعایت کنید. پیکربندی سخت‌افزاری، زیرساخت شبکه و اینترنت قوی، قابلیت‌های امنیتی، سرعت و پشتیبانی از مواردی هستند که باید به آن‌ها اهمیت دهید و برای خرید در نظر داشته‌باشید. اما اگر هنوز اطمینان ندارید کدام سرویس برای شما مناسب است شرکت هاستینگ سرور کلیک با ارائه انواع سرورهای داخلی و خارجی به شما کمک می‌کند که یک بسته با تمام فناوری‌های مورد نیاز و متناسب با بودجه خود را انتخاب کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.