رنگرزی لباس در تهران را به حباب بسپارید

0

رنگرزی لباس عبارت است از فرآیند اضافه کردن رنگ یا رنگدانه بر روی مواد نساجی مانند الیاف ، نخ و پارچه با هدف دستیابی به رنگی با ثبات مطلوب. در این عمل معمولاً از محلول خاصی که حاوی رنگ و مواد شیمیایی ویژه است استفاده می شود.
مولکول های رنگ از طریق جذب ، انتشار یا پیوند دما و زمان که عوامل کلیدی و کنترل کننده در این فرایند هستند به پارچه ثابت می شوند . پیوند بین مولکول رنگ و پارچه بسته به رنگ مورد استفاده ممکن است قوی و ضعیف باشد.
خشکشویی حباب یکی از مراکز معتبر رنگرزی لباس در تهران است که آماده ارائه خدمات به مشتریان در مدت زمان بسیار کوتاه از چهار تا ۲۴ ساعت می باشد. برای رنگرزی لباس غرب تهران می توانید با خشکشویی حباب تماس بگیرید.
خشکشویی حباب خدمات مختلفی مثل  تعمیرات لباس در کوهک  ، اتوشویی لباس عروس و… را در کمترین زمان ارائه می دهد.

منبع اصلی رنگ از نظر تاریخی طبیعت بوده و رنگ ها از منابع جانوری یا گیاهان استخراج می شدند. با این حال از اواسط قرن نوزدهم بشر برای دستیابی به طیف گسترده‌ تری از رنگ ها و پایدار کردن آنها در شستشو و استفاده عمومی رنگ مصنوعی تولید کرده است.
درجه های مختلفی از رنگ ها برای انواع مختلف الیاف و در مراحل مختلف فرآیند تولید نساجی از الیاف شل و بی پایه تا نخ و پارچه و لباس های کامل استفاده می ‌شود.
الیاف اکریلیک با رنگ های پایه رنگ می شوند در حالی که الیاف های نایلونی و پروتئینی مانند پشم و ابریشم با رنگ های اسیدی و نخ پلی استر با رنگ های پراکنده رنگ می شوند . پنبه با طیف وسیعی از انواع رنگ از جمله رنگ های Vat و رنگ های واکنش پذیر و مستقیم مصنوعی مدرن رنگ آمیزی می شود.
بنابراین در صورتی که رنگ پارچه لباس شما در اثر شستشو یا قرار گرفتن در معرض نور خورشید کمرنگ شده است می توانید با انجام فرآیند رنگرزی لباس آن را دوباره همانند لباس جدید ، نو کنید.

مزایای رنگرزی لباس چیست؟

در صورتی که که برای رنگرزی لباس در تهران از خشکشویی ها و مراکز معتبر کمک بگیرید می توانید از مزایای مختلفی برخوردار شوید که شامل موارد زیر می باشند:
– صرفه جویی در زمان و هزینه
– رنگ کردن لباس های قدیمی و نو کردن دوباره آنها
– به دست آوردن جلوه های فانتزی – جوان پسند یا رسمی با رنگ دلخواه
– عدم ریسک در افت کیفیت لباس بعد از رنگرزی

برای اینکه رنگرزی لباس به صورت اصولی و صحیح انجام شود توصیه می کنیم این کار را به افرادی که در این زمینه تخصص و مهارت دارند بسپارید. خشکشویی حباب متعهد است که رنگرزی لباس شما را به صورت اصولی و صحیح انجام دهد.
برای رنگرزی لباس در تهران با خشکشویی آنلاین حباب در ارتباط باشید.
91092732 – 021
www.hobabb.com

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.