معرفی یکی از تیم‌ های حرفه‌ای تولید خدمات صوتی در تهران

0

ما از عصر دیجیتال گذر کرده‌ و وارد دنیای مجازی شده‌ایم، با گسترش فزاینده‌ی محتوای مجازی، نیاز هرروزه به حضور گویندگان حرفه‌ای و تولیدکنندگان خدمات صوتی بیشتر احساس می‌شود و درنتیجه‌ی این نیاز، ضبط دوبله‌های با کیفیت، نریشن های تأثیرگذار و تولید دیگر پروژه های صوتی به یکی از تخصصی‌ترین حرفه‌های امروزی مبدل شده است.

با افزایش نیاز و تقاضا برای گویندگی، افراد بسیاری خود را تولید کننده خدمات صوتی معرفی می‌کنند و سفارش نریشن می‌پذیرند و به‌علت نداشتن تخصص لازم در این زمینه، پروژه نهایی را با نازل ترین کیفیت تحویل متقاضی می‌دهند.

بنابراین هنگام سفارش گویندگی لازم است قبل‌ از هر چیز از حرفه‌ای بودن تیم تولیدکننده، اطمینان حاصل شود و برای کسب این شناخت می‌بایست فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفت از جمله داشتن محیطی تخصصی جهت ضبط صدا، دیدن نمونه کارهای تولید شده، حضور مدیر دوبلاژ حرفه‌ای جهت کیفیت سنجی پروژه، داشتن گویندگان خوش‌صدا و کاربلد و همچنین خوش‌نام بودن در نزد دیگر سفارش‌دهندگان…

استودیو ساینا یکی از شناخته ‌شده‌ ترین تیم‌های حرفه‌ای تولید خدمات صوتی در کشور است که کیفیت بالای پروژه‌هایش مثال‌زدنی است و این حد از کیفیت بالا را مرهون فراهم کردن تمامی شرایط لازم جهت ضبط تخصصی است محیط کاملاً آکوستیک استودیو که توسط لوازم فوق حرفه‌ای تجهیز شده‌است، داشتن خوش‌صدا ترین و متبحرترین گویندگان کشور در مجموعه خود و همچنین حضور مدیر دوبلاژ با تجربه که پس‌از ثبت سفارش گویندگی ، مناسب‌ترین گوینده را جهت ضبط انتخاب می‌کند کیفیت کار را قدم به قدم می‌سنجد و تمامی روند تولید را مدیریت می‌کند.

 برای آشنایی بیشتر شما در ادامه به معرفی بخشی از خدمات صوتی استودیو ساینا می‌پردازیم.

 

_دوبله

دوبله به‌عنوان یکی از تخصصی ترین و دشوارترین پروژه‌های صوتی محسوب می‌شود که چندین سال است که تیم ساینا در این زمینه به‌طور حرفه‌ای فعالیت می‌کند.

گویندگان ساینا که در پروژه‌های دوبله همکاری می‌کنند علاوه‌بر داشتن تجربه و صدای مناسب، در مهارت‌های صدا بازیگری نیز تسلط ویژه‌ای دارند که به‌جای کاراکترهای فیلم به باور پذیرترین شیوه ممکن صداپیشه گی می‌کنند.

دوبله فیلم و انیمیشن هرکدام به تخصص ویژه‌ی خود احتیاج دارد. معمولاً برای فیلم‌ها، گویندگانی انتخاب می‌شوند که در رئال گویی متبحرند و برای انیمیشن، گویندگانی با رنگ صدایی خاص انتخاب می‌شوند که برای کودکان جذاب و دوست داشتنی باشند. مدیر دوبلاژ ساینا با توجه به مخاطب‌شناسی بالا و تکیه بر تجربه خود، مناسب‌ترین گوینده را برای فیلم یا انیمیشن انتخاب و روند ضبط را کیفیت سنجی می‌کند.

شما می‌توانید در سایت ساینا نمونه فیلم و انیمیشن های دوبله شده در این استودیو را مشاهده کنید و همچنین اگر برای محتواهای تصویری خود، صداگذاری احتیاج داشتید می‌توانید به‌صورت غیرمستقیم از طریق سایت اقدام کرده و سفارش دوبله دهید.

 

 _نریشن

امروزه تولید و پخش نریشن، ستونی است که کسب‌وکارهای موفق بر آن تکیه می‌زنند. تمامی کمپانی‌های بزرگ که به شهرتی جهانی دست یافته‌اند بخش اعظمی از سرمایه خود را صرف تولید نریشن می‌کنند.

مهم‌ترین و حیاتی‌ترین قسمت تولید نریشن که موفقیت یا عدم تأثیرگذاری آن را تعیین خواهد کرد، گویندگی آن است. گوینده نریشن به‌عنوان نماینده آن کمپانی محسوب می‌شود که مشتریان با صدا و کلام او با خدمات و محصولات شرکت آشنا خواهند شد.

ممکن است بنا به هدف کمپانی از ساخت نریشن و همچنین با توجه به مخاطب هدف، نیاز باشد لحن و گفتار گوینده تغییر کند برای مثال گویندگی برای نریشن های مذهبی با نریشن های ورزشی متفاوت خواهد بود و این مدیر دوبلاژ است که متناسب با پروژه، گوینده را انتخاب و لحن و کلام او را هدایت و راهنمایی می‌کند.گویندگان ساینا استعداد و تبحر ویژه‌ای در زمینه گویندگی نریشن دارند و بنا به خواست مدیر دوبلاژ بهترین و مناسب‌ترین لحن را به اجرا می‌گذارند.

اگر شما نیز قصد دارید برای ارتقای کسب‌وکارتان نریشن تولید کنید، از طریق سایت استودیو ساینا با ثبت سفارش نریشن می‌توانید با خوش صداترین و متبحرترین گویندگان همکاری داشته باشید.

 

 _کتاب صوتی و پادکست

تعداد شنوندگان پادکست و کتاب صوتی رو به فزونی و جهان شمول شده‌است. دسترسی و استفاده‌ی راحت، قیمت مناسب نسبت‌به نسخه چاپی، نداشتن هر گونه ضرر به درختان و محیط‌ زیست… از دلایل استفاده‌ی روزافزون از کتاب صوتی است.

ضبط پادکست و کتاب صوتی از دیگر خدمات استودیو ساینا محسوب می‌شود. تسلط گویندگان در دوبله و صدا بازیگری باعث شده‌است کتاب‌های صوتی را به‌گونه‌ای گویندگی کنند که مخاطب ارتباط بسیار قوی با محتوای کتاب برقرار کند و صحنه‌های کتاب در ذهنش به درست‌ترین حالت ممکن تجسم یابد.

مخاطبان پادکست های تولید شده استودیو ساینا به‌علت جذابیت صدا و هنر گویندگان تا پایان همراه کتاب خواهند ماند و محتوا را پیگیری خواهند کرد.

 

 _اجرای زنده

اجرای نمایش‌نامه و دوبله زنده می‌تواند برای اقشار مختلف جامعه بسیار هیجان‌انگیز و جذاب باشد و حتی از رفتن به سینما، گردش‌های علمی و… نیز سرگرم‌کننده تر باشد.

برای سفارش گویندگی و اجرای زنده می‌توانید از طریق سایت ساینا متخصصان این حوزه مشورت داشته باشید.

اجاره استودیو و هدایت پروژه‌های صوتی

فراهم کردن استودیوی آکوستیک بسیار هزینه‌بردار و تهیه لوازم تخصصی ضبط صدا به تخصص ویژه‌ی خود احتیاج دارد بنابراین پیشنهاد ما به کسانی که قصد تولید محتوای صوتی دارند رزرو استودیو است.

تولیدکنندگان می‌توانند برای ساعاتی مشخص محیط استودیو را اجاره کنند و حتی از مدیر دوبلاژ استودیو جهت هدایت پروژه و بازبینی کیفیت، درخواست همکاری داشته باشند.

 

_گویندگی به زبان خارجی و لهجه محلی

زبان آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، ترکی و لهجه‌های محلی اصفهانی، شیرازی، ترکی، لری، مشهدی، شمالی، ازجمله زبان و لهجه‌های هستند که گویندگان استودیو ساینا می‌توانند به اجرا بگذارند.

برای پروژه‌های صوتی به زبان محلی تنها از گویندگانی استفاده خواهد شد که آن زبان یا لهجه، زبان مادریشان باشد که هنگام گویندگی بتوانند درست‌ترین لحن و طبیعی‌ترین آوا را به اجرا بگذارند.

برای شنیدن نمونه صدای گویندگان به زبان‌های خارجی و لهجه‌های محلی، وارد سایت استودیو ساینا شوید.

 

 _کارگاه‌های آموزشی

مجموعه ساینا جهت ارتقای هنر گویندگی، برای مشتاقان این عرصه کارگاه‌های مقدماتی و پیشرفت برگزار می‌کند.

برای اطلاع از زمان و شرایط حضور در کارگاه‌ها، وارد بخش دوره‌های آموزشی سایت شوید.

 

در این بخش سعی کردیم شما را با بخشی از خدمات استودیو ساینا آشنا کنیم، رضایت مخاطبان و کیفیت پروژه ها دو اولویت مهم و اساسی در مجموعه ساینا محسوب می شوند به همین علت با درنظر گرفتن بودجه سفارش دهندگان، پروژه آنان را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت تولید و عرضه می کند.

09215169541 جهت هماهنگی خدمات گویندگی و دوبله   

5/5 - (2 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.