از لوله های بسته تا لوله های باز!! داستان های جذاب از پشت صحنه لوله بازکنی

0

لوله بازکنی یکی از پر تکرار ترین کارهای زندگی روزمره ماست. هر زمان که لوله های آب، لوله های فاضلاب و غیره. در خانه، اداره یا سایر مکان‌های عمومی مسدود می شوند، این مشکلات بسیار ناراحت‌ کننده و آزاردهنده خواهند بود.

لوله بازکنی نوین به عنوان یک صنعت جدید به صورت تخصصی و حرفه ای انجام می شود و تعداد زیادی از افراد در این صنعت فعال هستند.

گرفتگی لوله فاضلاب می تواند در هر زمان و هر مکان اتفاق بیفتد. برای حل مشکلات لوله، باید از متخصص کمک بگیرید. متأسفانه افرادی هستند که در این حرفه فعالیت می کنند که باعث ناراحتی مردم شده و از آنها سوء استفاده می کنند.

اکثر افراد وقتی لوله فاضلاب گرفتگی دارد فقط می خواهند هر چه زود تر مشکل را برطرف کنند و این عجله باعث می شود لوله بازکنی را از شرکت های نه چندان معتبر یا افراد غیر مستقیم انتخاب کنند.

ما به شما توصیه می کنیم قبل از انتخاب یک ارائه دهنده خدمات، کمی تحقیق کنید تا در نهایت هزینه های گزاف پرداخت نکنید یا به لوله های خانه خود آسیب نرسانید.

عواقب انتخاب متخصص لوله بازکنی متفرقه چیست؟

رفع گرفتگی لوله بسیار حساس است و باید توسط فرد مجرب و تجهیزات پیشرفته با بهداشت و کیفیت انجام شود. زمانی که برای بازکردن لوله ها از دیگران کمک می گیرید، ممکن است به بدنه لوله ها آسیب برسانند یا هنگام بازکردن لوله ها لوله را سوراخ کنند. علاوه بر این، آنها قیمت های بالایی را از شما دریافت می کنند که منطقی نیست.

از جمله عواقب انتخاب اشتباه و بدون تحقیق در مورد متخصصان در لوله بازکنی:

• فنرهای نامناسب و بی تجربه باعث شکستن یا سوراخ شدن لوله ها می شود.

• دریافت هزینه های غیر منطقی برخلاف نرخ صنفی.

• سرقت وسایل از خانه مردم توسط افراد متفرقه.

• سرویس بدون کیفیت و رعایت نکردن بهداشت و ضدعفونی فنر ها

• ارائه فاکتور نامعتبر با مهر و امضای جعلی.

• نبود گارانتی سرویس که در صورت بروز مشکل رسیدگی نمی شود.

معرفی شرکت معتبر لوله بازکنی در تهران

لوله بازکنی شبانه روزی

لوله بازکنی نوین یک از شرکت های خدمات دهی با 25 سال سابقه کار در کل تهران است که به صورت شبانه روزی فعالیت دارد. تمامی متخصصین با بهترین کیفیت و با قیمت های مناسب انواع خدمات لوله بازکنی، لوله کشی، تخلیه چاه، تعمیر نصب توالت فرنگی و ایرانی، تشخیص ترکیدگی لوله و غیره را انجام می دهند.

لوله بازکنی شریعتی یکی از سهبات معتبر شرکت نوین لوله در منطقه شریعتی می باشد. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

زمان گرفتگی لوله ها می توانید به صورت 24 ساعته از این وب سایت خدمات دریافت کنید. بعد از اعلام آدرس محل، بلافاصله سرویسکار مربوطه از نزدیکترین مکان ارسال می شود.

در ادامه برخی از دلایل گرفتگی لوله های فاضلاب را طبق تجربه متخصصین در این چند سال بازگو می کنیم.

چرا لوله فاضلاب مسدود می شود؟

  • گرفتگی لوله فاضلاب به دلیل افتادن دستمال توالت

برخی افراد دستمال توالت را داخل توالت می ریزند و فکر می کنند مشکلی وجود نخواهد داشت. هنگام تمیز کردن خانه، نظافتچی نایلون و پارچه را داخل لوله می اندازد. در بیشتر موارد، بزرگترین عامل گرفتگی لوله، دستمال کاغذی و نایلون است که مانع عبور آب می شود.

  • انداختن برس، درب شامپو یا وسایل شخصی در لوله

زهکش توالت فرنگی ایرانی و ایرانی به گونه ای طراحی شده است که در قسمت پایینی خود اجسام پلاستیکی و کوچک باقی می ماند.

استفاده مداوم از فاضلاب باعث می شود که این مواد به آرامی در داخل لوله ته نشین شده و قطر لوله را جمع کنند.

بهترین پیشگیری این است که هنگام استفاده از توالت و حمام با درآوردن لباس یا کت از وسایل خود مراقبت کنید. بستن چاه و توری مناسب نیز می تواند از ورود اجسام به فاضلاب جلوگیری کند.

  • تجمع زباله به دلیل عدم استفاده از لوله

یک مخزن خوب برای توالت فرنگی ایرانی و خارجی ضروری است. مخزن آب را با فشار زیاد به داخل لوله می ریزد و تمام زباله ها را با خود به حوضچه فاضلاب می برد.

در صورت عدم نصب فلاش تانک در توالت، لجن جمع شده و به قطر لوله می چسبد. بدون سیفون بهترین راه برای جلوگیری از این مشکل استفاده از لوله پاک کن اسیدی و مواد شوینده است. یا می توانید پس از استفاده از ظرف یا سطل، داخل لوله آب بریزید تا آن را تمیز کنید.

  • مسدود شدن مسیر لوله های فاضلاب آشپزخانه به دلیل چربی و روغن

هنگام شستن ظروف، بقایای غذا، روغن ظرف یا تفاله چای در سینک می ریزد. این مواد در داخل فاضلاب جمع می شوند و به دیواره فاضلاب می چسبند.

برای جلوگیری از این مشکل می توانید از توری یا آبکش در کنار سینک استفاده کنید.

روغن ظرف یا ضایعات غذا را در سینک نریزید و آب داغ را چند دقیقه بعد از آبکشی باز کنید.

دستگاه های لوله بازکنی چیست و چگونه کار می کند؟

لوله بازکنی فوری ارزان

مجموعه ابزارهایی که برای رفع گرفتگی مسیر لوله فاضلاب یا رفع نشتی آب از آن ها استفاده می شود، تجهیزات لوله بازکنی نام دارد. افراد لوله بازکن بدون این دستگاه ها قادر به باز کردن لوله فاضلاب نیستند. از جمله این دستگاه ها:

  • دستگاه فنر زنی موشکی 750

از این وسیله برای رفع گرفتگی انواع لوله های حمام، توالت و آشپزخانه، لوله های پارکینگ و پشت بام استفاده می شود. این لوله بازکن از موتور 750 وات بهره می برد و سرعت آن 470 دور در دقیقه می باشد. استفاده از این دستگاه نیاز به اپراتور حرفه ای دارد. این دستگاه دارای کلید گرد چپ و راست می باشد که برای قرار دادن فنر در لوله فاضلاب و برداشتن فنر از لوله بازکن استفاده می شود.

لازم به ذکر است که کاربر هنگام کار با این دستگاه باید از دستکش چرمی مخصوص استفاده کند. علاوه بر این، پریز برقی که قرار است دستگاه به آن وصل شود باید دارای سیستم اتصال به زمین باشد. پس از بستن سر فنر مخصوص و اتصال آن به دستگاه آن را به سمت لوله فاضلاب هدایت می کنیم.

فنر لوله بازکن شروع به گردش کرده و با دست و فشار کاربر فنر حرکت می کند و باز شدن لوله انجام می شود. هنگام استفاده از دستگاه لوله بازکنی باید لوله آب در لوله قرار داده شود تا بتوان لایروبی و تراشیدن دیواره لوله را نیز انجام داد.

  • کمپرسور باد یا پمپ تراکم هوا

این پمپ برای رفع گرفتگی لوله های چدنی استفاده می شود.

اگر سیفون لوله طوری است که فنر در لوله قرار نمی گیرد و یا در اثر وجود مواد زائد مسدود شده است، لوله باید با دستگاه فشرده سازی هوا باز شود.

دستگاه تراکم هوا، هوای متراکم را از مخزن خود با فشار بالا به داخل چاه می فرستد و می تواند در فشار بالا صدای بلند تولید کند.

این دستگاه دارای مخزنی است که در آن مواد برداشت با کمپرسور هوا توسط منبع تغذیه جمع می شود.

اول از همه، باید بررسی کنیم که چند لوله به همدیگر متصل است، به عنوان مثال، لوله سینگ به لوله کفشور. در آشپزخانه، لوله پشت ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی،

باید با دستمال و ماسک به خوبی پوشانده شود و توسط شخصی نگه داشته شود تا هنگام باز کردن پمپ، لجن به بیرون پخش نشود.

ابتدا به ترتیب پمپ را با قرار دادن دوشاخه در لوله ثابت می کنیم. سپس اهرم پمپ باد را به آرامی باز می کنیم تا لوله با فشار بسیار بالایی از پمپ باز شود.

5/5 - (2 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.