معرفی بلندگو سقفی و آمپلی فایر با فناوری به کار رفته در آن

0

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، سیستم های صوتی نیز دستخوش تغییر و تحولات زیادی شده اند. شاید شما هم باندهایی با ابعاد بزرگ را به یاد دارید که کیفیت صدای چندان مناسبی هم تولید نمی کردند. امروزه در بسیاری از محیط هایی که در آن رفت و آمد می کنیم مانند کافه، رستوران، بیمارستان، مسجد و … از سیستم های صوتی پیشرفته برای پخش موزیک یا پیجینگ استفاده می شود. خرید و قیمت بلندگو سقفی به نسبت باندهای قدیمی مقرون به صرفه تر است.

بلندگوی سقفی از انواع بلندگوهایی است که این روز ها در انواع محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه این مطلب با وبلاگ چکاوک همراه باشید تا اطلاعاتی در مورد سیستم های صوتی بلندگو سقفی و آمپلی فایردر اختیار شما قرار دهیم:

بلندگوی سقفی یکی از انواع بلندگوهایی است که این روز ها در بازار وجود دارد. از مهمترین ویژگی های این نوع بلندگو عدم اشغال فضا در محیط است. با توجه به اینکه در اماکن مختلف، محدودیت فضا وجود دارد، استفاده از این بلندگو در بسیاری از محیط ها رواج پیدا کرده است و همانطور که از نام آن پیداست تنها بر روی سقف نصب می شود. باید توجه داشته باشید که بهترین سیستم صوتی باید بر اساس نیاز شما انتخاب شود و بهتر است که در این مورد با مشاورین ما در چکاوک صحبت کنید تا بتوانند شما را در انتخاب بهترین سیستم صوتی راهنمایی کنند.

سیستم صوتی چکاوک

عوامل موثر در انتخاب بلندگو سقفی

بلندگوهای سقفی ویژگی ها و کاربردهای زیادی دارند و دارای انواع مختلفی هستند و معمولا در مکان های عمومی مانند بیمارستان ها، مدارس، ادارات، بانک ها و حتی مکان های غیر عمومی مانند منازل و ویلاها مورد استفاده قرار می گیرند. محیطی که می خواهید بلندگو سقفی را در آن نصب کنید، یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب مدل مناسب اسپیکر سقفی است.

اگر اسپیکر را تنها برای پیجینگ مورد استفاده قرار می دهید بهتر است از میان بلندگوهای سقفی فول رنج مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. اما در صورتی که نیاز به پخش موزیک در محیط دارید بهتر است از میان بلندگو های سقفی Two Way انتخاب کنید که کیفیت پخش بالاتری دارند. اسپیکر سقفی نوع 2way به علت دارا بودن تیوتر و ووفر قدرت تفکیک صدایی بالاتری دارند به همین دلیل کیفیت پخش آنها نسبت به نوع فول رنج بهتر است .

بسیاری از افرادی که به دنبال تهیه سیستم صوتی برای محیط مورد نظر خود هستند، در درجه اول قیمت بلندگو سقفی را مورد بررسی قرار می دهند. در مورد قیمت باند سقفی باید توجه داشته باشید که ممکن است شما بتوانید بلندگویی را با قیمت پایین خریداری کنید اما آن مدل بلندگو نتواند پاسخگوی نیاز شما باشد و همچنین صدایی با کیفیت مطلوب ارائه ندهد و عملا هزینه صرف شده شما به هدر رود. قیمت بلندگو سقفی به عوامل متعددی بستگی دارد. برند، امکانات، جنس بدنه، نوع نصب و … عواملی هستند که در تعیین قیمت اسپیکر سقفی نقش دارند. اما اگر بودجه خاصی را برای خرید بلندگو سقفی در نظر گرفته اید، بهتر است با مشاورین فروش چکاوک تماس بگیرید تا بتوانند شما را در انتخاب بهترین سیستم صوتی متناسب با نیاز و بودجه شما یاری کنند. قیمت بلندگو سقفی در مدل های مختلف در سایت چکاوک درج شده است که شما می توانید آن ها را با هم مقایسه کنید.

بلندگو سقفی چکاوک

عوامل موثر در انتخاب آمپلی فایر

آمپلی فایر نیز مانند بلندگو سقفی دارای مدل های مختلفی است. بسیاری از کاربران قیمت آمپلی فایر را اولین پارامتر برای خرید، در نظر می گیرند. قیمت آمپلی فایر مانند هر دستگاه دیگری رنج قیمت مختلفی دارد. شما می توانید با توجه به امکانات مد نظر خود در مورد آمپلی فایر، مدل مورد نظر را بیابید. برای انتخاب بهتر و دقیق تر مدل آمپلی فایر مورد نیاز، بهتر است از مشاورین ما کمک بگیرید.

آمپلی فایر دستگاهی است که کیفیت صدای خروجی از بلندگو را کنترل می کند و شما با نصب آن می توانید کیفیت صدای بهتری را از بلندگو دریافت کنید. اگر در محیط های مختلف به صداهایی که از بلندگو ها پخش می شود دقت کرده باشید، بسیاری از آن ها با مشکل قطع و وصلی و کیفیت پایین مواجه هستند. استفاده از آمپلی فایر می تواند بسیاری از این مشکلات را حل کند. صدای مربوطه قبل از اینکه به سمت بلندگو فرستاده شود، توسط آمپلی فایر تقویت می شود و سپس به بلندگوی سقفی، ارسال می شود. همین تقویت صدا موجب می شود، بدون نویز و قطعی بتوانید صدا را از بلندگو سقفی بشنوید.

آمپلی فایر چکاوک

وب سایت اینترنتی چکاوک

وب سایت چکاوک عرضه کننده انواع سیستم های صوتی در ایران است. شما می توانید در سایت فروشگاهی ما اطلاعات کامل انواع بلندگوهای سقفی و آمپلی فایر را مشاهده کنید و در صورت نیاز خرید خود را انجام دهید. اما اگر انتخاب بین مدل های مختلف برای شما سخت است، بهتر است قبل از خرید با مشاورین فروش ما در مجموعه تماس بگیرید تا راهنمایی لازم را به شما ارائه دهند. تمامی محصولات این فروشگاه از با کیفیت ترین محصولات تولید شده در دنیا است که با قیمتی مناسب به خریداران ارائه می شود.

3/5 - (2 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.