نکات مهم در مورد تولید بج سینه

0

تولید بج سینه برای تمام ارگان‌ های دولتی و شرکت‌ های خصوصی از طریق انعقاد قرارداد امکان‌ پذیر است. نشان سینه یک اکسسوری خاص برای شرکت‌ های معتبر می‌ باشد. البته مقامات و سایر اشخاص حقیقی نیز می توانند از نشان سینه استفاده کنند. به طور مثال تمام وزرا از نشان سینه‌ ای که به شکل پرچم کشور عزیزمان ایران است استفاده می‌ کنند. همچنین وکلا از نشان‌ های متفاوتی که هر کدام به گونه‌ ای نشان دهنده ی عدالت هستند استفاده می‌ کنند. انواع شرکت‌ های خصوصی می‌ توانند با انعقاد قرارداد به طور حرفه‌ ای از تولید بج سینه برای کارمندانشان استفاده کنند.

 

 تولید بج سینه برای کدام ارگان‌ ها و یا شرکت‌ های خصوصی می‌ باشد؟

تولید بج سینه برای تمام ارگان‌ ها می‌ باشد. بنابراین تمام شرکت‌های دولتی و خدمات رسان عمومی، وزارتخانه‌ها و شرکت‌ های خصوصی می‌ توانند به طور سفارشی از تولید بج لباس استفاده کنند. علت استفاده از بج سینه توسط بسیاری از شرکت‌ ها به اهداف تجاری آنها باز می‌ گردد. به طور مثال زمانی که یک نمایشگاه صنعتی و یا حتی یک نمایشگاه عمومی از کسب و کارهای مختلف زده شود، نشان سینه بولد خواهد شد. به بیان دیگر، علت بولد شدن بج سینه در کسب و کارها به جهت استفاده ی کارمندان آنها است. مشتریان بین‌ المللی و حتی مشتریان داخلی، زمانی که پرستیژ حرفه‌ ای شرکت تولید کننده را ببینند، مطمئناً نگاه مثبتی به او خواهند داشت.

ساخت بج سینه اگر به طور سفارشی باشد بسیار زیبا خواهد بود. منظورمان از سفارشی کردن بج‌ها این است که هر کدام از کارمندان شرکت ها دارای نشان تخصصی خود باشند. تصور کنید وارد شرکتی شده اید که هر کدام از کارمندان آن شرکت از طریق نشان تخصصی خود شناخته می‌ شوند. حال آیا این نشان‌ ها باعث نمی‌ شوند که یک دیدگاه خاص و ویژه‌ ای نسبت به فعالیت و تخصص کارمندان آن شرکت داشته باشید؟ در حقیقت این نشان‌ ها باعث می‌ شوند یک نوع پرستیژ خاص و انضباط حرفه‌ ای در میان کارمندان آن شرکت وجود داشته باشد. یعنی زمانی که مشتریان یک کسب و کار، پرستیژ حرفه‌ ای کارمندان آن کسب و کار را ببینند قطعاً ثبت سفارش خواهند داشت.

 

تولید بج سینه و اتیکت پرسنلی در چه سبک‌ هایی است؟

تولید بج سینه در سبک های مختلفی است. یعنی تولید بج لباس و تولید اتیکت پرسنلی با توجه به سفارش مشتریان خواهند بود. بنابراین می‌ توانید از مدل‌ های مختلفی که به عنوان نشان پرسنلی معرفی شده‌ اند بازدید کنید و نوع دلخواهتان را بیابید. در صورتی که مدل دلخواهتان در میان نشان‌ های تولید شده نبود می‌ توانید طرح مورد نظرتان را اعلام کنید. یعنی بعضی از شرکت‌ های خصوصی تمایل دارند تا چاپ اتیکت پرسنلی به صورت انحصاری برای آنها انجام شود. مثلاً مدیر یک گلخانه ی بزرگ در نظر دارد تا از اتیکت‌ های مخصوص برای کارکنان هر بخش استفاده کند. مدیر این گلخانه می‌تواند بخش گل‌ ها را از درختان جدا کرده و پرسنل خود را با نشان هایی که شبیه به گیاهان هستند معین کند.

هزینه تولید بج سینه

 

قیمت بج سینه برای سفارش های مختلف

قیمت بج سینه با توجه به هر سفارش متفاوت است. یعنی مشتریان باید به طور دقیق نیاز و طراحی ایده آلشان را اعلام کنند تا قیمت مشخص شود. قطعاً تعداد نشان هایی که سفارش داده می‌ شوند نیز در قیمت نهایی تاثیرگذار خواهند بود. هرچه نشان دارای طراحی و کیفیت ساخت بالاتری باشد قطعاً قیمت نیز به تناسب آن، بیشتر خواهد بود. در نهایت مهم‌ ترین عواملی که در قیمت نشان و یا همان اتیکت پرسنلی تاثیرگذار هستند عبارتند از:

  • مواد اولیه
  • استفاده از مواد جانبی و یا رنگ‌ ها
  • نوع طراحی
  • تعداد

 

بج سینه در چه ابعاد و جنسی تولید می‌ شود؟

تولید بج سینه می‌ تواند با جنس‌ های مختلفی انجام شود. اگرچه قالب نشان ‌ها از جنس برنج و یا سرب هستند اما انواع دیگری نیز وجود دارند. یعنی نوع غیر فلزی و حتی نشان هایی که از جنس طلا می باشند نیز قابل تولید هستند. ابعاد بج نیز با توجه به سفارش هر مشتری تعیین می‌ شود. البته نوع استاندارد هر نشان دارای سایز یکسانی است که معمولاً از یک بند انگشت بیشتر نمی‌ شود. اما همانطور که گفتیم، قابلیت تغییر و سفارشی‌ سازی ابعاد نشان وجود دارد.

به عنوان یک نکته برای چاپ اتیکت پرسنلی باید موضوعی را متذکر شویم. این نکته مربوط به ابعاد حرفه‌ ای نشان است. شرکت‌ های خصوصی نباید استانداردهای لازم را بی اعتبار بدانند و از نشان های بیش از اندازه بزرگ استفاده کنند. همچنین در زمان سفارش باید نوع قفل شدن نشان سینه را انتخاب کنید. نوع و حالت قفل نشان به پرسنل کمک می‌ کند تا به راحتی بتوانند باز و بسته شدن نشان در طول یک روز را انجام دهند.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.