راهنمای انتخاب بهترین جراح بینی تهران

0

هر قدر هم که معیارهای درونی از اهمیت بالایی برخوردار باشند ولی نمی توان منکر اهمیت زیبایی های ظاهری در زندگی فردی و جمعی شد و آنها را یک فاکتور قابل حذف کردن تلقی کرد. زیبایی و رضایت داشتن از چهره ، یک معیار با ارزش برای هر انسان تلقی می شود و تقارن و تناسب بخش های مختلف چهره و همچنین اندام ، نشانه های شناخته شده و جهان شمول زیبایی محسوب می شوند. امروزه ، به مدد مانور دستان هنرمند و ذهن های خلاق بهترین جراحان بینی که به پشتوانه دانش عمیق و به کار گیری تکنیک های پیشرفته در این حوزه ، نتایجی زیبا را خلق می کنند ، عمل بینی ، بعنوان یکی از جراحی های زیبایی پر طرفدار ، تغییرات تحسین برانگیزی را در چهره بسیاری از داوطلبین این پروسیجر زیبایی بوجود اورده است. اما نکته بسیار مهم در این میان این است که تمام معادلات شطرنج شما با جابجایی یک مهره اشتباه ممکن است بهم بریزد. آن مهره مهم ، انتخاب جراح خوب بینی در تهران است. جراح بینی ماهر و با تجربه با شناسایی مواردی هر چند جزئی ، مانور جراحی را به گونه ای بر روی بینی انجام می دهد که نهایتاً نتیجه ای دلنشین تر و متفاوت تر از بقیه را خلق می کند.

 

جذاب ترین عمل بینی با بهترین جراح بینی

چرا نتیجه عملی که به دست یک جراح خوب انجام شده ، جذاب تر است؟ راز نهفته در این تفاوت چیست؟ وقتی این سوال را از یکی از بهترین جراحان راینوپلاستی پرسیدیم ، او در پاسخ به این سوال ما گفت که او در زمان جراحی بینی هر بیمار ، خود را به مانند یک نقاش می بیند که صورت بیمار ، همچون یک بوم نقاشی خالی در مقابل او قرار داده شده و او قرار است با استفاده از ایده های ناب تراوش کرده از ذهنش ، یک تابلوی نقاشی را قلم بزند. بینی هر بیمار ، دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است و به هیچ وجه نمی توان جراحی دو بیمار را کاملاً مشابه با هم دانست. در بینی هر بیمار باید تغییراتی ایجاد شود که بیشترین و بالاترین سطح هماهنگی را با سایر بخشهای چهره داشته باشد. بدون شک ، تشخیص این هماهنگی ، نیازمند برخورداری از مهارت و تجربه بالاست. می توانید برای آگاهی بیشتر در خصوص عمل بینی ، به لینک زیر مراجعه کنید.

https://drmehdisaberi.com/rhinoplasty/

آیا عمل بینی استخوانی در مقایسه با عمل بینی گوشتی برای جراح بینی ، آسان تر است؟

برای یک جراح بینی خوب ، فرقی نمی کند که جراحی قرار است روی یک بینی گوشتی انجام شود یا یک بینی استخوانی. آنچه برای دکتر خوب بینی مهم است این است که نتیجه به دست آمده از عمل ، برازنده صورت بیمار بوده و یک نتیجه رضایت بخش برای جراح و بیمار را به دست دهد. البته ، کلیت ماجرا این است که بینی های گوشتی دارای ویژگی هایی هستند که باعث می شود پروسه عمل آنها در مقایسه با بینی های استخوانی پر چالش تر باشد ولی به طور کلی ، صرفنظر از نوع بینی ، این جراحی ، یک پروسیجر مینیاتوری است و اجرای آن نیاز به ظرافت و دقت بسیار بالایی دارد.

قیمت جراحی به دست بهترین جراح بینی تهران چقدر است؟

حتماً شنیده اید که کیفیت ارزان نیست. مثل های زیادی در طول تاریخ به جا مانده اند که حاکی از این واقعیت هستند که وقتی خواهان داشتن یک چیز با ارزش و با کیفیت هستید ، باید بهای آن را بپردازید. عمل بینی نیز از این واقعیت مستثنی نیست و زمانی که خودتان بینی های جراحی شده افراد مختلف را با هم مقایسه می کنید ، به وضوح تفاوت در کیفیت نتیجه را شاهد هستید. هزینه جراحی بینی هر چند یک دغدغه مهم برای بسیاری از داوطلبین این پروسیجر زیبایی است ولی نباید به عنوان مهم ترین فاکتور تلقی شده و سایر فاکتورهای مهم و تعیین کننده در نتیجه جراحی را تحت تاثیر قرار داده یا باعث کم اهمیت جلوه داده شدن آنها شود.

تفاوت جراحی بینی آقایان و خانم ها از نگاه بهترین جراح بینی تهران

هر چند جراحی رینوپلاستی از یک قالب کلی صرفنظر از جنسیت بیمار تبعیت می کند ولی این بدان معنی نیست که نباید تفاوتی در جراحی بینی اقایان و خانم ها قائل شد. آناتومی صورت خانم ها و آقایان تفاوت هایی با هم دارد و همین تفاوت ها باید در زمان اجرای پروسیجر زیبایی بینی لحاظ شود. آقایان اغلب دوست دارند بینی آنها با حفظ ویژگی های یک صورت مردانه ، جراحی شود در حالیکه خانم ها به داشتن بینی ظریف تر ، بیشتر علاقمند هستند. از طرف دیگر با توجه به اینکه در عمل بینی ، خلق هارمونی بین بینی و سایر مولفه های صورت ، هدف عمده در جراحی است ، تغییرات ایجاد شده در بینی این دو جنسیت باید به گونه ای باشد که معادلات مربوط به این قانون مهم را زیر پا نگذارد.

چگونه بهترین جراح بینی تهران را انتخاب کنیم ؟

کشورمان ایران بعنوان یکی از قطب های قدرتمند جراحی بینی در سطح جهان شناخته شده است و علت حضور نام کشورمان در راس فهرست کشورهای به نام در رینوپلاستی ، مستقر بودن جراحان بینی موفق و مشهور و صاحب نام در شهرهای مختلف این کشور ، خصوصاً تهران ، همچون دکتر صابری است. اگر قصد دارید جراحی بینی تان را در شهر تهران یا یکی دیگر از شهرهای بزرگ ایران انجام دهید ، پروسه تحقیق تان اندکی زمانبر تر و حساس تر خواهد شد. چراکه انتخاب شما برگزیدن بهترین ، در میان جمعی از بهترین ها خواهد بود. خوشبختانه ، جراحی بینی یک جراحی اورژانسی نیست ، پس خوب وقت بگذارید و با انجام تحقیقات کامل ، بهترین جراح بینی را انتخاب کنید تا صاحب بهترین نتیجه از پروسه جراحی تان شوید.

3/5 - (2 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.