چگونه نمره بالای ۷ ایلتس شویم؟

0

برای کسب نمره بالای ۷ ایلتس باید متفاوت عمل کنید. برای برنده شدن در این ماراتن باید در برنامه ریزی و شیوه درس خواندن خود تغییراتی ایجاد کنید. تا انتها با خانه ایلتس همراه باشید.

البته فراموش نکنید دراین راه تلاش زیادی لازم است و هم چنین علاوه بر تلاش به روحیه ای قوی نیاز دارید.

در این مقاله از سایت خانه ایلتس قصد داریم راجع رسیدن به نمره بالای ۷ ایلتس صحبت کنیم .

فهرست مطالب گفته شده در این مقاله :

برنامه ریزی مناسب

مطالعه درست و اصولی

روحیه قوی

مهارت تست زنی

آزمون های آزمایشی

برنامه ریزی مناسب برای کسب نمره بالای ۷ ایلتس

یکی از مشکلات زبان آموزان در دوران ایلتس گم کردن هدف اصلی شان است .اگر چشم اندازی به آنچه قراراست برایتان پیش بیاید نداشته باشید در وسط مسیر خسته می شوید.همه ما اهمیت برنامه ریزی مناسب را می دانیم. اینکه بدون برنامه ریزی حتی اگر ساعت ها مطالعه داشته باشید، نتیجه خوبی کسب نخواهید کرد.اما نکته مهم این است که برنامه ای متناسب با شرایط خاص خودتان دریافت نمایید.زیرا تمامی داوطلبان شرایط یکسانی ندارند و قطعا بسیاری دارای شرایط خاص هستند.دادن برنامه کلی به زبان آموزان می تواند آن ها راتا نیمه مسیر همراهی کند.اما سوال ما در اینجا این است که با این برنامه ریزی چگونه نمره بالای ۷ ایلتس شویم ؟

برنامه ریزی نمره بالای ۷ ایلتس با توجه به ویژگی های شخصی ،وضعیت تحصیلی و توانایی هر فرد است .همه زبان آموزان به یک ساعت مطالعاتی مشخص نیاز ندارند.در واقع این برنامه ریزی ها نسخه ای نیست که برای همه یک جور پیچیده شود.برای داشتن این برنامه می توانید از مشاوران توانمند و متخصص ایلتس کمک بگیرید.

دفترچه برنامه ۴ یا ۶ ماهه خانه ایلتس به ۵۰ هزار نفر برای مطالعه هدفمند کمک کرده است. پس این گزینه طلایی را از دست نده.

مطالعه درست و اصولی جهت کسب نمره بالای ۷ ایلتس

قانونی هست که میگوید اگر به دنبال کسب نتیجه خاص هستی،باید کارهای خاص انجام دهی.و حال اگر شما به دنبال کسب نمره فوق العاده هستید،باید روشی منحصر به فرد و البته اصولی برای مطالعه داشته باشید.با استفاده از روشی اصولی در مطالعه می توانید از رقبای خود جلوتر باشید.در خصوص روش اصولی مطالعه لازم است حتما با مشاوران مشورت کنید. زیرا هر مهارت روشی متفاوت با مهارت دیگر برای مطالعه دارد.علاوه براین روش های مطالعه با توجه به شرایط خاص هر داوطلب ،می تواند متفاوت باشد.

ساعت مطالعه

ساعت مطالعاتی خود را به مرور افزایش دهید وبه بیشترین حد خود برسانید. این زمان ممکن است برای یک زبان آموز ۶ ساعت و برای دیگری ۴ ساعت باشد.نکته مهم بازدهی و میزان پاسخگویی ذهن و جسم شما به ساعت مطالعه است. اما اگر بخواهیم از یک قاعده کلی بگوییم در روز های غیر تعطیل بهتر است بین ۴ تا ۶ ساعت و در روزهای تعطیل ساعت مطالعه مفید خود را تا ۷ ساعت برسانید.

از جمله مهم ترین موارد نمره بالای ۷ ایلتس ، داشتن ساعات مطالعه بالا است. البته به شرط اینکه به خواب و استراحت شما لطمه ای وارد نکند. توجه داشته باشید که بالابردن ساعت مطالعه ، به معنای بالابردن ساعت مطالعه مفید است. شاید بسیاری از داوطلبان روزانه ۵ الی ۸ ساعت مطالعه داشته باشند ؛ اما فقط ۴ ساعت آن مفید باشد. ممکن است هم فردی ۶ ساعت مطالعه داشته باشد ، اما تمامی ۶ ساعت را به صورت مفید مطالعه کند. پس ساعت مطالعه مفید خود را بالا ببرید

انتخاب منابع درست مطالعاتی

مطالعه زمانی مثمر ثمر واقع خواهد شد که با استفاده از منابع درست صورت گرفته باشد.

یکی از موارد مهم در راز موفقیت کسب نمره بالای ۷ ایلتس ، استفاده از منابع درست است.

دوره vip خانه ایلتس متفاوت ترین دوره ایلتسی که تا کنون مطالعه کردی!

مرور و خلاصه نویسی

یکی دیگر از رازهای موفقیت برای کسب نمره بالای ۷ ایلتس ، مربوط به روش‌های مرور و خلاصه نویسی است. تصور کنید که شما با برنامه‌ای عالی و روشی مطالعه ای درست ، هر روز مباحثتان را مرتب می خوانید. اما همانطور که می دانید مغز برای به یادآوری مطالب در روز ایلتس، لازم است تمامی اطلاعات خوانده شده را به حافظه بلند مدت فرستاده باشد . پس به این موضوع دقت کنید و حتماً برای مرور نیز برنامه ای مدون و منظم داشته باشید. خلاصه نویسی نیز از جمله مهم ترین راز موفقیت نمره بالای ۷ ایلتس است که با استفاده از خلاصه نویسی می‌توانید بهتر مطالب را به خاطر بسپارید.

هر مطلبی را طی ۵ مرحله مرور کنید :

۱ – ۲۰دقیقه بعد از مطالعه

۲ – ۱ روز بعد از اولین مطالعه

۳ – یک هفته بعد از اولین مطالعه

۴ – ۱۰روز بعد از اولین مطالعه

۵ – یک ماه بعد از اولین مطالعه

خواب و استراحت کافی

خواب و استراحت کافی نیز از جمله مهم‌ترین راز موفقیت نمره بالای ۷ ایلتس است . اگرچه بسیاری از داوطلبان به این موضوع توجهی ندارند و با ساعات مطالعه طولانی و حتی کاهش چشم‌گیر ساعت خواب، به این مورد توجه نمی‌کنند ؛ اما لازم است بدانید داشتن خواب و استراحت کافی از جمله موارد بسیار مهم در ایلتس است .

روحیه قوی

یکی از پاسخ‌های مهم برای سوال چگونه نمره بالای ۷ ایلتس شویم؟ داشتن انگیزه و اشتباق بالاست. انگیزه را دست کم نگیرید ؛ زیرا عامل موفقیت در هر کاری انگیزه و اشتیاق است. اگر انگیزه بالایی ندارید ، حتماً با مشاور خود در ارتباط باشید و از او کمک بگیرید. این موضوع طبیعی است که گاهی با کاهش انگیزه رو به رو شوید. مهم این است که پس از این اتفاق دوباره خودتان را بیابید و انگیزه کافی را برای ادامه راه پیدا کنید.

گاهی افکار وسواس‌گونه منفی عامل استرس است که می‌توانید برای رفع آن از مدیریت ذهن، یوگا، مدیتیشن کمک بگیرید. استرس سر جلسه ایلتس می‌تواند نتایج چند سال مطالعه شما را از بین ببرد. بنابراین حتما با تمرین و تکرار استرس جلسه آزمون را نیز کنترل کنید.

مهارت تست زنی

دلیل داشتن مهارت تست زنی بسیار مهم است . پس خواندن و حفظ کردن لغات reading برای شما کافی نیست. در زمان مشخص و برای هر مبحث از کمبریج ها تست بزنید. تست‌‌‌ زنی یک مهارت است که فقط و فقط با تمرین و تکرار به دست می‌آید. زمان‌ بندی برای ایلتس را فراموش نکنید.

زمان استاندارد تست‌ زنی را در تمرین‌های خود رعایت کنید. با تقویت مهارت تست زنی خود می‌توانید در مدت زمان کمتری به سوالات پاسخ دهید و در نتیجه از رقبای خود جلو بیوفتید. علاوه بر این اگر روش‌های حل سوالات به روش تستی را بدانید ، قطعاً با استرس کمتر و آرامش بیشتری می توانید کنکور را پشت سر بگذارید.ما اینجاییم تا با هم یاد بگیریم چگونه نمره بالای ۷ ایلتس شویم؟ پس مثل یک زبان آموز حرفه‌ای که برای کسب نمره بالای ۷ ایلتس تلاش می‌کند، به تمام این نکات ریز توجه کنید.

 

آزمون های آزمایشی ماک

به نظر شما بدون یک محک درست و حسابی چگونه نمره بالای ۷ ایلتس شویم؟ باید چند بار خودمان را در معرض امتحان قرار دهیم و با این حریف تمرینی دست‌ و پنجه نرم کنیم تا بالاخره قلق کار دستمان بیاید. به کمک آزمون های آزمایشی می‌ توانید این تجربه را کسب کنید. هربار که در آزمون های آزمایشی شرکت می کنید ، می توانید خودتان را برای شرکت در ایلتس محک بزنید. علاوه بر این با شرکت در این آزمون ها استرس شما در جلسه ایلتس اصلی کاهش قابل ملاحظه ای خواهد داشت..

سال‌هاست که رقابت در ایلتس بسیار فشرده و سنگین است. همه کسانی که علاقمند به پوشیدن لباس سفید پزشکی هستند، سال‌ها برای این هدف تلاش می‌کنند. با این شرایط باید رقابت را جدی بگیرید و از زبان آموزان دیگر عقب نمانید. اینکه چگونه نمره بالای ۷ ایلتس شویم سوال بسیاری از کسانی است که وارد نبرد با ایلتس و رقبا شده‌اند. اول از همه بايد شروع کنید، مهم‌ترین قدم، شروع کردن است. آخرین نکته در برنامه ریزی نمره بالای ۷ ایلتس نیز این است که همراه خانه ایلتس بمانید. به برنامه‌های مشاورتان اعتماد کنید و در آخر نتیجه تلاش‌هایتان را برداشت کنید.

نقش مشاوره تحصیلی خانه ایلتس در کسب نمره بالای ۷ ایلتس چیست ؟

مشاوره تحصیلی خانه ایلتس به شما کمک خواهد کرد که در مسیر تحصیلی خود به رشد و شکوفایی برسید. ازجمله تغییرات زبان آموزان بعد از اتمام جلسات مشاوره افزایش ساعت مطالعه ،افزایش کیفیت مطالعه، یادگیری روش درست مطالعاتی هر مهارت،افزایش توجه و تمرکز و….

سوالات متداول:

۱ – آیا مطالعه منابع مختلف به کسب نمره بالای ۷ ایلتس کمک می‌کند؟

خواندن منابع مختلف لزوما اثر مثبتی ندارد و چه بسا گاهی باعث سردرگمی و خستگی بیش از حد می‌شود بنابراین به جای این کار، بهترین منابعی که دبیران و مشاوران شخصی شما معرفی کرده‌اند را با دقت و کامل بخوانید و به دفعات زیاد تمرین کنید.

۲- آیا کسب نمره بالای ۷ ایلتس به هوش بالا نیاز دارد؟

تمام زبان آموزان که از هوشی در حد متعادل بهره‌ مند هستند، می ‌توانند بدون نگرانی فقط با هدف‌ گذاری درست، تلاش و پشتکار به بهترین نمره برسند.

5/5 - (2 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.