چگونه کیفیت لباس را تشخیص دهیم؟

0

پوشاک و البسه از اهمیت فراوانی برخوردارند؛ زیرا ظاهر و استایل ما را تشکیل می‌دهند. از نظر روانشناسی گفته می‌شود نوع لباس پوشیدن هر فرد، بیانگر عواطف اوست و می‌تواند به دیگران سرنخ‌هایی را بدهد که چگونه باید با وی تعامل داشته باشند. اینکه فردی منظم هستید یا می‌خواهید در لحظه زندگی کنید، همگی در نوع لباس پوشیدنتان تأثیر می‌گذارند. با این حال، نکته مشترکی که برای هر فردی وجود دارد کیفیت لباس است؛ زیرا هیچ فردی علاقه ندارد پوشاکی باکیفیت پایین خریداری کند. با این حال سوال اینجاست که چگونه کیفیت لباس را تشخیص دهیم و چه عواملی را در زمان خرید پوشاک باید زیر نظر داشته باشیم؟
عوامل مختلفی در انتخاب لباس مناسب وجود دارند که می‌توانند به شما در زمان خرید پوشاک و البسه کمک فراوانی کنند. در ادامه می‌خواهیم به تمامی این موارد اشاره کنیم و همچنین اشاره کنیم که چطور البسه و پوشاک مدنظرتان را انتخاب کنید.

چه مواردی را در زمان خرید لباس در نظر بگیریم؟

شاید خیلی از شما بگویید که جنس پارچه مهم‌ترین مؤلفه برای انتخاب لباس است. باید بگوییم چنین موضوعی درست است، اما تنها مؤلفه نیست و عوامل دیگری نیز وجود دارند که به شما در خرید لباس مناسب کمک فراوانی می‌کنند.

به دوخت لباس اهمیت دهید

دوخت لباس به قدری مهم است که از نظر برخی از جنس پارچه نیز می‌تواند مهم‌تر باشد. درواقع اگر لباس از دوخت مناسب برخوردار نباشد پس از مدتی، درزها به مرور سر باز می‌کنند یا دکمه‌ها شل شده و کنده خواهند شد. با این حساب، لباسی خواهید داشت که پس از چند ماه بعد از استفاده نیاز به ترمیم دارد یا دکمه‌های آن افتاده‌اند و باید دکمه‌های جدیدی را خریداری کنید.
در قدم اول باید چک کنید که لباس از دوخت مناسب برخوردار است و از نخ اضافی استفاده نمی‌کند. همچنین پارچه نباید از دوخت بیرون زده باشد. یک خیاط مجرب، پارچه را در یک راستا می‌دوزد تا لباس از یک دوخت مناسب و حرفه‌ای بهره ببرد. درواقع آنچه باعث می‌شود لباستان از قیمت بالاتری برخوردار باشد، ابتدا دوخت آن و سپس جنس پارچه است.

جنس پارچه باید مرغوب باشد

کمی پیش‌تر توضیح دادیم که دوخت مهم‌تر از پارچه است. با این حال، جنس پارچه نیز اهمیت دارد. پارچه نباید پوست بدن کاربر را اذیت کند. همچنین باید از استحکام بالایی برخوردار باشد که به مرور زمان، فرسوده نشده و پاره نشود. پارچه‌ای که نامرغوب باشد با مشکلاتی مانند آب رفتن، پس دادن رنگ یا حتی دفرمه شدن مواجه خواهد شد و مشاهده خواهید کرد که بعد از مدتی، لباستان از حالت اولیه خارج شده و دیگر آن جذابیت را ندارد.

از لباس‌های پلی‌استری فرار کنید

اصولاً پارچه‌ای که از جنس پلی‌استر باشد، از مواد نفتی تشکیل یافته است. چنین پوشاکی با اینکه ارزان‌تر از پارچه‌های پنبه‌ای هستند؛ اما پوست کاربر را آزار می‌دهند و حتی ممکن است برای کاربرانی که حساسیت دارند، گزینه بسیار بدی نیز محسوب شوند. برای تشخیص جنس پارچه می‌توانید تکه‌ای از نخ آن لباس را بسوزانید. اگر پارچه از جنس پنبه باشد در هنگام سوختن، تبدیل به خاکستر خواهد شد؛ اما پارچه‌هایی که از جنس پلی‌استر هستند به خاطر خاصیتی که دارند مانند پلاستیک خواهند سوخت.

لباس‌های پنبه‌ای راحت‌تر چروک می‌شوند

این امر طبیعی است که لباس‌های پنبه‌ای نسبت به لباس‌هایی از جنس پلی‌استر، راحت‌تر چروک می‌شوند. درواقع لباس‌هایی با جنس مخلوط یا پلی‌استر به مراتب دیرتر چروک می‌شوند و به راحتی نیز به حالت اولیه باز می‌گردند. با این حال، لباس‌های پنبه‌ای خیلی سریع چروک شده و همچنین دیرتر به حالت اولیه باز خواهند گشت.

لباس مرغوب را از کجا خریداری کنیم؟

در حال حاضر فروشگاه‌های فراوانی در سطح اینترنت وجود دارند که پوشاک و البسه مرغوبی را از برندهای مطرح جهان به فروش می‌رساند که می‌توان به بانی مد و دیجی استایل اشاره کرد. البته پیشنهاد می‌دهیم پیش از آنکه به این فروشگاه‌ها سر بزنید و اقدام به خرید پوشاک و البسه کنید، مطمئن شوید که کد تخفیف آن فروشگاه برای مثال کد تخفیف دیجی استایل را در اختیار دارید. برای دریافت کد تخفیف نیز می‌توانید به سایت تاپ کوپن مراجعه کنید.
تاپ کوپن پلتفرمی برای دریافت کد تخفیف فروشگاه‌ها و سرویس‌دهندگان مختلف است که کوپن‌ها و کدهای تخفیف را به‌صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. مهم نیست به دنبال کد تخفیف دیجی کالا می‌گردید یا می‌خواهید با کد تخفیف نماوا از تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها با پرداخت هزینه کمتری لذت ببرید، تمامی این کوپن‌ها در سایت تاپ کوپن موجود است و می‌توانید تنها با مراجعه به این پلتفرم از جدیدترین آفرهای ویژه فروشگاه‌ها و مراکز خدماتی مورد علاقه‌تان برخوردار شوید.

چگونه از کد تخفیف تاپ کوپن در زمان خرید لباس استفاده کنم؟

در حال حاضر تاپ کوپن جدیدترین کد تخفیف اکثر فروشگاه‌های معتبر البسه و پوشاک را به کاربران ارائه می‌دهد تا علاقه‌مندان بتوانند پوشاک و البسه مورد نظرشان را با قیمت به مراتب کمتری خریداری کنند. برای خرید پوشاک با کوپن و کد تخفیف نیز تنها نیاز دارید به سایت تاپ کوپن بروید و سپس وارد صفحه فروشگاه مدنظرتان شوید.
در صفحه‌ای که قرار دارید جدیدترین کد تخفیف را کپی کرده و به سایت فروشگاه مدنظرتان بروید. زمانی که سفارشتان تکمیل شد و وارد مرحله تسویه حساب شدید، از شما پرسیده می‌شود که آیا کد تخفیف نیز دارید یا خیر که می‌توانید با وارد کردن کوپن خود، مبلغ سفارشتان را کاهش دهید و یک خرید ایده‌آل و مقرون‌به‌صرفه را تجربه کنید.
در نهایت باید اشاره کنیم که شما می‌توانید با عضویت در بخش خبرنامه تاپ کوپن، یک قدم جلوتر از دیگران باشید و به محض اینکه آفر ویژه جدیدی در نظر گرفته شد از آن مطلع شوید. درواقع عضویت در خبرنامه تاپ کوپن به شما اجازه می‌دهد از اولین افرادی باشید که نسبت به کد تخفیف جدید فروشگاه‌ها یا مراکز خدماتی مطلع می‌شوند. پس پیشنهاد می‌دهیم هیچ خرید یا سفارشی را در سطح اینترنت، بدون داشتن کد تخفیف تاپ کوپن انجام ندهید.

5/5 - (2 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.